quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]![]()
* grinnik *
FIRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik was het niet
quote:Lekker lamé :/Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk
quote:Niet?!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]![]()
* grinnik *
FIRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ik was het niet
quote:Rightclick op een chest is ook niet zo heel belangrijk maar is wel handig om in de logs te hebben voor het geval dat..Op zaterdag 23 oktober 2010 16:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik rightclick ook wel eens een chest.Maar das om te kijken wat mensen zoal gebruiken/hebben.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me duidelijk
quote:Ik heb nu geen last van lag.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:11 schreef Banzaiaap het volgende:
TimKuik, heb je die verdomde mine-tracks al gevonden, het lagte vanmiddag nog als een idioot hier.
quote:Gebeurt ook alleen in de buurt van de Spawn. Ik laat het vanavond wel even zien. (Als je er dan bent?)
quote:sorry knul , ik moest het gewoon even een keer proberenOp zaterdag 23 oktober 2010 17:10 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
WTF shadowflash, heb je verdomme nog Tools gegeven.
quote:Held, probeer het dan ook even ergens anders.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef shadowflash het volgende:
[..]
sorry knul , ik moest het gewoon even een keer proberensorry hoor
quote:ik ben nu bij de spawn, ik heb er geen last van eigenlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:13 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Gebeurt ook alleen in de buurt van de Spawn. Ik laat het vanavond wel even zien. (Als je er dan bent?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |