quote:Mijn hersenen kunnen dat makkelijk aan. Ze draaien nooit op volle toeren.Op donderdag 21 oktober 2010 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je het weten? Spaar je hersenen voor non informatie.
quote:Ik had er ookOp donderdag 21 oktober 2010 09:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, zo'n toffe dag was t niet, dus blijkbaar niet duidelijk genoeg
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben goed bezig vandaag: ook alweer een sollicitatie de deur uit
quote:Nee hoor, gisteren gewoon een aantal niet zo leuke dingen moeten doen,daarom kort geslapen.
quote:Hi Tally
quote:Goed hoor, weer een beetje bijgekomen van de paar daagjes Frankfurt
quote:Ik plaag je maar.Op donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren gewoon een aantal niet zo leuke dingen moeten doen,daarom kort geslapen.
quote:Hmmm, zegt wel wat over mijn geest dat ik het heel anders las :pOp donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had er ookachter kunnen zetten maar dat vond ik niet aardig.
Ik bedoelde dus dat je duidelijker moest zijn
quote:*Pakt koffers. Wanneer gaan we?Op donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ik wil naar Berlijn. Die Hitler-tentoonstelling lijkt me loei-interessant.
quote:Ga je samen met LotusssOp donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ik wil naar Berlijn. Die Hitler-tentoonstelling lijkt me loei-interessant.
quote:Hoezo?
quote:Baby-gewijs: Onwijs goed
quote:Op zich niet eens slecht opgestaan, for a change. Maar dan lezen dat plannen voor 2 concerten gecanceld wordenOp donderdag 21 oktober 2010 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Goed hoor, weer een beetje bijgekomen van de paar daagjes Frankfurt
En met jou, wat minder zie ik?
quote:Die is fan van fascistische onderwerpenOp donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ga natuurlijk met Beetman dan he, kunnen we in Berlijn 's avonds lekker technoën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |