Haha, hmm, wel lekker!quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
kom je toch gezellig hier heen
effe uitwaaien
Goed plan! Bij raar weer en randverschijnselen, count me in.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:14 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom gaan we niet een keer met de echte weeramateurs van Fok! een gezamenlijke chase proberen te houden?
Of na een prachtige sneeuwstorm met een clubje samen een fotoreportage maken.
Zo leer je elkaar als weerliefhebber wat beter kennen en heb je ook nog gezamenlijk een doel voor ogen!
Wij hebben plek voor een paar logees, een lounge bank in de woonkamer, een luchtbed in de logeer kamer en een nomad matje in de studeerkamer!quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:17 schreef horned_reaper het volgende:
Zowel Speedy, Kahaarin als ik wonen allemaal in het uiterste noorden van het land.
Dus dat moet niet al te moeilijk zijn
Oooh... Sodom!quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:23 schreef horned_reaper het volgende:
Hier hebben we zelfs een grote ruimte in de aanbieding met eigen keuken, keuze uit 4 bedden en een eigen toilet.
Er kan ook nog gekozen worden uit één van de drie logeerkamers boven![]()
Ik waarschuw wel, ik woon in het oh zo gevaarlijke Winschoten
Dat klopt, dusss... de vraag is: Hoeveel mensen kan Speedy bergen...?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:31 schreef horned_reaper het volgende:
Voor storm moeten we in Holwerd zijn, voor onweer meestal in Groningen en voor vrieskou hier in Winschoten.
Dus dat is best mooi verdeeld
Huh? We hebben het over het weer, eventueel chasen en logeren, niet off-topic imo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:43 schreef horned_reaper het volgende:
Ik pak zo de auto![]()
En heb ook nog OV..... dus dat zal voor mij geen enkel punt zijn.
Anyway: misschien moeten we hier een kleine slowchat ergens voor starten.... anders gaan we nogal Off-topic.
Natuurijs....quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:55 schreef horned_reaper het volgende:
Vorig jaar heb ik op het Zuidlaardermeer geschaatst en uiteindelijk een Marathon geschaatst ergens bij Assen.
Wat is dat toch heerlijk.... glijden, met de frisse wind in je gezicht.
En gewoon genieten van de natuur om je heen!
De kaarten veranderen met de dag. Nu is het inderdaad ZW Engeland en Frankrijk die het zwaarste windveld gaan krijgen. Nederland krijgt er nu weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:23 schreef Drassss het volgende:
Weer.nl geeft nu wel de verwachting dat het lage drukgebied van Ierland/ZW Engeland naar Frankrijk gaat trekken ( zo/ma/di ). Lijkt er dus op dat we qua regen veel gaan mislopen, maar misschien nog wel wat wind?
Edit: Nee volgens weer.nl gaat het vooral stormen westen van het "oog" van het lage drukgebied, dus Ierland/ZW Engeland...
Meer mensen die dit op andere bronnen kunnen bevestigen?
Je doet me plots denken aan een filmpje wat ik inmiddels bijna 7 jaar geleden (februari 2004) heb gemaakt.. Let niet op de kwaliteit en stabiliteitquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor storm zul je indd gewoon hier moeten zijn, effe de pier om en je wordt letterlijk nat,
Ik zie die foto en denk, oke dat wordt een spannend filmpjequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je doet me plots denken aan een filmpje wat ik inmiddels bijna 7 jaar geleden (februari 2004) heb gemaakt.. Let niet op de kwaliteit en stabiliteit
Je wordt nat als je daar had gestaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie die foto en denk, oke dat wordt een spannend filmpje![]()
En dan krijg ik bijna niks meer dan paar golfjes die beetje op spatten![]()
![]()
Zoveel last had Z-Vlaanderen toch niet van de ramp in 53?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je wordt nat als je daar had gestaan.. Na 1953 is in Zeeuws-Vlaanderen niks meer spectaculair geloof ik
![]()
Lijkt me heel tof ja, al vind ik het wel ver rijden vanuit Zeeland.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:14 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom gaan we niet een keer met de echte weeramateurs van Fok! een gezamenlijke chase proberen te houden?
Of na een prachtige sneeuwstorm met een clubje samen een fotoreportage maken.
Zo leer je elkaar als weerliefhebber wat beter kennen en heb je ook nog gezamenlijk een doel voor ogen!
Ik wou ook Zeeland neerzetten, filmpje is gemaakt in Z-Vquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zoveel last had Z-Vlaanderen toch niet van de ramp in 53?
Hier stond het halve eiland onder water, niet dat ik het heb meegemaakt ofzo.
Als er hier weer sneeuwduinen liggen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Lijkt me heel tof ja, al vind ik het wel ver rijden vanuit Zeeland.
Ik weet niet of ik het halve land wil doorrijden als er ergens sneeuwduinen zijn. Ik wil namelijk nog iets langer levenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als er hier weer sneeuwduinen liggen dan?Ja, ik weet wel dat het dan net zo ver rijden is, maar bij leuke weerfenomenen is het toch wel een overweging?
Vorig jaar heb ik nog met de auto door sneeuwduinen van ruim een halve meter heen gereden .... het spannendste avontuur dat ik ooit in de auto heb meegemaakt!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het halve land wil doorrijden als er ergens sneeuwduinen zijn. Ik wil namelijk nog iets langer leven
Dat las ik, maar toch wil ik daar niet aan beginnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik nog met de auto door sneeuwduinen van ruim een halve meter heen gereden .... het spannendste avontuur dat ik ooit in de auto heb meegemaakt!
Dan zou ik dat wel overwegen inderdaad, maar dan zou ik dat pas doen als er hier kletsnatte regen valt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als er hier weer sneeuwduinen liggen dan?Ja, ik weet wel dat het dan net zo ver rijden is, maar bij leuke weerfenomenen is het toch wel een overweging?
Ik kan ze prima zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:29 schreef horned_reaper het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).769204,9.876709&z=7
Kunnen jullie op deze kaart Blauwe pijltjes zien?
Dat ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:29 schreef horned_reaper het volgende:
http://maps.google.nl/map(...).769204,9.876709&z=7
Kunnen jullie op deze kaart Blauwe pijltjes zien?
Lage drukgebied trekt gewoon naar Spanje via Frankrijk/ZW Engelandquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
Ja, je ziet dedesbetreffende persoon als je zo'n blauw ding aanklikt. Wel leuk om dat plaatje of link in elke OP te hebben. Zet mij maar bij Zutphen
Nog nieuws over het lagedrukgebied voor maandag/dinsdag. Volgens mij is er nie veel verandert wel?!
Ziet er netjes uit, en je heb mij er ook al bijgezet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
Dames en heren.... oordeelt u eens?
Is het zo mooi duidelijk?Als je inzoomed verkleinen de plaatjes mee...
http://maps.google.nl/map(...)128,9.876709&t=h&z=7
Is zoiets goed?
Primaquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
Dames en heren.... oordeelt u eens?
Is het zo mooi duidelijk?Als je inzoomed verkleinen de plaatjes mee...
http://maps.google.nl/map(...)128,9.876709&t=h&z=7
Is zoiets goed?
Fruts kan toch iets met HTML doen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:07 schreef horned_reaper het volgende:
Alleen nu nog een manier zien te vinden om de afbeelding interactief in te voegen op Fok!.
De URL naar het verkleinde plaatje is als volgt:
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" data-src="http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&t=h&msa=0&msid=100023275070984611695.0004941604be6a1883c0f&ll=52.348763,5.83374&spn=4.698618,9.338379&z=6&output=embed" style="visibility:hidden;"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.nl/maps/ms?ie=UTF8&hl=nl&t=h&msa=0&msid=100023275070984611695.0004941604be6a1883c0f&ll=52.348763,5.83374&spn=4.698618,9.338379&z=6&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Fok! Weeruserskaart </a> weergeven op een grotere kaart</small>
Maar hier kan Fok! dus niets mee.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |