SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:De ju, da's wel erg veel voor twee dagen. De meesten houden het wel voor gezien na 1.000 à 1.200 km per dag.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, ik ben weer terug, in 2 dagen 3.500 kilometer rijden gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ik heb gemerkt dat het verkeer in Rome wel anders is dan bij ons, maar zeker niet de grote puinzooi die ik verwacht had. Ook is de Brennerautobahn een hele leuke route om te rijden.
quote:Sowieso is het schijtweer. Vorige week de auto gewassen, weekendje ardennen gehad en hij is alweer verbaggerd. Ik laat 't nu maar even zoOp woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik moet de auto weer eens wassen.. De regenbuien werken niet tegen het hardnekkige
quote:Ja en bij ons in de buurt zijn ze t mais aan het oogsten.. Dus bagger op de wegenOp woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sowieso is het schijtweer. Vorige week de auto gewassen, weekendje ardennen gehad en hij is alweer verbaggerd. Ik laat 't nu maar even zo. Dweilen met de kraan open...
quote:Zie je Purdey, het is niet alleen in mijn Zeeuwse dorpOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja en bij ons in de buurt zijn ze t mais aan het oogsten.. Dus bagger op de wegen
quote:Mag nog wel stiller bij ons.. En dan de aankoopprijzen van de boerderijtjes naar benedenOp woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef Purdey het volgende:
Haha, wat laat je je kennen Piles
Misschien is het hartstikke leuk wonen bij jou, ik verlang best weleens naar een stil, doods dorpje
quote:PI
quote:Aan de ene kant is het heerlijkMisschien is het hartstikke leuk wonen bij jou, ik verlang best weleens naar een stil, doods dorpje
quote:Het viel wel mee, omdat ik gewoon overdag onderweg was en niet tegen mijn slaapritme aan moest hikken. Daardoor heb ik op de heenweg die 1.700 kilometer met maar 3 stops om te tanken afgelegd, en voor de rest maar gaan als een machine.Op woensdag 20 oktober 2010 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De ju, da's wel erg veel voor twee dagen. De meesten houden het wel voor gezien na 1.000 à 1.200 km per dag.
[..]
quote:1. In een garage wordt ik vast heeeeel eerlijk behandeld, en absoluut zonder "extra" kostenOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Goddelijker het volgende:
1. Met je auto naar de garage?
2. Oude eraf halen en de winkel/garage instappen en op zoek gaan naar eentje die even lang is en dezelfde aansluiting heeft?
quote:Het is net of je een wielklem hebtOp woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef Catch_me het volgende:
Auto staat alweer sinds zondag stilBezig met het spuiten van m'n remklauwen, duurde toch iets langer dan een middagje
Morgen hopelijk als het weer mee zit het remsysteem onluchten (duimen dat het in 1 x goed gaat)
Hier wat WIP pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik woon ook in zo'n dorp, maar het bevalt me best wel prima moet ik zeggen! De drukte kan je altijd opzoeken, maar als je gaat slapen is het gewoon altijd stilOp woensdag 20 oktober 2010 20:09 schreef Piles het volgende:
Aan de ene kant is het heerlijk, maar ook ontzettend saai
quote:Die nummers geeft vaak de lengte in mm's aan. Die kan je opmeten, weet je welke je moet hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb vandaag een poging gedaan om nieuwe ruitenwissers te kopen.. Ik snap echter niets van de uitleg op de achterkant van de verpakking.. Ik heb dus gefaald![]()
Hoe weet ik precies wat ik nodig heb? Want soms staat er wel bij dat het voor een micra geschikt is, maar dan staan er vervolgens nog flink wat cijfers en andere nummerieke toppertjes achter
quote:De drukte is hier ook nog al een eind weg vind ik, dus dat valt wel eens tegen. Wel is het zo dat sinds ik een auto heb, ik het een stuk minder erg vindOp woensdag 20 oktober 2010 23:22 schreef L0we het volgende:
Ik woon ook in zo'n dorp, maar het bevalt me best wel prima moet ik zeggen! De drukte kan je altijd opzoeken, maar als je gaat slapen is het gewoon altijd stil.
quote:Mag binnenkort mijn zus nog overhuizen binnen UtrechtOp woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef Goddelijker het volgende:
Drukte? Die heb je hier in Utrecht niet.
quote:Waar gaat ze heen?Op woensdag 20 oktober 2010 23:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag binnenkort mijn zus nog overhuizen binnen Utrecht
quote:Hemelsbreed maar paar honderd meter.. Maar in de buurt van het winkelcentrumpje aan de Plantage.
quote:5 km rijden hier vandaan.Op woensdag 20 oktober 2010 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hemelsbreed maar paar honderd meter.. Maar in de buurt van het winkelcentrumpje aan de Plantage.
quote:Mja, zo'n rit overdag is prima en dan is het na een goede nacht slaap inderdaad prima uit te houden. Met een lekker muziekje erbij kun je goed doorrijden. Maar die terugweg is dan funest. Het doorrijden snap ik en zou ik ook doenOp woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het viel wel mee, omdat ik gewoon overdag onderweg was en niet tegen mijn slaapritme aan moest hikken. Daardoor heb ik op de heenweg die 1.700 kilometer met maar 3 stops om te tanken afgelegd, en voor de rest maar gaan als een machine.
De dag erop terug, en dat viel dan meer tegen omdat we pas 's middags uit Rome vertrokken. Dus 3x gestopt voor diesel (ja, ik wilde naar huis en heb onzuiniger gereden) en dan steeds een espresso gedronken. In Italië zijn die echt goed, het is alsof je wakker wordt na 12 uur slapen en topfit bent. Maar omdat we het 2e deel van de reis midden in de nacht hebben afgelegd (waren om 6:15 thuis) moest ik het laatste uur echt tegen mezelf vechten om niet in slaap te vallen.
quote:Goed bezig! Wat heel erg helpt is 3 dagen van tevoren beginnen met alles inspuiten met kruipolie (of wd40). Dan heeft het een beetje de tijd om los te weken.Op donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef FalleNk810i het volgende:
Pff, heel de dag gister bezig geweest met een veerpoot onder de auto vandaan halen, die zat al 20 jaar vast... en dat heb ik geweten ook, 1 bout gebroken, 1 dopsleutel gebroken...
maar hij is los
nu de andere 3 nog
quote:
quote:Yes, I know, did thatOp donderdag 21 oktober 2010 09:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat heel erg helpt is 3 dagen van tevoren beginnen met alles inspuiten met kruipolie (of wd40). Dan heeft het een beetje de tijd om los te weken.
quote:NiceOp donderdag 21 oktober 2010 09:58 schreef Goddelijker het volgende:
50 Minuten later en de auto is weer voorzien van een nieuwe accu.
quote:Ik was 85 euro kwijt.Op donderdag 21 oktober 2010 09:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nice![]()
hoeveel kost zo'n accu eigenlijk? zijn volgens mij ook niet zo goedkoop he?
quote:Voor een simpele accu?
quote:Duitsland is sowieso goedkoop..Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Voor een simpele accu?Toen ik een paar maanden geleden strandde met mijn Almera en bij de dealer in Duitsland geholpen moest worden kostte het nog minder (overigens niet eens laten doen...)!
quote:Nou, een nieuwe dynamo incl rollen voor meer dan 500 euro vond ik verre van goedkoop.Op donderdag 21 oktober 2010 11:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Duitsland is sowieso goedkoop..
Een kennis van mij had zijn Peugeot stuk in Duitsland, versnellingsbak geloof ik, kostte maar een paar 100 euro..
quote:Pur
quote:Je maakt 'm interessanter dan m'n moeders 206je! Mooi hoor!Op donderdag 21 oktober 2010 13:00 schreef Goddelijker het volgende:
Xenon + heldere, donkere koplampen:
Overall:
[ afbeelding ]
åNet aan:
[ afbeelding ]
Warm:
[ afbeelding ]
quote:Het is 5000K, mochten mensen willen weten welke kleur het is.Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef FalleNk810i het volgende:
Netjes hoor!
Daar knapt een peugeot wel een stukje van op!
Verder nog plannen met de auto?
quote:Ik ben er nu ook klaar mee, heb hem iets geupdate en zo is het klaar.Op donderdag 21 oktober 2010 16:01 schreef Purdey het volgende:
Mooi hoor Goddelijker! Kleine details die een auto net een tikje bijzonderder maken
Ik ben (nog) helemaal niet zo'n knutseldoos wat auto's betreft. Zou ook even niet weten wat ik moet veranderen. Verder dan het ophangen van een Hello Kitty luchtverfrisser ben ik nog niet gekomen
quote:GoedzoOp donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook klaar mee, heb hem iets geupdate en zo is het klaar.
quote:Wil je ook xenon?Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
GoedzoWat kleine aanpassingen zorgen er nét voor dat het geen 206 is, zoals er wel 1000 rondrijden.
In mijn micra zit een zilverkleurige grill, en dat zie je ook niet vaak
quote:Haha, volgens mij is de Micra niet een modelletje om op te leukenOp donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wil je ook xenon?
Ben je vast de enige in heel NL.
quote:Daarom juist die xenon.Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is de Micra niet een modelletje om op te leuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |