quote:Tuurlijk, jij wel!Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik mag me hier nu ook melden zeker![]()
Die koplampen zien er wel netjes uit
quote:Misschien moet ik iets met m'n schokbrekers laten doen, zag ik laatst op een tuning beurs op tv. Van die omhoog en omlaag wippende auto's
quote:Airride.Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Misschien moet ik iets met m'n schokbrekers laten doen, zag ik laatst op een tuning beurs op tv. Van die omhoog en omlaag wippende auto'sOf velgen eronder, of een spoiler
quote:Spoiler kan dan functioneel zijn he, als handvat tijdens de boodschappen!Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Misschien moet ik iets met m'n schokbrekers laten doen, zag ik laatst op een tuning beurs op tv. Van die omhoog en omlaag wippende auto'sOf velgen eronder, of een spoiler
quote:Zilverkleurige grill is standaard bij een micra vanaf een bepaald bouwjaar geloof ikOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
GoedzoWat kleine aanpassingen zorgen er nét voor dat het geen 206 is, zoals er wel 1000 rondrijden.
In mijn micra zit een zilverkleurige grill, en dat zie je ook niet vaak
quote:Mooi idd!Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Goddelijker het volgende:
Echte witte Xenon, geen blauwe troep.
En hij lijkt ver omhoog te schijnen op de eerste foto, maar dat komt gewoon doordat ik de foto met een normale digitale camera heb gemaakt die niet zo goed tegen fel licht in een donkere ruimte kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Is vast lastig als ik naar Lidl/Aldi ga, dat ik dan elk hoekje en gaatje van de auto moet laten zienOp donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Spoiler kan dan functioneel zijn he, als handvat tijdens de boodschappen!
quote:Dit kan niet echt zijnOp donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Iets voor jou Purdey?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is vast lastig als ik naar Lidl/Aldi ga, dat ik dan elk hoekje en gaatje van de auto moet laten zien
quote:Hier ook jaOp donderdag 21 oktober 2010 19:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
+1 al duurde 't even voordat ik 'm snapte
quote:Om even op micra's in te haken:Op donderdag 21 oktober 2010 19:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Iets voor jou Purdey?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ligt eraan hoe je die auto wilt opleuken met 2k...Op vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef twiFight het volgende:
Kan iemand me nou vertellen wat de lol is van het 'opleuken' van autos? Als ik een auto van 5k euro heb en er 2k aan verbouw, dan koop ik eigenlijk gewoon liever een mooiere auto van 7k. Is dat uniek zijn nou echt zo belangrijk voor mensen?
quote:Erg he.. Ik heb die knalgele micra toen ook gezien! Er was ook nog een zwarte toen op marktplaats.. Verschrikkelijk gewoonOp vrijdag 22 oktober 2010 09:56 schreef Purdey het volgende:
Die koeienprint MonsterdEn die cabrio.. Ongelofelijk gewoon. Zag een tijdje geleden, toen ik zelf nog fanatiek op zoek was naar een Micra, een opgepimpte knalgele Micra. Hoefde hem op voorhand al niet, aangezien je wéét dat er niet netjes mee is omgegaan. Netals met een Honda Civic, daar kun je ook vergif op innemen..
quote:Ik vind dr helemaal geen lol aan!Op vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef twiFight het volgende:
Kan iemand me nou vertellen wat de lol is van het 'opleuken' van autos? Als ik een auto van 5k euro heb en er 2k aan verbouw, dan koop ik eigenlijk gewoon liever een mooiere auto van 7k. Is dat uniek zijn nou echt zo belangrijk voor mensen?
quote:Tja, stylen is ook wat anders als tunen he..Op vrijdag 22 oktober 2010 10:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik vind dr helemaal geen lol aan!Maar er zijn mensen zat die hun eigen auto willen 'stylen'. Mij niet gezien, ik ben veel liever bezig met de techniek
.
quote:Het ging over opleuken, dat is toch echt stylen. Tunen is inderdaad nog iets waar je meetbaar iets voor terugkrijgt, dat is vaak nog wel de moeite waardOp vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja, stylen is ook wat anders als tunen he..
Ik ''tune'' mn auto ook liever als dat ik m style..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Purdey het volgende:
Waarom is het hier zo stil vandaag? Niemand geen deuken? Geflitst? House nog in een camera gekeken?
Kikoooo z'n golf weer in elkaar gerost? L0we, niks aan je oldtimers gedaan?
quote:True that!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Het ging over opleuken, dat is toch echt stylen. Tunen is inderdaad nog iets waar je meetbaar iets voor terugkrijgt, dat is vaak nog wel de moeite waard
quote:Wat voor Chevy?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:35 schreef Purdey het volgende:
Er stond net zo'n grote vette chevrolet beneden bij m'n werk! Mannelijke collega en ik zijn zeker tien minuten langer weggeblevenCollega zei 'Ik zou hem zo meenemen!' 'Kun jij rijden dan?' Kon ie niet
Dus nu mag ik zijn chauffeur zijn in de Chevy
quote:Laat ik daar nou net overheen hebben gekekenOp woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Purdey het volgende:
Waarom is het hier zo stil vandaag? Niemand geen deuken? Geflitst? House nog in een camera gekeken?
Kikoooo z'n golf weer in elkaar gerost? L0we, niks aan je oldtimers gedaan?
quote:Nee, nog niets aan gedaan inderdaad, al wil ik ooit nog wel eens een autootje tunen voor gebruik op het circuitOp vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
True that!
Daar deed jij verder toch niks aan? Enkel restaureren enzo?
quote:Kennis van me heeft ook een gave Chevy Chevelle, maar daar mag ik niet in rijden van emOp vrijdag 22 oktober 2010 14:35 schreef Purdey het volgende:
Er stond net zo'n grote vette chevrolet beneden bij m'n werk! Mannelijke collega en ik zijn zeker tien minuten langer weggeblevenCollega zei 'Ik zou hem zo meenemen!' 'Kun jij rijden dan?' Kon ie niet
Dus nu mag ik zijn chauffeur zijn in de Chevy
quote:Oeh, dat weet ik niet. Een grote, met zo'n open laad ruimte aan de achterkant, zoals een pick up heeft. Hij was zooo vet Ã’+ Dus nu hebben mijn collega en ik besloten om crimineel te worden zodat we hem kunnen betalen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, dat weet ik niet. Een grote, met zo'n open laad ruimte aan de achterkant, zoals een pick up heeft. Hij was zooo vet Ã’+ Dus nu hebben mijn collega en ik besloten om crimineel te worden zodat we hem kunnen betalen
quote:Chevrolet AvalancheOp vrijdag 22 oktober 2010 16:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh, dat weet ik niet. Een grote, met zo'n open laad ruimte aan de achterkant, zoals een pick up heeft. Hij was zooo vet Ã’+ Dus nu hebben mijn collega en ik besloten om crimineel te worden zodat we hem kunnen betalen
quote:Zozo, soms 105km rijden.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik moet soms voor mijn werk in Ede zijn vanuit Den Haag
Toch 105 km rijden voor mijmaar dan wel in klasse
(BMW 5-serie uit 2005)
quote:
quote:Dat was niet serieus toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Purdey het volgende:
'Oh, oké. Lijkt dat een beetje hierop?'
quote:Moet je op de heen & terugweg maar even zwaaien naar een blauwe renault expressOp vrijdag 22 oktober 2010 19:40 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik moet soms voor mijn werk in Ede zijn vanuit Den Haag
Toch 105 km rijden voor mijmaar dan wel in klasse
(BMW 5-serie uit 2005)
quote:Zozo, het halve topic volzetten met niet-constructieve afzeikopmerkingen
quote:Dat ding is mega ja! Ik gok dat je je micra achterin die bak kan parkerenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een afschuwelijk ding. Maar hij is zo fout, dat het goed wordt
![]()
Hij is groot, niet normaal gewoon. Vroeg me wel gelijk af of ik ermee kon rijden (Natuurlijk kan dat..) en hoe dat is. Mijn collega vroeg: 'Wat heb jij voor auto dan?' 'Een nissan micra' 'Oh, oké. Lijkt dat een beetje hierop?'
Mijn micra is een soort ondervoed kindje van deze auto
quote:Er past een toyota IQ inOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Moet je op de heen & terugweg maar even zwaaien naar een blauwe renault express. Ik rij elke dag bennekom - gouda op en neer
.
[..]
Zozo, het halve topic volzetten met niet-constructieve afzeikopmerkingen
[..]
Dat ding is mega ja! Ik gok dat je je micra achterin die bak kan parkeren
quote:Je kunt ook een auto in de basis mooi vinden, maar er kleine dingen aan veranderen. Zo heb ik in m'n auto andere achterlichtunits en andere knipperlichten geplaatst omdat ik die mooier vind. Daarnaast tellerringen omdat ik uren tegen dat dashboard aankijk en ik het leuk vind als dat wat chiquer oogt en een sportpook omdat dat beter schakelt. Een basismodel is niet altijd precies wat iemand mooi en fijn vindt. Al hoeven al die kilo's tupperware natuurlijk ook nietOp vrijdag 22 oktober 2010 00:39 schreef twiFight het volgende:
quote:Een 535i uit 2005?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Er past een toyota IQ inVrienden van me hebben een avalanche en een IQ
en moet jij eens kijken naar een zilveren BMW 5-serie met typeaanduiding 535i, dat ben ik
Ik zal zwaaien als ik je zie
quote:http://www.carsplusplus.com/specs2005/bmw_535i.php dat is hem toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een 535i uit 2005?
Lijkt me sterk.
quote:En toch bestaan ze... Google anders maarOp vrijdag 22 oktober 2010 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een 535i uit 2005?
Lijkt me sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |