abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87920913
Pfft..wat een linkje Huup! Het zal je maar gebeuren...

Leandra...fijn dat je weer thuis bent hoor.... :*

Mooie echo's toch wel DML! Bij mij 3d echo zag meneertje er ook uit alsof ie mega lippen gaat krijgen, zal heus meevallen.

Hier is eindelijk de babykamer zo goed als klaar op wat kleine afwerkingen na! Vandaag m'n allereerste babywas gewassen en opgehangen. O+ Zo schattig!
En nu ik eindelijk verlof heb, kan ik lekker los gaan, iedere dag een beetje. Morgen begin ik vast met de commode inruimen :D En s'middags ook naar de verloskundige weer, m'n moeder gaat voor het eerst mee, ben weer benieuwd!
Back in business.
pi_87921234
Ik kom me melden :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 08:48:10 #278
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87926511
Zo Pvoesss! Jij bent op tijd met melden :P

Ik meld me ook na een slechte nacht met heerlijke voorweeen... Hoop dat ze wat doen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:30:51 #279
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87927079
Meiden, wish me luck! 10 voor half 12 de 12 weken echo!! :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_87927124
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
Meiden, wish me luck! 10 voor half 12 de 12 weken echo!! :)
Succes!!!! En geniet ervan! Het is ook echt leuk O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_87927223
Heeft veel succes en plezier Tank! Geniet ervan!

Ohh DML, ik vind ze ondanks de lastige omstandigheden en het gepoets toch echt prachtig duidelijk je echoplaatjes!! Dat heerlijke tevreden bekkie, een klein beetje in lachstand, das gewoon even jouw zoon joh!! O+

Pvoesss..Joehoeeee *O* Dit shept natuurlijk wel verwachtingen voor de komende tijd hè, zo'n vroege meld post!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87931345
DML, super mooie plaatjes hoor! Dat is gewoon jullie zoon!

Tank-girl, je hebt nu de echo, hopelijk is alles goed en kunnen jullie er heerlijk van genieten!

Dat stukje uit de krant is wel herkenbaar, ik heb vorig jaar een collega gehad die met hevige pijn via de seh binnen kwam. Toen er een röntgen foto gemaakt werd kwam er een voldragen baby in beeld.. En niemand heeft ooit iets aan der gemerkt..

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, gestript en wel! Hopelijk dient beeb zich vandaag aan anders moet ik me donderdagochtend melden en wordt ik ingeleid *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87931363
Leuk, jullie lieve reacties O+
Dit zijn echt wel de beste shots hoor, de rest is zeer wazig maar ach. Het was leuk en het lijkt bij te dragen aan een positief beeld over het hele baby krijgen in mijn hoofd.
Mr.DML heeft al maanden grappen over of ik niet stiekem ben vreemd gegaan en er een gekleurd kindje uit komt dus een vervormde neus op beeld was natuurlijk het spek op de kat binden :+
Wel lag meneer dus bovenin terwijl de druk aan de onderkant me echt het idee gaf dat er minimaal een hoofd of billen lag daar. Het doet soms echt zeer en de toiletbezoekjes zijn niet aan te slepen :X . Hopelijk is dat weer zo'n fase want ik had het eerder ook al maar de laatste weken was het over.

Pvoess, meldplicht!!!

Shirley, babywasjes zijn lief.

Tank, veel plezier bij de echo.

Barbabientje, hopelijk doet het strippen zijn werk voor je :* en anders heb je gewoon DE datum. Donderdag is te overzien. Nu is het echt echt bijna zo ver.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:11:07 #284
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87931586
Pvoess, Barbabientje en Hobbesje :* voor de laatste loodjes, hopelijk heeft het iets gedaan Hobbesje,

Tank-Girl, spannend geweest voor je! Hopelijk kom je snel je kleintje tonen!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:17:53 #285
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_87931809
Zo.. hier ook even een updateje..
Afgelopen vrijdag met mevr Avotar de eerste echo gehad. Wij dachten 10 weken, de echo-mevrouw vond 9 weken en een dag. Dus onze voorlopige datum is 26 mei geworden.
Voor mijn vrouw een enorme opluchting dat alles goed leek te zijn. Het hartje (voor mij gewoon een bewegend vlekje) klopte er lustig op los en na wat aanwijzingen kon ik het hoofdje en zo wel onderscheiden.
lastig zo'n zoekplaatje.

Haar misselijkheid is nu de laatste dagen zelfs weer een beetje weggezakt, maar leek gisteren weer terug te komen. OOk een paar hele lange intensieve dagen gehad, dus daar steken we het maar even op.
Ze had wel een paar vervelende krampjes of steken, die ze niet kan thuisbrengen.

Maar goed, morgen voor het eerst naar de vk toe en 12 november is onze 12 weken echo gepland en krijgt ze een interne echo, waar ze nu al tegenop ziet.
Ik heb geleerd dat je dan als man niet moet zeggen.... "Maar liefje, als ik het allemaal zo lees is een interne echo een makkie."

Terug naar het oosters meeveren en de woestijnpolitiek.

Overigens... als man vind ik het heerlijk om al jullie lichamelijke en geestelijke klachten te lezen. Niet goed dat jullie ze hebben, begrijp me niet verkeerd, maar het komt me allemaal heel herkenbaar over en het maakt ook de stress voor me wat minder.
Ben voorlopig vooralsnog heel gefrustreerd dat ik zo weinig doen kan...

oh.. en we hopen dat we bij de vk morgen welicht het hartje kunnen horen.
Weet iemand hoe dat zit als de echo's en vk apart zitten.. is het dan zo dat het bij de echo alleen beeld is en bij de vk alleen geluid is :)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:26:29 #286
238474 Jeetjejom
pi_87932077
Avotar,ik zou zeggen, lees Kluun's help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!

En een inwendige echo stelt niet heel veel voor, maar het is natuurlijk niet heel leuk om daar met je benen wijd voor een wildvreemde te gaan liggen, ik denk dat dat haar grootste probleem is.

Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou goed is om te lezen dat er zwangeren zijn die hetzelfde hebben als je vrouw of misschien nog wel een graadje erger. En het enige dat je kunt doen voor je vrouw is haar proberen een beetje te ontlasten, vooral als ze zoveel last heeft van misselijkheid...
Jouw warmte is genoeg
pi_87932168
Mijn O+ heeft nu hij een paar dagen vakantie heeft volgens mij iets beter door hoe beroerd mijn dagen af en toe waren.

Al kreeg ik afgelopen weekend wel te horen dat ik wel erg somber en dwars was(had hij ook wel een punt :P ), dus ik probeer me even wat minder druk te maken over vanalles, en meer van dit wondertje te genieten.. Het is straks zo juni...
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:29:32 #288
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87932173
avotar: zeg vooral niet tegen een zwangere vrouw dat een inwendige echo niets voorstelt. Dan heb je heibel in de tent. Het stelt ook niet veel voor, maar je moet daar toch maar gaan liggen...
(Ik zou juist verwachten dat jullie nu een inwendige echo zouden hebben gehad en met de 12 weken een uitwendige)

Hier was het wel: bij de vk alleen het hartje luisteren (ga er niet vanuit dat je bij de 9 weken al wat kan horen: dat is echt een luxe zo vroeg in de zwangerschap) en bij de echo's alleen kijken. Tot de 36 weken (ben overgedragen aan de gyn), daar laat hij wel het hartje horen via de echo.

Fijn dat de echo er goed uitzag: nu lekker gaan genieten!!
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:31:32 #289
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87932233
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:03 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, gestript en wel! Hopelijk dient beeb zich vandaag aan anders moet ik me donderdagochtend melden en wordt ik ingeleid *O*
Hoop dat het strippen z'n werk doet. En fijn dat er al een inleidingsdatum gepland is!

(dat is de enige dag deze week dat ik niet wil bevallen ;) : dan wordt de kleine van mijn schoonbroer 1)
pi_87932535
Barbabientje succes!

Tankgirl, hoop dat je echo héél mooi was :)

Ik mag om 10 voor 4 weer naar onze kleine gaan luisteren, ben benieuwd hoe alles is!
Back in business.
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:57:55 #291
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87933094

Alles was goed qua bloeddruk en grootte. Het was alleen heel er moeilijk om een foto te maken en de baby op te meten. Kindje bewoog heeeeeel veel :P

[ Bericht 45% gewijzigd door The_Tankgirl op 25-10-2010 13:02:36 (foto verkleind) ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:01:45 #292
238474 Jeetjejom
pi_87933210
*O* *O* *O* *O* Tank-Girl!!!!!
Lekker genoten?
Jouw warmte is genoeg
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:04:29 #293
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87933296
Ja, het was echt super, kreeg gewoon weer tranen in mn ogen hahaha
en zwemmen en bewegen dat tie deed hahaha. Snap niet dat ik er nog niks van kan voelen zo :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:08:38 #294
238474 Jeetjejom
pi_87933444
Dat komt wel hoor, die bewegingen. En op het begin herken je het helemaal niet!
Jouw warmte is genoeg
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:13:54 #295
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_87933604
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:26 schreef Jeetjejom het volgende:
Avotar,ik zou zeggen, lees Kluun's help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!

En een inwendige echo stelt niet heel veel voor, maar het is natuurlijk niet heel leuk om daar met je benen wijd voor een wildvreemde te gaan liggen, ik denk dat dat haar grootste probleem is.

Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou goed is om te lezen dat er zwangeren zijn die hetzelfde hebben als je vrouw of misschien nog wel een graadje erger. En het enige dat je kunt doen voor je vrouw is haar proberen een beetje te ontlasten, vooral als ze zoveel last heeft van misselijkheid...
Ik heb van voor tot achter uit gelezen.. en het heeft me tot nu toe ontzettend geholpen moet ik zeggen.. :)

oh wees maar neit bang hoor.. ik ontlast haar heel veel mometneel....
ik werk gem. 12 uur per dag en hou het huishouden draaiende... super-daddy in wording ;)

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:29 schreef Hobbesje het volgende:
avotar: zeg vooral niet tegen een zwangere vrouw dat een inwendige echo niets voorstelt. Dan heb je heibel in de tent. Het stelt ook niet veel voor, maar je moet daar toch maar gaan liggen...
(Ik zou juist verwachten dat jullie nu een inwendige echo zouden hebben gehad en met de 12 weken een uitwendige)

Hier was het wel: bij de vk alleen het hartje luisteren (ga er niet vanuit dat je bij de 9 weken al wat kan horen: dat is echt een luxe zo vroeg in de zwangerschap) en bij de echo's alleen kijken. Tot de 36 weken (ben overgedragen aan de gyn), daar laat hij wel het hartje horen via de echo.

Fijn dat de echo er goed uitzag: nu lekker gaan genieten!!
Nee.. ik kan me levendig voorstellen dat zo'n interne echo een heel gedoe is.. ik probeer het voor haar te bagetaliseren.. zodat ze er wat minder zwaar aan tilt..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:18:19 #296
238474 Jeetjejom
pi_87933741
Wow superdaddy in worden *O* *O* *O*
Jouw warmte is genoeg
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:55:18 #297
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87934952
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als ik niet twee keer een pretecho had gedaan, had ik alleen met 9 weken en 20 weken een echo gehad.
Oh nee, echt een twee tellen blik toen ik in het ziekenhuis lag maar dat was de moeite niet.

Hier de beste shots van onze meneer. Je ziet duidelijk dat de placenta nog wat weg gepoetst is van zijn gezicht omdat die er voor lag. Verder poetsen ging niet want dan verdween zijn gezicht. Navelstreng is ook duidelijk aanwezig en op de laatste foto het beeld wat we het meeste gezien hebben. Wirwar van armen en benen.
Mr. DML is bang voor een 'negerneus' op basis van deze beelden :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind de foto's echt geweldig :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:00:12 #298
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87935098
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 19:12 schreef Tally het volgende:
Ik kon niet wachten tot de 20 weken echo (1 december) dus ik heb een geslachtsbepalingsafspraak gemaakt.
6 november. Gewoon omdat we zo graag willen weten wat het word. En dat ik niet nog eens 3/4 weken wil wachten tot een echo.

En ook omdat ik gewoon een beetje... onrustig ben. Vanaf 5 weken tot aan 12 weken heb ik elke week een echo gehad en hebben we kunnen volgen hoe het groeit. En nu vanaf 12 weken (ben ik nu 15 weken zwanger - gaat hard he!) al niets meer gezien. En het hartje horen is leuk :') maar op de 1 of andere manier ben ik er dan niet gerust op. :)
Ik herken het Tally! Wij hebben ook al een stuk of 8 echo's gehad en nu moeten we wachten tot 25 november (wat klinkt dat verwend :D ) voor de 20 weken echo (dan ben ik al bijna 23 weken trouwens). We willen zo enorm graag weten wat het is dat ik vanmorgen een geslachtsbepaling heb 'geboekt' bij een echobureau hier dichtbij. Volgende week dinsdag it is! Ben er nu al een beetje zenuwachtig voor!

@DML: wat een prachtige plaatjes! Mijn beide zusjes dachten ook dat hun kindjes stiekem negertjes waren door die platte neuzen ;) .

@Tankgirl & @Avotar: wat fijn dat de echo goed was! Wat een opluchting he? :*

@B_B: gestript! Nu is het echt te overzien, donderdag gaat het in elk geval gebeuren en wie weet wat je lijf nu voor die tijd al zelf in gang zet *O*. Succes meis!

Hier vandaag weer de maandwissel, vandaag precies (qua datum) vier maanden zwanger (in weken 17w1d), het schiet nu echt op! *;
pi_87935206
Tankgirl, je foto is helaas echt heel onduidelijk maar zo'n druk leventje is ook moeilijk vast te leggen maar wat fijn dat alles goed was.
Mijn meneertje was ook alle keren enorm aan het stuiteren maar ik merkte ook heel lang niks daar van hoor.
Alleen gisteren toen we beweging nodig hadden lag hij te pitten :P
The way you rock'n'roll
pi_87935308
TM, jij gaat echt veel harder dan mijn hoofd bij kan houden!
Maar wat leuk die geslachtsbepaling echo. Ik was vervangend teleurgesteld dat het je laatste keer niet te zien was.
Heb je zelf een gevoel?
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')