quote:idd 10 wk danOp zondag 24 oktober 2010 16:03 schreef mefke79 het volgende:
oja, zfs, jij hebt dan pas echo. Kan je niet eerder terecht? Je bent verder dan ik toch? Dus dan zit je rond die tijd op 10 weken ofzo. Vervelend hoor.
quote:Ik kan me dat zo goed voorstellen.... Het is toch elke keer een extra 'afspraak' en desondanks dat het toch weer leuk is om beeb weer te zien, het gaat daar toch niet helemaal om. Niet alsof je 's avonds op de bank tegen lief zegt: kom schat, laten we baby gaan kijken ofzo, dat zou een ander verhaal zijn....Op zondag 24 oktober 2010 18:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Pvoessss laatste meldplichtloze dag!
Ik kom om in de echo's nu, en het wordt alleen maar erger. Op zich vind ik het niet erg, maar het speciale is er wel vanaf zeg maar....
quote:ik krijg volgens mij vanaf 28 weken elke 4 weken nog weer een groei echo, dus dan kan ik mijn lol weer op.Op zondag 24 oktober 2010 18:09 schreef Jeetjejom het volgende:
laiveneertiekje, het is nu idd heel lang tot de 20 weken echo, dat vond ik de vorige keer ook, maar voor je eigen gevoel enzo, je kunt altijd ergens een pretecho laten doen, en waarom dan niet meteen een heel pakket nemen, nu een en rond 28 weken nog een?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leandra fijn dat je weer thuis bent.
Wij hadden gisteren de 3d echo maar meneertje lag helemaal in mijn nogal dikke placenta verscholen en na wat hobbelen gingen zijn armpjes gekruist voor zijn gezicht met de navelstreng ook nog in zijn hand. En hij lag in u-vorm dus regelmatig ook nog een been er voor.
Het beeld was dus fantastisch
quote:Hier vroeg hij het eerst - want hij wil de verrassing er niet vanaf halen. Maar in ons geval wisten we het al (dit keer wel, vorige keer wilde ik het niet weten).Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef DJMO het volgende:
ik wou dat mijn gyn zijn mond had gehouden over het mogelijke geslacht de laatste keer (2 of 3 weken terug ofzo?) want het was nog niet helemaal zeker en ik betrap mezelf erop dat ik me dus wel aan het focussen ben op dat geslacht zeg maarHeb ik nog één geluk, groen kan zowel voor een knul als een meid wel
quote:ahw wat jammer eigenlijkOp zondag 24 oktober 2010 18:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leandra fijn dat je weer thuis bent.
Wij hadden gisteren de 3d echo maar meneertje lag helemaal in mijn nogal dikke placenta verscholen en na wat hobbelen gingen zijn armpjes gekruist voor zijn gezicht met de navelstreng ook nog in zijn hand. En hij lag in u-vorm dus regelmatig ook nog een been er voor.
Het beeld was dus fantastisch
quote:OMG. Bizar!Op zondag 24 oktober 2010 23:07 schreef huuphuup het volgende:
Kwam via een andere website deze link tegen. Jeetje best heftig als je erover nadenkt.
http://www.volkskrant.nl/(...)e-zwanger-dan-.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |