quote:je weet toch wel dat vrouwen en excuses niet samengaan,lolOp zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jij hebt het topic ook flink vervuild met je gescheld..
Ik zal er nu over ophouden, maar een excuses was wel op zijn plaats geweest, dacht ik zo...
quote:Oh was dat de brede omschrijving, sorry had ik niet door, had wat anders in mijn hoofd.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die brede omschrijving was dat ''vrijwel alles wat Salvad0r beweert, onjuist is''. Die zin over Netanyahu is een goed voorbeeld. Men weet namelijk niet waarom hij in zijn kamer bleef op die dag, met een aantal onverklaarde telefoontjes vlak voor de aanslag, maar het zou wel oliedom zijn van Israel om een aanslag te plegen en er dan voor te zorgen dat Netanyahu zo opvallend in z'n kamer blijft: sterker nog, hem vlak voor de aanslag pas hiervan op de hoogte te stellen.
quote:Schat.. no-plane betekent no-passengers... dringt dat een beetje door in dat brein van je? Aangezien je het onzin vindt dat er geen slachtoffers zijn gevallen, vraag ik me af wat je in godsnaam dan interessant vindt aan de no-plane theorie. Dat matcht namelijk voor geen meterrrr... snap je dat?Op zondag 24 oktober 2010 00:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh was dat de brede omschrijving, sorry had ik niet door, had wat anders in mijn hoofd.
Wel toevallig dan Needanjatoch die dag toch niet naar buiten is gekomen.....
Ik heb dat niet onderzocht...ik zoek eerder op namen waarvan ik niet weet wie dat zijn...en ben nog niet "diep" gegaan in dat verhaal omdat er nu al zoveel tegenstrijdigheden zijn.
Ik heb overigens niet de illusie ergens achter te komen, maar vind het vaak zeer interessant om dit soort dingen op te zoeken.
Zo ook de no-plane theorie en de mini nukes...
quote:Je kan ook gewoon lezen wat ik schrijf.Op zondag 24 oktober 2010 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Schat.. no-plane betekent no-passengers... dringt dat een beetje door in dat brein van je? Aangezien je het onzin vindt dat er geen slachtoffers zijn gevallen, vraag ik me af wat je in godsnaam dan interessant vindt aan de no-plane theorie. Dat matcht namelijk voor geen meterrrr... snap je dat?
quote:Je kunt de theorie gewoon van je lijstje schrappen hoor... je wilt er namelijk niet aan denken dat de victims wel eens fake zouden kunnen zijn...Op zondag 24 oktober 2010 00:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lezen wat ik schrijf.
Ik vind het VAAK interessant, dan betekend niet dat ik ALLES geloof. So?
De rede waarom ik mij in de no plane theorie heb verdiept is dat ik nu tegen mezelf kan zeggen: Nee, het gaat niet op, is te groot. Leuk hoor onderzoeken, moet jij ook eens doen...![]()
Back on topic!
quote:Ik vind jouw uitleg plausibeler...Screen grab from the Israeli National News. The report is still online here
The Israeli National News quickly went off-line completely after the publication of this story, but has since returned with the original article still available.
The Embassy warned Finance Minister and former Prime Minister Binyamin Netanyahu to stay inside his London hotel. For an hour after the first blast, the government and the news media were reporting that the cause was an electrical power surge. If the government knew bombs were going to go off before they did, why did they report for an hour that it was an accident? Were they trying to bide time so they could get their story straight? The same thing happened on 9/11 with the first plane strike.
Both Scotland Yard and the Israelis have since denied that they had any foreknowledge of the attack.
Since the original report, major TV news networks have been completely silent on the Netanyahu story. They are just repeating claims that there was no prior knowledge.
quote:wat versta je onder geen feiten?Op zondag 24 oktober 2010 00:40 schreef Oblivion het volgende:
Dat is nou het leuke van dit topic, niemand heeft de feiten.
Voor TitusPullo, bedoel je dit:
[..]
Ik vind jouw uitleg plausibeler...
Als hij er van had geweten was hij waarschijnlijk niet eens in de buurt geweest.
Hoeven dit soort verhalen ook niet in de rondte te gaan.
quote:Lezen, ik zeg niet GEEN feiten.
quote:Ik heb ze wel degelijk, alleen niemand wil ze zien...Op zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lezen, ik zeg niet GEEN feiten.
Niemand heeft ze hier, wellicht iemand ergens anders wel, maar of we daar ooit achter komen....
quote:Dus zijn het geen feiten.Op zondag 24 oktober 2010 01:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb ze wel degelijk, alleen niemand wil ze zien...
quote:Ach, je kan ook stellen dat jij ze WIL zien terwijl er niets is om te zien.Op zondag 24 oktober 2010 01:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor... pikkebaas... niemand WIL ze zien... dat is gewoon even iets anders.
quote:Is het voor jou niet verstandiger en beter om gewoon weer het officiële verhaal te gaan aanhangen...?Op zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niemand heeft ze hier, wellicht iemand ergens anders wel, maar of we daar ooit achter komen....
quote:Dat kan ook idd...Op zondag 24 oktober 2010 01:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach, je kan ook stellen dat jij ze WIL zien terwijl er niets is om te zien.
quote:ja juffrouw oblivion, wees eens duidelijker er zijn zeker feiten!Op zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
quote:post ze eens dan, de wereld wacht al 9 jaar op de zogenaamde feiten waar de gedachtenkronkels uit de zogenaamde "truth movement" op gebaseerd zijnOp zondag 24 oktober 2010 02:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja juffrouw oblivion, wees eens duidelijker er zijn zeker feiten!
quote:ja hoor, We moeten een voorbeeld nemen aan het niks onderzoek!Op zondag 24 oktober 2010 03:18 schreef Elusive het volgende:
[..]
post ze eens dan, de wereld wacht al 9 jaar op de zogenaamde feiten waar de gedachtenkronkels uit de zogenaamde "truth movement" op gebaseerd zijn
tot nu toe zijn al die theorien zo uit de losse pols geschud en is er niks onderbouwd met bewijs materiaal
neem eens een voorbeeld aan het NIST onderzoek, hier word alles onderbouwd met wetenschappelijk verklaarbare feiten en komt met een zeeeeer plausible verhaal!
zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
quote:Ik weet niet hoeveel jaar basisschool je hebt gehad maar een feit is namelijk een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen hetzij instrumenteel gemeten...Op zondag 24 oktober 2010 03:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja hoor, We moeten een voorbeeld nemen aan het niks onderzoek!
feit: towers worden in paddestoelenvorm tot stof verpulvert.
het is hier geen wetenschappelijk forum
quote:ja, en dit is jouw feit!Op zondag 24 oktober 2010 03:32 schreef Elusive het volgende:
[..]
een feit is namelijk een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen hetzij instrumenteel gemeten...
quote:volgens jou zijn de torens neergemaaid door "pocket-nukes" oid, als ik dan vraag of je daar ook bewijs voor hebt dan word dat niet gegeven... toch blijf je het constant en overal verkondigen.Op zondag 24 oktober 2010 03:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, en dit is jouw feit!
post ze eens dan, de wereld wacht al 9 jaar op de zogenaamde feiten waar de gedachtenkronkels uit de zogenaamde "truth movement" op gebaseerd zijn
tot nu toe zijn al die theorien zo uit de losse pols geschud en is er niks onderbouwd met bewijs materiaal
Hoe kom je toch aan die onzin???
quote:Inderdaad, de 9/11-insidejob kostte in 2001 ook flink wat centen om uit te voeren.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
dat rooie is een mannetje. 1 pallet is 100 million.
Voor het fiscale jaar van 2001 was VS 2,3 maal ditte kwijt.
quote:Ze zijn neergehaald door ondergrondse nukes en dat bewijs is al meerdere malen gepost, maar zoals ik al zei, krijg niet de indruk dat je de voorgaande delen hebt gelezen!Op zondag 24 oktober 2010 03:37 schreef Elusive het volgende:
[..]
volgens jou zijn de torens neergemaaid door "pocket-nukes" oid, als ik dan vraag of je daar ook bewijs voor hebt dan word dat niet gegeven... toch blijf je het constant en overal verkondigen.
quote:heb die post denk ik gemist, kan je 'm even quoten voor me ? of wil je niet dat de wereld achter de waarheid komt ?Op zondag 24 oktober 2010 03:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze zijn neergehaald door ondergrondse nukes en dat bewijs is al meerdere malen gepost, maar zoals ik al zei, krijg niet de indruk dat je de voorgaande delen hebt gelezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |