quote:JupOp maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht dat jij een Volvo had
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Lancers in de meerderheid hier?Ik zie ze echt weinig op de weg, dus dat had ik niet gedacht
quote:Ik weet gewoon heel precies waar de grens ligt. Hier bij ons in 't ooooooost'n (en toen vond je me niet meer leukOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Een nette golf rijder, ik vind jou nu al leuk
quote:Wat voor een heb jij?Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
![]()
Kom ze ook eigenlijk best weinig tegen moet ik zeggen. Voel ik me weer een beetje uniek op de weg
quote:De oudste van dit topic
quote:Ook geen subwoofer met herrie die je auto vooruitduwt door het lawaai? Dan doe je het goed.Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens heb ik een ontzettend saaie standaard golf. Het enige dat er bijzonder aan is zijn de velgen, hoewel dat een model is dat er standaard onder geleverd is bij sommige uitvoeringen. En de achterlichten heb ik vervangen, de originele units hadden oranje richtingaanwijzers. Aangezien alle andere blank zijn, vond ik dat er ook blanke richtingaanwijzers achterop moesten zitten. Dus ik heb er standaard achterlichten met witte richtingaanwijzers ingedrukt. Verder niet verlaagd, geen aftermarket xenon, geen petje, en al helemaaaaaaaaaaaaaaaaal geen sportschoentjes
quote:ik mis de:Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
De oudste van dit topiceentje uit 1996 met 1.3l, nog voor de facelift.
[..]
Ook geen subwoofer met herrie die je auto vooruitduwt door het lawaai? Dan doe je het goed.
quote:Ik heb een uitvoering waar standaard 6 boxen in zitten (de 'kale' uitvoering heeft er 2 in de voorportieren, ik heb er ook 2 bij de spiegels en 2 in de achterpanelen waar in een 5-deurs de achterdeuren zouden zitten) en daar komt herrie zat uit. Verder ook een doodsimpel JVC radiootje waar niet eens een usb aansluiting op zit.Op maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ook geen subwoofer met herrie die je auto vooruitduwt door het lawaai? Dan doe je het goed.
quote:Lancer Sportback 2010 1.8 benzineOp maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Welk type heb jij, Catch_me?
Ik heb de 1.3GL uit 1996, ná de facelift
quote:Mijn auto staat altijd onder de bomen.. Al maanden niet gewassenOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Lancer Sportback 2010 1.8 benzine
Zal zaterdag (hopelijk istie dan gemaakt) nadat ik hem gewassen heb wel ff wat nieuwe foto's maken mét de rode remklauwen![]()
Wassen was wel weer nodig, hij heeft vorige week de hele week onder een boom gestaan![]()
quote:Binnen is ook niet echt opgeruimd/schoon bij mijOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn auto is van binnen echt een rotzooi, dat is niet iets voor mij.
quote:Oh nog een nieuwe danOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Lancer Sportback 2010 1.8 benzine
Zal zaterdag (hopelijk istie dan gemaakt) nadat ik hem gewassen heb wel ff wat nieuwe foto's maken mét de rode remklauwen![]()
Wassen was wel weer nodig, hij heeft vorige week de hele week onder een boom gestaan![]()
quote:Bij mij nu ook, zand, hondenharen, blonde haren van vriendin, lege flesjes, paraplu'sOp maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Binnen is ook niet echt opgeruimd/schoon bij mij.. Zand, bladeren.. Rotzooi
..
quote:woonplaats: Amsterdam?Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef kikoooooo het volgende:
Swinters was ik hem helemaal niet. En ik was zo ongeveer gratis, want ik spaar bij de shell in utrecht voor wasstraatzegels
quote:schroefdraad zal wel de onderzaak zijnOp maandag 25 oktober 2010 22:21 schreef Vragende het volgende:
Ik deed net de kofferbak dicht en toen ging de helft van mijn kentekenplaat los en bleef hij nog aan een kant hangen, is ondertussen al gemaakt maar ik weet nog steeds niet de onderzaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |