quote:Stand deel 2070
quote:Volgens het artikel zijn homo's een belediging voor de traditionele levensstijl, hebben homo's vaak gruwelijke ziektes en recruteren ze kinderen bij basisscholen.
quote:is een film uit 2007, gebaseerd op het gelijknamige boek van Jon Krakauer over het waargebeurde verhaal van Chris McCandless. De film werd geregisseerd door Sean Penn, die ook het scenario schreef, en de hoofdrollen worden vertolkt door Emile Hirsch, Jena Malone, Marcia Gay Harden, Vince Vaughn, William Hurt en Catherine Keener.
ging in première tijdens de tweede editie van het Rome Film Feast en ging in première voor het grote publiek op 19 oktober 2007.
Op zijn tocht door de Verenigde Staten ontmoet McCandless de ene opmerkelijke persoonlijkheid na de andere, zoals landarbeider Wayne Westerberg (Vince Vaughn), de levenservaren oude man Ron Franz (Hal Holbrook) en hippiestel Rainey (Brian H. Dierker) en Jan Burres (Catherine Keener), waarvan hij gaat houden als van een moeder. Niettemin vestigt McCandless zich nergens definitief, want hij heeft één groot doel en dat is helemaal afgesloten van de mensheid in de natuur leven van Alaska. Alles wat daarvoor komt, geldt als voorbereiding daarop.
quote:Erg mooie film!
quote:Jawel! Onder andere van het erg toffe:
quote:9 seconde, jij was 5 seconde later...Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
daar kan nooit heel veel tijd hebben tussen gezeten
quote:Ik snap nog steeds niet waar je dat kan zienOp donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef Bart het volgende:
[..]
9 seconde, jij was 5 seconde later...
quote:Als je betalend lid bent, kun je de beta-versie hebben. Die werkt met seconden.Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar je dat kan zien
quote:Nieuwe lay-out die deze maand nog ook voor niet-abohouders beschikbaar zou moeten komen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waar je dat kan zien
quote:Nee dat ding wat hij in z'n hand heeft heeft weinig te maken met z'n huidige functieOp donderdag 21 oktober 2010 16:56 schreef Flitspaal het volgende:
Uitvinder van een nieuw soort potlood?
quote:Een kenner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |