abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87783497
Iemand moet gewoonlijk weer sinterklaas uithangen!
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_87783524
Gewoon simpel. dan kunnen ze via het kenteken register de eigenaar waarschuwen.
pi_87783765
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gewoon simpel. dan kunnen ze via het kenteken register de eigenaar waarschuwen.
en daarom heb ik ook die melding gedaan.
als ik mijn eigen auto parkeer dan komt het regelmatig voor dat ik er vier dagen ofzo niet naar om kijk.
heb ik m dan nodig dan is het hele interieur verziekt en de auto onrijdbaar als bij mijn auto de ruit eruit zou liggen.

maar trutje agent vond het belangrijker om mijn gegevens te noteren dan zelf even te gaan kijken blijkbaar.
megalomaniac
pi_87784026
Ik denk dat ze willen nagaan of er al melding van het incident gedaan is, dat staat dan op nummerbord in hun systeem. Als dat zo is dan kunnen ze zich bezig houden met andere zaken.
pi_87784230
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik denk dat ze willen nagaan of er al melding van het incident gedaan is, dat staat dan op nummerbord in hun systeem. Als dat zo is dan kunnen ze zich bezig houden met andere zaken.
echt niet want ik heb het gesprek gevoerd.
de reden was dat ze dan vanaf "de meldkamer" - lees luie stoel - die mensen kon waarschuwen.

en welke andere zaken ?
een straat regelmatig vernield , auto's aan gort geslagen en jij hebt het over andere zaken ?!

niet normaal meer.
megalomaniac
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:08:28 #31
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87784266
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef kitao het volgende:

[..]

echt niet want ik heb het gesprek gevoerd.
de reden was dat ze dan vanachter "de meldkamer" - lees luie stoel - die mensen kon waarschuwen.

en welke andere zaken ?
een straat regelmatig vernield , auto's aan gort geslagen en jij hebt het over andere zaken ?!

niet normaal meer.
En d'r is nooit iemand die die gasten betrapt?
Voor 100 euro heb je een cameratje die redelijk beeld geeft. PC d'r aan knopen, en opnemen maar.

Daarna ff met de halve straat die dader een paar nieuwe danspasjes leren.
pi_87784462
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef RaymondK het volgende:

[..]

En d'r is nooit iemand die die gasten betrapt?
Voor 100 euro heb je een cameratje die redelijk beeld geeft. PC d'r aan knopen, en opnemen maar.

Daarna ff met de halve straat die dader een paar nieuwe danspasjes leren.
cameratoezicht, dat zie ik als inbreuk van privacy.

ik ben al een paar keer naar buiten gegaan om de confrontatie op te zoeken.
eén keer overdag bij een inbraak in volle gang en de tweede keer s'nachts nadat ik de politie had gebeld en nadat die gearriveerd was waarop enkele van die gasten werden ingeladen.
maar ik ben niet zo dom meer om alleen op een bende af te lopen.

en de straat kent weinig cohesie, het is geen volksbuurtje, de meesten blijven liever op zichzelf.
megalomaniac
pi_87784647
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:17 schreef kitao het volgende:

[..]

eén keer overdag bij een inbraak in volle gang en de tweede keer s'nachts nadat ik de politie had gebeld en nadat die gearriveerd was waarop enkele van die gasten werden ingeladen.

en de straat kent weinig cohesie, het is geen volksbuurtje, de meesten blijven liever op zichzelf.
Dit soort zaken komen overal voor :)
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_87784815
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

Dit soort zaken komen overal voor :)
en dat zal ook zo door blijven gaan totdat de politie actiever wordt of totdat de mensen het echt zat worden en er snachts net als bijv. in afrika buurtbewakers met veel lawaai gaan kenbaar maken dat zij niet gediend zijn van dit soort ongein.
megalomaniac
pi_87784951
Die gasten hebben het veel te druk en te weinig man.
En ja tuurlijk moeten ook politieagenten gewoon eten! Wees blij dat ze er zijn.
Helaas door alle bezuinigingen moeten ze dus keuzes maken. En dan kan het zijn dat gevalletje autodiefstal geen voorrang krijg.

Eerst weten wat er speelt voordat je oordeelt. Wordt er zo moe van.
En nee ik ben geen politieagent of werkzaam bij de politie
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_87785026
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:17 schreef kitao het volgende:

[..]

Op de openbare weg heb je geen privacy, dus mogen ze best filmen.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_87785034
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef SlevinX het volgende:
Die gasten hebben het veel te druk en te weinig man.
En ja tuurlijk moeten ook politieagenten gewoon eten! Wees blij dat ze er zijn.
Helaas door alle bezuinigingen moeten ze dus keuzes maken. En dan kan het zijn dat gevalletje autodiefstal geen voorrang krijg.

Eerst weten wat er speelt voordat je oordeelt. Wordt er zo moe van.
En nee ik ben geen politieagent of werkzaam bij de politie
komt omdat ze liever razzia's houden met 50 man tegelijk om iemand te betrappen op een niet geldig tramkaartje waarschijnlijk.
megalomaniac
pi_87785112
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:37 schreef kitao het volgende:

[..]

waarschijnlijk.
Zegt genoeg.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:39:26 #39
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_87785117
Alsof ze niets beters te doen hebben :') Lekker speciaal mannen op pad sturen omdat jij te lui bent om die kentekens te noteren. Is dat nou zoveel moeite?
pi_87785128
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Zegt genoeg.
Dit inderdaad.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_87785193
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Op de openbare weg heb je geen privacy, dus mogen ze best filmen.
dat is een geheel ander onderwerp.
megalomaniac
pi_87785208
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef kitao het volgende:

[..]

dat is een geheel ander onderwerp.
Is correct, maar wilde het toch even zeggen:D
pi_87785259
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof ze niets beters te doen hebben :') Lekker speciaal mannen op pad sturen omdat jij te lui bent om die kentekens te noteren. Is dat nou zoveel moeite?
niets beters te doen hebben dan weer na te gaan welke talloze vernielingen en inbraken er in deze straat plaats vinden ?
jezus, politie heeft geen tijd meer, die zijn druk bezig met het oplossen van moorden vanachter de bakken van de toko.

_O-
megalomaniac
pi_87785269
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
Beters te doen? Doel je op de miljoenen boetes per dag of 50 uur na een inbraak een team sturen dat je vertelt dat er 3% kans is dat ze mijn spullen nog terugvinden? :P
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_87785396
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef kitao het volgende:

[..]

niets beters te doen hebben dan weer na te gaan welke talloze vernielingen en inbraken er in deze straat plaats vinden ?
jezus, politie heeft geen tijd meer, die zijn druk bezig met het oplossen van moorden vanachter de bakken van de toko.

_O-
Tevens is de adminstratieve werklast dusdanig hoog dat elke bekeuring al 3 uur tijd kost. Dit is een groot probleem binnen de politiekorpsen. Soms moeten er keuzes gemaakt worden en hoe stom het ook klinkt. Zo'n autoruitje is niet prio 1. Zeker niet omdat de spullen nooit meer worden teruggevonden.
pi_87785494
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Tevens is de adminstratieve werklast dusdanig hoog dat elke bekeuring al 3 uur tijd kost. Dit is een groot probleem binnen de politiekorpsen. Soms moeten er keuzes gemaakt worden en hoe stom het ook klinkt. Zo'n autoruitje is niet prio 1. Zeker niet omdat de spullen nooit meer worden teruggevonden.
het is niet 1 ruitje.
zonder verder te zoeken zag ik al twee vernielde auto's staan.
dat betekent zeer waarschijnlijk dat een aantal idioten snachts door de straat zijn gelopen en even flink hebben huisgehouden.
voor de zoveelste keer.
megalomaniac
pi_87785566
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef kitao het volgende:

[..]

het is niet 1 ruitje.
dat betekent zeer waarschijnlijk dat een aantal idioten snachts door de straat zijn gelopen en even flink hebben huisgehouden.
voor de zoveelste keer.
En dan helpt het als ze direct langskomen?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:56:58 #48
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_87785624
Typisch.
Meneer krijgt een boete en de politie moet oprotten maar zodra er iets in de buurt gebeurt kan de politie niet snel genoeg komen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_87785684
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef kitao het volgende:

[..]

het is niet 1 ruitje.
voor de zoveelste keer.
TS is een beetje naief denk.

Ze vinden die gasten nooit meer. Misschien als ze er een heel recherche team op zetten en een buurt onderzoek houden.
It's a sad and crazy world.

Maar zoals ik al zei: Door veel werk en weinig mensen, worden er dus prioriteiten gesteld. En dat is vervelend.
Dus je klacht had eigenlijk moeten zijn.

De politie heeft het te druk om kleine criminaliteit te bestrijden.
Of
De politiek moet meer geld vrij maken voor de politie.
Of
De administratieve werklast van de politie moet omlaag.

Zoiets ^O^
pi_87785729
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:54 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

En dan helpt het als ze direct langskomen?
wie heeft het over direkt langskomen ?
dat heeft nu toch geen enkele zin meer.
maar ik vind het beklagenswaardig dat indien iemand melding doet van een golf van vernielingen dat dan de politie het -lui als ze zijn -, af doet met het verzoek om zelf maar even de omvang ervan op te meten.
o.a. ik betaal die luie flikkers en niet om op hun gat te blijven zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door kitao op 21-10-2010 11:06:43 ]
megalomaniac
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')