quote:En terecht, je gaat je geld toch niet uitgeven aan die onzin.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
Niet zo gek natuurlijk. Al die vrouwen en meisjes kijken allemaal naar GTST. En dat zijn allemaal van die figuren die stemmen.
Al die mannen die naar VI kijken stemmen niet.
quote:nee die stemmen nietOp vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
quote:En dan nog is Gijp genomineerd en is VI als vierde geeindigd. Zegt genoeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
Niet zo gek natuurlijk. Al die vrouwen en meisjes kijken allemaal naar GTST. En dat zijn allemaal van die figuren die stemmen.
quote:Ik ga maandag wel weer effe kijken naar Babsie.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:33 schreef kalinhos het volgende:
Barend zegt steeds "Aijex " En ook Evander Sno, ipv fonetisch: Ivender Sno
quote:hoeveel hadden ook alweer gestemd op Gijp voor presidentOp vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan nog is Gijp genomineerd en is VI als vierde geeindigd. Zegt genoeg.
quote:Inderdaad.
quote:Figuren is een understatement. Klootjesvolk dekt de lading beter, al zal ik de vrouwelijke evenknie voorlopig achterwege laten.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Tja, wat kan je nou zeggen op zo'n moment?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:34 schreef marcodej het volgende:
De doodse reactie na "Johan heeft ook weer zijn gebreide trui aangetrokken...hé?" zei al genoeg. Kansloos.
quote:Ik vind dat wij als fok!users ook gefaald hebben, geeneens een actie voor Gijp.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar Jan Kooijemans is daar vast bekender dan Gijp in dat 'ons kent ons' glamour-in-de-polder wereldje.
quote:Ah joh laat gaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind dat wij als fok!users ook gefaald hebben, geeneens een actie voor Gijp.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |