quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
hahaaha, ik kijk een stukje Hello Goodbye en werkelijk!een vrouw met een zoon van 25 die tot op het bot verwend is.
Briljant! zo'n te blond te bruin te gouden mens die enorm stond op te scheppen over die zoon, en toen kwam er zo'n volgevreten papzak aanlopen.
![]()
Maar waarscijnlijk moet je het gezien hebben om de lol ervan te kunnen zien.
quote:Ohja, whahahaOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik kan me er een beeld bij maken. Hogefactor.
Zo heeft B. trouwens een collega die al eens in China is geweest en die heeft zich dus opgeworpen als China-expert uiteraard, die had een dramaaatisch mailtje rondgestuurd met allerlei do's en dont's en regels enzo. Echt my gooood hahahaha get a grip woman. T zijn net mensen hoor die chinezen...
quote:Ja joh mannen zijn daar veel makkelijker mee. Gewoon zeggen dat scheten en boeren echt NIET een teken van beleefdheid is en verder zit je wel goed.Op woensdag 20 oktober 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ik heb wel beet hoor.de 25 meest spraakmakende persoonlijkheden. die Martien die met ik vertrek naar een kasteel in Frankrijk ging is uit de kast.
verrassend
en die Joris waar ik het laatst over had die naar Ikea ging om lelijke mensen te kijken.
Ik voel me zó normaal ineens.![]()
Oh wat fijn Huup, zo'n deskundige.Mannen zijn vaak wat makkelijker met zoiets denk ik? Tenminste, mijnese wel.
quote:Hahaha, jah, dát is zeker waarOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
oh irritant van die codes zeg![]()
die gidsen zijn absoluut fijn hoor!
Maar ik moet altijd wel grinniken als ik dan weer mensen hoor over woeste plannen om te gaan backpacken met een LP gids en dan "ongerepte" dingen te willen zien. Uitspraken als dat ze juist géén toeristische dingen willen zien enzo. Dat ze het échte ... *vulmaarin* willen ervaren. Tsja. Zo erg off-the-trail is dat tegenwoordig niet meer.
Of je moet gaan backpacken in Noord-Korea, dan vind ik je wel een heldmaar verder, tsja.
Het doet mij een beetje denken altijd aan die alto's van het grafisch lyceum tegenover mijn huis in Rotterdam. Allemaal een uitstraling van kijk mij eens ánders zijn! En als dan de bel ging dan zag je zo een hele horde van die gasten met afgetrapte docs en een arafat-sjaal en een legerjas met bandpatches en veiligheidsspelden enzo naar binnen hobbelen. Typisch
quote:ja dus.. en van die grote industriele drogers hier op het vakantiepark. (dus geen sensitive-standen of wat dan ook)
quote:Dan zou ik het niet aandurven, en ik durf alles in de droger te gooienOp woensdag 20 oktober 2010 23:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja dus.. en van die grote industriele drogers hier op het vakantiepark. (dus geen sensitive-standen of wat dan ook)
quote:Dan kan dat ding alsnog gaan smelten en aan je dekbedhoes gaan plakken. Ik durf thuis het risico al niet te nemen, laat staan op zo'n parkOp donderdag 21 oktober 2010 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mss dat ding in een dekbedhoes stoppen voor hij de droger in gaat. Dan kan hij niet aan de wanden gaan plakken?
quote:dat lijkt me ook de beste oplossing. vandaag zijn de winkels toch gewoon open?Op donderdag 21 oktober 2010 08:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou nog een extra kopen bij de Hema.
quote:Ja, dat is ook weer waar.Op donderdag 21 oktober 2010 08:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dan kan dat ding alsnog gaan smelten en aan je dekbedhoes gaan plakken. Ik durf thuis het risico al niet te nemen, laat staan op zo'n park
quote:Ja, het lijkt mij zo simpel!Op donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef trui het volgende:
[..]
dat lijkt me ook de beste oplossing. vandaag zijn de winkels toch gewoon open?
