quote:Dat idd.Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En gewoon open kaart spelen? Gewoon vertellen dat je een kutdag hebt waarin alles mis is gegaan en dat je tot overmaat van ramp ook nog die vergadering bent vergeten omdat je met je hoofd bij alles wat misging zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Ja ga het sowieso eerlijk vertellen. Liegen heeft vrij weinig zin. Hoop alleen dat ze er begrip voor heeft. En snap niet waarom ze gewoon begonnen zijn, ze hebben mn telefoonnummer.Op donderdag 21 oktober 2010 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En gewoon open kaart spelen? Gewoon vertellen dat je een kutdag hebt waarin alles mis is gegaan en dat je tot overmaat van ramp ook nog die vergadering bent vergeten omdat je met je hoofd bij alles wat misging zat?
quote:Yay!!Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van mijn vriend! Heel erg veel. Hij is nu werken maar mij is het helemaal duidelijk, wil altijd bij hem blijven!
quote:Tau?
quote:Dankuuuu!! Morgen even lekker een maaltijdsalade halenOp donderdag 21 oktober 2010 17:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij staat in het AH kortingsbonnen topic in GC. In de OP, in een van de linkjes.
quote:We hebben geen van beiden een crackberry.Op donderdag 21 oktober 2010 18:48 schreef Viking84 het volgende:
Gaan jullie eens even pingen ofzo.
quote:Smsjes?
quote:Sms is het alternatief. Maar dat werkt niet.Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Viking84 het volgende:
Pingen is niet hetzelfde als sms'en.
quote:ging dit om dat ene vage van laatst?Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico, wat Sigme zegt...
Stomme dagen zijn dat he?
Ik hou van mijn vriend! Heel erg veel. Hij is nu werken maar mij is het helemaal duidelijk, wil altijd bij hem blijven!
quote:Ja, tis nog niet helemaal voorbij maar ik ben er iig uitOp donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ging dit om dat ene vage van laatst?
In ieder geval![]()
quote:Goed opgevoed.Op donderdag 21 oktober 2010 19:06 schreef motorbloempje het volgende:uniek
oh, en Mr.Mo staat nu de wraps te maken
quote:Huh? Waarom?Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico, heel goed!
En ook voor uniek!
Lekker nasi gemaakt met het vlees van de ah bon, verse groenten, atjar en een gebakken ei.
En vriendje maakte ruzie omdat ik tijdens het koken wat olijfjes met amandel erin at, terwijl hij ze niet wildehij vindt t stom als ik aan het eten ben...
quote:Ja.. dat.
quote:
quote:Dat ik soms flink kan schransen vond ie stom, maar dit was juist een half potje olijven met amandel, waar hij zelf geen zin in had mee te eten. Relatief gezond.
quote:Jeetje, ik dacht dat die van mij vervelend kon zijn! Lijkt me lastig als ie zó overal kritiek op heeft... Als je graag wilt afvallen of gezonder eten kan 'ie je beter supporten dan zo moeilijk doen?Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat ik soms flink kan schransen vond ie stom, maar dit was juist een half potje olijven met amandel, waar hij zelf geen zin in had mee te eten. Relatief gezond.
Komt erop neer dat ie zich ergert aan me, wellicht terecht, wellicht overdreven.
Maar dat is tijdens zn chago bui, dan is een uur alles kut en kan ik niets goed doen, daarna is het voor hem weer goed maar voor mij niet want ik trek het me aan als ie overal op scheldt.
quote:als ze zacht zijn is het vast goed!Op donderdag 21 oktober 2010 19:03 schreef Perruche het volgende:
Uniek![]()
Moeten stoofpeertjes echt 4 ur op? heb ze 2 uur opgehad en ze zijn superzacht!!!
quote:maar zóveel ? Dit is gewoon nog meer dan een pizza!Op donderdag 21 oktober 2010 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zowel gehakt als aardappelen bevatten veel kcals jt.
quote:Hoe bedoel je 2x opscheppen? 2 borden of 2 opscheplepels? Misschien rekenen zij er nog een kaassaus bij, of een ovenschotelmix oid.Op donderdag 21 oktober 2010 19:55 schreef j.t het volgende:
[..]
maar zóveel ? Dit is gewoon nog meer dan een pizza!
quote:Enkele (Op donderdag 21 oktober 2010 12:26 schreef Goodbye het volgende:
Beterschap XM! Ik had vorige week last van mijn keel en zag het al helemaal gebeuren, maar ik ben er weer overheen volgens mij!![]()
O: 2 crackers met kaas, yakult
T: 2 kommen groentesoep
L: 2 pistoletjes filet americain met uitjes, mandarijntje
T:peer met wat magere yoghurt er over heen
T:boterham pindakaasbalisto, 3 mandarijntjes
D: biefstukjeen diverse soorten groenten, misschien een paar gebakken aardappeltjes maar dat hangt af van mijn trek op dat moment, spinazie, bloemkool en een halve opscheplepel gebakken aardappeltjes
T:stuk fruitbakje magere vruchtenyoghurt
quote:Echt 2 borden. Had ook echt trek, dus het waren beste borden.Op donderdag 21 oktober 2010 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 2x opscheppen? 2 borden of 2 opscheplepels? Misschien rekenen zij er nog een kaassaus bij, of een ovenschotelmix oid.
quote:Ja, mij verbaast het niet heel erg eigenlijk...Op donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Echt 2 borden. Had ook echt trek, dus het waren beste borden.
En ik heb het puur ingevoerd met losse ingrediënten, dus niet als gerecht, die staat niet in de lijst. Vind het echt verbazingwekkend, als ik dat wist... dat wordt dus geen preischotel meer. Of dingen met gehakt ofzo, als dat zo aantikt! Zit nu al op 1855 kcal.
Kan vanavond dus praktisch niks meer.
quote:had ik beter pizza kunnen etenOp donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, mij verbaast het niet heel erg eigenlijk...
quote:Maar laten we zeggen dat je normaal gesproken één bord eet, dan is het wel een prima avond maaltijd hoor!Op donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Echt 2 borden. Had ook echt trek, dus het waren beste borden.
En ik heb het puur ingevoerd met losse ingrediënten, dus niet als gerecht, die staat niet in de lijst. Vind het echt verbazingwekkend, als ik dat wist... dat wordt dus geen preischotel meer. Of dingen met gehakt ofzo, als dat zo aantikt! Zit nu al op 1855 kcal.
Kan vanavond dus praktisch niks meer.
quote:Bummer!
quote:Idd, zoals patat van 't HoekjeOp donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dat je normaal gesproken één bord eet, dan is het wel een prima avond maaltijd hoor!Of eet je altijd twee borden?
Ik eet overdag veel, maar bij het avondeten maar een klein bordje. Behalve als ik iets héél lekkers eet
![]()
quote:nee normaal niet, maar a) ik had honger en b) ik vind preischotel zo lekker, dat ik daarvan meestal wel 2 borden neem. Maar ja, die vlieger gaat volgende keer niet op. Vries mijn 2e portie dan wel in ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dat je normaal gesproken één bord eet, dan is het wel een prima avond maaltijd hoor!Of eet je altijd twee borden?
Ik eet overdag veel, maar bij het avondeten maar een klein bordje. Behalve als ik iets héél lekkers eet
quote:Nou heb ik nog nooit patat van 't Hoekje gehad, maar zoiets jaOp donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, zoals patat van 't Hoekje.
quote:Gewoon rustig aan doen en verstandige keuzes maken waar mogelijk. Ik ga zaterdag ook lekker de stad in en uit eten 's avonds. Ik gun mezelf dan gewoon wat meer, moet kunnenOp donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef j.t het volgende:
[..]
nee normaal niet, maar a) ik had honger en b) ik vind preischotel zo lekker, dat ik daarvan meestal wel 2 borden neem. Maar ja, die vlieger gaat volgende keer niet op. Vries mijn 2e portie dan wel in ofzo![]()
Ik baal, 900 kcal eten als avondmaaltijd![]()
![]()
Morgen en overmorgen wordt ook niet al te best. Morgenavond met andere juf en oud groep 8 bowlen en patat eten en overmorgen ook uit eten, naar mexicaan ....
quote:Ik bedenk me op zo'n moment altijd dat slechte dingen alleen maar aanlokkelijk lijken omdat ik honger heb en dat mijn lekkere trek zo weer weg is als ik eenmaal normaal gegeten hebt. Dat helpt echtOp donderdag 21 oktober 2010 20:23 schreef AKnynke het volgende:
mijn lijstje is niet al te best. Naar de supermarkt gaan met honger is niet zo'n goed idee..
quote:Dat is wel een goede!Op donderdag 21 oktober 2010 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedenk me op zo'n moment altijd dat slechte dingen alleen maar aanlokkelijk lijken omdat ik honger heb en dat mijn lekkere trek zo weer weg is als ik eenmaal normaal gegeten hebt. Dat helpt echt.
quote:Ze waren heerlijk! En de rest van het eten ookOp donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als ze zacht zijn is het vast goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |