Sabnzbdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat is jullie favoriete newsleecher? Ik denk dat ik ga voor NNTTPgrab (had ik in Windows)
Ik heb alleen maar een laptopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik weet niet of die andere newsreaders dat ook kunnen, maar sabnzbd+ is beschikbaar voor andere systemen in je netwerk. Zo kun je mooi vanaf je laptop ff kijken hoever de downloads zijn
Ik kijk soms vanaf mijn telefoonquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:31 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een laptop, met groot extern scherm voor thuis
ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kijk soms vanaf mijn telefoon.
localhost:8080 ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik voel mij Noob, zwaar noob in dit systeem![]()
. Ik weet dat ik SabNZBd+ moet openen in een browser maar waar
. Back to reading
Als je hebt geinstalled vanuit een repo ofzo? Ik start nog altijd vanuit sourcequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Is'ie al gestart?
Anders tik je gewoon ALT-F2 --> sabnzbd om te starten
Gewoon vanuit Ubuntu softwarecentrum? Dat leek mij de meest logische weg? Jooo-pi zijn truc deed het hem btw. (die van jou wss. ook maar de zijne probeerde ik als eerste)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je hebt geinstalled vanuit een repo ofzo? Ik start nog altijd vanuit source.
Waar/wanneer krijg je dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon vanuit Ubuntu softwarecentrum? Dat leek mij de meest logische weg? Jooo-pi zijn truc deed het hem btw. (die van jou wss. ook maar de zijne probeerde ik als eerste)
'NoneType' object is unsubscriptable![]()
Oh sabnzbd zit er al in tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon vanuit Ubuntu softwarecentrum? Dat leek mij de meest logische weg? Jooo-pi zijn truc deed het hem btw. (die van jou wss. ook maar de zijne probeerde ik als eerste)
'NoneType' object is unsubscriptable![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Joooo-pi het volgende:
de "/" weghalen achter de servernaam misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |