quote:Kut is dat he, ik had gister 2 uurtjes en ben nu doodop en moet zo weer weg.Op vrijdag 22 oktober 2010 07:44 schreef LangeJan het volgende:
Grrr. Eerst nog een dag werken en dan hopen dat de buren mijn pakketje aannemen. 40 uur werken zuigt hard. Ik ga de WW in voor Fallout
quote:Sterker nog ik ging in een gebouwtje (in primm) een aantal keer dood op hetzelfde stuk. En telkens als het spel de laatste checkpoint herlade en iik in een bepaalde kamer kwam vertraagde alles een paar seconde en kreeg ik een klein beetje XP erbij.Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet perongeluk de vats knop indrukt?
quote:Daarnaast kan het ook zijn dat een teamgenoot iemand afschiet.Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef sk888er het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet perongeluk de vats knop indrukt?
SPOILER: companionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:20 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Daarnaast kan het ook zijn dat een teamgenoot iemand afschiet.Die loopt nu ook met me mee. Vooral voor de lange afstanden zeer goed.SPOILER: companionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hoeveel uur heb je al in het spel zitten?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die loopt nu ook met me mee. Vooral voor de lange afstanden zeer goed.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Straks maar eens Ringo helpen, heel het dorp helpt mee, dus dat gaat goed komen.
Nu eerst werken :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Een uur of 5/6 gok ik zo. Ik speel vrij "traag". Wil eigenlijk alles gezien hebben, verzamel redelijk veel. Heb nu ook net Boone tot mijn beschikking.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:22 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je al in het spel zitten?
quote:Ik precies hetzelfde, ben alleen Boone nog niet tegengekomen. [Niet spoilen pleaseOp vrijdag 22 oktober 2010 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een uur of 5/6 gok ik zo. Ik speel vrij "traag". Wil eigenlijk alles gezien hebben, verzamel redelijk veel. Heb nu ook net Boone tot mijn beschikking.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik precies hetzelfde, ben alleen Boone nog niet tegengekomen. [Niet spoilen please]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast speel ik ook relatief traag in het begin maar nu heb ik even het gas er op gezetIk wou namelijk zsm naar Vegas. Maar denk dat ik toch weer even de Mojave in ga om wat te levellen en caps te verzamelen.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast speel ik ook relatief traag in het begin maar nu heb ik even het gas er op gezetIk wou namelijk zsm naar Vegas. Maar denk dat ik toch weer even de Mojave in ga om wat te levellen en caps te verzamelen.
![]()
Maarehm, ligt het aan mij of verdien je veel sneller caps dan in FO3?
quote:Klopt, echter zijn de prijzen ook veel hoger. Zo kan je makkelijk in Vegas 2000 caps aftikken voor een nieuw wapen, dat nog niet eens heel denderend is.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
![]()
Maarehm, ligt het aan mij of verdien je veel sneller caps dan in FO3?
quote:Oh ok, njah ben niet veel traders/stores tegengekomen. Ook nog niet in Vegas geweestOp vrijdag 22 oktober 2010 10:39 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Klopt, echter zijn de prijzen ook veel hoger. Zo kan je makkelijk in Vegas 2000 caps aftikken voor een nieuw wapen, dat nog niet eens heel denderend is.
Gewoon een rijkere buurt
quote:Het is echt een tip om zoveel mogelijk wapens te verzamelen en te repareren. Zo kan je voor een volledig gerepareerde 9 mm (vrij standaard pistool) al 500 caps vangen.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Oh ok, njah ben niet veel traders/stores tegengekomen. Ook nog niet in Vegas geweest
quote:Ik gebruik op het moment alleen 9mm, telkens helemaal gerepareerd.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:44 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Het is echt een tip om zoveel mogelijk wapens te verzamelen en te repareren. Zo kan je voor een volledig gerepareerde 9 mm (vrij standaard pistool) al 500 caps vangen.
Ook hebben de traders itt F3 vaak >1000 caps op zak
quote:9mm is echt een fijn wapen... 13 kogels, lekker makkelijk te mikkenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:46 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik gebruik op het moment alleen 9mm, telkens helemaal gerepareerd.Mjah, ben nog niet zo ver dus moet alles nog een beetje uitvinden, komt het weekend wel!
quote:PreciesOp vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef numero_uno het volgende:
[..]
9mm is echt een fijn wapen... 13 kogels, lekker makkelijk te mikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |