quote:Succes!!!! En geniet ervan! Het is ook echt leukOp maandag 25 oktober 2010 09:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
Meiden, wish me luck! 10 voor half 12 de 12 weken echo!!
quote:Hoop dat het strippen z'n werk doet. En fijn dat er al een inleidingsdatum gepland is!Op maandag 25 oktober 2010 12:03 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, gestript en wel! Hopelijk dient beeb zich vandaag aan anders moet ik me donderdagochtend melden en wordt ik ingeleid
quote:Ik heb van voor tot achter uit gelezen.. en het heeft me tot nu toe ontzettend geholpen moet ik zeggen..Op maandag 25 oktober 2010 12:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Avotar,ik zou zeggen, lees Kluun's help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!
En een inwendige echo stelt niet heel veel voor, maar het is natuurlijk niet heel leuk om daar met je benen wijd voor een wildvreemde te gaan liggen, ik denk dat dat haar grootste probleem is.
Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou goed is om te lezen dat er zwangeren zijn die hetzelfde hebben als je vrouw of misschien nog wel een graadje erger. En het enige dat je kunt doen voor je vrouw is haar proberen een beetje te ontlasten, vooral als ze zoveel last heeft van misselijkheid...
quote:Nee.. ik kan me levendig voorstellen dat zo'n interne echo een heel gedoe is.. ik probeer het voor haar te bagetaliseren.. zodat ze er wat minder zwaar aan tilt..Op maandag 25 oktober 2010 12:29 schreef Hobbesje het volgende:
avotar: zeg vooral niet tegen een zwangere vrouw dat een inwendige echo niets voorstelt. Dan heb je heibel in de tent. Het stelt ook niet veel voor, maar je moet daar toch maar gaan liggen...
(Ik zou juist verwachten dat jullie nu een inwendige echo zouden hebben gehad en met de 12 weken een uitwendige)
Hier was het wel: bij de vk alleen het hartje luisteren (ga er niet vanuit dat je bij de 9 weken al wat kan horen: dat is echt een luxe zo vroeg in de zwangerschap) en bij de echo's alleen kijken. Tot de 36 weken (ben overgedragen aan de gyn), daar laat hij wel het hartje horen via de echo.
Fijn dat de echo er goed uitzag: nu lekker gaan genieten!!
quote:Ik vind de foto's echt geweldigOp zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik niet twee keer een pretecho had gedaan, had ik alleen met 9 weken en 20 weken een echo gehad.
Oh nee, echt een twee tellen blik toen ik in het ziekenhuis lag maar dat was de moeite niet.
Hier de beste shots van onze meneer. Je ziet duidelijk dat de placenta nog wat weg gepoetst is van zijn gezicht omdat die er voor lag. Verder poetsen ging niet want dan verdween zijn gezicht. Navelstreng is ook duidelijk aanwezig en op de laatste foto het beeld wat we het meeste gezien hebben. Wirwar van armen en benen.
Mr. DML is bang voor een 'negerneus' op basis van deze beelden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik herken het Tally! Wij hebben ook al een stuk of 8 echo's gehad en nu moeten we wachten tot 25 november (wat klinkt dat verwendOp zondag 24 oktober 2010 19:12 schreef Tally het volgende:
Ik kon niet wachten tot de 20 weken echo (1 december) dus ik heb een geslachtsbepalingsafspraak gemaakt.
6 november. Gewoon omdat we zo graag willen weten wat het word. En dat ik niet nog eens 3/4 weken wil wachten tot een echo.
En ook omdat ik gewoon een beetje... onrustig ben. Vanaf 5 weken tot aan 12 weken heb ik elke week een echo gehad en hebben we kunnen volgen hoe het groeit. En nu vanaf 12 weken (ben ik nu 15 weken zwanger - gaat hard he!) al niets meer gezien. En het hartje horen is leukmaar op de 1 of andere manier ben ik er dan niet gerust op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |