quote:Je kan het best los wrikken met een tangetje hoor, doe ik wel vaker. Oke, het gaat niet echt makkelijk en soms raakt het een beetje beschadigd, maar je kan ze wel los krijgenOp dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef EsseEi het volgende:
Goed bij deze haat ik veiligheidsoogjes.
Heb ze te dicht bij elkaar gedaan bij Sally en nu past dr snavel er niet tussen en ze is net een alien
Dat terwijl het zo'n coole struisvogel moest worden
quote:hear hear!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef StefanieV het volgende:
EsseEi, een alienstruisvogel is toch ook cool?
quote:Zeer goed plan! Ik heb hem ook besteldOp dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Ik heb een poefje besteld voor onder mn Zpagetti poefjeHopelijk schijnt ie niet al te roze door, want ik heb donkergrijze zpagetti
[ afbeelding ]
quote:Is dat niet de Engelse term voor stokje? Treble? Granny-vierkantjes bestaan vaak uit stokjes. Die ik gemaakt hebt iig welOp dinsdag 26 oktober 2010 21:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat is een tr?
Als in zo'n granny stripe iets?
http://attic24.typepad.com/weblog/2010/05/granny-striping.html
Zo mooi, maar volgens mij kan ik het niet.
Ow en wat is een vrij makkelijk vierkantje?
quote:Ik probeerde het gisteravond, maar ik kwam toch maar niet uit die granny's daughter of hoe ze dat binnenste vierkantje dan ook noemen. Toen heb ik het opgegeven..Op dinsdag 26 oktober 2010 21:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb m al gegoogled.
Kvind die met die strepen zo mooi![]()
Maar mn moeder zei dat ik maar beter met vierkantjes kan doen. Maar volgens mij is dat moeilijk.
quote:Met vierkantjes is makkelijk, maar volgens mij zijn de meeste granny dingen wel goed te doen, ook de stripes en de larkstitch oid. Maar ik heb alleen ervaring met een vierkantje die bestaat uit stokjes.. haakt lekker weg.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb m al gegoogled.
Kvind die met die strepen zo mooi![]()
Maar mn moeder zei dat ik maar beter met vierkantjes kan doen. Maar volgens mij is dat moeilijk.
quote:dat kun je in je opties aanzetten viaOp dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef StefanieV het volgende:
Oooooh dank je wel Whoopidoo!!
edit: al gaan ze steeds weer weg, ze mogen wel blijven staan van mij
dit icoon rechtsbovenaan
quote:Bah! Hopelijk kun je de gelukkige ontvangers vragen om je een foto te sturen?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef M-etje het volgende:
Wou ik net foto's maken van de armbandjes die ik met zilverdraad heb gehaakt en waar ik heel trots op ben, doet de camera het nietAangezien ik ze morgen en overmorgen weg ga geven, kan ik ze hier niet showen...Mijn volgende project worden handschoenen! Hopelijk werkt de camera weer tegen de tijd dat die af zijn....
quote:als je bij het rondhaken in de 1e rij op de hoekjes.3 steken doet en daarna moet meer meerderd dan komt hij in een vierkant omhoogOp dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef phluphy het volgende:
Bij instellingen kun je dit geloof ik aangeven of je de smilies standaard in beeld wil hebben.
Ynske, ik had van jou verwacht dat je 4 kasten vol met wol-voorraad zou hebben!![]()
![]()
Je moet maar snel je voorraad aanvullen.![]()
Nog even over je tip, een nitwit vraagje: eerst een vierkant en daarna rond haken, blijft het dan wel vierkant? Ik bedoel, de poef is een kubus, en het liefst wil ik het haakwerk er strak omheen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |