quote:Ja, ga op LyndaOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
En tot wanneer precies mag je je stem nog veranderen? Als je zeg maar een beetje twijfelt nog?
quote:tot maximaal een kwartier na de laatste stemOp donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
En tot wanneer precies mag je je stem nog veranderen? Als je zeg maar een beetje twijfelt nog?
quote:Ik blijf bij Erik, maar ik bedoelde het hypothetisch, Is de stemming afgelopen wanneer de laatste gestemd heeft? Dan kan je dus niet denken om vanuit tactiek op het laatste moment je stem te veranderen want het laatste moment staat niet vast.
quote:En wat als ik dan mijn stem heb weggehaald maar nog twijfel waar ik over ga stemmen, dan kom je een stem tekortOp donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tot maximaal een kwartier na de laatste stem
quote:Moppermaffia!
quote:Voorspelling: Volgende week zitten we nog steeds te stemmen op de BMOp donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wat als ik dan mijn stem heb weggehaald maar nog twijfel waar ik over ga stemmen, dan kom je een stem tekort![]()
![]()
quote:zie op, je mag je stem wel veranderen maar niet weghalenOp donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En wat als ik dan mijn stem heb weggehaald maar nog twijfel waar ik over ga stemmen, dan kom je een stem tekort![]()
![]()
quote:het risico dat je neemt om niet meteen te veranderenOp donderdag 21 oktober 2010 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
Dus mensen die hier dan toevallig zijn mogen nog van stem veranderen. Mensen die er niet zijn hebben dikke vette pech. Nice.
quote:Dat ook weer niet :pOp donderdag 21 oktober 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voorspelling: Volgende week zitten we nog steeds te stemmen op de BM
quote:Luie zeug
quote:QFFTOp donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap nog steeds het idee niet helemaal achter deze nieuwe manier van stemmen. Ik bedoel het niet om te zeiken, maar ik snap het gewoon niet.
Dus nu moeten de actieve spelers (en de meerderheid van de spelers dus) zich maar aanpassen aan de mensen die eens in de paar dagen online zijn.
Ik vond het vorige keer juist leuk dat er zo'n hoog tempo in zat.
quote:Je hebt je (net als iedereen) aangemeld voor een spel waarbij activiteit vereist is.Op donderdag 21 oktober 2010 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap nog steeds het idee niet helemaal achter deze nieuwe manier van stemmen. Ik bedoel het niet om te zeiken, maar ik snap het gewoon niet.
Dus nu moeten de actieve spelers (en de meerderheid van de spelers dus) zich maar aanpassen aan de mensen die eens in de paar dagen online zijn.
Ik vond het vorige keer juist leuk dat er zo'n hoog tempo in zat.
quote:Precies. Iedereen die meedoet weet dat er een actieve houding verwacht wordt, anders moet je ook gewoon niet meedoen. Dus dan snap ik die nieuwe manier niet, want nu ga je dus juist de niet actieve spelers aan het handje meenemen,Op donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Je hebt je (net als iedereen) aangemeld voor een spel waarbij activiteit vereist is.
Dit was al bekend en we hebben het daarnaast meermalen aangegeven, (maandag al in de topics, dinsdag (of woensdag) is er een PM naar iedereen toegegaan). Als het aan mij lag, was er geen maximale tijd ook.
Daarnaast is het nu pas 75 minuten langere BM verkiezing dan normaal en moet er nog maar 1 persoon stemmen. Vorige keer hadden er 8 man niet gestemt in dezelfde tijd.
quote:Ja het valt ook ff te bezien. zeker omdat dit de BM verkiezing is.Op donderdag 21 oktober 2010 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Iedereen die meedoet weet dat er een actieve houding verwacht wordt, anders moet je ook gewoon niet meedoen. Dus dan snap ik die nieuwe manier niet, want nu ga je dus juist de niet actieve spelers aan het handje meenemen,
En ik snap dat het leuk is dat nu bijna iedereen gestemd heeft en de vorige keer niet, maar de mensen die niet stemmen hebben zich er vooral zelf mee toch? Eigen verantwoordelijkheid zou ik het noemen, en die is er nu niet echt.
Maar goed, misschien kijk ik te kritisch en gaat dit allemaal heel goed werken hoor.
quote:OudOp donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef Tanin het volgende:
Er zijn nog genoeg mensen die met hun stem kunnen switchen naar mogelijke winnaars.
Go Erikde nieuwelingen nemen het dorp over!
quote:Nieuwe generatieOp donderdag 21 oktober 2010 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
Beetje jammer dat het overgrote deel nieuw is
quote:Je maakt je wel te druk.Op donderdag 21 oktober 2010 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, misschien kijk ik te kritisch en gaat dit allemaal heel goed werken hoor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
Beetje jammer dat het overgrote deel nieuw is
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkig heb ik de KEI speciale rol Beschermengel en kan ik daarmee iemand 1x redden van de lynch
quote:Die hebben drie jaar meegedaanOp donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt iets over de chagrijnigheid van vorige spellen waarschijnlijk, als er nu maar zo weinig ouden meer mee willen doen
quote:Als erik BM wordt, leg ik me daar gewoon bij neer, maar ik zal alle foute lynchen aangrijpen om hem verdacht te makenOp donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef Ladidadida het volgende:
Het zou echt megagrappig zijn als de andere stemmers gewoon de eerste dag Erik zouden lynchen![]()
quote:Ik gok die ene die nog moet stemmenOp donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ja welke maffia heeft het gebouw in laten storten
quote:Le Roi est mort, vive le Roi (Le Roi Nouveau!)Op donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hebben drie jaar meegedaanDie zijn het spel nu gewoon zat
quote:Zelfs als zou ie je mededorpelingetje zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als erik BM wordt, leg ik me daar gewoon bij neer, maar ik zal alle foute lynchen aangrijpen om hem verdacht te maken
quote:Ik word eerder chago van dit of soortgelijke berichten dertig keer per topic.Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt iets over de chagrijnigheid van vorige spellen waarschijnlijk, als er nu maar zo weinig ouden meer mee willen doen
quote:veel plezierOp donderdag 21 oktober 2010 13:41 schreef Susi het volgende:
Nog 1 ?
Hup Isdatzo![]()
En tot morgenochtend, ik ga naar FC Utrecht
quote:Weegt nog net niet op tegen de 90 andere mopperdjesOp donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik word eerder chago van dit of soortgelijke berichten dertig keer per topic.
quote:Wat een bullshit. En door tegen je in te gaan ben ik zeker ook weer chagrijnig?Op donderdag 21 oktober 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weegt nog net niet op tegen de 90 andere mopperdjes
Zou Isdatzo nog boos zijn omdat we dachten dat ie maffia was?
quote:Dat dusOp donderdag 21 oktober 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelfs als zou ie je mededorpelingetje zijn?
Of je maffiaholmaatje naatje?
Edit: Als ik mijn zin niet krijg ga ik kei lekker stampvoetend het spelletje verpesten hoooooooooor
Barbra toch
quote:Net niet? blijven denkenOp donderdag 21 oktober 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weegt nog net niet op tegen de 90 andere mopperdjes
Zou Isdatzo nog boos zijn omdat we dachten dat ie maffia was?
quote:uiteraardOp donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. En door tegen je in te gaan ben ik zeker ook weer chagrijnig?
quote:Jullie snappen smileygebruik niet helemaal he?Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een bullshit. En door tegen je in te gaan ben ik zeker ook weer chagrijnig?
quote:Als zoiets de hele dag gepost wordt zie ik dat niet meer als grapje nee, my bad hoorOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie snappen smileygebruik niet helemaal he?
Als ik toch elke keerof zo d'rt achter pleur wil dat best wel zeggen dat ik het helemaal niet zo serieus meen
het was meer een geintje op jouw reactie.
Jeeez, lighten up, old farts![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie snappen smileygebruik niet helemaal he?
Als ik toch elke keerof zo d'rt achter pleur wil dat best wel zeggen dat ik het helemaal niet zo serieus meen
het was meer een geintje op jouw reactie.
Jeeez, lighten up, old farts![]()
quote:gaan we nou weer zitten zuurpruimen hier?
quote:Maar dan is ze vast zombie, want morgen is ze terugOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef CaLeX het volgende:
FC Utrecht![]()
De 32ste minuut, Frank Demouge; de prutser schiet totaal mis. Susi (spelleider) wordt onverwacht door de bal geraakt en staat niet meer op.
RIP SUSI
quote:Wederzijds voor de andere commentarenOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als zoiets de hele dag gepost wordt zie ik dat niet meer als grapje nee, my bad hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |