quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]![]()
* grinnik *
FIRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik was het niet
quote:Lekker lamé :/Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk
quote:Niet?!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]![]()
* grinnik *
FIRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik was het niet
quote:Rightclick op een chest is ook niet zo heel belangrijk maar is wel handig om in de logs te hebben voor het geval dat..Op zaterdag 23 oktober 2010 16:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik rightclick ook wel eens een chest.Maar das om te kijken wat mensen zoal gebruiken/hebben.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk
quote:Ik heb nu geen last van lag.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:11 schreef Banzaiaap het volgende:
TimKuik, heb je die verdomde mine-tracks al gevonden, het lagte vanmiddag nog als een idioot hier.
quote:Gebeurt ook alleen in de buurt van de Spawn. Ik laat het vanavond wel even zien. (Als je er dan bent?)
quote:sorry knul , ik moest het gewoon even een keer proberenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:10 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
WTF shadowflash, heb je verdomme nog Tools gegeven.
quote:Held, probeer het dan ook even ergens anders.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef shadowflash het volgende:
[..]
sorry knul , ik moest het gewoon even een keer proberensorry hoor
quote:ik ben nu bij de spawn, ik heb er geen last van eigenlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Gebeurt ook alleen in de buurt van de Spawn. Ik laat het vanavond wel even zien. (Als je er dan bent?)
quote:Nee hoor, puur omdat je loopt te ziekenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:18 schreef shadowflash het volgende:
[..]
jaaaa je had ook zoooo veel last van mij
quote:heheheOp zaterdag 23 oktober 2010 17:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Nee hoor, puur omdat je loopt te zieken![]()
quote:achja iemand moet het doen heOp zaterdag 23 oktober 2010 17:24 schreef NietTeVolgen het volgende:
Achja Daveigus' huisje is weer herstelt, your loss
quote:Kut kneus....Op zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef shadowflash het volgende:
[..]
sorry knul , ik moest het gewoon even een keer proberensorry hoor
quote:Dat meen je niet hé?Via online bankieren
U kunt op dezelfde manier zoals bij een betaling geld overschrijven van uw bankrekening naar uw PayPal-rekening.
3-4 werkdagen Gratis
quote:Creditcard kan ook.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een paypal aangemaakt, maar hoe moet ik nou geld erop doen?![]()
Edit:
[..]
Dat meen je niet hé?![]()
quote:Jammer
quote:Gedaan en wanneer wordt die 10 euro afgeschreven van mijn bank?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koppel hem gewoon aan je bankrekening
quote:Geen dank...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gedaan en wanneer wordt die 10 euro afgeschreven van mijn bank?
Ik kan nu online spelen![]()
Wat is de IP?
quote:Dat werkt niet, Notch wil meteen money zien.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koppel hem gewoon aan je bankrekening
quote:Ik had het over paypal hèOp zaterdag 23 oktober 2010 18:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat werkt niet, Notch wil meteen money zien.
quote:Blijkbaar wel, ik kan gewoon spelen en er is nog steeds geen 10 euro afgeschreven..Op zaterdag 23 oktober 2010 18:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dat werkt niet, Notch wil meteen money zien.
quote:Minecraft has crashed!
----------------------
Minecraft has stopped running because it encountered a problem.
If you wish to report this, please copy this entire text and email it to support@mojang.com.
Please include a description of what you did when the error occured.
--- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 --------
Generated 23-10-10 18:49
Minecraft: Minecraft Alpha v1.1.2_01
Java: 1.6.0_22, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: GeForce 9300 GE/PCI/SSE2 version 3.3.0, NVIDIA Corporation
java.lang.NullPointerException
at fz.b(SourceFile:58)
at fz.a(SourceFile:54)
at bn.a(SourceFile:152)
at e.a(SourceFile:942)
at iq.c(SourceFile:342)
at iq.b(SourceFile:284)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:608)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT a9cf1a93 ----------
quote:Triest figuur.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:28 schreef shadowflash het volgende:
[..]
achja iemand moet het doen he
quote:Staat je viewing distance op normal of lager? Als die op far staat kan het spel namelijk crashen.
quote:Je mag alleen je eigen bouwwerken slopen.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:03 schreef Ericjuh het volgende:
Voordat ik iets doms doe... hoe kan ik zien of ik wat mag slopen/bouwen?
quote:Je moet toch van die blokjes slopen om resources te krijgen?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je mag alleen je eigen bouwwerken slopen.
quote:ik had het over bouwwerken. Tuurlijk mag je naar resources mijnen zolang je er andere maar niet mee stoort.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Je moet toch van die blokjes slopen om resources te krijgen?
quote:graag via de email naarOp zaterdag 23 oktober 2010 20:31 schreef Flodder450 het volgende:
Okey
hierbij maak ik een ontwerp wedstrijd
door omstandigheden is er recent een groot gapend gat gekomen in de stad waar ik met een paar vrienden mee aan het werk ben
[ link | afbeelding ]
het gat is 20 blokjes lang en 7 blokjes breed
en 7 blokjes diep
tot aan 31 oktober kunnen jullie je ontwerp insturen, daarna wordt er een poll gemaakt,en aan de hand van die uitslag ga ik aan het werk
ontwerpen dienen te worden ingestuurd naar mij
veel succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |