quote:SEX SEX SEX!Op woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef TripleP het volgende:
DAT HOEFDE NIET OP FOK DO WTF DENK JE
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef TripleP het volgende:
I DONT LOVE YOU
BUT I AM GONNA FUCK YOU
TILL SOMEBODY BETTER COMES ALONG
quote:Kwijt.Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal wel. Waar is jouw Fotoboek, man.
quote:
quote:Iedereen lacht mooi of bijzonder, het is een van de manieren om een partner aan te trekken. Een persoon die niet aantrekkelijker wordt als hij/zij lacht, moet ik nog tegenkomen.
quote:
quote:Hoi
quote:Hablas espangol?
quote:Je bent tog mexicaans
quote:=d onee je komt uit zutphem
quote:Je weet zelf place 2 be maar deventer is beter
quote:en eindhoven de gekstuhOp woensdag 20 oktober 2010 23:15 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Je weet zelf place 2 be maar deventer is beter
quote:Ben vrijdagavond waarschijnlijk in Eindhoven
quote:Ik in Amsterdam.Op woensdag 20 oktober 2010 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben vrijdagavond waarschijnlijk in Eindhoven
quote:Hoezo eindhoven
quote:Ik boycot amsterdam
quote:Zutphen tog
quote:aww kom nu soms in zutphen ben je verhuisdOp woensdag 20 oktober 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd schat.
D
[..]
Die's gek!
quote:Rocktoberfest in Dynamo
quote:Wat danOp woensdag 20 oktober 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet even kotsen op iemand:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godverdomme zeg.
quote:Ach gwn lekkr muziekje op zetten.... ik slaap heel goed op de muziek van rhcp me ouders zeggen dat ik mee zing in me slaapOp woensdag 20 oktober 2010 23:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja gewoon paupermensen die na 5 jaarn og steeds niet begrijpen dat ik dingen niet kut bedoel en een discussie aangaan en als ik er dan tegenin ga omdat ik het dus niet bedoelde zoals diegene opvatte gaan roepen dat ik normaal moet doen. Kanker een eind op zeg.
Fijn ook dat ik net wilde gaan slapen en nu ben ik pissig en dan kan ik dus niet slapen.
quote:werkt niet bij iedereen tjappaloeloeOp woensdag 20 oktober 2010 23:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ach gwn lekkr muziekje op zetten.... ik slaap heel goed op de muziek van rhcp me ouders zeggen dat ik mee zing in me slaap
quote:Ik heb wel genoeg gehuild de afgelopen dagen. Ik moet gewoon even ergens anders aan denken en dan even rustig worden en da's nu, maar het is nu wel alweer een halfuur later.Op donderdag 21 oktober 2010 00:04 schreef TripleP het volgende:
Als ik me kut voel ga ik iets heel zieligs opzetten. Dan huil ik meteen en is het daarna weg.
quote:Neem codeine en ga slapen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gehuild de afgelopen dagen. Ik moet gewoon even ergens anders aan denken en dan even rustig worden en da's nu, maar het is nu wel alweer een halfuur later.
quote:Mwah.Op donderdag 21 oktober 2010 00:07 schreef TripleP het volgende:
Grootste probleem nu is volgens mij je slaaptekort.
quote:Echt waar. 7 uur slaap per nacht al doet zo'n wonderen voor de manier waarop je dingen verwerkt, je humeur etc. etc. Gezien bij anderen en bij mezelf.
quote:stimmtOp donderdag 21 oktober 2010 00:11 schreef robr0 het volgende:
[..]
zal wel een relaxerende drughi zijn
quote:Ja weet ik, slaap de afgelopen dagen ook steeds meer dan 7 uur en gaat al beter maar da's meer doordat ik mijn werk heb gefixt. Maar ik ga er ook niet tegenin dus je hoeft me niet te overtuigen.Op donderdag 21 oktober 2010 00:12 schreef TripleP het volgende:
[..]
Echt waar. 7 uur slaap per nacht al doet zo'n wonderen voor de manier waarop je dingen verwerkt, je humeur etc. etc. Gezien bij anderen en bij mezelf.
quote:goedzoOp donderdag 21 oktober 2010 00:20 schreef robr0 het volgende:
ik doe zelfs niet aan drugs als ik super in mn vel zit
quote:neem je zeker 10x de aanbevolen eenheidOp donderdag 21 oktober 2010 00:21 schreef TripleP het volgende:
Ik doe aan codeine omdat ik niet kan slapen
quote:AltijdOp donderdag 21 oktober 2010 00:27 schreef robr0 het volgende:
[..]
neem je zeker 10x de aanbevolen eenheid
quote:Wattt? Lichten aan laten staan?Op donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef Goddelijker het volgende:
Godverdomme, auto heeft een lege accu.
quote:ER IS NOG LEVEN NAAST INTERNET. ECHT WAAROp donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
Kanker. Moet nu opeens het internet eraf. Mijn vader is dus de HELE dag thuis, en is constant bezig met andere dingen die hij ook nu had kunnen doen. Ben ik 10 minuten thuis "ja ik ga nu het internet eraf halen"
quote:Hehe, accu<>watt,
quote:Waarom ga je niet de stad in..Op donderdag 21 oktober 2010 11:58 schreef TripleP het volgende:
Kutzooi. Ik moet dadelijk maar 2 uur doelloos rondtreinen, want mijn moeke denkt dat ik tentamen heb vandaag. Die heb ik morgen, maar ik slaap niet thuis vanavond door Pauw und Witteman.
quote:Omdat ik wel moet huiswerken.
quote:Oh gezellig, waar ga je heen treinen?Op donderdag 21 oktober 2010 11:58 schreef TripleP het volgende:
Kutzooi. Ik moet dadelijk maar 2 uur doelloos rondtreinen, want mijn moeke denkt dat ik tentamen heb vandaag. Die heb ik morgen, maar ik slaap niet thuis vanavond door Pauw und Witteman.
quote:BART LEES JE MOBIELOp donderdag 21 oktober 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh gezellig, waar ga je heen treinen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:07 schreef -SG- het volgende:
Bart fixt die smatjes gewoon via FOK! men.
quote:Ik wilde me net al verbeteren, maar jij maakte de grap al.
quote:Viespeuk
quote:OH, die ligt nog op m'n bureau zie ik
quote:Ik val niet voor scheikundige typesOp donderdag 21 oktober 2010 12:11 schreef -SG- het volgende:
Bart roept in de uitzending gewoon een paar moeilijke scheikundige woorden en je valt als een blok voor hem.
quote:Ja ik moet ook leren hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
Gelezen!
Ja mag wel koekert, maar ik ben zelf gewoon aan het leren, dus je hebt niks aan me
quote:Ok gaaf! Er rijden hier alleen geen bussen omdat alles hier open ligt
quote:Wees een vent en zeg dan eerlijk dat je geen zin hebt dat ze komt!Op donderdag 21 oktober 2010 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok gaaf! Er rijden hier alleen geen bussen omdat alles hier open ligt
quote:Bart en zijnlangejan bedoel je?Op donderdag 21 oktober 2010 12:09 schreef -SG- het volgende:
En dan zegt ie wel dat ze naar Pauw en Witteman gaan, maar ondertussen....
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wees een vent en zeg dan eerlijk dat je geen zin hebt dat ze komt!
quote:Jatoch!Op donderdag 21 oktober 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, zit jij vanavond in paul en witteman?
quote:Kadoek ja.Op donderdag 21 oktober 2010 12:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoe kwam het dat ie leeg was? Gewoon kapoet?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef -SG- het volgende:
Yo boys wat vinden jullie van mijn nieuwe shirt
[ afbeelding ]
quote:Ja mang!
quote:Jonge vanwaar die PI. Niet spotten mijn mijn shirt he.
quote:Lekker statistisch verantwoord!Op donderdag 21 oktober 2010 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
Tof shirt, maar met een wolvenshirt zijn er situaties gerapporteerd waarbij er binnen vier minuten geneukt werd.
quote:Jonge ik wil alleen maar een potje scrabbelen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
Tof shirt, maar met een wolvenshirt zijn er situaties gerapporteerd waarbij er binnen vier minuten geneukt werd.
quote:Ligt al klaar op m'n bureauOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart vergeet je kaartje niet uit te printen.
quote:Vergeet hem niet mee te nemen
quote:Oh goeie!Op donderdag 21 oktober 2010 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vergeet hem niet mee te nemen
quote:Ik print het wel uit en dan kom je het maar ophalen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh my gosh mijn printer doet het niet meer.
quote:Printen op de uni FTW!Op donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh my gosh mijn printer doet het niet meer.
quote:3 kwartier lopenOp donderdag 21 oktober 2010 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik met de bus en dat kost geld.
quote:Oja, geen OV natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 13:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik met de bus en dat kost geld.
quote:En weer terug.
quote:OV Kaart
quote:Het is koud hoor, vergis je daar niet in.Op donderdag 21 oktober 2010 13:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En weer terug.
Ik ga zo wel naar de C1000 lopen, da's maar een kwartier. Da's niet erg en goed voor me en wel chill met dit weer.
quote:Klopt maar wel lekker weer verder.Op donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is koud hoor, vergis je daar niet in.
quote:Fuck!Op donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.youtube.com/wa(...)bedded&v=M-3nFztyMW0
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Binnen, met alle ramen dicht en de zon op je. Ja dat is lekker inderdaad. Maar zodra je die wind voelt....Op donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Klopt maar wel lekker weer verder.
Zat net in de vensterbank in de volle zon te leren.
quote:Ramen staan op een kier! Maar ja ik weet dat het koud is.Op donderdag 21 oktober 2010 13:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Binnen, met alle ramen dicht en de zon op je. Ja dat is lekker inderdaad. Maar zodra je die wind voelt....
quote:Mja, al zal hij denk ik niet zo'n show neerzetten, want volgens mij doet hij dat alleen met PlastikmanOp donderdag 21 oktober 2010 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
t
[..]
trrrr trrr keihard spacen jongeh
quote:Ah da's dan weer jammer. Maar de muziek alsnog space space woop woopOp donderdag 21 oktober 2010 13:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, al zal hij denk ik niet zo'n show neerzetten, want volgens mij doet hij dat alleen met Plastikman
quote:Juh! Hij draait vast wel wat Plastikman werk, als ik z'n oude sets zo zieOp donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah da's dan weer jammer. Maar de muziek alsnog space space woop woop
quote:Sopsop.Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh! Hij draait vast wel wat Plastikman werk, als ik z'n oude sets zo zie
quote:Ja gruwelijk hard ja! Het wordt 1 grote kledderbende daar
quote:Joah, die zat ik gister ook te kijken
quote:Ga je snowboarden dan?
quote:Geen idee.Op donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, die zat ik gister ook te kijkenStond die niet op PF?
Deze blijft ook episch
quote:Ik heb ooit gesnowboard, 7 dagen in totaal.
quote:Ik mijn pillen niet! Voor het geval ik een Panikattack krijg.Op donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet niet m'n drumstokjes vergeten, voor het geval Spastik langs komt!
quote:Krijg je dat niet juist van de pillen?Op donderdag 21 oktober 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik mijn pillen niet! Voor het geval ik een Panikattack krijg.
quote:Niet als je het goed doet.Op donderdag 21 oktober 2010 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijg je dat niet juist van de pillen?
quote:Ajoh boeiend, je bent eerstejaars, dan heb je nog jaren om die vakken te halenOp donderdag 21 oktober 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet als je het goed doet.
HAHA ik moet straks ook nog die vakken gaan LEREN.Ben ik eindelijk door die klotedictaten heen, moet ik het nog een keer GOED gaan lezen.
Tering. En oefeningen gaan maken enzo.
No way dat ik ook maar één tentamen ga halen.
quote:Hoe werkt het eigenlijk als je het niet haalt?Op donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh boeiend, je bent eerstejaars, dan heb je nog jaren om die vakken te halen
Over leren gesproken, ik ga ook maar eens beginnen![]()
quote:Geen idee hoe het bij jou werkt, wij hebben gewoon herkansingen aan het begin en eind van de zomervakantieOp donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe werkt het eigenlijk als je het niet haalt?
quote:Ja maar mag je dan gewoon door met het desbetrefefnde vak? Jatochchcchch?Op donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee hoe het bij jou werkt, wij hebben gewoon herkansingen aan het begin en eind van de zomervakantie
quote:Hoe bedoel je door? Je sluit een vak toch af met een tentamen?Op donderdag 21 oktober 2010 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar mag je dan gewoon door met het desbetrefefnde vak? Jatochchcchch?
quote:in vae mag je haar dan slaan als je geen blauwe plekken aanbrengtOp donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef -SG- het volgende:
Damned, ons mam is nog irritanter dan mijn oude rij instructeur.
quote:Ja maar we hebben mechanica 1 en daarna komt mechanica 2, maar je moet mechanica 1 snappen voordat je door kan als het ware met mechanica 2. Maar wat nou als je mechanica 1 niet haalt?Op donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je door? Je sluit een vak toch af met een tentamen?
quote:Waarmee?Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
bijnnnanaaa klaaaar met verslaggggg nog even iets utiwerken en inleiding schrijven en dan mag m'n projectbuddy het afwerken want ik ben er klaaaar mee
quote:Oooh, dan mag je gewoon doorOp donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar we hebben mechanica 1 en daarna komt mechanica 2, maar je moet mechanica 1 snappen voordat je door kan als het ware met mechanica 2. Maar wat nou als je mechanica 1 niet haalt?
quote:Oke dat hoopte en dacht ik al.Op donderdag 21 oktober 2010 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh, dan mag je gewoon doorWij hebben wiskunde A, B, C, D en 2 maar dat mag je allemaal gewoon volgen als je bijvoorbeeld A nog niet hebt
Het feit dat je het vak niet haalt wil zeggen dat je de stof nog niet afdoende onder de knie hebt, maar je hebt het allemaal wel een keer gehad, dus je basis is er wel.
quote:IKR.Op donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
MOET JIJ LEREN VOOR JE TENTAMENS. HAHA
quote:Ok, tof!Op donderdag 21 oktober 2010 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oke dat hoopte en dacht ik al.
quote:JohooOp donderdag 21 oktober 2010 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga de kou in.En hoop dat mijn opdrachtbuddy het verslag afmaakt want ik had geen zin meer
En anders moet ik het vanavond nog allemaal mooi gaan maken.
quote:Ik dacht dat jij nooit over je werk klaagde?Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
Pfff, zo werken. MAar niet zo'n zin
quote:Ik heb geen zin, mag dat ook is?Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit over je werk klaagde?
quote:Nee. Loser.Op donderdag 21 oktober 2010 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin, mag dat ook is?
quote:Ok. Werkeloze.
quote:Volgens mij is dat niet ganz correct
quote:Dat ook. Ben na woensdag pas werkloos.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef TripleP het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet ganz correct
quote:Niets.
quote:Oké dit is het dieptepunt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
Over slechts 43 minuten weer geld als water verdienen
quote:Ben blij dat ik je heb kunnen helpen.
quote:Ga anders werken?Op donderdag 21 oktober 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga denk ik maar vast koken.Verveel me.
quote:Hee misschien moet je de hemelpoort eens op gaan zoeken, daar staat vaak een bak met goud klaar. Achterlijke teringmongool. Met je flickr pro account.
quote:Jaloers? Wat heeft mijn Flickr account er mee te maken?Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hee misschien moet je de hemelpoort eens op gaan zoeken, daar staat vaak een bak met goud klaar. Achterlijke teringmongool. Met je flickr pro account.
quote:Nope, zit voor nu eventjes vol met downloadsOp donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef Goddelijker het volgende:
Kano, ik heb het wachtwoord veranderd, maar dat zal je wel gemerkt hebben
quote:Toch reageer je nogal aangebakken.Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ga je nou serieus elke keer iets over mijn niet aan het werk zijn zeggen? Terwijl ik dat zelf heb besloten?Daar raak je me niet echt mee ofzo.
quote:Jerry Jerry!
quote:HahaOp donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope, zit voor nu eventjes vol met downloads
quote:Jaloers op een doodsverwensing?Op donderdag 21 oktober 2010 16:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaloers? Wat heeft mijn Flickr account er mee te maken?
quote:Verhogen bedoel je. Maar je faalt helaas.Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaloers op een doodsverwensing?
Niets, maar jouw geblaat slaat ook nergens op. Ik dacht, ik verlaag me even zodat je me misschien begrijpt!
quote:Omdat je strontvervelend bent. En hypocriet. En daar kan ik niet zo goed tegen. En omdat je me duidelijk aangebakken (Op donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch reageer je nogal aangebakken.
quote:Ga ik binnenkort wel doen ja. Klopt het trouwens dat Sin City er niet op staat?Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha
Probeer anders gewoon eens een maandje voor 7,50.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verhogen bedoel je. Maar je faalt helaas.
quote:Tja, jij moest het hier zo nodig over een dieptepunt hebben, dus ik help je even. Mag ik je er sowieso aan herinneren dat jij begonnen bent?Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat je strontvervelend bent. En hypocriet. En daar kan ik niet zo goed tegen. En omdat je me duidelijk aangebakken (!!) wilt zien dusjaaaa daar houd ik niet zo van snapjewel?!
quote:Die staat er wel op hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort wel doen ja. Klopt het trouwens dat Sin City er niet op staat?
quote:
quote:Mag ik jou eraan helpen herinneren dat jij begon te janken via de PM terwijl je zelf precies hetzelfde, zo niet erger of vervelender, doet bij mij?Op donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja, jij moest het hier zo nodig over een dieptepunt hebben, dus ik help je even. Mag ik je er sowieso aan herinneren dat jij begonnen bent?
quote:Ik kan niet zo goed tegen achterbaksheid.Op donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef robr0 het volgende:
volgens mij is mexicaantje best aangebakken zo oogt ze iig wel en dat terwijl het doorgaans zon doodgewone meid is
quote:Verkeerd gezocht dan. Heb je op FTD gekeken of binsearch? Op FTD stond hij iig niet toen ik zocht.
quote:Kan je beter eens per maand een DVD'tje kopen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef robr0 het volgende:
7,50 betalen om een maand te downloaden wtf zijn dat voor idioot hoge prijzen
quote:Wat zoek je? Divx? DVD? HD?Op donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verkeerd gezocht dan. Heb je op FTD gekeken of binsearch? Op FTD stond hij iig niet toen ik zocht.
quote:Lees aub mijn vorige postOp donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mag ik jou eraan helpen herinneren dat jij begon te janken via de PM terwijl je zelf precies hetzelfde, zo niet erger of vervelender, doet bij mij?
quote:Ik zocht HD ja, misschien dattie er daarom niet tussen stond.
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verkeerd gezocht dan. Heb je op FTD gekeken of binsearch? Op FTD stond hij iig niet toen ik zocht.
quote:ook zonde van je geld download gewoon gratis zou ik zeggenOp donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan je beter eens per maand een DVD'tje kopen.
quote:Zoek op '1327080' in FTD.Op donderdag 21 oktober 2010 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zocht HD ja, misschien dattie er daarom niet tussen stond.
quote:Ongelimiteerde snelheid en geen datalimietOp donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef robr0 het volgende:
7,50 betalen om een maand te downloaden wtf zijn dat voor idioot hoge prijzen
quote:Ja dat eigenlijk maar da's illegaaaal!Op donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef robr0 het volgende:
[..]
ook zonde van je geld download gewoon gratis zou ik zeggen
quote:
quote:bij degelijke torrentsites haal je ook altijd max speed en betaal je nietsOp donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ongelimiteerde snelheid en geen datalimiet
quote:Mwah, zo nodig heb ik hem ook weer niet. Evengoed bedankt voor het gebruiken van je account
quote:net zo illegaal als voor 7,50 per maand downloadenOp donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat eigenlijk maar da's illegaaaal!![]()
![]()
quote:Ben je toch altijd afhankelijk van je seeders. Zeker als je een film met Nederlandse ondertiteling zoekt heb je dan vaak trage torrents.Op donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef robr0 het volgende:
[..]
bij degelijke torrentsites haal je ook altijd max speed en betaal je niets
quote:Och, je kan niet alles hebben.Op donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef robr0 het volgende:
[..]
net zo illegaal als voor 7,50 per maand downloaden
quote:Downloaden is nooit illegaal, uploaden wel.Op donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat eigenlijk maar da's illegaaaal!![]()
![]()
quote:Dan is kinderporno hebben ook niet illegaal, alleen het maken.Op donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Downloaden is nooit illegaal, uploaden wel.
quote:nederlandse ondertitels voeg je toch eenvoudig toeOp donderdag 21 oktober 2010 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je toch altijd afhankelijk van je seeders. Zeker als je een film met Nederlandse ondertiteling zoekt heb je dan vaak trage torrents.
quote:Goeie vergelijkingOp donderdag 21 oktober 2010 16:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan is kinderporno hebben ook niet illegaal, alleen het maken.En toch worden mensen met heel veel kinderporno opgepakt.
quote:Hoe dan man, ik snap net aan hoe usenet/BIN werktOp donderdag 21 oktober 2010 16:38 schreef robr0 het volgende:
[..]
nederlandse ondertitels voeg je toch eenvoudig toe
quote:Omdat niet iedereen waarmee ik films kijk vloeiend Engels luistert.Op donderdag 21 oktober 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom wil je überhaupt NL'se ondertiteling?
quote:als je mpc gebruikt gewoon srt bestand erinslepenOp donderdag 21 oktober 2010 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe dan man, ik snap net aan hoe usenet/BIN werkt
quote:omdat mn engels beroerd isOp donderdag 21 oktober 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom wil je überhaupt NL'se ondertiteling?
quote:Betere vrienden zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 16:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen waarmee ik films kijk vloeiend Engels luistert.
quote:Ik zal het tegen mijn moeder zeggen.
quote:wut doe joe saj?
quote:Oh dat heb ik gratis.Op donderdag 21 oktober 2010 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ongelimiteerde snelheid en geen datalimiet
quote:FUCK YEAHOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
TROUWENS bart
http://partyflock.nl/party/174447:Minus_night.html
Richie Hawtin op Facebook:
Day 2 @ ADE. Lots of interesting talk & meetings... Introduced the Burn Studios Audio Tool yesterday and now preparing for Plastikman Live presentation for tomorrow!
quote:wel eerlijk van je
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Panzermaus het volgende:
Driedubbele P, waar is die foto man. Ik mag hopen dat je intussen gedouched hebt?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk moeten lachen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
FUCK YEAH!
-edit- Oja, ik zie het op FB![]()
quote:Uhuh uhuh! Morgen maar hele dag minussetjes luisteren als prepOp donderdag 21 oktober 2010 18:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
woohoo space space I tell ya
quote:yeah yeah yeahOp donderdag 21 oktober 2010 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh uhuh! Morgen maar hele dag minussetjes luisteren als prep
quote:Zal ik zo anders ff kijken wat de tarieven zijn op centraal?Op donderdag 21 oktober 2010 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
yeah yeah yeah
Ik dump m'n spullen op Amstel denk ik, Utrecht heeft ook speciale tarieven.
quote:Rijd je erlangs dan?Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik zo anders ff kijken wat de tarieven zijn op centraal?
quote:Nee, maar ik kan er wel ff langs lopen
quote:heuwwwwwwOp donderdag 21 oktober 2010 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er wel ff langs lopen
quote:Ik doe het vannacht wel, ben het vergeten
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doe het vannacht wel, ben het vergeten
quote:Omdat ik nu in Amsterdam benOp donderdag 21 oktober 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]waarom kan je er langslopen
EN HOE GAAN WE HET NOU DOEN DAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |