quote:UhuOp woensdag 20 oktober 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Traag en langzaam zijn 2 verschillende dingen he
quote:Is dat ff een weggegooide stem inmiddelsOp woensdag 20 oktober 2010 23:08 schreef blessed19 het volgende:
Nu al begonnen? Wauw. Ik stem op ladi.
quote:En wa da duuuuuurt zeg!
quote:jij?Op donderdag 21 oktober 2010 02:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Heuj, wie heeft m'n naam achterstevoren gezet![]()
quote:zie je wel, vriendjespolitiekOp donderdag 21 oktober 2010 03:42 schreef liesje1979 het volgende:
Erik wat ga je goed!
Waarom ik op Erik stemde was omdat we de vorige ronde beiden erg actief waren. In de nacht.
Dat vond ik gezellig.
quote:aggossie
quote:wellicht, bij mij was het in ieder geval vanuit eigen beweging... en vooral omdat jij mijns inziens veel teveel aandacht trok in die vorige topics en wel heel erg graag BM wil worden (jaja, dan kun je de eerste nacht overleven, dat verhaaltje ken ik nu wel)...Op donderdag 21 oktober 2010 07:20 schreef Ladidadida het volgende:
Het spel is gewoon begonnen, zelfs een scheet laten is verdachtDus ineens allemaal op een newbieburgemeester stemmen al helemaal!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 07:20 schreef Ladidadida het volgende:
Het spel is gewoon begonnen, zelfs een scheet laten is verdachtDus ineens allemaal op een newbieburgemeester stemmen al helemaal!
quote:Ik vertrouwde gewoon niet op die zelfverzonnen gemeenteraad, met die lekkere mannenOp donderdag 21 oktober 2010 07:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wellicht, bij mij was het in ieder geval vanuit eigen beweging... en vooral omdat jij mijns inziens veel teveel aandacht trok in die vorige topics en wel heel erg graag BM wil worden (jaja, dan kun je de eerste nacht overleven, dat verhaaltje ken ik nu wel)...
quote:PM tha bastards dan.
quote:Als de laatste 5 hun stem hebben laten horenOp donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
wanneer gaat het spel beginnen?
quote:QFT
quote:Het spel is al begonnen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
wanneer gaat het spel beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |