Nieuw is 'ie 170 euro wist de winkel me te vertellen, maar ik ben met een occasion van 100 euro naar buiten gelopenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Puala het volgende:
Wat heeft de grip je gekost?Loop te twijfelen of ik er ook eentje ga aanschaffen
http://www.dealextreme.co(...)d-40d-50d-dslr-31892quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Puala het volgende:
Wat heeft de grip je gekost?Loop te twijfelen of ik er ook eentje ga aanschaffen
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef angel008 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)d-40d-50d-dslr-3189252 dollar inclusief ir remote
![]()
nee maar serieus grips zijn tegenwoordig zoveel third party die 1 goedkoper 2 beter zijn.
en voordat iedereen komt dat ze snel stukgaan mijn nep grip werkt nog steeds prima en kost minder dan de helft dus al zou die stukgaan kan er dan nog een kopen en die zal ongetwijfeld samen een langere levensduur hebben als de orginele..
Klinkt, ondanks de prijs, voor mij iig niet zo aantrekkelijkquote:Pros:
This is one of the cheapest battery grips for 20d/30d/40d/50d available on the market. it looks good on the camera, and has a tight fit.
Cons:
Unfortunately, this grip is made in quite a cheap plastic material. It looks ok on the camera, but the feel is quite cheap. I dont know if it is a problem on all of these grips or if its just on mine, but the battery lid is REALLY hard to open. When you push the release-switch you expect the lid to open, but but you have to use your fingernails to jimmy it open. The remote that comes with the camera is quite useless. It does not AF, and if your camera is on continues shooting it will shot about 7-10 frames.
Other Thoughts:
Since the price is so low, I would not tell you NOT to buy this item, If you are looking for an OK battery grip thats affordable, this is fine. If you want a battery grip closer to Canons original, keep looking.
Bottomline:
Ok product.
Wat ik dan wel weer raar vind is dat alle revieuws zeer lovend zijn, en 5/5 hebben. Kan natuurlijk toeval zijn, maar ik vind het een beetje apart.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
Over de grips van phottix hoor ik niks dan goeds.
Die: http://www.aq4u.nl/catalo(...)=2_40&products_id=56 Denk dat ik er misschien 1 voor de 5DII ga halen. 260 euro voor een originele is me veel te zot. Wat denken ze nou.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
Over de grips van phottix hoor ik niks dan goeds.
Die: http://www.aq4u.nl/catalo(...)=2_40&products_id=56 Denk dat ik er misschien 1 voor de 5DII ga halen. 260 euro voor een originele is me veel te zot. Wat denken ze nou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helaas gaat niet werkenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef ACT-F het volgende:
Besteld voor de 5D MKII. Als het goed werkt ben ik een heel blij jongetje
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ](been there done that)
de oude (max 4gb) niet sdhc eye-fi werken btw wel!
Die grip op DX is niet de phottix-grip hè. Met phottix zit je volgens mij wel goed.. maar goed, we gaan 't meemaken. Denk dat ik 'm in de loop van de week bestel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer raar vind is dat alle revieuws zeer lovend zijn, en 5/5 hebben. Kan natuurlijk toeval zijn, maar ik vind het een beetje apart.
Maargoed, als Isdatzo zegt dat 't goed zit, dan zal dat wel zo zijn.
Kostda? En laat even weten of het werkt jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef ACT-F het volgende:
Besteld voor de 5D MKII. Als het goed werkt ben ik een heel blij jongetje
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef angel008 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Canon 5D Mark II by All-rounder Photography, on Flickr
issie echt of nep kan jij het zien
Is dat de phottix of een andere? Voor zover ik 't had begrepen hadden ook de knopjes op de phottix dezelfde "feel" als bij de originele canon grip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
¤130,25 voor Eye-Fi en ¤26 voor de SD-CF adapter.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Kostda? En laat even weten of het werkt ja.
http://www.dealextreme.co(...)eos-5d-mark-ii-35133quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dat de phottix of een andere? Voor zover ik 't had begrepen hadden ook de knopjes op de phottix dezelfde "feel" als bij de originele canon grip.
Dat had ik door ja! Laat 't ff weten, dan weet iedereen het hier voor in 't vervolgquote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die grip op DX is niet de phottix-grip hè. Met phottix zit je volgens mij wel goed.. maar goed, we gaan 't meemaken. Denk dat ik 'm in de loop van de week bestel.
[..]
Kostda? En laat even weten of het werkt ja.
zie mijn edit bij mn grip foto..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef ACT-F het volgende:
@angel008
Ik zag een bericht van je voorbij flitsen dat de nieuwe Eye-fi niet gaat werken?
Ik heb mijn combinatie aangeschaft naar aanleiding van dit topic:quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef angel008 het volgende:
helaas heb ik dit geintje al geprobeerd met dezelfde eye-fi kaart en 2 cf>sd converters.. beide werkte niet..
en om alles nog erger te maken werkte het wel in een nikon dslr(d700)
forums/gerucht gaat dat de 5d II (en alle andere canons op 1d's na vanwege dual slot) te weinig power leveren voor de wifi in de units en je krijgt zelfs een error dat de kaart niet gelezen/geformat moet worden...
edit: de oude versies (tot 2gb non sdhc) werken wel!!!
Hoeveel was je dan uiteindelijk kwijt voor de 7D als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Chemiu het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die de BTW actie van de mediamarkt een goede reden vond om wat nieuws te kopen. Lang getwijfeld 7D of 60D, maar een keer vasthouden en het was mij meteen duidelijk. De 7D heb ik nog niet thuis trouwens, hij was al uitverkocht (ik wilde alleen de body) maar ze hebben hem nu besteld
. En meteen een goede compact erbij, dat bovenste bakbeest kan ik niet altijd mee gaan slepen.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
990quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoeveel was je dan uiteindelijk kwijt voor de 7D als ik vragen mag?
Waarom geen Canon G12?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Chemiu het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die de BTW actie van de mediamarkt een goede reden vond om wat nieuws te kopen. Lang getwijfeld 7D of 60D, maar een keer vasthouden en het was mij meteen duidelijk. De 7D heb ik nog niet thuis trouwens, hij was al uitverkocht (ik wilde alleen de body) maar ze hebben hem nu besteld
. En meteen een goede compact erbij, dat bovenste bakbeest kan ik niet altijd mee gaan slepen.
zo herkenbaar ik sleep mijn 5d II ook overal naartoe maar wil nu toch voor de keren dat ik uitga of bij vrienden ben een compact cam bij me hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Waarom geen Canon G12?
Ik heb trouwens ook een compact/superzoom, maar ik sleep nog steeds overal mijn 1D naar toe.
Omdat de WB650 als beste getest is in de categorie travelzoom (op dpreview), 15x zoom ipv 5x zoom, broekzakformaat, gps en kan bij deze ook zelf sluitertijd/diafragma/scherpstelpunt instellen. Oh en de G12 kost 450 euro en deze maar 150quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Waarom geen Canon G12?
Ik heb trouwens ook een compact/superzoom, maar ik sleep nog steeds overal mijn 1D naar toe.
Wanneer je goede kwaliteit gewend bent dan valt een compact altijd tegen is mijn ervaring. Niet alleen qua kwaliteit van de foto valt het tegen, maar ook de bediening, controle etc.. Maar het blijft toch wel handig dat je een toestel hebt die je zo mee kan nemen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:07 schreef angel008 het volgende:
[..]
zo herkenbaar ik sleep mijn 5d II ook overal naartoe maar wil nu toch voor de keren dat ik uitga of bij vrienden ben een compact cam bij me hebben.
twijfel nu alleen tussen de 300hs s95 of g12
Wel jammer dat fotograferen in RAW niet kan bij de WB650, maar goed daar is het toestel natuurlijk ook niet voor ontworpen. Zelf maak ik ook regelmatige lange wandelingen, maar de hele rugzak gaat mee, want wanneer ik hem thuis laat krijg ik altijd spijt en kom ik altijd iets interessants tegen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:13 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Omdat de WB650 als beste getest is in de categorie travelzoom (op dpreview), 15x zoom ipv 5x zoom, broekzakformaat, gps en kan bij deze ook zelf sluitertijd/diafragma/scherpstelpunt instellen. Oh en de G12 kost 450 euro en deze maar 150.
Ik sleep mijn camera nu ook overal mee naartoe (1000D) maar met lange wandeltochten ed is dat extra gewicht en lompheid eigenlijk net iets te onhandig.
Ik had de laatste hier! Ook eerst getwijfeld, maar de 7d heeft precies de mogelijkheden die ik nu mis en de 60d heeft die niet allemaal. Nu met de Mediamarkt actie scheelt het toch een hoop, voor 990 inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:52 schreef Chemiu het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Waarom een 60D als ik vragen mag? Te duur voor een consumentencamera, en niet goed genoeg voor professioneel gebruik. Ik vind 'm bijzonder onhandig gepositioneerd in de markt en zou eerder kiezen tussen de 550D en de 7Dquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
WIl ook nog steeds een 60D halen (wist overigens weken geleden al dat de actie eraan kwam) ... maar wil ook nog een iMac... (al zitten die bij sommige vestigingen niet in de actie ..)... en over paar weken de FUji X100 ... en nog meer ... dus ja.... twijfel twijfel...
ik ga morgen effe bij me oud collega's langs....
Omdat hij precies goed is. De 7d is te groot en voor de snelheid heb ik mijn 1d. Uitklapbare lcd scherm is handig en kwaliteit is exact hetzelfde als de 7d. Daarnaar koop ik hem meer voor het filmen. Het enigste wat ik mis opmde 60d is micro adjustment.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waarom een 60D als ik vragen mag? Te duur voor een consumentencamera, en niet goed genoeg voor professioneel gebruik. Ik vind 'm bijzonder onhandig gepositioneerd in de markt en zou eerder kiezen tussen de 550D en de 7D
Tuurlijk kan een pro ook prima foto's maken met een compactcameraatje, maar de extra AF-punten, CF-kaartjes ipv SD, etc, maken wat mij betreft toch wel een groot verschil in gebruiksgemak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Omdat hij precies goed is. De 7d is te groot en voor de snelheid heb ik mijn 1d. Uitklapbare lcd scherm is handig en kwaliteit is exact hetzelfde als de 7d. Daarnaar koop ik hem meer voor het filmen. Het enigste wat ik mis opmde 60d is micro adjustment.
Wat jij onder niet goed voor pro gebruik verstaat gaat mij in ieder geval m'n pet te boven. Het is namelijk de gebruiker die een pro is en niet de camera. Dat is alleen maar een middel tot een plaat...
Zijn wat mij betreft wat robuuster, minder vaak last gehad van corrupte CF kaarten dan SD-kaarten, wellicht ook nog steeds wat sneller, maar dat heb ik niet echt in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef Andyy het volgende:
Maar hoezo zijn CF kaarten nou zo'n voordeel?
sorry sneller ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zijn wat mij betreft wat robuuster, minder vaak last gehad van corrupte CF kaarten dan SD-kaarten, wellicht ook nog steeds wat sneller, maar dat heb ik niet echt in de gaten gehouden.
Maar het is wel voornamelijk de bouwkwaliteit van de 60D waar ik me aan stoor; goedkopere materialen, minder weather sealing, etc.
Je 70-200 is eindelijk binnen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:35 schreef Andyy het volgende:
Ik heb wel iets om mee te patsen, maar zal er morgen maar foto's van maken
Morgen komt er nog wat om mee te patsen
Dat heb ik weer, heb de 7D vorige week aangeschaft voor 1200,=quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik had de laatste hier! Ook eerst getwijfeld, maar de 7d heeft precies de mogelijkheden die ik nu mis en de 60d heeft die niet allemaal. Nu met de Mediamarkt actie scheelt het toch een hoop, voor 990 inderdaad.
Same, alleen dan met de 550D.. Bij de MMquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, heb de 7D vorige week aangeschaft voor 1200,=
What the..? Toch wel inclusief een paar mooie lensjes hoop ik? Anders heb je je toch echt serieus laten naaien, zelfs als we de kortingsactie niet meerekenen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Same, alleen dan met de 550D.. Bij de MM
Hij bedoeld denk ik dat hij hem zonder die actie korting heeft aangeschaft bij een andere toko en niet voor 1200 een 550D heeft aangeschaftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef infp2009 het volgende:
Jeetje, 1200 euro voor een 550D is wel echt afzetterij...
Dat is inderdaad jammer, maar van een compact verwacht ik eigenlijk niet dat ik de foto's uitgebreid wil bewerken. Dan gaat het me puur om leuke kiekjes en eens een fotootje als er een beest oversteekt ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:14 schreef RichardHammond het volgende:
Wel jammer dat fotograferen in RAW niet kan bij de WB650, maar goed daar is het toestel natuurlijk ook niet voor ontworpen. Zelf maak ik ook regelmatige lange wandelingen, maar de hele rugzak gaat mee, want wanneer ik hem thuis laat krijg ik altijd spijt en kom ik altijd iets interessants tegen.
Oh leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:27 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik had de laatste hier! Ook eerst getwijfeld, maar de 7d heeft precies de mogelijkheden die ik nu mis en de 60d heeft die niet allemaal. Nu met de Mediamarkt actie scheelt het toch een hoop, voor 990 inderdaad.
Joh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Hij bedoeld denk ik dat hij hem zonder die actie korting heeft aangeschaft bij een andere toko en niet voor 1200 een 550D heeft aangeschaft![]()
De 60D is ook vrij raar gebouwd als je het mij vraagt. De 50D voelde kwalitatief erg goed aan, maar bij de 60D vind ik dat toch vrij tegen vallen. De 7D beschikt ook over een vrij goede weather sealing dus dat is ook mooi meegenomen. Ik heb tot nu toe altijd gezegd dat ik nooit een filmfunctie op mijn camera zou willen, maar nu ik het op verschillende Canon camera's heb gezien wil ik het ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, maar van een compact verwacht ik eigenlijk niet dat ik de foto's uitgebreid wil bewerken. Dan gaat het me puur om leuke kiekjes en eens een fotootje als er een beest oversteekt ofzo.
[..]
Oh leuk. Welke mogelijkheden waren voor jou de reden om voor de 7D te gaan? Ik pakte in de winkel de 7D op en hij hield meteen lekker vast. Daarna de 60D, die voelde opeens plastic aan, ik vond het scherm niet handig klappen en bedacht me dat ik nooit live view gebruik dus betaal voor een dure feature die ik niet wil gaan gebruiken. Toen was de keuze vrij snel gemaakt
. (daarna nog de 1000D even vastgehouden, had even het idee dat het om een speelgoedcameraatje ging, terwijl ik daar tot nu toe prima tevreden mee was.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:33 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat heb ik weer, heb de 7D vorige week aangeschaft voor 1200,=
quote:Retournering van een bij Media Markt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop.
Nice, helaas heb ik hem bij KameraExpress gehaald ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
Net terug gegaan naar de Media Markt. Kreeg op vertoon van de bon 100 euro in m'n handje
Hoe die voelt inderdaad, gewoon solider, maar ook bijv de focuspunten die ik toch wel redelijk wat gebruik bij de fotografie die ik vaak doe en waar ik er wel graag meer van wilde. En dat het instelknopje (voor M en AF enzo) niet zo'n klik heeft om hem te draaien (ik doe dat altijd met 1 vinger en dat is dan lastig als je ook nog dat klikje in moet drukken). De beeldzoeker met 100% dekking. Al dat soort dingetjes bij elkaar vind ik bij de 7d toch net wat meer dingen die dan de upgrade nog beter maken dan dat ik voor de 60d was gegaan. Ik heb zelf nu een 400d en die doet het verder nog prima, maar een upgrade is wel zeer welkom. De 400d hou ik erbij als backup enzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, maar van een compact verwacht ik eigenlijk niet dat ik de foto's uitgebreid wil bewerken. Dan gaat het me puur om leuke kiekjes en eens een fotootje als er een beest oversteekt ofzo.
[..]
Oh leuk. Welke mogelijkheden waren voor jou de reden om voor de 7D te gaan? Ik pakte in de winkel de 7D op en hij hield meteen lekker vast. Daarna de 60D, die voelde opeens plastic aan, ik vond het scherm niet handig klappen en bedacht me dat ik nooit live view gebruik dus betaal voor een dure feature die ik niet wil gaan gebruiken. Toen was de keuze vrij snel gemaakt
. (daarna nog de 1000D even vastgehouden, had even het idee dat het om een speelgoedcameraatje ging, terwijl ik daar tot nu toe prima tevreden mee was.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef qless het volgende:
ook eens geprofiteerd van de MM actie, nu in het bezit van een Canon 5d mark II als vervanging van mijn oude trouwe 30D
Wat heb je betaald?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef qless het volgende:
ook eens geprofiteerd van de MM actie, nu in het bezit van een Canon 5d mark II als vervanging van mijn oude trouwe 30D
Lijkt me raar als body normaliter 1849 kost.quote:
Dat moet wel, want bij Konijn betaal je maar 1895 euro en bij KE 1900 euro.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef Andyy het volgende:
Moet wel met een lens erbij zitten, anders is hij echt genaaid
sjiek!! En dat je er maar weer een hoop mooie foto's mee mag maken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:48 schreef qless het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat je 21xx hebt betaald voor een 5D 2 + 24-105 kit of iets dergelijks.... Da's toch niet alleen voor de body?quote:
Gaaf Omniej! Ook FF voor jou dus binnenkortquote:
Wellicht bij het Filiaal in Ede dat ze nog wat hebben? Dat is ook niet zo ver vanaf Arnhem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef Omniej het volgende:
Ah, dan is het goed.
Bij jou was hij dus nog op voorraad? In welk filiaal ben je geweest? En weet je toevallig of ze ook de losse body daar nog op voorraad hebben? (zou het zonde vinden om er een 24-105 bij te moeten kopen, aangezien ik die al heb)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:38 schreef Doodkapje het volgende:
Gaaf Omniej! Ook FF voor jou dus binnenkort
Misschien wil ik anders de lens wel overkopen? PM me anders even!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:45 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoop alleen wel dat ik geen gezeik krijg met de Mediamarkt... Ben echt geen fan van die winkel en het bestellen i.c.m. een onduidelijke levertijd bevalt me eigenlijk niet, maar ja, ik bespaar er wel bijna 450 euro mee.
Vandaag werd me zelfs al verteld dat ze een 'aanbetaling' van 100% verwachten, what the fuck.Dat kun je geen aanbetaling meer noemen lijkt me. Ben ook niet van plan om even 1500 euro af te gaan zitten tikken voor een camera die ik nog geen moment heb kunnen zien en waarvan ik geen idee heb hoe lang het nog gaat duren.
Maar goed, we gaan het morgen meemaken... Ede is wel een goede tip Paula, zou ik misschien ook nog wel kunnen proberen ja.
Tja. als je er toch al over aan het nadenken bent om iets te kopen. En je opeens een dergelijke set voor 100 euro minder kan kopen als de goedkoopste webwinkel...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Geloof dat die MM actie een flink succes is.
Tja, helemaal mee eens. Het is een slimme stunt van MM en ze zetten de kwakkelende concurrentie flink onder druk, iedereen kent nu MM en iedereen praat er over.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja. als je er toch al over aan het nadenken bent om iets te kopen. En je opeens een dergelijke set voor 100 euro minder kan kopen als de goedkoopste webwinkel...
300 af van de standaard prijs lijkt me redelijk, hangt er een beetje vanaf hoelang hij als demo is gebruiktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef Andyy het volgende:
1555 voor een 5DII demomodel, is dat veel?
Met of zonder lens?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef Andyy het volgende:
1555 voor een 5DII demomodel, is dat veel?
Jeuj! Wanneer verwacht je m?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Omniej het volgende:
Yes, ik heb hem besteld.
5D Mark II voor ¤1478,09.
Kan niet wachten tot hij binnen is.
Oehhhh, jaloers. Haha. Ik heb besloten om ook de overstap te maken naar fullframe, maar op zijn vroegst pas de 5DmkIII, aangezien ik 1. Geen geld heb voor de body op het moment 2. Mijn dure 17-55mm lens moet gaan vervangen voor 24-70/24-105, dus gewoon geduld tot ik zo;n kitje kan kopen met de 5DmkIII, en ik ben bang dat ik niet kan wennen aan de AF van de 5dmk2 na de 7D gewend te zijn. Maar ik ga zeker over tot FF, geen twijfel mogelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Omniej het volgende:
Yes, ik heb hem besteld.
5D Mark II voor ¤1478,09.
Kan niet wachten tot hij binnen is.
Voor mij is het erg belangrijk dat er met extreem weinig licht een goede auto focus is, en daar scoort de 7D toch veel beter dan de 5dmk2.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
't Is maar net waar je hem voor gebruikt. De AF is niet geweldig snel maar wel afdoende voor waar ik 'm voor gebruik.
En accuraat is 'ie zeker.
Mja, de 5D III... Ik ga er niet op wachten. Wil al een tijd de overstap maken naar FF en nu deze goedkope optie is langs gekomen heb ik m'n kans maar gewoon gepakt. Goedkoper wordt 'ie niet en de 5D III duurt 1. nog een jaar voordat hij er is en 2. zal toch wel iets van 2500 euro gaan kosten, wat mij een beetje te gek is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oehhhh, jaloers. Haha. Ik heb besloten om ook de overstap te maken naar fullframe, maar op zijn vroegst pas de 5DmkIII, aangezien ik 1. Geen geld heb voor de body op het moment 2. Mijn dure 17-55mm lens moet gaan vervangen voor 24-70/24-105, dus gewoon geduld tot ik zo;n kitje kan kopen met de 5DmkIII, en ik ben bang dat ik niet kan wennen aan de AF van de 5dmk2 na de 7D gewend te zijn. Maar ik ga zeker over tot FF, geen twijfel mogelijk.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
(tenzij ze er een soort 6D van gaan maken met een uitklapbaar schermpje enzulks, dat zou ik dan weer een stuk minder aantrekkelijk vinden...)
Eye-fi en SD-CF converter zijn binnen. Het werkt prima met mijn 5D MKII!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef angel008 het volgende:
mocht het met jou sd>cf converter werken dan zou ik dat graag horenmijn converters deden het helaas niet
zie nu idd dat ze gepost hebben dat het nu wel zou werken met bepaalde converters
cf adapter besteldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eye-fi en SD-CF converter zijn binnen. Het werkt prima met mijn 5D MKII!
Hier besteld:
http://www.picco.nl/product_info.php?products_id=6030
http://www.factoryprices.nl/product_info.php?products_id=117356
* ACT-F spelen gaat![]()
Waarvoor deze en niet de olympus bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:31 schreef appelsjap het volgende:
Nieuw speeltje voor op reis als ik geen zin heb om de 7D overal mee te sleuren. Tot nu toe bevalt ie echt super, echt super IQ.
[ afbeelding ]
Echt een aanrader naast een dSLR.
Ga je veel plezier aan belevenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef angel008 het volgende:
vers van de pers![]()
[ afbeelding ]
vanavond maar wat mooiers maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |