quote:en die dikke van debiteuren en criditeuren was sinterklaas in DWDD dinsdag en ook in de ene filmOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef Minisuisse het volgende:
Hans Teeuwen was Sinterklaas in Debiteuren Crediteuren
quote:Nee.
quote:tuurlijk, daarom moest ie zo lachen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik keek met een schuin oog naar de herhaling gisternacht en pas toen hij echt goed in beeld kwam had ik iets van huh dit klopt niet. Wist Prem het trouwens wel ?
quote:DIT.Op woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef bascross het volgende:
0x gelachen.
Fantastisch slechte imitatie.
quote:Nee, het verschil is dat Carlo hem probeert te imiteren. Gisteren zat Carlo bijna elke seconde te lachen en een grap proberen te maken. De echte René van der Gijp heeft soms momenten waarop hij niets zegt en dan ineens verrassend met een grap uit de hoek komt dat ook aanslaat bij het publiek.
quote:Dat dus, zoals hierOp donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat Carlo hem probeert te imiteren. Gisteren zat Carlo bijna elke seconde te lachen en een grap proberen te maken. De echte René van der Gijp heeft soms momenten waarop hij niets zegt en dan ineens verrassend met een grap uit de hoek komt dat ook aanslaat bij het publiek.
quote:Tsja, het is dan ook een persiflage.Op donderdag 21 oktober 2010 17:26 schreef ReV66 het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat Carlo hem probeert te imiteren. Gisteren zat Carlo bijna elke seconde te lachen en een grap proberen te maken. De echte René van der Gijp heeft soms momenten waarop hij niets zegt en dan ineens verrassend met een grap uit de hoek komt dat ook aanslaat bij het publiek.
quote:Roos en Dijkgraaf?Op donderdag 21 oktober 2010 15:03 schreef Countess het volgende:
René moet tegen de Jannen strijden voor een talent award.
quote:Behoorlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 22:57 schreef exile79 het volgende:
Ik had verdorie echt niets in de gaten. Vond hem wat uit de hoogte, wat hij normaal niet is, en z'n lach was extremer. Dacht nog dat hij teveel bier gehad had. En ik z'n haar was iets anders aan de achterkant. Ik dacht nog 'ja, normaal zie je dat ook niet'Maar toen Mathijs zei dat ze beiden niet echt waren dacht ik WTF? Moeder Smit wist ik wel, maar dacht dat ze Rene daarmee een hak wilden zetten.
Am I stupid now?
quote:Dan heb je de laatste tijd zeker geen Koefnoen gekeken, wát een kutprogramma is dat geworden zeg!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
het probleem van de imitaties van Carlo is dat het uiterlijk, de stem en de gebaren vaak erg goed zijn... maar de grappen erg slecht. bij Koefnoen is dat meestal andersom: aardige grappen en sketches.. maar het lijkt en klinkt voor geen meter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |