quote:jij woont om de hoek en kan elke dag koffie komen drinken
quote:hmm *gaat even terug zoeken*Op maandag 25 oktober 2010 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij had je in een eerder topic een mooi lijstje met dingen die je moest regelen. Als je dat er nu eens even bij zoekt?
Fijn dat je zoveel dingen al voor elkaar hebt en dat zoveel mensen je helpen met spulletjes
quote:*vlieft kijjkt*Op maandag 25 oktober 2010 11:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb je vast een idee, als het je smaak niet is verheug je je tenminste niet voor niks.
Let niet op de ontbrekende aankleding want staat op zolder...
Kleed
[ link | afbeelding ]
tafeltje met onelegant de spiegel er achter gepropt
[ link | afbeelding ]
Detail vd spiegel
[ link | afbeelding ]
lampekap waar er twee van zijn
[ link | afbeelding ]
en de teakspiegel, foto uit de oude doos, hahaha
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:13 schreef DJMO het volgende:
*zucht*
het heeft me een halve dag en minimaal zes telefoongesprekken gekost om mijn internet te kunnen verhuizen. Werd eind van de middag teruggebeld dat het wel 'gewoon' mogelijk was en dat ze, om me te compenseren, geen verhuiskosten (á 35 euro) in rekening brengen(trouwens sowieso belachelijk, een nieuwe aansluiting is maar 15 euro adm. kosten, en een verhuizing 35
)
tussenstand geregelde zaken tot nu toe:
• Huur oude woning opgezegd
[*]afspraak 1e inspectie is gemaaktAfspraak sleuteloverdracht oude woning is geregeld.
• Rabobank is per 1 november verhuisd naar het nieuwe adres
• Tele2 gaat per 19 november in op het nieuwe adres
• Eneco en Evides gaan per 13 oktober in op het nieuwe adres
• Zilveren Kruis hoef ik niet te regelen, die halen hun adresgegevens rechtstreeks uit het gba.
• TNT post doorsturen (1 maand, vanaf 15 november)Half geregeld:
Kraamzorg: info aangevraagd wanneer ik m'n adreswijziging daar moet doorgeven
Nog te doen:[*]Gemeente (via DigiD)[*][s]Ik heb zelf een DigiD, mijn man ook, maar verhuist mijn kind automatisch mee? Of moet ik hem apart verhuizen en dus een DigiD voor hem aanvragen?[/s]
• SVB (Kinderbijslag) via DigiD
• CZ via DigiD
• Huisarts
• Apotheek
• OV-Chipkaart (kan dat via mijnov.nl ?)
• diverse klantenkaarten (airmiles, bonuskaart etc)
• Consultatiebureau
Iemand nog aanvullingen voor dat onderste lijstje? (en antwoord op m'n vragen? )
quote:ja weet ikOp maandag 25 oktober 2010 12:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
heb dat verhuislijstje om 11.33 weer hier geplakt, muts
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:37 schreef DJMO het volgende:
ik wil ze graag hebben TM, maar op 1 voorwaarde, je komt met je man mee om ze te brengen(blijf je lekker de hele dag koffieleuten
)
quote:Ja hoor, door de leidingen wat naar buiten te buigen kan je elke kraan monteren, zelfs de inbouwkranen met een toepassing van muurplaat met buitendraadOp maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef DJMO het volgende:
trouwens een vraag voor de kranenkenners onder jullie: ik heb vanmorgen de afstand tussen de leidingen opgemeten en die bedroeg 8 cm? Nu liggen de leidingen OP de muur, dus het lijkt me dat je elke gewenste hartafstand kraan kan plaatsen? Klopt dit?
quote:4 maar, en niet echt boeiende, maar zal ze zo even plaatsen
quote:mooi, dan kan ik op mp gaan zoeken naar een 2ehands thermootjeOp maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef exlurker het volgende:
[..]
Ja hoor, door de leidingen wat naar buiten te buigen kan je elke kraan monteren, zelfs de inbouwkranen met een toepassing van muurplaat met buitendraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |