quote:Twentse VlagDôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
GimmeGore | Marion | 16 juli
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef haakon het volgende:
tt had moeten zijn: FC TWENTE!
Stil Marko
quote:Dan mag je de snoepjes hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 21:47 schreef Assiej het volgende:
Nein
het bruidspaar
(klasgenootje gaat vrijdag trouwen)
quote:Doe maar duur! Eventjes flappen van ¤500 erin.Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef Assiej het volgende:
Mijn idee was dus pinata maar dan ipv snoep, geld
quote:Valt dat even vies tegen..Op woensdag 20 oktober 2010 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe maar duur! Eventjes flappen van ¤500 erin.
quote:hej weer geluk gehadOp woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef omearos het volgende:
[..]
uhuh
gelukkig was ik op tijd thuis voordat heel Enschede weer vaststaat
quote:Ik hoorde niksOp donderdag 21 oktober 2010 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Vloog hier net nog een klein vliegtuigje over aan 't geluid te horen.
Dat maak ik niet vaak mee. Of helemaal niet.
quote:Dat zijn de Russen!Op donderdag 21 oktober 2010 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Oh noes.
quote:Ben je in de "hood' dan Henrike?
quote:Ik ben in Nijverdalcity jaOp donderdag 21 oktober 2010 00:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh noes.
* Daywalk3r zet de wodka koud
[..]
Ben je in de "hood' dan Henrike?
quote:IddOp donderdag 21 oktober 2010 00:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Home sweet home
Altijd fijn om in Nijverdal te zijn.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodetering, ik zei net rond 23:00 tegen Nicole dat ik met een half uurtje wel naar bed zou gaan. Ik start Elder Scrolls IV: Oblivion op, speel even, en het is 2:06
quote:Indd! Werd wakker van dat kutdingOp donderdag 21 oktober 2010 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen, laatste werkdag van de week
concept koopovereenkomst binnen, dit weekend maar weer de papieren in duiken dus
quote:en komend weekend ook een definitief oordeel vormen over het hypotheekvoorstel
quote:Klinkt niet verkeerdOp donderdag 21 oktober 2010 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en komend weekend ook een definitief oordeel vormen over het hypotheekvoorstel
quote:en voor je het weet ben je een kersverse huiseigenaarOp donderdag 21 oktober 2010 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en komend weekend ook een definitief oordeel vormen over het hypotheekvoorstel
quote:het gaat nu inderdaad de goede kant op
quote:als ik a.s. woensdag die concept koopovereenkomst heb getekend, kan het traject van de starterslening in gang worden gezet; en dat kan zomaar 3 maanden gaan durenOp donderdag 21 oktober 2010 09:47 schreef omearos het volgende:
[..]
en voor je het weet ben je een kersverse huiseigenaar
quote:Patrick
quote:drukdrukdruk met de eigen zaak?Op donderdag 21 oktober 2010 09:51 schreef Intelligence het volgende:
Vannacht tot 02.30 gewerkt ... tijd ging hard in eens haha.
Dus nu zwaar aan de koffie
Remco, succes met de papierwinkel! Dat heb ik gelukkig al achter de rug, alleen nog een glasverzekering roggelen
Dit weekend maten opnemen van alles, de schilder/behanger uitleggen wat de bedoeling is, en weinig verder op de planning
Gisteravond is verplaatst naar vanavond ivm werk
quote:met pers lucht of gewoon snorkelenOp donderdag 21 oktober 2010 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen, laatste werkdag van de week
concept koopovereenkomst binnen, dit weekend maar weer de papieren in duiken dus
quote:perslucht, anders kan ik niet zo diepOp donderdag 21 oktober 2010 10:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
met pers lucht of gewoon snorkelen
quote:al een idee wanneer het allemaal klaar is, zodat het 'van start' kan?Op donderdag 21 oktober 2010 10:01 schreef Intelligence het volgende:
Ja gaat de goede kant op met de eigen business
Front-end schiet lekker op, gisteren grote stappen kunnen maken, keeps me motivated... afgelopen dag beetje weinig zin om er mee bezig te gaan. Maar nu het lijkt op te schieten ook weer meer zin om er aan te werken.
Mis daardoor wel elke keer mijn slaap, dagen van 08.00 tot 03.00 zijn meer regel dan uitzondering
quote:Neu is t niet waard.Op donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, hoe was FCT?, het terug kijken waard of niet?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
JIj bent de laatste die ik geloof als het om FCT gaat, calimero.
quote:Ik vond het geen goede wedstrijdOp donderdag 21 oktober 2010 10:12 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, hoe was FCT?, het terug kijken waard of niet?
quote:Ik wou het voor de verhuizing klaar hebben, in ieder geval een eerste test-versie. Maar dat word nu wel krapOp donderdag 21 oktober 2010 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
perslucht, anders kan ik niet zo diep![]()
[..]
al een idee wanneer het allemaal klaar is, zodat het 'van start' kan?
quote:dus nu is het gewoon z.s.m. een test-versie klaar hebben?Op donderdag 21 oktober 2010 10:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik wou het voor de verhuizing klaar hebben, in ieder geval een eerste test-versie. Maar dat word nu wel krap
quote:Machiel
quote:ach ja, niet alles kan makkelijk gaan, je hebt altijd ff wat 'tegenslagen'; ik kan er over meepratenOp donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Intelligence het volgende:
@ Remco, ja is inderdaad de bedoeling, ontwikkeling gaat goed. Maar zo nu en dan kom je wat nieuws tegen, heb ik nu ook ... ruzie met mod_rewrite
quote:goed bezig kerel
quote:Euj PatrickOp donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Intelligence het volgende:
Machiel
@ Remco, ja is inderdaad de bedoeling, ontwikkeling gaat goed. Maar zo nu en dan kom je wat nieuws tegen, heb ik nu ook ... ruzie met mod_rewrite
quote:ja, dies fijnOp donderdag 21 oktober 2010 11:41 schreef haakon het volgende:
Ej Remco, wat is Psycho van Chris One toch een belachelijk fijne plaat
quote:http://www.nu.nl/binnenla(...)ebouw-rotterdam.htmlOp donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Intelligence het volgende:
Anders klappert ff een half gebouw omlaag in Rotterdam
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Intelligence het volgende:
Anders klappert ff een half gebouw omlaag in Rotterdam
quote:Wat en hoeveel host jeOp donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Intelligence het volgende:
Failure van de dag:
Ik twitterde, dat mn hosting provider best bagger is ivm backup policy (kan alleen 's nachts backups maken)
Krijg ik reply van iemand, die zelf een design/hosting bedrijf heeft. Zegt hij, kijk eens naar die en die, heb ik echt goede ervaringen mee etc etc.
Krijg ik 2 minuten later, een Direct Message van diegene, dat hij zelf ook een hosting bedrijf heeft, en ik anders daar eens moest kijken....
Wat denk je zelf, eerst vertel je me je leverancier, en daarna je eigen bedrijf ... ik zou zeker meer gaan betalen door hem er tussen te laten zitten... stap wel gelijk naar zijn leverancier dan
quote:Op het moment alleen eigen projecten, binnenkort als de boel online is (mijn eigen projecten) begin ik aan de website voor mn hosting-bedrijf waar ik mee bezig ben
quote:Oke, maar gewoon 'shared' of wel een eigen vps of rack?Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Intelligence het volgende:
Op het moment alleen eigen projecten, binnenkort als de boel online is (mijn eigen projecten) begin ik aan de website voor mn hosting-bedrijf waar ik mee bezig ben
Maar dat word niet mijn 'core-business', werk aan een paar sites die de opbrengsten moeten gaan doen
quote:AH oke, ook tijden gehad, reseller met direct admin of?Op donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef Intelligence het volgende:
Gewoon shared hosting op het moment, reseller pakketje
quote:Ah oke, ja had eerder ook altijd directadmin maar is toch vrij beperkt op sommige punten, nu twee eigen (linux) VPS's met cPanel dat werkt uitstekend en zeer uitgebreidOp donderdag 21 oktober 2010 14:43 schreef Intelligence het volgende:
Ja Direct Admin, heb liever Plesk of dergelijks, maar boden ze niet. Ben nu erg cheap uit... en dat is voor de ontwikkeling wel fijn.
Mochten mijn projecten extreem groeien, ga ik op zoek naar een VPS/VDS (hoe je t ook noemen wilt) en blijf ik de reseller gebruiken voor testen e.d. Reseller omgeving kost me namelijk geen drol, dus heb toen gelijk voor 2 jaar betaald
quote:De 'front end' is legaal dus staat 'gewoon bij Hetzner een duitse hosting firma, de minder legale spullen staan in rusland bij di-net.ru.Op donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef Intelligence het volgende:
Ah wist niet dat jij ook in de hosting zitBij welk bedrijf doe je dit als ik vragen mag?
quote:lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Intelligence het volgende:
ik ga mijn bovenbuurman zieken dit weekend![]()
Blokcontainer weer niet geleegd door hem, omdat hij zo nodig zijn auto ervoor moet zetten terwijl er overal plek is...
quote:Top site en dan voornamelijk MP3 en XviD-NLOp donderdag 21 oktober 2010 15:31 schreef Intelligence het volgende:
Wat host jij in vredesnaam haha?
Ik ga elke volle vuilniszak deponeren bij de buurman, met een briefje erbij, zal m eens aanspreken op zijn Noaberschap, al denk ik niet dat die kakbal dat kent
quote:Kan o.a. bij de C1000 op Aalderinkshoek.Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
waar moet je dat ding activeren dan?
quote:Hosting cowboysOp donderdag 21 oktober 2010 11:56 schreef Intelligence het volgende:
Failure van de dag:
Ik twitterde, dat mn hosting provider best bagger is ivm backup policy (kan alleen 's nachts backups maken)
Krijg ik reply van iemand, die zelf een design/hosting bedrijf heeft. Zegt hij, kijk eens naar die en die, heb ik echt goede ervaringen mee etc etc.
Krijg ik 2 minuten later, een Direct Message van diegene, dat hij zelf ook een hosting bedrijf heeft, en ik anders daar eens moest kijken....
Wat denk je zelf, eerst vertel je me je leverancier, en daarna je eigen bedrijf ... ik zou zeker meer gaan betalen door hem er tussen te laten zitten... stap wel gelijk naar zijn leverancier dan
quote:In AlmeloOp donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
waar moet je dat ding activeren dan?
quote:Jup, dat gaat niet bij XS4all enz., tot vorig jaar Leaseweb gebruikt maar die worden met het halfjaar duurder.
quote:Anders ga je naar WeDare (met een beveiliging van niksOp donderdag 21 oktober 2010 15:39 schreef Mdrop het volgende:
Jup, dat gaat niet bij XS4all enz., tot vorig jaar Leaseweb gebruikt maar die worden met het halfjaar duurder.
quote:Ik zit meer dan goed bij di-net, 24 uur per dag support binnen 20 minuten via de mail en Engels via de telefoon, dus mij hoor je niet klagenOp donderdag 21 oktober 2010 15:43 schreef ACT-F het volgende:
Anders ga je naar WeDare (met een beveiliging van niks)
quote:Dat zeg jij, zit al heerlijk in met mn kop in het weekendOp donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
gvd, wat is het vandaag toch een baggerdag
quote:Hyves verwijderen zou een beste oplossing zijnOp donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Intelligence het volgende:
Dit weekend eens ff mn hyves opruimen ... staan iets van 500 lui in, maar de helft zie of spreek ik inmiddels nooit meer, of hoef ik niet meer te spreken![]()
Mijn doel is zo min mogelijk mensen op hyves
Inmiddels ook al met Twitter gedaan![]()
quote:ik zit stiekem ook al bij het weekend, morgen dagje school, 's avonds afscheidsetentje van collega + daarna café inOp donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zeg jij, zit al heerlijk in met mn kop in het weekend, morgen een rustige dag tot 2 uur en daarna een donders weekend
.
quote:je gaat mij toch niet ontvrienden op Hyves?!Op donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Intelligence het volgende:
Dit weekend eens ff mn hyves opruimen ... staan iets van 500 lui in, maar de helft zie of spreek ik inmiddels nooit meer, of hoef ik niet meer te spreken![]()
quote:Heb alleen de zondag middag nog niet wat tenminste als ik niet naar de voetbal ga, rest is alles heerlijk drukOp donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zit stiekem ook al bij het weekend, morgen dagje school, 's avonds afscheidsetentje van collega + daarna café in![]()
alleen mijn weekend is ook druk genoeg, zoals de planning nu staat...
quote:morgenavond dus uitje met collega's, verder hypotheekvoorstel + concept koopcontract doornemen en wil natuurlijk de vriendin ook nog zienOp donderdag 21 oktober 2010 16:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb alleen de zondag middag nog niet wat tenminste als ik niet naar de voetbal ga, rest is alles heerlijk druk.
quote:ik heb ook iets van 600 vriendinOp donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Intelligence het volgende:
quote:Mensen terug vinden die je in 't weekend heb gesproken is het ook perfect voor, maar verder, dan bel/sms ik lieverOp donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef haakon het volgende:
ik heb ook iets van 600 vriendin
alleen na feesten gebruik ik het, of als ik iemand die ik eigenlijk nooit spreek iets wil vragen
quote:Wow FCT - ADO, dan ga ik zeker wel zat nog met de gedachte om de kaart uit te lenen voor dit weekend maar niet dusOp donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenavond dus uitje met collega's, verder hypotheekvoorstel + concept koopcontract doornemen en wil natuurlijk de vriendin ook nog zien(zondag sowieso FCT - ADO kijken, want vriendin moet zondagmiddag werken
)
quote:en ik dan ?Op donderdag 21 oktober 2010 16:27 schreef Intelligence het volgende:
Ik wil mijn persoonlijke internet vindbaarheid omlaag hebben in voorbereiding voor mijn bedrijfSame met de autoclub, daarvoor is een aparte account. Prive, werk en hobby meer scheiden
Nee Remco, jou ontvriend ik niet
Maar wel bijv mijn halve familie, geen behoefte nog aan contact, en bijv mensen die ik van de basisschool 'ken' etc etc
quote:euh, volgens mij nietOp donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb je niet eens op hyvesToch?
zo erg is t inmiddels
quote:nee man, dat wordt een vet goede wedstrijd met een grote uitslagOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wow FCT - ADO, dan ga ik zeker wel zat nog met de gedachte om de kaart uit te lenen voor dit weekend maar niet dus.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:27 schreef Intelligence het volgende:
Nee Remco, jou ontvriend ik niet
quote:Vretn
quote:Jummie jummie...Hoe maak je ze klaar?
quote:Regenboogforel, hoe klaarmaken?Op donderdag 21 oktober 2010 18:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jummie jummie...Hoe maak je ze klaar?
quote:stuk tule eropOp donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
De Pinata voor morgen!
Alleen had ik hem graag nog meer op een bruid willen laten lijken
maar klasgenootje vond het zo wel welletjes...
Had een sluier bovenop wel leuk gevonden
quote:Thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef omearos het volgende:
Hoi Selma
[..]
stuk tule eropverder leuk geworden
quote:Die is leuk gewordenOp donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
De Pinata voor morgen!
quote:da's ook waarOp donderdag 21 oktober 2010 19:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Thanks!
Ja ik had een sluiertje wel leuk gevonden maargoed, het is niet alleen aan mij.
quote:Nee ze mogen officieel niet kijkenOp donderdag 21 oktober 2010 19:36 schreef omearos het volgende:
[..]
da's ook waar
ze mogen toch wel kijken tijdens het slaan? Anders krijgt de persoon die de pinata vasthoudt veel meppen
quote:Ga je op de markt staan?Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
De Pinata voor morgen!
quote:Ik zou er gewoon een sluier op pleuren.Op donderdag 21 oktober 2010 19:26 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]
De Pinata voor morgen!
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, vertel nog eens wat?!
quote:tomaten?Op donderdag 21 oktober 2010 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga je op de markt staan?
TOMATEN TE KOOP, NU 1 KILO VOOR 2 EUROOOOOOOO
quote:Jij bent de liefsteOp donderdag 21 oktober 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Justin
[..]
Marko![]()
Ik voel me geliefd
quote:ooh sorryOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
tomaten?
Het is een hartje...
moet je nu mijn werk afzeiken
Ja ik wil ook sluier maarja dan krijg ik drama for sure...
quote:sochtends of in de middag?Op donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ooh sorry![]()
Hoelaat stap je morgen in de trein in Hengelo?
quote:
quote:Dan zie ik je morgen mss wel, als school niet uitloopt.Op donderdag 21 oktober 2010 20:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
sochtends of in de middag?
want ik zie je meestal in de middag
ik ben meestal rond 5 over 1 in hengelo
quote:Ligt eraanOp donderdag 21 oktober 2010 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen mss wel, als school niet uitloopt.
Hoelaat stap je sochtends in de trein naar Enschede in Hengelo.
quote:een hart kapot slaan, breken dusOp donderdag 21 oktober 2010 20:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
tomaten?
Het is een hartje...
moet je nu mijn werk afzeiken
dank dames!
Ja ik wil ook sluier maarja dan krijg ik drama for sure...
quote:Doe maar niet, de winkels zijn al gesloten.Op donderdag 21 oktober 2010 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik jullie allemaal lief vind?!!
*rent stad in om teiltje te kopen![]()
quote:http://www.almelo.nl/Smartsite.shtml?id=54779Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe maar niet, de winkels zijn al gesloten.
quote:Bovendien is het elke donderdagavond koopavond in Almelo.
quote:oh ja kut het is donderdagOp donderdag 21 oktober 2010 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://www.almelo.nl/Smartsite.shtml?id=54779
[..]
quote:Aardig van je dat je me een run naar de winkel wil besparenOp donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe maar niet, de winkels zijn al gesloten.
quote:Als je even naar mij bankbiljetten van 200, 100 en 50 euro opstuurt dan maak ik kopietjes ervanOp donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Beste tukkers.
Wat vrienden en ik willen voor een bruiloft heel veel geld kopieren en samen met echt geld in enveloppen stoppen (orgineel) alleen nu is het zo dat ik nergens een goeie scan op hetzelfde formaat kan vinden en ook geen scanner heb.
Zou iemand dit mischien kunnen scannen voor mij en online gooien.
quote:Ben je dan niet strafbaar bezig?Op donderdag 21 oktober 2010 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Beste tukkers.
Wat vrienden en ik willen voor een bruiloft heel veel geld kopieren en samen met echt geld in enveloppen stoppen (orgineel) alleen nu is het zo dat ik nergens een goeie scan op hetzelfde formaat kan vinden en ook geen scanner heb.
Zou iemand dit mischien kunnen scannen voor mij en online gooien.
quote:Ook datOp donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ben je dan niet strafbaar bezig?
quote:Ik mag, kan en wil het nietOp donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Geen idee. Maar niemand die dat kan/wil?
quote:Maar dan ben je dus strafbaar bezigOp donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar dan kunnen ze het door de enveloppe heenzien dat het nep is.
Daar gaat het om.
quote:Leuk is dat altijd, strafbare feiten plegenOp donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar dan kunnen ze het door de enveloppe heenzien dat het nep is.
Daar gaat het om.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd, strafbare feiten plegen
quote:VerstandigOp donderdag 21 oktober 2010 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
We hebben al een ander idee.
Never mind.,
quote:Setje kleurstiften?Op donderdag 21 oktober 2010 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
We hebben al een ander idee.
Never mind.,
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
Leuk is dat altijd, strafbare feiten plegen
quote:
quote:Wanneer heb je bruiloft dan?Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo klaar
Nu nog confetti kopen en klaar.
We hebben allemaal witte papiertjes gevouwen in de vorm van 5 euro en in een paar van die papiertjes doen we dan ook echt geld. Dan zie je 't niet meer door de enveloppe heen.
quote:Breaking the law, breaking the law!
quote:mooi, dat vroeg ik me vanmorgen al af
quote:Bijna weekend voor wanneer je dat nog niet wistOp vrijdag 22 oktober 2010 09:12 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi, dat vroeg ik me vanmorgen al af
quote:bloed prikken voor buisjes is ook wat anders dan bloeddonatie. En ik ben een uur bezig bij de bloedbank omdat ik plasma doneer, duurt nog langerOp vrijdag 22 oktober 2010 09:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net bloed laten prikken, ging fokking snel man
quote:Goed dat je het zegt, moet me daar ook weer eens voor laten testen of mn bloed nu goed genoeg is.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef omearos het volgende:
bloed prikken voor buisjes is ook wat anders dan bloeddonatie. En ik ben een uur bezig bij de bloedbank omdat ik plasma doneer, duurt nog langerVoor de donatie worden ook buisjes afgenomen, dat gaat echt supersnel
Niet flauwgevallen dus?
quote:Toppertje!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:11 schreef ACT-F het volgende:
Even het ingeslapen zooitje wakkerschudden \m/
quote:waarom zou je alleen plasma doneren?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:46 schreef omearos het volgende:
[..]
bloed prikken voor buisjes is ook wat anders dan bloeddonatie. En ik ben een uur bezig bij de bloedbank omdat ik plasma doneer, duurt nog langerVoor de donatie worden ook buisjes afgenomen, dat gaat echt supersnel
Niet flauwgevallen dus?
quote:Speel het al sinds Beta 1, masterlijk spel en gratisOp vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef haakon het volgende:
Voor iedereen die een iphone of android telefoon heeft: Angry Birds downloaden !
master spel
quote:wordt gebruikt voor medicijnen, en kan aan iedereen gegeven worden als ze geen bloedgroep wetenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:46 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
waarom zou je alleen plasma doneren?
quote:Maar dat is als 'extra' of in plaats van?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef omearos het volgende:
wordt gebruikt voor medicijnen, en kan aan iedereen gegeven worden als ze geen bloedgroep weten
quote:in plaats vanOp vrijdag 22 oktober 2010 10:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar dat is als 'extra' of in plaats van?
Inmiddels ook maar is gedaan: https://www.jaofnee.nl/
quote:Oke.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef omearos het volgende:
in plaats van
plasma mag elke maand, bloed 3 of 4x per jaar.
quote:Ja idd, maar wanneer dat zo is vul je dat lijstje ook niet meer inOp vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef omearos het volgende:
orgaandonor ben ik ook, maar da's pas nuttig als je dood bent
quote:Wat had je dan verwachtOp vrijdag 22 oktober 2010 11:28 schreef haakon het volgende:
Schipper mag ik overvaren http://www.jaofnee.nl , moet ik dan nog geld betalen http://www.jaofnee.nl ..
Kom ik op een fokking donorsite...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, en zo 'fucking' is het niet, hoop voor je dat je het niet nodig gaat hebben.
Iets wat ze moeten verbieden:Ik hoop toch niet dat je mijn reactie als serieus beschouwd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Blijkbaar wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:48 schreef haakon het volgende:
Ik hoop toch niet dat je mijn reactie als serieus beschouwd ?
quote:Dat heb ik dus ook, gok alleen dat het nu wel een keer weer 'goed' moet zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef GimmeGore het volgende:
Orgaandonor ben ik al jaren. Bloed mag ik niet doneren
quote:Ken je dat spelletje niet: Schipper mag ik overvaren ?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
[..]
Dat heb ik dus ook, gok alleen dat het nu wel een keer weer 'goed' moet zijn(Pfeiffer gehad
).
quote:Ja hoor, maar vatte de grap op dat moment nietOp vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef haakon het volgende:
Ken je dat spelletje niet: Schipper mag ik overvaren ?
Kutgrap van mij
ik ga ff
quote:Ik mag 25 oktober 2011 misschien bloed doneren, maar ik ga er niet vanuitOp vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
[..]
Dat heb ik dus ook, gok alleen dat het nu wel een keer weer 'goed' moet zijn(Pfeiffer gehad
).
quote:of een N900Op vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef haakon het volgende:
Voor iedereen die een iphone of android telefoon heeft: Angry Birds downloaden !
master spel
quote:Tuulk niet, ik zat vrolijk toe te kijken
quote:Heb ik wel vaker, echt geniaal is datOp vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herinner me net dat ik vannacht voor het eerst een lucide droom heb gehad, dat was cool
quote:Die vraag stel je volgens mij elk topic
quote:Die heb ik ook, maar die 120mbit haal ik echt niet. Niet dat ik het nodig heb, maar toch.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:54 schreef Intelligence het volgende:
Gewoon Ziggo Alles in een, duurste pakket ...
quote:Hij heeft al last van dementieOp vrijdag 22 oktober 2010 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die vraag stel je volgens mij elk topic
quote:Nah, ik hou het op een versie van "Markooo, vertel nog eens wat"
quote:bek hoalnOp vrijdag 22 oktober 2010 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, ik hou het op een versie van "Markooo, vertel nog eens wat"
quote:Ok
quote:gaafOp vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herinner me net dat ik vannacht voor het eerst een lucide droom heb gehad, dat was cool
quote:het moment van prikken kijk ik altijd wegOp vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuulk niet, ik zat vrolijk toe te kijken
Het ging echt zó snel dat toen ik weer thuis was mezelf moest overtuigen dat ik toch echt al bloed had laten prikken en het niet gedroomd heb
quote:Jawel, nogmaals dan; nee, ik werk niet meer bij de Mc.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hij antwoordde de vorige keer niet
quote:JupOp vrijdag 22 oktober 2010 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die vraag stel je volgens mij elk topic
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb last van Korsakoff...
David, werk je nog bij de mac btw ?
quote:Wat haal je gemiddeld?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die 120mbit haal ik echt niet. Niet dat ik het nodig heb, maar toch.
quote:Heb ik hier ook (Z3i [Oud Zakelijk pakket dat ook 100MBit zou moeten leveren]) , maar dan kan ik hier nog maar max 50mbit halenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:54 schreef Intelligence het volgende:
Gewoon Ziggo Alles in een, duurste pakket ...
quote:Saai of niet?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:58 schreef Assiej het volgende:
Ik ben geen donor
geen schipper
geen mac medewerker / ex medewerker
en ik heb ook geen last van korsakoff
Hoi.
quote:Ligt eraan waar je nu op doelt gezien er meerdere 'opties' stonden om op te antwoordenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb ik hier ook (Z3i [Oud Zakelijk pakket dat ook 100MBit zou moeten leveren]) , maar dan kan ik hier nog maar max 50mbit halen.
[..]
Saai of niet?
quote:Hoi AsOp vrijdag 22 oktober 2010 15:58 schreef Assiej het volgende:
Ik ben geen donor
geen schipper
geen mac medewerker / ex medewerker
en ik heb ook geen last van korsakoff
Hoi.
quote:U mag er zelf een uitkiezen aangezien het vrijdag is.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:01 schreef Assiej het volgende:
Ligt eraan waar je nu op doelt gezien er meerdere 'opties' stonden om op te antwoorden
quote:Gezien je net ook serieus op Machiel zn shipper verhaal in gingOp vrijdag 22 oktober 2010 16:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
U mag er zelf een uitkiezen aangezien het vrijdag is.
quote:HeeOp vrijdag 22 oktober 2010 16:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Hoi As
Werkt David nog bij de mac ?
quote:Hmmm oké, dan ga ik er maar vanuit dat dit sarcastisch is en ik hier eigenlijk niet meer op moet reageren.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:05 schreef Assiej het volgende:
Gezien je net ook serieus op Machiel zn shipper verhaal in ging
vermoed ik dat jij hapt op donor want jij bent de beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:07 schreef Intelligence het volgende:
Image search doen op: David McDonaldsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:25mbit of zo. Ik zou het een keer zonder de router moeten testen wat ik maximaal haal. Ik ben meer geïnteresseerd in de uploadsnelheid van 10 mbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |