quote:lekker zooitje... vorige spel ging het snellerOp donderdag 21 oktober 2010 09:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als de laatste 5 hun stem hebben laten horen
quote:Je krijgt een PM bij elke dag/nacht wisselingOp donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Nielsch het volgende:
kan ik een pm krijgen als de burgemeester gekozen is? het begint een beetje saai te worden op dit moment... en dan hoef ik ook niet telkens meer dit topic in de gaten te houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:En die daarvoor ging langzamer.Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekker zooitje... vorige spel ging het sneller
quote:We zijn nog niet eens 24 uur onderweg.Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:PM die mensen dan ipv nu alweer 1 pagina lang alleen maar vragen:Op donderdag 21 oktober 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Mag ik anders gewoon nog 5 keer stemmen ipv die lui?Op donderdag 21 oktober 2010 10:23 schreef CaLeX het volgende:
Ik zal ze even een berichtje sturen
Ik ben te goed voor dit dorp
quote:Ik pm je wel.Op donderdag 21 oktober 2010 10:22 schreef Nielsch het volgende:
kan ik een pm krijgen als de burgemeester gekozen is? het begint een beetje saai te worden op dit moment... en dan hoef ik ook niet telkens meer dit topic in de gaten te houden...
quote:ik vind jou nu al de beste SL ooit!
quote:Jij had al gestemd
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ladi (5) Trevland, Tha_Erik, PS, Fas, Blessed
Lynda (10) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm, Bartjebart
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (2) -Vaduz-, gomi
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (11) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep, D. ,Het_Fenomeen
Daar ben ik dan eindelijk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:36 schreef Chowi het volgende:
Sorry allen..
Ladi (6) Trevland, Tha_Erik, PS, Fas, Blessed, Chowi
Lynda (10) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela, Stijn, Timmmmm, Bartjebart
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (2) -Vaduz-, gomi
Hara (1) Lynda
Tha_Erik (11) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter, Tong80, charmed_angel, Sheep, D. ,Het_Fenomeen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik vind jou nu al de beste SL ooit!
niet alleen van dit spel, maar van alle spellen ooit gespeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |