quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
hahaaha, ik kijk een stukje Hello Goodbye en werkelijk!een vrouw met een zoon van 25 die tot op het bot verwend is.
Briljant! zo'n te blond te bruin te gouden mens die enorm stond op te scheppen over die zoon, en toen kwam er zo'n volgevreten papzak aanlopen.
![]()
Maar waarscijnlijk moet je het gezien hebben om de lol ervan te kunnen zien.
quote:Ohja, whahahaOp woensdag 20 oktober 2010 21:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik kan me er een beeld bij maken. Hogefactor.
Zo heeft B. trouwens een collega die al eens in China is geweest en die heeft zich dus opgeworpen als China-expert uiteraard, die had een dramaaatisch mailtje rondgestuurd met allerlei do's en dont's en regels enzo. Echt my gooood hahahaha get a grip woman. T zijn net mensen hoor die chinezen...
quote:Ja joh mannen zijn daar veel makkelijker mee. Gewoon zeggen dat scheten en boeren echt NIET een teken van beleefdheid is en verder zit je wel goed.Op woensdag 20 oktober 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ik heb wel beet hoor.de 25 meest spraakmakende persoonlijkheden. die Martien die met ik vertrek naar een kasteel in Frankrijk ging is uit de kast.
verrassend
en die Joris waar ik het laatst over had die naar Ikea ging om lelijke mensen te kijken.
Ik voel me zó normaal ineens.![]()
Oh wat fijn Huup, zo'n deskundige.Mannen zijn vaak wat makkelijker met zoiets denk ik? Tenminste, mijnese wel.
quote:Hahaha, jah, dát is zeker waarOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
oh irritant van die codes zeg![]()
die gidsen zijn absoluut fijn hoor!
Maar ik moet altijd wel grinniken als ik dan weer mensen hoor over woeste plannen om te gaan backpacken met een LP gids en dan "ongerepte" dingen te willen zien. Uitspraken als dat ze juist géén toeristische dingen willen zien enzo. Dat ze het échte ... *vulmaarin* willen ervaren. Tsja. Zo erg off-the-trail is dat tegenwoordig niet meer.
Of je moet gaan backpacken in Noord-Korea, dan vind ik je wel een heldmaar verder, tsja.
Het doet mij een beetje denken altijd aan die alto's van het grafisch lyceum tegenover mijn huis in Rotterdam. Allemaal een uitstraling van kijk mij eens ánders zijn! En als dan de bel ging dan zag je zo een hele horde van die gasten met afgetrapte docs en een arafat-sjaal en een legerjas met bandpatches en veiligheidsspelden enzo naar binnen hobbelen. Typisch
quote:ja dus.. en van die grote industriele drogers hier op het vakantiepark. (dus geen sensitive-standen of wat dan ook)
quote:Dan zou ik het niet aandurven, en ik durf alles in de droger te gooienOp woensdag 20 oktober 2010 23:13 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja dus.. en van die grote industriele drogers hier op het vakantiepark. (dus geen sensitive-standen of wat dan ook)
quote:Dan kan dat ding alsnog gaan smelten en aan je dekbedhoes gaan plakken. Ik durf thuis het risico al niet te nemen, laat staan op zo'n parkOp donderdag 21 oktober 2010 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mss dat ding in een dekbedhoes stoppen voor hij de droger in gaat. Dan kan hij niet aan de wanden gaan plakken?
quote:dat lijkt me ook de beste oplossing. vandaag zijn de winkels toch gewoon open?Op donderdag 21 oktober 2010 08:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zou nog een extra kopen bij de Hema.
quote:Ja, dat is ook weer waar.Op donderdag 21 oktober 2010 08:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dan kan dat ding alsnog gaan smelten en aan je dekbedhoes gaan plakken. Ik durf thuis het risico al niet te nemen, laat staan op zo'n park
quote:Ja, het lijkt mij zo simpel!Op donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef trui het volgende:
[..]
dat lijkt me ook de beste oplossing. vandaag zijn de winkels toch gewoon open?
quote:Nou, ze liggen er bij ons meer voor buikgriep en nu en dan eens een ongeluk. Dus die worden eigenlijk nooit getest. Heb oudste er al afgehaald want het is akelig zweetspul om op te slapen kwamen wij achter. Wij hadden er zelf namelijk ook een. leek mij gewoon een praktische beschermer. Nou gauw! weer weg. bluh. plastic gekraak en gezweet.Op donderdag 21 oktober 2010 09:36 schreef trui het volgende:
ook al lijkt het goed te gaan, dan kan daarna toch blijken dat ie niet meer helemaal waterdicht is... is ie alweer eens getest sindsdien, buuv?
quote:Ik zal aan haar denken.Op donderdag 21 oktober 2010 09:29 schreef trui het volgende:
om 11 uur allemaal even duimen mensen, dan begint bij de vriendin van m'n broer de stamceltransplantatie.. gewoon via een infuus hoor, druppelen die donorcellen haar bloed in. dus geen ingewikkelde ingreep. maar wel doodeng want er kunnen ook meteen al griezelige reacties optreden.
quote:Goed nieuws! Want dan is de vorige kuur toch weer aangeslagen toch? Ik duim ook mee (ondanks te laat)Op donderdag 21 oktober 2010 09:29 schreef trui het volgende:
om 11 uur allemaal even duimen mensen, dan begint bij de vriendin van m'n broer de stamceltransplantatie.. gewoon via een infuus hoor, druppelen die donorcellen haar bloed in. dus geen ingewikkelde ingreep. maar wel doodeng want er kunnen ook meteen al griezelige reacties optreden.
quote:hulp nodig?Op donderdag 21 oktober 2010 12:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HaulieWaren ze negatief over je dat je moest huilen? Nee toch? Of moet ik ze komen slaan?!
quote:Ja, opzich was er weinig schokkends hoor. Maar er was iets wat mij al een tijdje dwars zat en toen schoot ik volOp donderdag 21 oktober 2010 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom moest meisje haulen?Verder wel goed gesprek geweest? T komt wel goed schatje *aai*
quote:euh, dat gaat niet meer over.Op donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben emotioneel incontinent sinds mijn bevalling. NOG STEEDS
.
quote:Hier ook hoor!
quote:welkom bij de club. Labiele moeders unitedOp donderdag 21 oktober 2010 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben emotioneel incontinent sinds mijn bevalling. NOG STEEDS
.
quote:dat en onmacht en omrecht en en en.. toen Cas' juf huilde, toen Cas huilde bijhet afscheid van haar stond ik met een dikke strot, toen ik de kaart las die ze aan Cas had geschreven gingen de sluizen openOp donderdag 21 oktober 2010 13:09 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kan ook zo in huilen uitbarsten als ik enorm boos ben.
quote:Tijdens of erna?Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het wordt pas echt genant als je tijdens de seks moet huilen
quote:Erna heb ik wel eens gehadOp donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:dat ligt dan aan de kleur van de pantykousjes!Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Niet als het echt om te janken is.Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Ik rook liever nog ff een shaggie.Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef moussy het volgende:
[..]
ik rol me dan gewoon om en ga snurken
quote:Zo net na het klaarkomen. En dan niet eens omdat het slecht was ofzo..gewoon..van ontroering.
quote:Nonnienonnie.Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo net na het klaarkomen. En dan niet eens omdat het slecht was ofzo..gewoon..van ontroering.
Damn
quote:of omdat het eerst wel ging na de bevalling en dan ineens weer niet.Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo net na het klaarkomen. En dan niet eens omdat het slecht was ofzo..gewoon..vanontroeringontlading.
Damn
quote:* meldt zich ook aan...Op donderdag 21 oktober 2010 13:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
welkom bij de club. Labiele moeders united
quote:en ontlading idd..Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo net na het klaarkomen. En dan niet eens omdat het slecht was ofzo..gewoon..van ontroering.
Damn
quote:een zware!Op donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik rook liever nog ff een shaggie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |