quote:Haha, victory!Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En toch heb ik het gedaan, iig het ISS station omhoog gebracht bij toenemende 7bft![]()
En dat zou best kunnenze wouden me blijkbaar weg hebben
![]()
Hier zonnetje en droog, zo meteen weer lekker naar huis en dan het bereik maar even afwachten want die lag er vanmiddag even uitmomenteel lijkt het goed te gaan.
quote:Haha ja, me reis duurde nu zo'n 5 minuten langer inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 18:04 schreef Frankz0rz het volgende:
Mooie dag, behalve die windMoest er doorheen fietsen, wat een horror.
quote:Ik bedoel met ploatjes natuurlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jullie op de hoogte houden doe ik zo wie zo al
Voor nu lijkt alles goed te werken, *klopt af*.
Als alles goed werkt dan kan ik verder gaan met de werkzaamheden, voor nu staat dan de 5m paal op het programma, daarna zien we wel weer
quote:Ploatjes? Plaatjes?Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel met ploatjes natuurlijk.*fingers crossed*
quote:Lol, op zijn goed Gronings idd.Op donderdag 21 oktober 2010 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ploatjes? Plaatjes?
En wat een wind zeg, soms giert en fluit het door de UMTS mast hierachter
quote:Hier staat nog maar een 6bftOp donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, op zijn goed Gronings idd.
Import zeker...
Ja, hier ook regelmatig bewegende gordijnen door de ventilatieroosters in de schuifpui.
quote:TopOp vrijdag 22 oktober 2010 10:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt het hoost soms behoorlijk door!
En hier zat ik nou op te wachten, het bereik tijdens deze regen: 100%!
quote:Lol, leuk!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier staat nog maar een 6bftzo gaat het zowaar de hele dag al
![]()
En zoiets dacht ik almorgen gaat mijn weermeisje (dochter) het actuele weer presenteren aan jullie
![]()
quote:Jazeker! Moet het alleen nog uitvoeren alleen dat wordt wat lastig gezien ik zo meteen weg moet.
quote:En nog altijd 100%, zeker top!
quote:Haha, dan had je dochter gelijk! Ze is toch je weermeisje?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kijk KNMI leest wel meegister had ik het er nog over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |