quote:Ze waren heerlijk! En de rest van het eten ookOp donderdag 21 oktober 2010 19:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als ze zacht zijn is het vast goed!
quote:Wrom?Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:weer in huis, met 2 gekneusde knokkels maar wel lekker fit
moet ik eigks vaker doen.
Nu bonje met de buren kijken.
quote:Er is genoeg niet lekker eten hoor!Op donderdag 21 oktober 2010 20:43 schreef Perruche het volgende:
ach ja. Wel lekker allemaal. Was eten nou maar niet zo lekker
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er is genoeg niet lekker eten hoor!![]()
Bleekselderij, spruiten,geitenkaas, etc etc.
quote:Natuurlijk mag je af en toe meelezen en posten.Op donderdag 21 oktober 2010 19:31 schreef mango_cream het volgende:
Hee allemaal,
Alles goed? Ben al een tijdje niet op Fok geweest en in dit topic, ik heb veel aan jullie
tips gehad, maar ik heb het gewoon te druk om elke dag te posten, maar is het goed als
ik zo af en toe meelees en post? Ik hoop dat het goed met jullie gaat, ik heb in ieder geval
sinds een weekje het lijnen weer op kunnen pakken, geen slechte koeken en chocolade
maar gewoon boterhammen etc. Maar ik ontzeg mezelf ook niets, vandaag gewoon een
merci'tje (of schrijf je dat anders?:P) gehad.
quote:Zo'n drama is het niet, je basis was goed: je O, L en D waren prima.Op donderdag 21 oktober 2010 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Keuringsdienst van Waarde gaat over Goudse kaas, dus één keer raden wat ik nu heb om m'n baggerlijstje te completeren![]()
.
Ritme komt maandag idd wel weer.
quote:Thanks, eindelijk een reactie, haha!Op donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je af en toe meelezen en posten.Succes met afvallen in de tussentijd!
quote:Jeej!Op donderdag 21 oktober 2010 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico, wat Sigme zegt...
Stomme dagen zijn dat he?
Ik hou van mijn vriend! Heel erg veel. Hij is nu werken maar mij is het helemaal duidelijk, wil altijd bij hem blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |