quote:Rijgkralen, kleurboek Hema, dekbedovertrek, Duplo, regenlaarsjes maat 24, dvd Zandkasteel, gereedschap, overall, houten of vilten fruit/groente, kookspulletjes, constructiespeelgoed, auto's, klei. knutselspul, cd kinderliedjes/K3/Zandkasteel, Megablocks of andere grote blokken, spelletjes (kleurentorentje, nijntje reuzenkwartet, jumbolino, knappe koppen, ludamino, djeco/habo spelletjes), speeltentje.
quote:Oh, misschien kan het wel hoor. Maar hier zou het vooral kauwmateriaal worden ben ik bang en daarom zou ik er mee wachten tot 2 of 3 ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 10:07 schreef Incantrix het volgende:
Ow, ik had een site gevonden waarop stond dat het ook al leuk is voor baby's en dreumessen.. Dan laten we dat nog even schieten, thnx
quote:haha, daar is het niet echt het seizoen voor.Die bakjes heeft Stef ook, Oeke, en ook hier zijn ze een enorme hit! Stef kruipt er graag mee rond en dan houdt hij het bakje vast in zijn mond, dan ziet hij eruit als een varkentjeMaar je brengt me wel op een idee, een mooi groot opblaasbaar zwembad voor in de tuin lijkt me ook wel wat hoewel dat nu natuurlijk níet te krijgen zal zijn..
quote:Mooie lijst! Goede inspiratie.Op donderdag 21 oktober 2010 09:38 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Rijgkralen, kleurboek Hema, dekbedovertrek, Duplo, regenlaarsjes maat 24, dvd Zandkasteel, gereedschap, overall, houten of vilten fruit/groente, kookspulletjes, constructiespeelgoed, auto's, klei. knutselspul, cd kinderliedjes/K3/Zandkasteel, Megablocks of andere grote blokken, spelletjes (kleurentorentje, nijntje reuzenkwartet, jumbolino, knappe koppen, ludamino, djeco/habo spelletjes), speeltentje.
Moet ik me erg schamen voor de lange lijst?
quote:LeukOp donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben de gok genomen, maar in de kerk speelt ze ook vaak met de duplo. Samen vliegtuigen bouwen vindt ze echt leuk.
quote:Ze krijgt nu een kinderwagen en 3 poppen van haba, met sinterklaas een paard erbij (althans dat is de planning, dat duurt nog even en ik wil nog wat andere winkeltjes bekijken).Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef p_iglet het volgende:
4 poppen in korte tijd... Daar kan dat kind van 1 toch nooit tegelijk mee spelen
quote:In barbies zit ik niet helemaal, maar mijn vrouw heeft alles van Sindy uit de jaren 70 verzameld en daar gaat echt veel geld in om. Dit gaat vooral via ebay en er worden voor oudere poppen echt letterlijk honderden euro's betaald. Bij die zoektochten kwamen we ook wel barbies tegen en die verkopen best goed (ook recente modellen) mits ze er goed uitzien. Volgens mij loopt al het speelgoed wel goed op de 2e hands sites en anders zijn er rommelmarkten waar ze straks als ze wat ouder zijn op kunnen gaan staan.Op donderdag 21 oktober 2010 11:12 schreef MaLo het volgende:
Is wel iets waar ik eerder meer zou gokken dan met barbies.
quote:Ach, uiteindelijk is het toch allemaal een gok? Ik vind het vrij moeilijk te voorspellen waar veel of weinig mee gespeeld gaat worden.Op donderdag 21 oktober 2010 08:55 schreef MaLo het volgende:
Mijn laatste vraag uit het vorige topic was: Ticootje, speelde je kindje voor de tweede verjaardag al veel met Duplo of hebben jullie erop gegokt dat ze het leuk zou vinden?
quote:Let wel even op bij de geluidsblokken. Heb ze vorige jaar gekocht voor mijn neefje voor 30 euro en een paar maanden later zag ik ze bij toysxl liggen voor 8 euro. Ze zijn wel superleuk!
quote:http://www.grimms.eu/en/include.php?path=start.phpOp donderdag 21 oktober 2010 23:00 schreef Ca.ra het volgende:
Ik google me een breuk maar ik kan ze niet meer terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |