quote:Idd alhoewel Amazon DE geen verzendkosten rekent vanaf 20 euro.Op donderdag 21 oktober 2010 12:42 schreef DragonFire het volgende:
Als dat trouwens dezelfde all stars set is als bij game.co.uk dan ben je met verzenden toch goedkoper af bij game. Omgerekend is de prijs daar namelijk 21 euro ex verzenden.
quote:RTFMOp maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef Maartel het volgende:
Aaargh, ik heb eindelijk weer een werkende Wii (althans heb net een nieuwe ontvangen omdat de laser stuk was), maar nu kom ik niet voorbij het 'press A to continue' scherm omdat allebei mijn wii-motes even knipperen en vervolgens niets doen.. is er een manier om te checken of dit aan mij sensor,mijn wii-motes of toch aan de Wii zelf ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Je bent in de war met Wii Party denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef DragonFire het volgende:
Omdat GoldenEye een epic fail gaat worden.
quote:Jeetje.... Hoe oneens kun je het met iemand zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 10:19 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je bent in de war met Wii Party denk ik.![]()
Mijn verwachtingen voor GoldenEye waren niet hoog, maar zijn enorm gestegen door alle trailers. Donkey Kong Country vind ik dan er toch minder uit zien dan het origineel... en van Epic Mickey kan ik ook nog steeds niet warm of koud worden. Geweldig concept, maar de uitwerking ziet er naar mijn mening uit als een vrij basic 3D-platformer waarmee we op de N64 werden dood gegooid.
quote:GoldenEye om te cashen en DK een eerbetoon?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeetje.... Hoe oneens kun je het met iemand zijnGoldeneye is in mijn ogen een opgepoetste N64 game die puur gemaakt is om te cashen. Epic Mickey is helemaal nieuw en neemt een verfrissende twist ten opzichte van alle brave Mickey games van voorheen. DKCR ziet eruit als een mooi eerbetoon aan de oorspronkelijk reeks en speelt aan de hands-on te zien heerlijk.
Verder zijn er uberhaupt te weinig platformgames, dus beide zijn bij voorbaat al gewild.
quote:Yup.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
GoldenEye om te cashen en DK een eerbetoon?
quote:Dat dus. Ik had het idee dat ik weer in de N64 tijdperk leefde toen ik de trailer zagOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef DragonFire het volgende:
Ik heb zelf een N64 gehad en echt uren en uren met vrienden Goldeneye gespeeld.
Maar kom op, die trailers zien er echt bagger uit. Dan sluit ik liever de N64 aan en gaan we met ze alle retro gamen.
quote:Kirby's Epic Yarn rolls out its embroidered welcome mat to every calibre of player. That ultra-accessibility does mean that there are points where the game flirts with monotony, as the basic push-and-pull of the action doesn't evolve too much from start to finish. The flip side is that practically anyone can pore over every stitch of Patch World – and it's a visual masterpiece that will reward the attention.
8/10
Q1 2011quote:
Epic Yarn IS Kirby 10.quote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
/care dus, nintendo...
Tegen die tijd is in de USA al Kirby 10 uit.
Ga je je billen roze verven in afwachting van de game?quote:Op maandag 1 november 2010 18:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kon hem verwachten. Roy, iets met verf en billen
Ik naai jouw billetjes vol met wol, gaan we gezellig saampjes voor de V&D liggen voor die game.quote:Op maandag 1 november 2010 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga je je billen roze verven in afwachting van de game?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:47 schreef Jesse_ het volgende:
Golden Eye review van IGN
Score:Ik kan niet wachten. Lekker multiplayeren dit weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
quote:Game Informer 11/02/10 Review 6.5 out of 10
Ging af op de 79 van metacritic, waar de review van GI eenzaam onderaan bungeltquote:Op woensdag 3 november 2010 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sinds wanneer gaan we hier af op één review (van IGN nota bene)?
Hier, voor het evenwicht:
[..]
De gamerankings score verbaasde mij ook en ik heb express GI's score gebruikt.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ging af op de 79 van metacritic, waar de review van GI eenzaam onderaan bungelt
Zet anders eens de Wii aan met een witte controller. Die zou gewoon P1 moeten worden dan.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:15 schreef Pluizel het volgende:
Hallo, ik hoop dat dit ook het algemene wii vragen topic is![]()
Mijn vriend heeft een zwarte wii, met 1 zwarte afstandsbediening en 3 witte erbij. Nu is de zwarte altijd player 1, en de 3 witte zijn altijd player 2t/m4. Is er een manier om dit te veranderen? ik heb al dingen geprobeerd met het rode synchroniseerknopje op de wii en de remote, maar dat maakt niks uit.
Daarnaast probeerde ik vandaag een gamecube spelletje te spelen op de wii, maar dan is de zwarte wii remote na het starten van het spel ineens speler 2, en geen van de andere remotes wil speler 1 worden. Hoe los ik dit op?
dat kan dus niet. de wii reageert niet eens op de aan/uitknop op welke controller dan ook. als je de wii gewoon aanzet kun je op de witte drukken wat je wil, dan gebeurt er niks, en 1 keer op A drukken met de zwarte en die is aan.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet anders eens de Wii aan met een witte controller. Die zou gewoon P1 moeten worden dan.
quote:ONM forum
We have now received a response to your enquiry from our European head office. Unfortunately, the European version of Super Mario All-Stars runs the games at 50Hz and not 60Hz.
Kind regards,
Customer Service Team Leader
Your Nintendo Team
Tof!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef nomar83 het volgende:
Als iemand GoldenEye wilt spelen, PM me maar. Mijn friendcode is 430 637 350 352.
9 in de VS, 19 in EU. Releases zijn hier vrijwel altijd op vrijdag en in de VS op dinsdag.quote:Op maandag 8 november 2010 00:09 schreef Ebr. het volgende:
Heeft iemand hier een idee over de releasedatum van black ops sommige zeggen pas de 19e terwijl andere toch de 9e zeggen op het moment is hier veel onduidelijk over. Iemand die in een gamestore werkt misschien een antwoord.
*schopje* verder heeft niemand hier een briljant idee om dit probleem op te lossen?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:15 schreef Pluizel het volgende:
Hallo, ik hoop dat dit ook het algemene wii vragen topic is![]()
Mijn vriend heeft een zwarte wii, met 1 zwarte afstandsbediening en 3 witte erbij. Nu is de zwarte altijd player 1, en de 3 witte zijn altijd player 2t/m4. Is er een manier om dit te veranderen? ik heb al dingen geprobeerd met het rode synchroniseerknopje op de wii en de remote, maar dat maakt niks uit.
Daarnaast probeerde ik vandaag een gamecube spelletje te spelen op de wii, maar dan is de zwarte wii remote na het starten van het spel ineens speler 2, en geen van de andere remotes wil speler 1 worden. Hoe los ik dit op?
Iemand goldeneye al?quote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef Funkel het volgende:
Iemand goldeneye al gespeeld? Hoe is die icm met een gun, want ik heb die gun van house of the dead, maar dan heb je in je ene hand de gun, en in de andere de nunchuck, maar dan kun je moeilijk bij de knoppen bovenop de remote.. Of heb je die dan niet nodig?
Kan iemand even uitleggen welke knoppen je nodig hebt?
Als die gun net zo werkt als de zapper moet het kunnenquote:
Ja vrijdag gehaald , maar zit helaas nog in de verpakking.quote:
quote:
Ik vermaak me er prima mee!quote:quote:
Op maandag 8 november 2010 13:57 schreef Funkel het volgende:
[..]
Iemand goldeneye al?
Eerste review van Sonic 4 waren ook zo hoog, eerst lekker afwachtenquote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gebroken
Fijn dat ze op de EU boxart colours wel goed schrijven
Ja heb GoldenEye sinds woensdag, maar ik speel het met een Classic Controller Pro. Vind het niet te doen met de Wiimote of een zapper of gun.quote:Op zondag 7 november 2010 18:56 schreef Funkel het volgende:
Iemand goldeneye al gespeeld? Hoe is die icm met een gun, want ik heb die gun van house of the dead, maar dan heb je in je ene hand de gun, en in de andere de nunchuck, maar dan kun je moeilijk bij de knoppen bovenop de remote.. Of heb je die dan niet nodig?
Kan iemand even uitleggen welke knoppen je nodig hebt?
quote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gebroken
Fijn dat ze op de EU boxart colours wel goed schrijven
Goldeneye.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef DragonFire het volgende:
Ik heb zelf een N64 gehad en echt uren en uren met vrienden Goldeneye gespeeld.
Maar kom op, die trailers zien er echt bagger uit. Dan sluit ik liever de N64 aan en gaan we met ze alle retro gamen.
En hoe is Sonic Colours?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:58 schreef Wessiej het volgende:
Nu maar direct Sonic Colours kopen, ben benieuwd
Je bedoelt een soort SingStar? Volgens mij zijn die op de Wii allemaal niet zo super. Beter een RockBand-game kopen dan (kan je ook in karaoken).quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Fayah het volgende:
Heeft er iemand ervaring met karaoke spelletjes op de wii? Ik kan er maar één (U Sing it - Girls Night) vinden waarmee je extra nummers kunt downloaden.. of komt er binnenkort nog een nieuwe uit?
Dat zegt weinig, het is niet alsof er een lat wasquote:
Thanks voor de tip, daar had ik nog niet aan gedacht. Ga es kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 15:03 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je bedoelt een soort SingStar? Volgens mij zijn die op de Wii allemaal niet zo super. Beter een RockBand-game kopen dan (kan je ook in karaoken).
Een dooie Wii is best kut, vooral omdat je moeilijk moet gaan doen om al je gedownloade VC en WiiWare games op een nieuwe Wii te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
Gvd, m'n Wii is denk ik doodZondag een stroomuitval gehad van enkele seconden en nu doet m'n Wii niks meer
![]()
Stroom er al vanaf gehad, de hele dag zelfs, dus de zekering kan het niet zijn dat had ik namelijk al eerder meegemaakt... Morgen maar is testen op m'n werk met een nieuwe adapter, misschien dat de adapter kaduk is
gaat in je wiimote niet in de wiiquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Enchanter het volgende:
Weet iemadn hoe lang zo een snoer is van een classic controller.
Ik vind Golden eye met nunchuck en wii mote echt kut spelen , maar ik zit 5 a 6 meter van m'n TV af
Oh , ik heb aan de bovenkant van die aansluitingen , maar die zijn zeker voor gamecube controllersquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
gaat in je wiimote niet in de wii
Ja. De classic controller gaat in de aansluiting van de nunchuckquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh , ik heb aan de bovenkant van die aansluitingen , maar die zijn zeker voor gamecube controllers
Okay dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja. De classic controller gaat in de aansluiting van de nunchuck
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
Gelukkig, m'n Wii is niet kapot. Het is de adapterHoe kon ik ook twijfelen aan Nintendo
Ook een keer gehad, was mijn adapter gelocked door een piekspanning, heb de adapter even van het net gehaald en daarna weer aangesloten, Wii deed het weer primaquote:Op woensdag 17 november 2010 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
Gelukkig, m'n Wii is niet kapot. Het is de adapterHoe kon ik ook twijfelen aan Nintendo
Zelda: Skyward Sword?quote:
Die datum staat er ook al zowat sinds de E3 (DragonFire heeft die datum van de Bart Smit site aan de schrijftaal te zien) dus het zal wel een placeholders datum zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:44 schreef Jesse_ het volgende:
Ja verdorie, dan heb ik geen tijd voor een Zelda game
Is die nu al uitquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef linebear het volgende:
Vanmiddag lag Epic Mickey gewoon al in de winkel. Vind het een grappig spel...
Lekker schilderen
Officiële datum is volgende week. (Mocht ie al verkocht wordenquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef linebear het volgende:
Vanmiddag lag Epic Mickey gewoon al in de winkel. Vind het een grappig spel...
Lekker schilderen
Iemand die 'm gespeeld heeft een andere ervaring?quote:Zorgelijk: de eerste dertig minuten van Epic Mickey
Bekijk in deze twee YouTube-filmpjes de eerste dertig minuten van Epic Mickey voor de Wii. Ik verveel jullie niet vaak met zulke lange video’s, maar ik kon niet geloven hoe deprimerend Mickey’s avontuur er uiteindelijk uitziet. Beschouw het maar als een waarschuwing, aangezien de game al in een paar Nederlandse winkels is gesignaleerd.
Op de één of andere manier had producent Warren Spector iedereen overtuigd dat Epic Mickey echt iets speciaals zou worden, terwijl het nu gewoon een middelmatige 3D platformgame blijkt te zijn. Eentje die zonder de hype-machine nooit zoveel aandacht had gekregen. De levels zijn kaal, de camera irritant, de puzzels beledigend simpel en Mickey’s verfverdunner niets meer dan een goedkope gimmick om af en toe een obstakel onzichtbaar te maken. En het allerergste? Die vervelende pratende kever! Mickey kan nauwelijks vijf stappen zetten voordat Gus de oplossing van de volgende puzzel komt verklappen. Waarom toch? Het is misschien niet eerlijk om een spel te beoordelen aan de hand van een filmpje, maar dit ziet er niet uit als iets dat ik wil spelen. Kijk en oordeel zelf.
Ook on-line te bestellen dus verwacht dat dat de prijs bij alle MM is.quote:
Ik zou hem direct annuleren en deze bestellen, dan heb je een mooiere Wii en NSMBWii er voor nop bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Zojuist een Wii besteld met het spel SMG2 erbij
Bij m'n ouders stond er al een maar sinds ik op kamers woon mis ik hem wel heel erg doordeweeks
Hmm nee ik vind die kleur afgrijselijk lelijk en dat spel ben ik spuugzat hahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik zou hem direct annuleren en deze bestellen
Zonde, ik had graag zo'n wii gewildquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hmm nee ik vind die kleur afgrijselijk lelijk en dat spel ben ik spuugzat hahaHet spel heb ik al gekocht toen ik nog thuis woonde, dus al genoeg gespeeld. Ben vooral Mario Kart fan, dus dat spel smokkel ik van het weekend even mee naar m'n kamer
Ja, was bekend. Het is niet duidelijk of men een preview-versie gespeeld heeft of er van uit gaat dat er niets aangepast is (sommige VC-titels zijn wel wat aangepast).quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:00 schreef nomar83 het volgende:
Mario All-Stars wordt de 50hz PAL-versie, inclusief zwarte balken en tragere gameplay:
http://www.n1ntendo.nl/ar(...)stars-draait-op-50hz
Het was te verwachten, maar toch jammer.
EG heeft hem een zes gegeven...quote:Op maandag 22 november 2010 21:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Iemand die 'm gespeeld heeft een andere ervaring?
Sinds vorige week vrijdag al in de vrije verkoop. Mocht gewoon verkocht worden.quote:
Bij iemand gespeeld en het is zeker een goede game voor zover mijn eerste indruk dat kan zeggen, wel erg moeilijk maar het ziet er fleurig en leuk uitquote:Op donderdag 25 november 2010 11:17 schreef speknek het volgende:
[..]
EG heeft hem een zes gegeven...
Gelukkig lijkt DKCR wel briljant te worden.
Veel plezier!quote:
Het gaat mij in videogames voornamelijk om de singleplayer ervaring. Denk niet dat dat heel leuk is in Mario Kart of New Super Mario Brosquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:12 schreef xxiessiexx het volgende:
@msnk:
Mario Kart, Super Mario Galaxy 1 en 2 en New Super Mario Bros zijn al vier hele goede redenen om een Wii aan te schaffen
Dat spel wordt volgens mij ontzettend leuk!quote:
Eindelijk weer iets om m'n Wii mee af te stoffen..quote:
Miskoop volgens jou?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eindelijk weer iets om m'n Wii mee af te stoffen..
Nee, hij bedoeld dat dit spel weer de moeite is om de Wii aan te zettenquote:
Als je iets heel veel gebruikt komt er stof op, wanneer je iets weinig gebruikt blijft die brandschoon! Dus jij maakt nog eens gretig gebruik van je wii zeg!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eindelijk weer iets om m'n Wii mee af te stoffen..
Dat snap ik wel, maar als dus zijn console amper gebruikt denk ik aan een miskoopquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, hij bedoeld dat dit spel weer de moeite is om de Wii aan te zetten
Heb hem ook gekocht, meer om de verpakking dan om de gamesquote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mario All Stars 25th Anniversary Edition gekocht. Ik durf em niet uit te pakken...![]()
En tevens heb ik de SNES versie en de Wii Ware versies van Mario Bros ook nog..
Er is niets bekend gemaakt of uitgelekt. Wel is Nintendo aanwezig op de CES (Consumer Electronics Show) begin volgend jaar voor journalisten. Er is gesuggereerd dat Nintendo daar ook een prototype van een Wii2 zou kunnen tonen aan een beperkt publiek.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:42 schreef Ravage het volgende:
Ik zit er over te denken om een Wii te kopen/vragen voor m'n verjaardag. Enige wat me een beetje tegenhoudt is dat de Wii nu al 4 jaar bestaat en dus misschien al wat verouderd is?
Is er al iets bekend of er een opvolger binnenkort gaat komen?
Bij Mario Galaxy heb je 'm nodigquote:Op donderdag 9 december 2010 21:26 schreef Ravage het volgende:
Nog een vraagje, ik heb nu 2 varianten op het oog. De zwarte Wii 25 jaar jubileum met een Wii Remote Plus, Mario Kart en een stuurtje of de zwarte Wii Sports Resort pack met een Remote met een losse MotionPlus en een Nunchuk...
Bij welke spellen kun je de Nunchuk gebruiken? Heb je 'm voor Mario Galaxy nodig?
Gister bij de Dixons gescoord.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef Adelante het volgende:
Is ergens Super Mario All Stars nog verkrijgbaar?
Ligt vast nog wel bij de media marktenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef Adelante het volgende:
Dat zal toch wel? Al is Limited Edition bij Nintendo ook echt Limited Edition.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:53 schreef Adelante het volgende:
Ja echt wel, daarom zat er een limited edition sticker op de doos van mijn zwarte Wii.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Al is Limited Edition bij Nintendo ook echt Limited Edition.
Is er eigenlijk bekend hoeveel exemplaren er van zijn gefabriceerd?
Ja joh weet ik veelquote:
Meer ‘tijdelijk verkrijgbaar’quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Al is Limited Edition bij Nintendo ook echt Limited Edition.
Is er eigenlijk bekend hoeveel exemplaren er van zijn gefabriceerd?
De laatste Wii-revisies kunnen gewoon SDHC kaarten aan. Ik geloof tot 32GB. In de Wii zelf zit maar 512Mb aan geheugen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Elvi het volgende:
Nou ik heb een wii hoor!Die rode met Wii sports en Mario. En ik heb ook nog een Wii Party erbij gekocht waar de controller al bij zat.
Er zat alleen geen geheugenkaart bij. Ze zeiden dat er een SD-kaart in kan. Maar hoe lang duurt het voor die vol is? Ze haden het over kaartjes van 2 gb. Mijn pc duwt dat in zn holle kies, maar is dat veel voor een wii?
Wat gewoon genoeg is als je het voor alleen voor save games gebruiktquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De laatste Wii-revisies kunnen gewoon SDHC kaarten aan. Ik geloof tot 32GB. In de Wii zelf zit maar 512Mb aan geheugen.
Alleen als je spellen download zul je geheugen te kort komen. Je kunt spellen dan naar een SD-kaart verplaatsen/kopiëren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Elvi het volgende:
Maar hoe lang duurt het voor die vol is? Ze haden het over kaartjes van 2 gb. Mijn pc duwt dat in zn holle kies, maar is dat veel voor een wii?
Opslaan kan direct naar SD-kaart. Starten kan ook direct vanaf de kaart maar dan wordt er eigenlijk een kopie gemaakt naar het interne geheugen. Er moet dus wel genoeg intern geheugen vrij zijn om een spel te starten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef DragonFire het volgende:
Tegenwoordig kan je die volgens mij ook op de SD kaart opslaan, ik weet dat het in het begin niet kon... Misschien kan iemand hier daar meer info over geven.
En dat kon in den beginne nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Opslaan kan direct naar SD-kaart. Starten kan ook direct vanaf de kaart maar dan wordt er eigenlijk een kopie gemaakt naar het interne geheugen. Er moet dus wel genoeg intern geheugen vrij zijn om een spel te starten.
Ik vind dat extra level in wereld 1, na het behalen van alle KONG letters, echt ondoenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:58 schreef Jesse_ het volgende:
DKCR ook eindelijk gehaald.
Toffe game, maar wat is 4-5 (Bat chase) moeilijk
Ik was daarin 80 levens kwijtquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:58 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik vind dat extra level in wereld 1, na het behalen van alle KONG letters, echt ondoenlijk.
Bij een goede run kan je in het level nog drie extra ballonnetjes verdienenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik was daarin 80 levens kwijtOp een gegeven moment maar enkel met Donkey Kong gespeeld, zonder diddy erbij. Dat sprong een stuk vloeiender door het level. Met pijn (aan m'n duimen) en moeite gehaald. Maar als dat de voorbode is voor alle andere Extra levels van de DKCR werelden, dan ga ik nog wat frustratie tegemoet
Ah ok... Ik heb nu wel een SD-kaart gekocht maar mn Wii heeft geen verbinding met het internetquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Alleen als je spellen download zul je geheugen te kort komen. Je kunt spellen dan naar een SD-kaart verplaatsen/kopiëren.
Heb je geen draadloos internet thuis dan?quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah ok... Ik heb nu wel een SD-kaart gekocht maar mn Wii heeft geen verbinding met het internetDaar moet ik ook nog wat voor halen.
Nope.quote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb je geen draadloos internet thuis dan?
Nee, dat is wel jammer idd.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:06 schreef Elvi het volgende:
Ik baal echt dat Black Ops geen multiplayerfunctie heeft op de Wii. Je kunt wel online, maar niet met een vriend/vriendin samen op de bank spelen
Gewoon split screen, zoals de andere versies van Black Ops hebben had best gekundquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef LePoo het volgende:
[..]
Nee, dat is wel jammer idd.
Alleen lijkt me dat ook best lastig, met 2 tegelijk inloggen op 1 Wii?
Ik heb Black Ops vorige week ergens gekocht.
Toffe game, vooral online.. ik raakte op het begin alleen echt he-le-maal niets.
Na wat oefening lukt 't me inmiddels om niet altijd met een 4/15 score te eindigen ofzo.
Kirby laat ik aan me voorbij gaan ook. Geen zin in eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef Aether het volgende:
Wacht nog op Kirby.
Neem aan dat Xenoblade ook niet meer komt?
Waar zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee W. Spek heeft gelijk. Het is dat ik Metroid en Donkey nog heb liggen... Wii is de meest matige console ooit van Nintendo wat mij betreft, ondanks dat ze één van de beste games aller tijden hebben met Galaxy 2.
In iets meer dan vier jaar heb ik deze topgames:
Mario Kart
Mario Galaxy 1/2
New Mario
Dead Space Extraction
Paper Mario
Donkey Kong
(Metroid?)
Dat is gewoon te weinig. Er is te weinig gebruik gemaakt van Nintendo franchises (de 3DS doet het nu al beter met de wederopstanding van Kid Icarus en Pilotwings) en er is te weinig vernieuwing geweest voor de gewone gamer. Waar zijn de verrassingen van Nintendo deze generatie? Pikmin? Eternal Darkness? Chibi Robo? Donkey Konga? Luigi's Mansion? Zelfs Odama past in dat rijtje... Ten tijde van de GameCube durfde Nintendo tenminste nog wat qua games, nu is gebleken dat Wii Sports een succes was hebben ze zich veel te veel daarop gefocust.
Vanuit een business standpunt kan ik dat wel begrijpen, maar leuk is het niet.
Onzin, op de PS2 is nog veel meer crap uitgegeven dan op Wii en PS2 had meer toppers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:06 schreef DragonFire het volgende:
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat er heeeeeeel veel crap is uitgebracht op de Wii.
Je moet dus wel gericht zoeken naar de goede games.
Dat wil toch niet zeggen dat je niet moet zoeken naar goede gamesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onzin, op de PS2 is nog veel meer crap uitgegeven dan op Wii en PS2 had meer toppers.
Als je met die Plus je console aanzet is het toch automatisch P1? In de game gooi je Wiimote 2 aan als de game daar om vraagt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Operc het volgende:
Even een vraagje. Ik heb nu 2 Wii motes, 1 gewone en een Plus. Nu wil ik alleen die Plus als Mote 1 hebben en de gewone als nummer 2. Ik heb wat gegoogled, maar ik wil het als standaard hebben, niet tijdelijk. Ik las ergens op Home-toets drukken en dan instellen, maar als ik dat doe vallen de instellingen weer weg als ik de Wii uitzet, iemand suggesties?
Heb je al een of meerdere consoles? Speel je vaak alleen of met vrienden? Hoe vaak speel je? En wat vind je leuk om te spelen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef ry4life het volgende:
Ik had het idee om misschien een Wii voor mijn verjaardag te vragen, maar ben nog niet helemaal overtuigt.
Misschien dat iemand bepaalde dingen aan kan raden/afraden, wat is leuk om er bij te nemen, welke spellen of bijbehorende dingen? Moet ik verder nog wat weten? Blijft het leuk?
Ik heb een playstation 2, heel veel op gespeeld, laatste tijd niet echt zo veel meer. Speel vaak alleen maar soms ook met vrienden. Op de PC speel ik nog wel om de dag, wat ik speel is heel verschillend. Ik speel zowel racegames als shooters maar ook met de sims of mario kan ik me prima vermakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je al een of meerdere consoles? Speel je vaak alleen of met vrienden? Hoe vaak speel je? En wat vind je leuk om te spelen?
Dat is al wat duidelijkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef ry4life het volgende:
[..]
Ik heb een playstation 2, heel veel op gespeeld, laatste tijd niet echt zo veel meer. Speel vaak alleen maar soms ook met vrienden. Op de PC speel ik nog wel om de dag, wat ik speel is heel verschillend. Ik speel zowel racegames als shooters maar ook met de sims of mario kan ik me prima vermaken
Ja, dat kan idd ook nog, zeker met de nieuwe tv zou het geweldig zijn!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is al wat duidelijkerJe kunt dan inderdaad wel Wii gaan halen, alleen racers en shooters zijn er niet echt veel op Wii. Dan kun je misschien beter voor 360 of PS3 gaan? Bij PS3 heb je ook nog eens een mooi multimedia apparaat.
Mario is wel exclusief voor Wii, en met New Mario, Galaxy 1+2, Paper Mario, Mario Kart en Mario Sports Mix zit het wat dat betreft wel goed
Spellen kopenquote:
quote:The Wii Virtual Console Gets A Great Addition: Online Play
At least in Japan! That's because Sega will release a Virtual Console Arcade version of Puyo Puyo—which you may have played in the form of Kirby's Avalanche or Dr. Robotnik's Mean Bean Machine—with online multiplayer support for Wii.
According to Inside Games, via Andriasang, Sega will release the 1992 version of Puyo Puyo, complete with Nintendo Wi-Fi Connection battles. That's kinda cool! It's also the first of its kind.
Let's hope this isn't just a one-off and that Wii owners will be able to enjoy the tasty combination of online play and classic arcade games in the future.
Nouja 'nieuwe' Kirby hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:17 schreef nomar83 het volgende:
Ongelofelijk, er is al een nieuwe Kirby aangekondigd en in Europa is Epic Yarn nog niet eens officieel verkrijgbaar.
Gelimiteerde editiequote:One Last Chance To Own Super Mario All-Stars For Wii
Nintendo is cutting off your supply of the Wii version of Super Mario All-Stars, the limited edition collection of four NES era Super Mario Bros. games with a 16-bit makeover. But it's also giving you one last chance to buy it.
Nintendo of America said today it's producing its "final run" of the Super Mario All-Stars Limited Edition package (released stateside in December), with the last shipment expected to hit stores on March 13. If you haven't been able to secure a copy, which includes a soundtrack CD and handsome 32-page Super Mario History booklet, this may be your only opportunity.
Ken jij meer games die maar drie maanden te koop zijn dan? Een extra shipment kan ik me ook wel voorstellen eigenlijkquote:
Nope.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:10 schreef speknek het volgende:
Game heeft geen Roy-factor zeg maar?
Tja, dat is inderdaad jammer, misschien komt er nog iets.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef nomar83 het volgende:
Beetje jammer dat 25 jaar Mario zo'n enorme media- en marketingaandacht kreeg, en 25 jaar Zelda helemaal niets...
We verwachten uiteraard een uitgebreide bespreking hier binnenkort!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:44 schreef Jesse_ het volgende:
Straks Epic Yarn ophalen
Helaas kom ik nog niet aan spelen toe
Jij gaat hem niet meer halen he? Ik koop hem zaterdagquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We verwachten uiteraard een uitgebreide bespreking hier binnenkort!
Mjah, ik twijfel... Sowieso eerst DKCR uitspelen natuurlijk, maar daarna misschien stiekem toch wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij gaat hem niet meer halen he? Ik koop hem zaterdag
Ga je voor de 100 of 200%?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik twijfel... Sowieso eerst DKCR uitspelen natuurlijk, maar daarna misschien stiekem toch wel.
Ik ga voor 'versla de eindbaas'.quote:
Dat is nog wel te doen, hoewel de eindbaas wel lastig wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga voor 'versla de eindbaas'.
Ik stond BIJNA op het punt om Super Guide aan te zetten in 4-3... Maar daar ben ik nu voorbij en de volgende keer is 4-B aan de beurt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen, hoewel de eindbaas wel lastig was
8, zoals altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik stond BIJNA op het punt om Super Guide aan te zetten in 4-3... Maar daar ben ik nu voorbij en de volgende keer is 4-B aan de beurt.
Hoeveel normale werelden zijn er in totaal?
Ga 'm vrijdag halen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:44 schreef Jesse_ het volgende:
Straks Epic Yarn ophalen
Helaas kom ik nog niet aan spelen toe
Alleen als mn vriendin het leuk vindt (lees: er niet super slecht in is)quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ga 'm vrijdag halen.
Iemand hier nog die 'm multiplayer gaat spelen?
Precies. Wel treurig zo'n launch. Kirby verdient zo veel beter.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:37 schreef Jesse_ het volgende:
Hehe, de game is er gelukkig niet minder om
Ik denk dat het Nintendo niet zoveel doet of Epic Yarn goed gaat verkopen in Europa, anders was de game wel gelijkertijd met de rest van de wereld uitgekomen hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Wel treurig zo'n launch. Kirby verdient zo veel beter.
(Nog) niet aangekondigd voor Noord-Amerikaquote:
Ja, want Nintendo geeft altijd games tegelijk in Europa, USA en Japan uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:32 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nintendo niet zoveel doet of Epic Yarn goed gaat verkopen in Europa, anders was de game wel gelijkertijd met de rest van de wereld uitgekomen hier.
Wereldwijde releases die tegelijk zijn en Nintendo? Now that's a firstquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:32 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nintendo niet zoveel doet of Epic Yarn goed gaat verkopen in Europa, anders was de game wel gelijkertijd met de rest van de wereld uitgekomen hier.
Op zich zou dat niet uit moeten maken toch? Een goede game is een goede game, of die nu tegelijk met Japan hier verschijnt of later. Dragon Quest VI op NDS is na 15 jaar ofzo pas hier te koop, maar dat weerhoudt mij er niet van om 'm te kopenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wereldwijde releases die tegelijk zijn en Nintendo? Now that's a first
Al telt dat net zo hard voor elk ander bedrijf. De enige die het echt bont maken zijn SEGA met hun Yakuza e.d. Gewoon een jaar later eens met een spel in Amerika/Europa komen en het dan raar vinden dat het hier niet loopt
Als je heel lang duurt valt het wel mee jaquote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich zou dat niet uit moeten maken toch? Een goede game is een goede game, of die nu tegelijk met Japan hier verschijnt of later. Dragon Quest VI op NDS is na 15 jaar ofzo pas hier te koop, maar dat weerhoudt mij er niet van om 'm te kopen
Zouden ze daarom weer zo moeilijk doen om regio's bij Nintendo?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je heel lang duurt valt het wel mee jaMaar kijk bv naar een Demon's Souls, veel mensen hadden het al geimporteerd uit Amerika, omdat ze moeilijk over een Europese release deden. Dan gaat een nieuwe collection edition me niet overhalen er nog een te halen
Het valt voor de rest ook wel mee, maar zo gauw iets in Amerika wel uitkomt en hier niet, dan zal het spel hier het een stuk minder doen bij een latere release. Japans is voor de meesten onder ons wat lastiger te volgen
Ik vrees...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zouden ze daarom weer zo moeilijk doen om regio's bij Nintendo?
Cijfer?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
Epic Yarn uitgespeeld![]()
Nu nog alle stofjes verzamelen
Kirbyquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
Multi-player gespeeld?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Jesse_ het volgende:
Verplicht bijbehorend plaatjequote:@NintendoAmerica Nintendo of America
Cant join us at #GDC? Watch Mr. Iwatas "Video Games Turn 25" keynote via LIVE webcast tomorrow @ 9a.m. PT. Stay tuned for the link!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verplicht bijbehorend plaatje
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef 1517 het volgende:
Mijn. Vriendin. Heeft. Superguidemode. Gebruikt.
Het maakt wat beter gebruik van de Wii-mote (draaien van het zwaard, who cares), en ik vond de bestuurbare zoekvogel/bij (even kwijt) wel erg grappig gedaan, die schiet je af en ga je besturen om onbereikbare muntjes te zoeken. Je mag een keer of drie geraakt worden als vogel/bij en dan is het over. Maar voor de rest had ik idd het idee dat ik OoT aan het spelen was. Maar ik kan me herinneren dat ze juist weer die richting op wilde, want dat was wel een goede game. Het radicaal anders zal wel ergens in het verhaal moeten liggen, want qua gameplay kon ik weinig verschil merken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef speknek het volgende:
Het doet me eigenlijk niet veel. Het ziet eruit als TP met een paar van dezelfde motion stukjes als SMG erin, en ik vond TP al teveel een herhalingsoefening van OoT. Miyamoto zei ooit dat de nieuwe Zelda radicaal anders zou zijn, maar dit lijkt me zo een nogal overbodige game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |