quote:en daarom heb ik ook die melding gedaan.Op donderdag 21 oktober 2010 09:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
Gewoon simpel. dan kunnen ze via het kenteken register de eigenaar waarschuwen.
quote:echt niet want ik heb het gesprek gevoerd.Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik denk dat ze willen nagaan of er al melding van het incident gedaan is, dat staat dan op nummerbord in hun systeem. Als dat zo is dan kunnen ze zich bezig houden met andere zaken.
quote:En d'r is nooit iemand die die gasten betrapt?Op donderdag 21 oktober 2010 10:06 schreef kitao het volgende:
[..]
echt niet want ik heb het gesprek gevoerd.
de reden was dat ze dan vanachter "de meldkamer" - lees luie stoel - die mensen kon waarschuwen.
en welke andere zaken ?
een straat regelmatig vernield , auto's aan gort geslagen en jij hebt het over andere zaken ?!
niet normaal meer.
quote:cameratoezicht, dat zie ik als inbreuk van privacy.Op donderdag 21 oktober 2010 10:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En d'r is nooit iemand die die gasten betrapt?
Voor 100 euro heb je een cameratje die redelijk beeld geeft. PC d'r aan knopen, en opnemen maar.
Daarna ff met de halve straat die dader een paar nieuwe danspasjes leren.
quote:Dit soort zaken komen overal voorOp donderdag 21 oktober 2010 10:17 schreef kitao het volgende:
[..]
cameratoezicht, dat zie ik als inbreuk van privacy.
ik ben al een paar keer naar buiten gegaan om de confrontatie op te zoeken.
eén keer overdag bij een inbraak in volle gang en de tweede keer s'nachts nadat ik de politie had gebeld en nadat die gearriveerd was waarop enkele van die gasten werden ingeladen.
maar ik ben niet zo dom meer om alleen op een bende af te lopen.
en de straat kent weinig cohesie, het is geen volksbuurtje, de meesten blijven liever op zichzelf.
quote:en dat zal ook zo door blijven gaan totdat de politie actiever wordt of totdat de mensen het echt zat worden en er snachts net als bijv. in afrika buurtbewakers met veel lawaai gaan kenbaar maken dat zij niet gediend zijn van dit soort ongein.Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit soort zaken komen overal voor
quote:Op de openbare weg heb je geen privacy, dus mogen ze best filmen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:17 schreef kitao het volgende:
[..]
cameratoezicht, dat zie ik als inbreuk van privacy.
ik ben al een paar keer naar buiten gegaan om de confrontatie op te zoeken.
eén keer overdag bij een inbraak in volle gang en de tweede keer s'nachts nadat ik de politie had gebeld en nadat die gearriveerd was waarop enkele van die gasten werden ingeladen.
maar ik ben niet zo dom meer om alleen op een bende af te lopen.
en de straat kent weinig cohesie, het is geen volksbuurtje, de meesten blijven liever op zichzelf.
quote:komt omdat ze liever razzia's houden met 50 man tegelijk om iemand te betrappen op een niet geldig tramkaartje waarschijnlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 10:34 schreef SlevinX het volgende:
Die gasten hebben het veel te druk en te weinig man.
En ja tuurlijk moeten ook politieagenten gewoon eten! Wees blij dat ze er zijn.
Helaas door alle bezuinigingen moeten ze dus keuzes maken. En dan kan het zijn dat gevalletje autodiefstal geen voorrang krijg.
Eerst weten wat er speelt voordat je oordeelt. Wordt er zo moe van.
En nee ik ben geen politieagent of werkzaam bij de politie
quote:dat is een geheel ander onderwerp.Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Op de openbare weg heb je geen privacy, dus mogen ze best filmen.
quote:Is correct, maar wilde het toch even zeggen:DOp donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef kitao het volgende:
[..]
dat is een geheel ander onderwerp.
quote:niets beters te doen hebben dan weer na te gaan welke talloze vernielingen en inbraken er in deze straat plaats vinden ?Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof ze niets beters te doen hebbenLekker speciaal mannen op pad sturen omdat jij te lui bent om die kentekens te noteren. Is dat nou zoveel moeite?
quote:Beters te doen? Doel je op de miljoenen boetes per dag of 50 uur na een inbraak een team sturen dat je vertelt dat er 3% kans is dat ze mijn spullen nog terugvinden?Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof ze niets beters te doen hebbenLekker speciaal mannen op pad sturen omdat jij te lui bent om die kentekens te noteren. Is dat nou zoveel moeite?
quote:Tevens is de adminstratieve werklast dusdanig hoog dat elke bekeuring al 3 uur tijd kost. Dit is een groot probleem binnen de politiekorpsen. Soms moeten er keuzes gemaakt worden en hoe stom het ook klinkt. Zo'n autoruitje is niet prio 1. Zeker niet omdat de spullen nooit meer worden teruggevonden.Op donderdag 21 oktober 2010 10:44 schreef kitao het volgende:
[..]
niets beters te doen hebben dan weer na te gaan welke talloze vernielingen en inbraken er in deze straat plaats vinden ?
jezus, politie heeft geen tijd meer, die zijn druk bezig met het oplossen van moorden vanachter de bakken van de toko.
quote:het is niet 1 ruitje.Op donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Tevens is de adminstratieve werklast dusdanig hoog dat elke bekeuring al 3 uur tijd kost. Dit is een groot probleem binnen de politiekorpsen. Soms moeten er keuzes gemaakt worden en hoe stom het ook klinkt. Zo'n autoruitje is niet prio 1. Zeker niet omdat de spullen nooit meer worden teruggevonden.
quote:En dan helpt het als ze direct langskomen?Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef kitao het volgende:
[..]
het is niet 1 ruitje.
zonder verder te zoeken zag ik al twee vernielde auto's staan.
dat betekent zeer waarschijnlijk dat een aantal idioten snachts door de straat zijn gelopen en even flink hebben huisgehouden.
voor de zoveelste keer.
quote:TS is een beetje naief denk.Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef kitao het volgende:
[..]
het is niet 1 ruitje.
zonder verder te zoeken zag ik al twee vernielde auto's staan.
dat betekent zeer waarschijnlijk dat een aantal idioten snachts door de straat zijn gelopen en even flink hebben huisgehouden.
voor de zoveelste keer.
quote:wie heeft het over direkt langskomen ?Op donderdag 21 oktober 2010 10:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En dan helpt het als ze direct langskomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |