quote:Precies waar ik aan dacht. Je verwacht dat mensen die naar hun werk gaan ook weer thuiskomen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef Prowl het volgende:
[..]
Liesje, ik moet je wat vertellen, pappa komt vanavond niet meer thuis...........
quote:pcies maar ook dat is heftigOp donderdag 21 oktober 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt eerder alsof de steigers het hebben begeven dan het gebouw?
quote:Aan het aantal en de foto's te zien alleen bouwvakkers. Het lijkt er ook op dat het wellicht alleen de steigers waren als je zo de foto's ziet.Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef yvonne het volgende:
Alleen bouwvakkers, of ook winkelend publiek?
quote:Niet alleen steigers dus.Twee vloeren die net gestort waren kwam door nog onbekende oorzaak naar beneden.
quote:Zou de NZ-lijn er toch iets mee te maken hebbenAMSTERDAM - Bij de Bijenkorf in een drukke winkelstraat van Rotterdam is donderdag een gebouw ingestort. De politie spreekt van vier tot vijf gewonden.
quote:B-towerOp donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef zoeperzazke het volgende:
ja ik las het net, jemig!
(van twitter)
RT @rclakhai: M'n broer in paniek ad telefoon, die ziet voor z'n de B-tower drie etages met bouwvakkers erin, instorten.. #Rotterdam
quote:Zo heet die toren, helder lichtOp donderdag 21 oktober 2010 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
B-tower.
Hip taalgebruik van Twitteraars.
Verder RIP aan de nabestaanden natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Chielus het volgende:
Nu al 2 traumaheli's en 10 ambulances opgeroepen. Kunnen nog wel eens wat meer slachtoffers zijn.
quote:Valt mee, zo heet die toren echt...Op donderdag 21 oktober 2010 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
B-tower.
Hip taalgebruik van Twitteraars.
Verder RIP aan de nabestaanden natuurlijk.
quote:Volgens mij zat er nog een stukje naast die betonplaat aan de bovenkant wat naar beneden is gevallen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Nou wat een ramp, ik zie 1 los vloerdeel en wat verwrongen relingen.
quote:alleen bouwvakkers. Winkelend publiek komt daar niet.Op donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef yvonne het volgende:
Alleen bouwvakkers, of ook winkelend publiek?
quote:Bron?Op donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Chielus het volgende:
Nu al 2 traumaheli's en 10 ambulances opgeroepen. Kunnen nog wel eens wat meer slachtoffers zijn.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
Nou wat een ramp, ik zie 1 los vloerdeel en wat verwrongen relingen.
quote:
quote:Ach zijn maar 2 verdiepingen...In het centrum van Rotterdam is een gebouw in aanbouw ingestort. Er zouden vier gewonden zijn gevallen. Het gebouw aan de Hennekijnstraat stond naast de Bijenkorf.
Van het gebouw zijn twee verdiepingen ingestort. Om 13:00 zouden er nog mensen onder het puin liggen, maar er worden geen mensen vermist. Ambulances zijn ter plekke en een traumahelikopter zou onderweg zijn. Over de toestand van de slachtoffer kan de politie nog niks zeggen.
Er worden kranen ingezet om de slachtoffer onder het puin uit te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |