quote:Das alleen maar mooiOp donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef StephanL het volgende:
Schijnt allemaal toch wel mee te vallen, had erger verwacht. Zijn de strenge regels toch nog ergens goed voor.
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef warhamstr het volgende:
Die zijn om dit soort shit te voorkomen lijkt mij?
quote:Jij had 5 of meer doden verwacht ipv 5 zwaargewonden? Vind die 5 zwaargewonden al heel wat..Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef StephanL het volgende:
Schijnt allemaal toch wel mee te vallen, had erger verwacht. Zijn de strenge regels toch nog ergens goed voor.
quote:Nee, maar vind het allemaal wel mee vallen. Had erger gekund heb ik het idee.Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Jij had 5 of meer doden verwacht ipv 5 zwaargewonden? Vind die 5 zwaargewonden al heel wat..
quote:Na zwaargewond komt volgens mij toch echt het overlijden van SO's.. Dus in welk opzicht had je het erger verwacht? Meer SO's? Alles compleet ingestort?Op donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, maar vind het allemaal wel mee vallen. Had erger gekund heb ik het idee.
quote:Praat eens niet zo poep. Wat zijn SO's?Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Na zwaargewond komt volgens mij toch echt het overlijden van SO's.. Dus in welk opzicht had je het erger verwacht? Meer SO's? Alles compleet ingestort?
quote:Schriftelijke Overhoring, duh!Op donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Praat eens niet zo poep. Wat zijn SO's?
quote:Sorry, vaktermen.. SO's zijn slachtoffers..Op donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Praat eens niet zo poep. Wat zijn SO's?
quote:Ja wellicht meer slachtoffers, een dode wellicht. Er zijn nog geen doden, dus dat is wel goed.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Sorry, vaktermen.. SO's zijn slachtoffers..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef marcel-o het volgende:
de dader loopt stiekum weg
[ afbeelding ]
quote:Voor de directe dood heb je zwaargewond, je zou kunnen bedenken dat het meevalt als je doden verwacht.Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Timmos het volgende:
Na zwaargewond komt volgens mij toch echt het overlijden van SO's.. Dus in welk opzicht had je het erger verwacht? Meer SO's? Alles compleet ingestort?
quote:Dat zei ik ook, maar het antwoord daarop was ''Nee''.. Vandaar dat ik mij dus afvroeg wat hij wél erger had verwacht..Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Voor de directe dood heb je zwaargewond, je zou kunnen bedenken dat het meevalt als je doden verwacht.
.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, maar vind het allemaal wel mee vallen. Had erger gekund heb ik het idee.
quote:heerlijke Hollandse humor!Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
quote:"Waarschijnlijk zijn de stempels gesteld door een persoon met Noord-Afrikaans uiterlijk die last had van een hongerklap door de verderfelijke Ramadan."Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef eleusis het volgende:
[Leefbaar modus] Aboutaleb mag uitleg geven hoe hij dit heeft kunnen laten gebeuren! [/Leefbaar modus]
quote:als dat gebeurd mogen ze direct heel LR opdoeken in mijn ogenOp donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef eleusis het volgende:
[Leefbaar modus] Aboutaleb mag uitleg geven hoe hij dit heeft kunnen laten gebeuren! [/Leefbaar modus]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk zijn de stempels gesteld door een persoon met Noord-Afrikaans uiterlijk die last had van een hongerklap door de verderfelijke Ramadan."
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk zijn de stempels gesteld door een persoon met Noord-Afrikaans uiterlijk die last had van een hongerklap door de verderfelijke Ramadan."
quote:Ik zie het (gelukkig maar wellicht) niet? Wie/wat dan?Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik moest ook ff goed kijken..
Maar er loopt wel iets weg
quote:De duif.Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het (gelukkig maar wellicht) niet? Wie/wat dan?
quote:t is ook maar n klein diertjeOp donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie het (gelukkig maar wellicht) niet? Wie/wat dan?
quote:Iets aardiger mag ook wel, dank je wel!Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
De duif.
Hele grap weer verpest omdat hij weer uitgelegd moet worden![]()
quote:Dan te bedenken dat die zo hoog moet wordenOp donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef Ivo1986 het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef Ivo1986 het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:De instorting is waarschijnlijk veroorzaakt door een stut die het begaf.
quote:De oorzaak van het instorten van een deel van twee etages is niet bekend.
quote:Betonnen vloer
Het ongeval is vermoedelijk veroorzaakt doordat een ondersteuning het begaf tijdens het storten van een betonnen vloer, zo liet een woordvoerder van de opdrachtgever van het gebouw, MAB Development, weten.
Het is nog niet bekend waardoor de zogenoemde onderstempeling het begaf, aldus de zegsman. De zaak wordt onderzocht door onder andere de arbeidsinspectie en de opdrachtgever zelf.
Hij liet weten een dergelijk incident nog niet eerder te hebben meegemaakt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Gelukkig maar, moeten ze wat mij betreft ook blijven doen tot ze er zeker van zijn dat er niemand meer onder het puin ligtOp donderdag 21 oktober 2010 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het zoeken.
quote:Volgens mij is dat gewoon plastic, dat witte.Op donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Diemux het volgende:
[ afbeelding ]
Pittig. Rechts lijtk ook iemand te liggen met witte broek?
quote:Lijkt wel zo'n extra rampnieuws uitzending van sbs...Op donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef dubidub het volgende:
wat een hoop kenners hebben we toch weer op fok
quote:Veel mensen studeren/werken ook in de bouw.Op donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef dubidub het volgende:
wat een hoop kenners hebben we toch weer op fok
quote:Daarom.Op donderdag 21 oktober 2010 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tja... als je er verstand van hebt is het niet zo lastig. Ik kan een aantal oorzaken bedenken. Het gaat hier nou eenmaal om een paar basis principes in de bouwkunde.. het is niet zo dat er een onbekende factor als de natuur meespeelde.
quote:Die bouwvakker met gebalde vuisten.Op donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef Diemux het volgende:
[ afbeelding ]
Pittig. Rechts lijtk ook iemand te liggen met witte broek?
quote:Die vergaat van de pijn, die gast erboven ook. Naar om te zien.Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die bouwvakker met gebalde vuisten.
quote:Liggen boven 2 op elkaar ofniet?Op donderdag 21 oktober 2010 18:31 schreef MiVer het volgende:
Beter contrast. Brute pijn daar.
[ afbeelding ]
quote:Dat kan wel hoor, ben zelf niet zo'n voorstander van werken op prefab betonplaten maar goed vaak worden die wel gebruikt. Er kan wel degelijk iets fout gaan wanneer er verkeerd gestort wordt, het gebeurd niet vaak maar het kan wel, wanneer je eerst 1 kan volstort gaat de andere kant iets omhoog. Op de plek waar je beton stort komt heel veel druk op 1 plek en dan kan de steiger het begeven.Op donderdag 21 oktober 2010 13:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Teveel storten op 1 plek?
Het word gewoon gemeten of het de goede hoogte heeft met storten...
quote:wat bedoel je hiermee?Ook belangrijk wanneer de stempels op deze manier liggen ---> (====) dat de platen er zo ( | | | |) opliggen en niet in het verlengde, mening project gezien waar ze het presteren om het daar nog mee fout te doen..
quote:beton is zwaar (hoge dichtheid)Op donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Chielus het volgende:
Waren zo te zien beton aan het storten. Dat kan wel eens mis zijn gegaan.
quote:Je stort het beton op de breedplaatvloeren.Op donderdag 21 oktober 2010 18:38 schreef beequeen het volgende:
Toch lijkt het erop dat er nat beton naar beneden is gekomen en geen betonnen plafond. Samen met stempels en vlechtwerk. Ze waren immers aan het betonstorten. Ik heb er verder geen verstand van hoor.
quote:Ah, dat zijn dus die platen van 30cm. Dank voor de uitleg.Op donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef DeRakker. het volgende:
Je stort het beton op de breedplaatvloeren.
Dus niet alleen nat beton.
quote:Nee deze platen zijn 7 cm of in die richting... dan stort je 23 cm beton erop, zodat het totaal 30cm word.Op donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, dat zijn dus die platen van 30cm. Dank voor de uitleg.![]()
quote:Nogmaals bedankt voor je uitleg. Het is mij nu helemaal duidelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef DeRakker. het volgende:
Nee deze platen zijn 7 cm of in die richting... dan stort je 23 cm beton erop, zodat het totaal 30cm word.
Dus klopt wel dat je nat beton ziet, maar ook prefab platen waar het beton op is gestort.
quote:5 a 7 cm geen 30, het wordt uiteindelijk aangestort tot 30cm dikte. 5cm prefabvloer+25cm betonvloer.Op donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, dat zijn dus die platen van 30cm. Dank voor de uitleg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |