quote:Ik was zo moe... viel in slaap op mn bankje (ja, dat kleine ding... ), werd wakker van onweer en ben gelijk maar mn bed in gegaanOp donderdag 21 oktober 2010 08:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohal om 8 uur slapen
ik had me voorgenomen vandaag vroeg te gaan slapen
gaat m weer niet worden vanavond
ik slaap wel als ik dood ben ofzo
quote:Je pm's weggooien.Op donderdag 21 oktober 2010 08:53 schreef Yuki het volgende:
Ik lees net 2 pm's die me heel erg![]()
maken
quote:Ik heb nog geen e-mailadressen van de personen in kwestie
quote:wat voor een werk doe je of bij wat voor een bedrijf? je hoort het nl niet zo vaak meer.Op donderdag 21 oktober 2010 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja precies die ja.
[..]
Een relatie hier op het werk is eigenlijk een no go. Maar tegenhouden kunnen ze het niet natuurlijk.
Maar zie post van Airwin hierboven
quote:lastig altijd.Op donderdag 21 oktober 2010 08:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog geen e-mailadressen van de personen in kwestie
En ook via e-mail was tgeweest.
/serieus
quote:Kluts!Op donderdag 21 oktober 2010 09:03 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen op deze laatste dag voor het weekend. (voor mij dan.)
quote:KlutsOp donderdag 21 oktober 2010 09:03 schreef Kluts het volgende:
quote:Klutsie.Op donderdag 21 oktober 2010 09:03 schreef Kluts het volgende:
quote:+1
quote:Kan het nog duidelijker?Op donderdag 21 oktober 2010 09:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
kan ook komen door gisteren en wat er toen was.
quote:KlutsOp donderdag 21 oktober 2010 09:03 schreef Kluts het volgende:
quote:Is dit een raadsel?Op donderdag 21 oktober 2010 09:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
kan ook komen door gisteren en wat er toen was.
quote:eeuh, zo'n toffe dag was t niet, dus blijkbaar niet duidelijk genoegOp donderdag 21 oktober 2010 09:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan het nog duidelijker?
En ook hoi
quote:Ik ben systeembeheerder. Bij een MediabedrijfOp donderdag 21 oktober 2010 09:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat voor een werk doe je of bij wat voor een bedrijf? je hoort het nl niet zo vaak meer.
quote:Mijn hersenen kunnen dat makkelijk aan. Ze draaien nooit op volle toeren.Op donderdag 21 oktober 2010 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je het weten? Spaar je hersenen voor non informatie.
quote:Ik had er ookOp donderdag 21 oktober 2010 09:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, zo'n toffe dag was t niet, dus blijkbaar niet duidelijk genoeg
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben goed bezig vandaag: ook alweer een sollicitatie de deur uit
quote:Nee hoor, gisteren gewoon een aantal niet zo leuke dingen moeten doen,daarom kort geslapen.
quote:Hi Tally
quote:Goed hoor, weer een beetje bijgekomen van de paar daagjes Frankfurt
quote:Ik plaag je maar.Op donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, gisteren gewoon een aantal niet zo leuke dingen moeten doen,daarom kort geslapen.
quote:Hmmm, zegt wel wat over mijn geest dat ik het heel anders las :pOp donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had er ookachter kunnen zetten maar dat vond ik niet aardig.
Ik bedoelde dus dat je duidelijker moest zijn
quote:*Pakt koffers. Wanneer gaan we?Op donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ik wil naar Berlijn. Die Hitler-tentoonstelling lijkt me loei-interessant.
quote:Ga je samen met LotusssOp donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ik wil naar Berlijn. Die Hitler-tentoonstelling lijkt me loei-interessant.
quote:Hoezo?
quote:Baby-gewijs: Onwijs goed
quote:Op zich niet eens slecht opgestaan, for a change. Maar dan lezen dat plannen voor 2 concerten gecanceld wordenOp donderdag 21 oktober 2010 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Goed hoor, weer een beetje bijgekomen van de paar daagjes Frankfurt
En met jou, wat minder zie ik?
quote:Die is fan van fascistische onderwerpenOp donderdag 21 oktober 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ga natuurlijk met Beetman dan he, kunnen we in Berlijn 's avonds lekker technoën.
quote:Dat was hier van de week ook zo. Thank God is er iemand langsgekomen voor de verwarming en om de airco uit te zetten.
quote:Ah, damn. Naar welke concerten zou je gaan?Op donderdag 21 oktober 2010 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich niet eens slecht opgestaan, for a change. Maar dan lezen dat plannen voor 2 concerten gecanceld worden
quote:Ik heb ook weekend vanaf 16:15Op donderdag 21 oktober 2010 09:03 schreef Kluts het volgende:
quote:Dan isOp donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, zegt wel wat over mijn geest dat ik het heel anders las :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |