abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87995720
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:19 schreef EsseEi het volgende:
Goed bij deze haat ik veiligheidsoogjes.
Heb ze te dicht bij elkaar gedaan bij Sally en nu past dr snavel er niet tussen en ze is net een alien :(

Dat terwijl het zo'n coole struisvogel moest worden
Je kan het best los wrikken met een tangetje hoor, doe ik wel vaker. Oke, het gaat niet echt makkelijk en soms raakt het een beetje beschadigd, maar je kan ze wel los krijgen ;)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:35:26 #277
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87995921
ja maar hoofd zit al dicht :( maar geloof dat het wel lukt met wat proppen...
op de webcam zag ie er leuker uit dan in het echt ;)
pi_87996324
EsseEi, een alienstruisvogel is toch ook cool? :D
pi_87996387
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef StefanieV het volgende:
EsseEi, een alienstruisvogel is toch ook cool? :D
hear hear! :Y
pi_87996784
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:54 schreef Inu het volgende:
Ik heb een poefje besteld voor onder mn Zpagetti poefje *O* Hopelijk schijnt ie niet al te roze door, want ik heb donkergrijze zpagetti O-)

[ afbeelding ]
Zeer goed plan! Ik heb hem ook besteld :)
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_87997149
Wat is een tr?
Als in zo'n granny stripe iets?
http://attic24.typepad.com/weblog/2010/05/granny-striping.html

Zo mooi, maar volgens mij kan ik het niet.

Ow en wat is een vrij makkelijk vierkantje?
pi_87997252
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat is een tr?
Als in zo'n granny stripe iets?
http://attic24.typepad.com/weblog/2010/05/granny-striping.html

Zo mooi, maar volgens mij kan ik het niet.

Ow en wat is een vrij makkelijk vierkantje?
Is dat niet de Engelse term voor stokje? Treble? Granny-vierkantjes bestaan vaak uit stokjes. Die ik gemaakt hebt iig wel :+
pi_87997430
Heb m al gegoogled.

Kvind die met die strepen zo mooi O+
Maar mn moeder zei dat ik maar beter met vierkantjes kan doen. Maar volgens mij is dat moeilijk.
pi_87997554
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb m al gegoogled.

Maar mn moeder zei dat ik maar beter met vierkantjes kan doen. Maar volgens mij is dat moeilijk.
Ik probeerde het gisteravond, maar ik kwam toch maar niet uit die granny's daughter of hoe ze dat binnenste vierkantje dan ook noemen. Toen heb ik het opgegeven..

DE SMILIES ZIJN WEG IN DE NIEUWE LAYOUT :(
pi_87997578
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb m al gegoogled.

Met vierkantjes is makkelijk, maar volgens mij zijn de meeste granny dingen wel goed te doen, ook de stripes en de larkstitch oid. Maar ik heb alleen ervaring met een vierkantje die bestaat uit stokjes.. haakt lekker weg.

http://www.ravelry.com/patterns/library/traditional-granny-square Dit is het patroon wat ik heb gebruikt.

Smilies doen het gewoon hier.
pi_87997712
Ik ga die strepen proberen voor een kussen.
Aangezien zo'n deken vast nooit af komt
En dan gewoon met wibra spul om te proberen.
Dus morgen even halen aangezien er iets van korting was ofzo.
Maar hoeveel? En wat?
Zat te denken aan zwart/wit of zwart/roze.
pi_87997806
Lyssa, ik denk dat kirsten bedoelt, de smileys hier bij snel reageren, die staan er niet meer bij..
pi_87997843
Jawel moet je op dat smileytje recht van invoeren klikken en dan komen ze eronder
pi_87997894
Oooooh dank je wel Whoopidoo!!

edit: al gaan ze steeds weer weg, ze mogen wel blijven staan van mij :P
pi_87998138
Had nou iemand al wol bij de wibra gehaald? Want op t foldertje staat vanaf de 25e? en dan alleen deze week. Maar t staat ook al op de site, en t foldertje loopt tot 6 november...dus dan is t 3 weken en niet alleen deze week.

laatmaar antwoord al gevonden, morgen maar even kijken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:25:46 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87998324
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:17 schreef StefanieV het volgende:
Oooooh dank je wel Whoopidoo!!

edit: al gaan ze steeds weer weg, ze mogen wel blijven staan van mij :P
dat kun je in je opties aanzetten via theme.png dit icoon rechtsbovenaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:26:10 #292
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_87998346
Bij instellingen kun je dit geloof ik aangeven of je de smilies standaard in beeld wil hebben.

Ynske, ik had van jou verwacht dat je 4 kasten vol met wol-voorraad zou hebben! :D :P
Je moet maar snel je voorraad aanvullen. :Y
Nog even over je tip, een nitwit vraagje: eerst een vierkant en daarna rond haken, blijft het dan wel vierkant? Ik bedoel, de poef is een kubus, en het liefst wil ik het haakwerk er strak omheen hebben.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:27:31 #293
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87998445
granny squares zijn niet zo moeilijk hoor. in het basispatroon maak je in de beginring 4 clusters van telkens 3 stokjes (waarbij je het eerste stokje vervangt door een 'nepstokje van 2 lossen), met daartussen telkens 2 lossen (sommigen doen er 3), dat worden de hoeken. als je dat binnenste 'rondje' van 4 stokjes-clusters klaar hebt (en dichtgemaakt hebt met een halve vaste /slip stitch) begin je met (evt) een nieuwe kleur in een van de hoeken (als je dezelfde kleur wil blijven gebruiken kun je ook naar de hoek 'slipstitchen' over de voorgaande stokjes heen), daar maak je weer *3 stokjes-2 lossen-3 stokjes* (allemaal in dezelfde hoek van 't binnenste vierkantje). dan 1 losse, en in de volgende hoek herhaal je het stukje hiervoor tussen de * *. elke ronde wordt 't aantal clusters aan de rechte zijden iets groter, maar het basis idee is dat je tussen de gewone clusters-van-3-stokjes telkens 1 losse haakt, en in elke hoek steeds 2 (/3) lossen.
in de haak.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:29:33 #294
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87998548
phluph, als je nou een vierkant haakt voor bovenop (eventueel ook een voor onderop, maar mogelijk zijn er ook minder arbeidsintensieve mogelijkheden voor de onderkant), en een heel lange rechthoek voor om de zijkanten heen, dan zet je die naderhand aan elkaar.
in de haak.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:29:59 #295
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87998572
Je zou ook de zijkanten losse vierkanten kunnen maken en die dan vast naaien, maar misschien wordt ie dan niet sterk genoeg...
en volgens mij moet je anders (als je rond gaat haken voor de zijkanten) iets van 3 steken in 1 op de hoeken doen (alleen bij de eerste rij).
Maar weet ik niet zeker hoor....

En wat trui zegt kan natuurlijk ook :D

Ow en die snavel valt achteraf allemaal best wel weer mee ;) vastnaaien heeft soms positieve effecten :P
pi_87998702
Wou ik net foto's maken van de armbandjes die ik met zilverdraad heb gehaakt en waar ik heel trots op ben, doet de camera het niet :{ Aangezien ik ze morgen en overmorgen weg ga geven, kan ik ze hier niet showen...Mijn volgende project worden handschoenen! Hopelijk werkt de camera weer tegen de tijd dat die af zijn....
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:34:04 #297
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87998828
ooh wat jammer M-etje! heb je geen telefoon-met-camera, voor nood?
in de haak.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:34:59 #298
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_87998881
De trui-oplossing lijkt me het simpelst. Da's voor mij moeilijk genoeg, in dit stadium. ;)
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:35:00 #299
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_87998884
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:32 schreef M-etje het volgende:
Wou ik net foto's maken van de armbandjes die ik met zilverdraad heb gehaakt en waar ik heel trots op ben, doet de camera het niet :{ Aangezien ik ze morgen en overmorgen weg ga geven, kan ik ze hier niet showen...Mijn volgende project worden handschoenen! Hopelijk werkt de camera weer tegen de tijd dat die af zijn....
Bah! Hopelijk kun je de gelukkige ontvangers vragen om je een foto te sturen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:39:01 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87999134
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 21:26 schreef phluphy het volgende:
Bij instellingen kun je dit geloof ik aangeven of je de smilies standaard in beeld wil hebben.

Ynske, ik had van jou verwacht dat je 4 kasten vol met wol-voorraad zou hebben! :D :P
Je moet maar snel je voorraad aanvullen. :Y
Nog even over je tip, een nitwit vraagje: eerst een vierkant en daarna rond haken, blijft het dan wel vierkant? Ik bedoel, de poef is een kubus, en het liefst wil ik het haakwerk er strak omheen hebben.
als je bij het rondhaken in de 1e rij op de hoekjes.3 steken doet en daarna moet meer meerderd dan komt hij in een vierkant omhoog
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')