quote:Nou, ze liggen er bij ons meer voor buikgriep en nu en dan eens een ongeluk. Dus die worden eigenlijk nooit getest. Heb oudste er al afgehaald want het is akelig zweetspul om op te slapen kwamen wij achter. Wij hadden er zelf namelijk ook een. leek mij gewoon een praktische beschermer. Nou gauw! weer weg. bluh. plastic gekraak en gezweet.Op donderdag 21 oktober 2010 09:36 schreef trui het volgende:
ook al lijkt het goed te gaan, dan kan daarna toch blijken dat ie niet meer helemaal waterdicht is... is ie alweer eens getest sindsdien, buuv?
quote:Ik zal aan haar denken.Op donderdag 21 oktober 2010 09:29 schreef trui het volgende:
om 11 uur allemaal even duimen mensen, dan begint bij de vriendin van m'n broer de stamceltransplantatie.. gewoon via een infuus hoor, druppelen die donorcellen haar bloed in. dus geen ingewikkelde ingreep. maar wel doodeng want er kunnen ook meteen al griezelige reacties optreden.
quote:Goed nieuws! Want dan is de vorige kuur toch weer aangeslagen toch? Ik duim ook mee (ondanks te laat)Op donderdag 21 oktober 2010 09:29 schreef trui het volgende:
om 11 uur allemaal even duimen mensen, dan begint bij de vriendin van m'n broer de stamceltransplantatie.. gewoon via een infuus hoor, druppelen die donorcellen haar bloed in. dus geen ingewikkelde ingreep. maar wel doodeng want er kunnen ook meteen al griezelige reacties optreden.
quote:hulp nodig?Op donderdag 21 oktober 2010 12:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HaulieWaren ze negatief over je dat je moest huilen? Nee toch? Of moet ik ze komen slaan?!
quote:Ja, opzich was er weinig schokkends hoor. Maar er was iets wat mij al een tijdje dwars zat en toen schoot ik volOp donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom moest meisje haulen?Verder wel goed gesprek geweest? T komt wel goed schatje *aai*
quote:euh, dat gaat niet meer over.Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben emotioneel incontinent sinds mijn bevalling. NOG STEEDS
.
quote:Hier ook hoor!
quote:welkom bij de club. Labiele moeders unitedOp donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben emotioneel incontinent sinds mijn bevalling. NOG STEEDS
.
quote:dat en onmacht en omrecht en en en.. toen Cas' juf huilde, toen Cas huilde bijhet afscheid van haar stond ik met een dikke strot, toen ik de kaart las die ze aan Cas had geschreven gingen de sluizen openOp donderdag 21 oktober 2010 13:09 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kan ook zo in huilen uitbarsten als ik enorm boos ben.
quote:Tijdens of erna?Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het wordt pas echt genant als je tijdens de seks moet huilen
quote:Erna heb ik wel eens gehadOp donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:dat ligt dan aan de kleur van de pantykousjes!Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Niet als het echt om te janken is.Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Ik rook liever nog ff een shaggie.Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef moussy het volgende:
[..]
ik rol me dan gewoon om en ga snurken
quote:Zo net na het klaarkomen. En dan niet eens omdat het slecht was ofzo..gewoon..van ontroering.
quote:Nonnienonnie.Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo net na het klaarkomen. En dan niet eens omdat het slecht was ofzo..gewoon..van ontroering.
Damn
quote:of omdat het eerst wel ging na de bevalling en dan ineens weer niet.Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo net na het klaarkomen. En dan niet eens omdat het slecht was ofzo..gewoon..vanontroeringontlading.
Damn
quote:* meldt zich ook aan...Op donderdag 21 oktober 2010 13:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
welkom bij de club. Labiele moeders united
quote:en ontlading idd..Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo net na het klaarkomen. En dan niet eens omdat het slecht was ofzo..gewoon..van ontroering.
Damn
quote:een zware!Op donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik rook liever nog ff een shaggie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:
quote:ik geloof dat iedereen al aan het roken was, dus .Op donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Heej kim de post is gearriveerd!![]()
Sorry overigens dat ik zo binnenval tussen die klaarkomverhalen. Ga gerust verder.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik geloof dat iedereen al aan het roken was, dus .
quote:it was I.Op donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef Rottdog het volgende:
Nu op 2 waar trui zo om moest lachen hello goodbye.
quote:Ja, dat zei de assistente idd ook dinsdag.Op donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
BE, kinderen geven niet lekker voelen vaak aan met "buikpijn" tenminste zo vertelde mij de huisarts. Omdat ze nog niet helemaal kunnen lokaliseren waar wat zit, en de buik een lekker duidelijk "ding" is. Bij mijn jongens was "buikpijn" eigenlijk heel vaak een oorontsteking.![]()
dus toch maar even na laten kijken, twee weken niet lekker is gewoon haske lang. En zeker van die kleintjes, die faken (nog) geen dingen.
quote:Het is er zéker het type voor.Op donderdag 21 oktober 2010 13:55 schreef Rottdog het volgende:
DE Buuv, begon te denken dat ma een hoerenmadam is geweestDat zoonlief zoveel geld kost een echter player nou never nooit niet
![]()
BE gewoon naar laten kijken en beter te vaak om niets dan te laat om iets.
quote:Welke wond heb je het dan precies overOp donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb al jaren en gapende wond waar vuil uit blijft komen.
quote:M'n anus!Op donderdag 21 oktober 2010 14:46 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Welke wond heb je het dan precies over
quote:ze maken het wel helemaal spannend! Ik hoopte te lezen dat alles goed was gegaan, dus daar duimen we weer/nog voor!Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef trui het volgende:
en KP, heb je de juiste feestjurk (inclusief wijntjes) al binnen?
dat spannende stamcelgebeuren is NU pas echt bezig. ik belde een uurtje geleden m'n broer (durfde niet eerder) om te vragen hoe 't ging. oh eh, ze hebben 't uitgesteld tot 15.00u! tsk. maar goed, opnieuw nagelbijten nu dus. brrr.
quote:Ik ook!!
quote:Feestjurk is binnen. Geen wijn, wel koffie!Op donderdag 21 oktober 2010 15:17 schreef trui het volgende:
en KP, heb je de juiste feestjurk (inclusief wijntjes) al binnen?
dat spannende stamcelgebeuren is NU pas echt bezig. ik belde een uurtje geleden m'n broer (durfde niet eerder) om te vragen hoe 't ging. oh eh, ze hebben 't uitgesteld tot 15.00u! tsk. maar goed, opnieuw nagelbijten nu dus. brrr
quote:Dan moet je niet bij mij zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 16:23 schreef trui het volgende:
hmm, ik wilde 'm eigenlijk opeten, mag dat ook?
quote:Heerlijk !Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga vanavond boerenkool-stamppot eten![]()
![]()
echt al zó lang geleden, want B. vindt het niet lekker. Maar ik liep nu net tegen een zak boerenkool aan in de bonus en met 35% korting. Dus moest 30 cent afrekenen
quote:Een wat ?Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Boerenkool, lekker... is de enige stamppot die ik lekker vind.
Ik heb net nog een snuggie gekocht...Een zwarte
![]()
quote:Ga zometeen eerst even naar de creche. Zal een foto maken.Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Doe ns een foto of plaatje van je jurks? Ik ben benieuwd <3
quote:BE had het een tijdje geleden hier al geïntroduceerd... ze heeft er toen eentje voor me gekocht en opgestuurd.. maar ik wilde er nog eentje bij en nu kun je ze overal kopen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wat een leuke blonde dame.
Oke...een snuggie. Weer wat geleerd.
quote:ik zag vanmiddag op de markt echt afschuwelijke stofjes.Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga even naar de kringloopwinkel. Heb een voorgevoel dat ik een bijzonder afschuwelijk stofje kan gaan scoren om straks leuke Blythekleertjes mee te fabriceren.
quote:Ah mooi! Ik ben altijd een beetje angstig of het wel heel aankomt enzo. En, wat vind je ervan?Op donderdag 21 oktober 2010 13:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Heej kim de post is gearriveerd!![]()
Sorry overigens dat ik zo binnenval tussen die klaarkomverhalen. Ga gerust verder.
quote:I
quote:nou gefeliciteerd danOp donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben vandaag in ondertrouw gegaan.
Volgende maand ga ik mijn trouwjurk kopen.
quote:Afschuwelijk in combinatie met kringloopwinkel, dan bedoel ik lekker fout jaren '70 spul. Ik heb 1 vreselijk afschuwelijk hoofddoekje gevonden, helemaal goed voor een jurkje of broek met wijde pijpen. Of allebei. En dat voor 20 cent!Op donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zag vanmiddag op de markt echt afschuwelijke stofjes.
al weet ik natuurlijk niet wat jij onder afschuwelijk verstaat.
ik heb het over glim en bling, paillettenellende hysterisch bedrukt satijn en van die zooi met goud en zilver erdoorheengeweven.
quote:Volgend jaar 15 juli dus dat duurt nog wel even.Op donderdag 21 oktober 2010 17:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou gefeliciteerd dan
en wanneer is het feest?
quote:wow en dan volgende maand je trouwjurk kopen?Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Volgend jaar 15 juli dus dat duurt nog wel even.
quote:dat is idd geen geld.Op donderdag 21 oktober 2010 17:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Afschuwelijk in combinatie met kringloopwinkel, dan bedoel ik lekker fout jaren '70 spul. Ik heb 1 vreselijk afschuwelijk hoofddoekje gevonden, helemaal goed voor een jurkje of broek met wijde pijpen. Of allebei. En dat voor 20 cent!
quote:Jawel maar mijn vriendin kan dan alleen maar mee want die is hoog zwanger.Op donderdag 21 oktober 2010 17:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wow en dan volgende maand je trouwjurk kopen?
is dat niet heel voorbarig? (shoot me als ik onzin vraag, ik ben nooit getrouwd, dus ik weet niks van trouwjurken kopen)
quote:Want als ze bevallen is, is het fysiek onmogelijk om het huis te verlaten?Op donderdag 21 oktober 2010 17:34 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Jawel maar mijn vriendin kan dan alleen maar mee want die is hoog zwanger.
En ik wil wel haar erbij hebben met het uitzoeken van de jurk.
Vandaar dat we het al volgende maand gaan doen.
quote:En als ze bevallen is, is dr leven voorbij?Op donderdag 21 oktober 2010 17:34 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Jawel maar mijn vriendin kan dan alleen maar mee want die is hoog zwanger.
En ik wil wel haar erbij hebben met het uitzoeken van de jurk.
Vandaar dat we het al volgende maand gaan doen.
quote:dank je! ik heb 't inmiddels gemerkt ja, bij het 'slachten', dat ie van binnen gewoon heel veel op een 'gewone' pompoen lijkt. ik denk dat 'm met wat olie, knoflook, komijn, koriander en geitenkaas in een ovenschotel gaar laat stoven. we eten er een biefstukje bij.Op donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef Oxymoron het volgende:
Trui, is praktisch hetzelfde gedoe als andere pompoenen!
De schil is wel vaak zachter/ dunner, dus je kunt m minder lang koken. Voor soep kan ie, maar ook gevuld met rijst, of als pompoentaart, of muffins ervan maken!
quote:Ik moet er nog even aan wennen, ik vind het vooral raar dat ie aan de achterkant open is. Ik dacht dat je hem over je hoofd moest doen.
quote:http://www.perfectlybasic(...)-02780057591105.aspxOp donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Doe ns een foto of plaatje van je jurks? Ik ben benieuwd <3
quote:Toen ik het zag hangen, dacht ik.....wat truttig enzo. En vooral zo roze, maar eenmaal aan, was ik al snel klaar met beslissen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:46 schreef huuphuup het volgende:
oh leuk KP!
eigenlijk moeten we t aan zien natuurlijk![]()
die webshop heeft leuke dingen maar ik haak altijd af bij die naamkan er niets aan doen
quote:Ik vind dit echt heel erg leuk, dat andere is ook leuk en misschien wel meer geschikt voor een feestje.Op donderdag 21 oktober 2010 19:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Oh ja...en dit ook, maar dan donkerblauw.
http://www.nummerzestien.eu/ProductDetail.aspx?sn=4229.54.4
Legging,sjaaltje en laarzen en klaar.
quote:Dit is inderdaad meer voor gewoon, zeg maar.Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt heel erg leuk, dat andere is ook leuk en misschien wel meer geschikt voor een feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:O, dat is op onze trouwdag! Alleen zijn wij volgend jaar 13 jaar getrouwd.Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Volgend jaar 15 juli dus dat duurt nog wel even.
quote:Je bent jong en je absorbeert wat was mijn mottoOp donderdag 21 oktober 2010 22:43 schreef Ticootje het volgende:
Ja ach je bent jong en probeert wat. Ik heb het allemaal overleefd. En nu ben ik meer into theabaggen. Maar dan wel in een soort orgie.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent jong en je absorbeert wat was mijn motto
quote:da's gehaakt! kun je zelf ook wel maken/leren!Op donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef p_iglet het volgende:
Ik vind dit vest enorm mooi, maar 295 euro voor een vest past niet helemaal binnen de begroting
http://www.perfectlybasic(...)-00890054491105.aspx
quote:ik ga ervan uit van wel, heb ze na gisteravond niet meer gesproken. de komende 2 à 3 weken zijn wat spannend, omdat ze allerlei infecties kan oplopen nu haar weerstand echt helemaal op nul zit. zelfs gewoon van bacteriën in haar eigen lijf bijvoorbeeld al, waar je normaal gesproken geen last van hebt maar die nu ineens overal zweertjes en weet ik 't wat kunnen veroorzaken. vervolgens is 't natuurlijk vooral belangrijk om te kijken of die nieuwe cellen hun werk gaan doen, maar dat kunnen ze pas over een paar weken zien.Op vrijdag 22 oktober 2010 06:45 schreef Saffier het volgende:
En Trui? So far so good voor je schoonzusje?
quote:DAT HEBBEN WIJ GISTEREN OOK GEDAAN (ALTHANS, HET EET_GEDEELTE, IK KOOKTE). HEEL GEZELLIG INDERDAAD!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:10 schreef Incantrix het volgende:
STEF LOGEERT VANAVOND BIJ ZIJN OMA, DUS WIJ GAAN LEKKER SAMEN KOKEN MET EEN WIJNTJE ERBIJ
quote:Ik heb even aan meneer gevraagd of hij daar bezwaar tegen heeft, want hij is niet zo'n Fok!ker en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik ineens het internet volgooi met foto's van ons huis en zijn bouwvakkersdecolleté enzo. Even afwachten.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dank jullie wel!!
Verbouwen op zich niet leuk, maar het resultaat wel. Goed idee van je om met dochterlief weg te gaan!!Heel veel succes met de verbouwing!! Ga je nog een topic openen in in K&W?
quote:Ik zie het wel... anders af en toe een fotootje hier?? En hij hoeft er natuurlijk bij op..Op vrijdag 22 oktober 2010 10:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik heb even aan meneer gevraagd of hij daar bezwaar tegen heeft, want hij is niet zo'n Fok!ker en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik ineens het internet volgooi met foto's van ons huis en zijn bouwvakkersdecolleté enzo. Even afwachten.
En dit weekend wordt alleen een muurtje gesloopt en een nieuwe trap geplaatst, dus dat valt allemaal nog wel mee. Maar omdat dat te slopen muurtje bij Willows kamer hoort leek het me fijner als zij er niet hoeft te slapen. Maar ik ga vast nog wel iets klussen!
Waarschijnlijk hebben we morgenavond twee trappen naar zolder![]()
*zingt* and there'll be one long staircase just going up and one even longer coming down...
quote:Ff een profieltje eronder. Uit laten rekenen wat voor maat, en klaar ben je. Of muurtje laten staan.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:09 schreef innepin het volgende:
Oeh pannenkoek! Daar heb ik ook wel zin inmaar zit op werk
De eerste tegenslag is al binnen wb klussenMuurtje dat gesloopt zou worden? Blijkt de zolder te dragen. Weghalen = kaboomklatschzolderopjekop. Dat gaat dus niet.
quote:Leuk, ben benieuwd hoe het is.. Nick & Simon in het Engels!!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:51 schreef Vicky het volgende:
Miss Montreal, VanVelzen en Nick & Simon. Ze gaan nummers zingen van oa The Beatles.
quote:Ja, dat dus idd.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff een profieltje eronder. Uit laten rekenen wat voor maat, en klaar ben je. Of muurtje laten staan.
quote:een I of een U. of een H idd. Er zijn er vast nog véél meer.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef Diaan73 het volgende:
Dat wordt wel heel mooi Innepin.![]()
Profieltje is idd een oplossing... een H-balk is dat volgens mij.
quote:Stempelen weleens gehoord, maar weet het zo 123 even niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef innepin het volgende:
haha buuf
Aannemer is geweest en t komt allemaal wel goed, ze gaan eerst stempelen (?) dan verder werken en verder heb ik geen idee.
In ander nieuws:
ik heb mijn bruidsjurk op marktplaats gezet. Ik kreeg er een reactie op, iemand wilde een pasafspraak maken. Nou prima toch? Dus ik mailen van prima hoor.
Reactie gekregen: je moet wel weten dat ik een man ben maar wel zeer serieus geinteresseerd [...] krijg ik de kans???
quote:Stempelen, da's even een tijdelijke steun eronder zetten. Zo'n balk moet volgens mij berekend worden. En aannemers vinden dat vaak gezeur. Ik weet niet wie van de beide partijen dan gelijk heeft natuurlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef innepin het volgende:
haha buuf
Aannemer is geweest en t komt allemaal wel goed, ze gaan eerst stempelen (?) dan verder werken en verder heb ik geen idee.
In ander nieuws:
ik heb mijn bruidsjurk op marktplaats gezet. Ik kreeg er een reactie op, iemand wilde een pasafspraak maken. Nou prima toch? Dus ik mailen van prima hoor.
Reactie gekregen: je moet wel weten dat ik een man ben maar wel zeer serieus geinteresseerd [...] krijg ik de kans???
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik denk dat als hij wilde passen dat ie dan wel wat ging huren. Hij wil m echt voor de heb, en is open en eerlijk. Ik zou het echt geweldig vinden geloof ik.
Misschien nog wel liever dan een vrouw.Dan blijf je toch een wat uniekere bruid ofzo.
quote:haha geinig! maar als 't maar geen bruidsjurkenpas-fetisjist is, die 'm alleen even komt passen en betasten...Op vrijdag 22 oktober 2010 12:54 schreef innepin het volgende:
In ander nieuws:
Reactie gekregen: je moet wel weten dat ik een man ben maar wel zeer serieus geinteresseerd [...] krijg ik de kans???![]()
quote:pziez.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:17 schreef innepin het volgende:
Straks wil ie 'm alleen maar even aanpassen!
quote:misschien wil hij 'm ook alleen maar voor z'n trouwen? kan!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:37 schreef Oxymoron het volgende:
Een man met een bruidsjurk, geweldig! Wellicht wordt ie dan vaker dan 1 keer gedragen, ik bedoel, als een vrouw m koopt, is het voor het trouwen alleen, en een man die van jurken houdt, die zal m nog vaker aandoen?![]()
Dan heeft die jurk er ook " meer aan " als je snapt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef Lois het volgende:
Ik snap je Oxy en ik dacht precies hetzelfde!
quote:Nou ehmmmmm ik dacht dat ik al ruimdenkend was.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef trui het volgende:
[..]
misschien wil hij 'm ook alleen maar voor z'n trouwen? kan!
quote:hahahahahahahahaOp vrijdag 22 oktober 2010 13:43 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou ehmmmmm ik dacht dat ik al ruimdenkend was.
quote:zo bedoelde ik het ook niet. Als ie niet past dan past ie niet. Of moet ie m ook nog mooi vinden staan?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:46 schreef trui het volgende:
als er een vrouw zou komen zou je toch ook niet zeggen: je mag 'm wel komen passen maar dan moet je 'm wel nemen!
quote:er zijn ook mannen die in jurk trouwen, bedoelde ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:50 schreef Vicky het volgende:
iedere gek zijn gebrek
misschien koopt ie m idd voor zijn vrouw
quote:dat kan ook nogOp vrijdag 22 oktober 2010 13:53 schreef trui het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die in jurk trouwen, bedoelde ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:53 schreef trui het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die in jurk trouwen, bedoelde ik.
en nog een paar voor innepin, om haar lachbedwangspieren vast te trainen.![]()
quote:ja je kent de regio hè?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo danOf je ff op wil kankeren ook nog wel?
Hoe komen zulke mensen er bij dat je bereidwillig meewerkt aan zulke verzoeken?
Of denken ze dat je bang wordt en niet weet hoe snel je moet rennen?
quote:Waar was je ?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja je kent de regio hè?allemaal tuig
![]()
Ik vraag me ook af of ze nou serieus dacht dat ik dan direct had gezegd van oh ja tuurlijk joh! Doen we ff!
quote:rijswijk. Parkeergarage bij de boogaard.
quote:Gezellig onderonsje..Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
rijswijk. Parkeergarage bij de boogaard.
En plek zat uiteraard maar ze was te beroerd om 50 meter verder te lopen
quote:ghehe ja of zoals hier op het dorp bij de supermarkten. Zien dat je weg gaat en dan achter je auto stil gaan staan met neurotisch dat knipperlichtje aan zo van "ik ga daar staan!!! Mijn plek!!!"Op vrijdag 22 oktober 2010 19:45 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gezellig onderonsje..
Net zoals parkeren naast een lege plek, snap ik ook geen reet van.
quote:TsjekOp vrijdag 22 oktober 2010 18:58 schreef huuphuup het volgende:
Mja dat mens... ach... ze had zo'n roze velours joggingpak aan en ze was way te bruin, om het beeld compleet te maken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:54 schreef mikoxx het volgende:
Goh, klinkt heul gezellig hiero!
Navond!![]()
quote:Haai !Op vrijdag 22 oktober 2010 19:54 schreef mikoxx het volgende:
Goh, klinkt heul gezellig hiero!
Navond!![]()
quote:En ze slaapt nog?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:56 schreef Basboussa het volgende:
Kind slaapt, en dan moet je juist 4 keer achter elkaar het brandalarm aanzetten....
Mag ik even mijn roze velours jogging pak terug en mijn tanning bedje, ga ik even beneden vieze woorden roepen?
Edit: inmiddels 8 keer... Met 10 seconden ertussen....
quote:Oke...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
op een vrolijke noot dan, ook over parkeren
ik las bij iemand anders op zn nummerplaat daar onder, waar normaal je dealer staat zeg maar "als je net zo wipt als je parkeert, krijg je hem er nooit in"![]()
wtf hahaha
en nee ik was niet aan t bumperklevenstonden voor t stoplicht.
quote:noh ik heb gewoon de dealer daar staan hahaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef mikoxx het volgende:
Huup!Whaha, heb jij dat? Zo zag ik laatst dat een speeltuinvereniging 'het wipje' heet.....
quote:Hihi.... ik snapte m hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
noh ik heb gewoon de dealer daar staan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |