quote:Das alleen maar mooiOp donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef StephanL het volgende:
Schijnt allemaal toch wel mee te vallen, had erger verwacht. Zijn de strenge regels toch nog ergens goed voor.
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef warhamstr het volgende:
Die zijn om dit soort shit te voorkomen lijkt mij?
quote:Jij had 5 of meer doden verwacht ipv 5 zwaargewonden? Vind die 5 zwaargewonden al heel wat..Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef StephanL het volgende:
Schijnt allemaal toch wel mee te vallen, had erger verwacht. Zijn de strenge regels toch nog ergens goed voor.
quote:Nee, maar vind het allemaal wel mee vallen. Had erger gekund heb ik het idee.Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Jij had 5 of meer doden verwacht ipv 5 zwaargewonden? Vind die 5 zwaargewonden al heel wat..
quote:Na zwaargewond komt volgens mij toch echt het overlijden van SO's.. Dus in welk opzicht had je het erger verwacht? Meer SO's? Alles compleet ingestort?Op donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, maar vind het allemaal wel mee vallen. Had erger gekund heb ik het idee.
quote:Praat eens niet zo poep. Wat zijn SO's?Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Na zwaargewond komt volgens mij toch echt het overlijden van SO's.. Dus in welk opzicht had je het erger verwacht? Meer SO's? Alles compleet ingestort?
quote:Schriftelijke Overhoring, duh!Op donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Praat eens niet zo poep. Wat zijn SO's?
quote:Sorry, vaktermen.. SO's zijn slachtoffers..Op donderdag 21 oktober 2010 15:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Praat eens niet zo poep. Wat zijn SO's?
quote:Ja wellicht meer slachtoffers, een dode wellicht. Er zijn nog geen doden, dus dat is wel goed.Op donderdag 21 oktober 2010 15:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Sorry, vaktermen.. SO's zijn slachtoffers..
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef marcel-o het volgende:
de dader loopt stiekum weg
[ afbeelding ]
quote:Voor de directe dood heb je zwaargewond, je zou kunnen bedenken dat het meevalt als je doden verwacht.Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef Timmos het volgende:
Na zwaargewond komt volgens mij toch echt het overlijden van SO's.. Dus in welk opzicht had je het erger verwacht? Meer SO's? Alles compleet ingestort?
quote:Dat zei ik ook, maar het antwoord daarop was ''Nee''.. Vandaar dat ik mij dus afvroeg wat hij wél erger had verwacht..Op donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef elcastel het volgende:
[..]
Voor de directe dood heb je zwaargewond, je zou kunnen bedenken dat het meevalt als je doden verwacht.
.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, maar vind het allemaal wel mee vallen. Had erger gekund heb ik het idee.
quote:heerlijke Hollandse humor!Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef marcel-o het volgende:
de dader loopt stiekum weg
[ afbeelding ]
quote:"Waarschijnlijk zijn de stempels gesteld door een persoon met Noord-Afrikaans uiterlijk die last had van een hongerklap door de verderfelijke Ramadan."Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef eleusis het volgende:
[Leefbaar modus] Aboutaleb mag uitleg geven hoe hij dit heeft kunnen laten gebeuren! [/Leefbaar modus]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |