quote:of je krijgt een paardenhoofd op je bedjeOp woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef HunterSThompson het volgende:
Of nog erger. Dat een concurrerende drugsbende niet weet dat de plantage al weg is en besluit je huis binnen te vallen om de boel te rippen. Ken je die scene uit Scarface met de kettingzaag?
Slaap lekker vannacht.
quote:Nee, je mag namelijk best wiet roken in je huis. En al staat de politie voor je deur, wat dan?Op woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef hapseflaps het volgende:
Ik heb eindelijk mijn woning gekregen. Nu is het geval dat de bewoners eruit zijn gezet na een inval van de politie,omdat ze n wietplantage op zolder hadden.
Is er kans dat wanneer mijn vriend n joint rookt, en de omgeving ruikt dat dat de politie aan de deur komt of zelfs weer n inval?
Wat is de procedure hierin eigenlijk dat de politie komt invalllen? Is dit als ze n vermoeden hebben of wanneer ze t echt zeker weten?
quote:Want blowen = plantage?Op woensdag 20 oktober 2010 22:39 schreef fs180 het volgende:
Nou, als ze zien dat jij ook een plantage bent begonnen heb je wel iets uit te leggen ja.
quote:Waar beweer ik dat?
quote:Wat een onzin. Als je een kleinschalige plantage op zolder hebt staan levert dat een vuilniszak per keer op, misschien 2.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Zwolsboy het volgende:
kijk wel uit met bendeleden als die vorige eigenaar niks verteld heeft en zijn maatjes hebben nog duizenden euries tegoed dan loop je kans dat jij in elkaar gemept wordt
en nog harder als je een joint in je bek hebt
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef HunterSThompson het volgende:
Of nog erger. Dat een concurrerende drugsbende niet weet dat de plantage al weg is en besluit je huis binnen te vallen om de boel te rippen. Ken je die scene uit Scarface met de kettingzaag?
Slaap lekker vannacht.
quote:Mensen die eenvoudige thuisplantagetjes vergelijken met drugsbendesDat een concurrerende drugsbende niet weet dat de plantage al weg is en besluit je huis binnen te vallen om de boel te rippen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |