SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
En niet te vergeten: zijn geur. Hoe hij aan mijn haar trekt terwijl hij me kei hard van achteren volpompt tot ik het niet meer kan uithouden.
quote:Eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit hoe je over me denktOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef huize het volgende:
Nee ruw en haar trekkend hard nemen is goed. Maar tis zo jammer dat je jezelf zo vaak zo neerzet.
quote:Vanaf nu ben ik jouw fan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik doe het heel graag. Er zijn lekker veel blogs vol
quote:Ja maar niet over vieze negerinnen met votten van hier tot TokioOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh ja. Want mannen zijn heilig. Denken nooit vunzig.
quote:* negerin met dikke kont meldt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar niet over vieze negerinnen met votten van hier tot Tokio! Bigger isn't always better.
quote:Het gaat mij bij negers niet om de piemel. Djeez.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar niet over vieze negerinnen met votten van hier tot Tokio! Bigger isn't always better.
quote:KEIGROTE FLUBBERTETTENOp woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
quote:Haha zo laat je het wel overkomen dan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het gaat mij bij negers niet om de piemel. Djeez.
quote:Dat weet ik kan ik het toch jammer vindenOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maakt het me niet zoveel uit hoe je over me denkt
quote:Nee. Uitstraling ftw.Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Haha zo laat je het wel overkomen dan.
quote:Ben wel benieuwd wat je er zo jammer aan vind. Dat ik weet wat ik wil? Dat ik weet wat ik kan waarderen? Dat ik niet bang ben om dat gewoon te uiten ipv het te gniffelen tegen 1 van mijn vriendinnetjes?Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef huize het volgende:
[..]
Dat weet ik kan ik het toch jammer vinden
quote:HOAL EIN TIT OETOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef maen het volgende:
ik dacht he fijn een topic met Limburgers, maar het gaat over hele andere dingen hier?
quote:Nee hoor. Limburg woo.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef maen het volgende:
ik dacht he fijn een topic met Limburgers, maar het gaat over hele andere dingen hier?
quote:Die blunder maak ik ook wel eens ja..Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef maen het volgende:
quote:Noem me maar ouderwets.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je er zo jammer aan vind. Dat ik weet wat ik wil? Dat ik weet wat ik kan waarderen? Dat ik niet bang ben om dat gewoon te uiten ipv het te gniffelen tegen 1 van mijn vriendinnetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |