quote:Waarom zou ik bang zijn? Ik heb geen behoefte om te verkopen, en zit rete laag qua hypotheek
quote:Ligt eraan wat en voor hoeveel.Op woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Dementor het volgende:
20 jaar huren is ook zonde van het geld.
quote:Goed gedaanOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef CarOnline het volgende:
Wat heerlijk, ik heb 2 keukenprinsesjes gebaard![]()
quote:Die quote is dan ook van een dramatische userOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Zulks een dramatische quote in je sig, Remmie...
quote:Oh dat komt hier ook nog welOp woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed gedaanIk baar enkel zorgen
quote:IanOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die quote is dan ook van een dramatische user
quote:Jij post toch sowieso gewoon overal?Op woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:ik heb geen hypotheek, mag ik hier nu wel posten
quote:Jij gaat voor de schaarste op de woningmarkt betalenOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:ik heb geen hypotheek, mag ik hier nu wel posten
quote:neeOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij post toch sowieso gewoon overal?
quote:Als je erg drama bent krijg je 13 kaartjesOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij post toch sowieso gewoon overal?
quote:Ik had een mailtje van KPN vandaag:Op woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef CarOnline het volgende:
Pssst heks! Ik heb mn stoel! En mn behang! En mn iPhone 4!
Goeie dag gehad
quote:Fok! users stuurde mij 0 kaartjes, dat was echt fantastisch.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je erg drama bent krijg je 13 kaartjes
quote:Dat roepen ze nu al zo'n 3 jaar, ooit gaan wij de iPhone verkopen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een mailtje van KPN vandaag:
De iPhone binnenkort verkrijgbaar bij KPN
U heeft op kpn.com aangegeven dat u graag wilt weten wanneer de iPhone bij KPN verkrijgbaar is. Op dit moment hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Natuurlijk laten wij het u direct weten als de verkoop start. Zo bent u de eerste die het toestel op kpn.com kan bestellen!
Met vriendelijke groet,
KPN.com!
quote:Hij komt er aan, Mera heeft het net na zitten pluizen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een mailtje van KPN vandaag:
De iPhone binnenkort verkrijgbaar bij KPN
U heeft op kpn.com aangegeven dat u graag wilt weten wanneer de iPhone bij KPN verkrijgbaar is. Op dit moment hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Natuurlijk laten wij het u direct weten als de verkoop start. Zo bent u de eerste die het toestel op kpn.com kan bestellen!
Met vriendelijke groet,
KPN.com!
quote:mooie 4/ 5 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidieOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat voor de schaarste op de woningmarkt betalen
quote:Nu komt ie echt. Ze verkochten 'm al wel trouwens, maar op heel kleine schaal aan trouwe klanten.Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat roepen ze nu al zo'n 3 jaar, ooit gaan wij de iPhone verkopen.
quote:ik heb alleen een zakelijk nummer.Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu komt ie echt. Ze verkochten 'm al wel trouwens, maar op heel kleine schaal aan trouwe klanten.
Anyway, mijn abo loopt nog t/m 31 januari dus zo'n haast heb ik niet.
quote:4 euro in de maand?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooie 4/ 5 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidie
quote:Wat de neuk moet jij met 45 kamers!?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooie/ 45 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidie
quote:Wat is het verschil met een privé nummer?Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
ik heb alleen een zakelijk nummer.
quote:Ik betaal de rekeningen niet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een privé nummer?
quote:Dat ie het niet aan z'n vrienden geeft?Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een privé nummer?
quote:Je hebt gehoord dat er plannen zijn dat huurders in gebieden waar een tekort aan woningen is, fors meer gaan betalen?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooie 4/ 5 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidie
quote:Insgelijk ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Wenst iedereen sterkte
*Wenst iedereen een goede reis
*Wenst iedereen behouden thuiskomst
*Wenst iedereen beterschap
*Wenst iedereen gezondheid
*Wenst iedereen veul heil en zegen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Puick gedaan dan.
quote:oh top Caro wanneer komen de foto`s en wat voor behang, zelfde als dat leuke zitje van je???Op woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef CarOnline het volgende:
Pssst heks! Ik heb mn stoel! En mn behang! En mn iPhone 4!
Goeie dag gehad
quote:Ik denk hij heeft een sluwe goedkope constructie ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie het niet aan z'n vrienden geeft?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog niet, maar laten we kijken waar de avond ons heen brengt.
quote:Ga je toestenbord behangen met een leuk printjeOp woensdag 20 oktober 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh top Caro wanneer komen de foto`s en wat voor behang, zelfde als dat leuke zitje van je???
quote:Dáár zit je immers de hele dag tegen aan te kijken, booyah!Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je toestenbord behangen met een leuk printje
quote:Is dat een soort onpersoonlijke neukbeurt!?Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Wenst iedereen een zakelijk nummertje
quote:Neuh...maar wel betaald door de baasOp woensdag 20 oktober 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat een soort onpersoonlijke neukbeurt!?
quote:kunnen ze niet maken Schrutz, ze roepen zoveel, laten die stadsdeelvoorzitters maar eens gaan werken inplaats van dat vergaderen etc. en lopen borrelen in de baas zijn tijd.Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt gehoord dat er plannen zijn dat huurders in gebieden waar een tekort aan woningen is, fors meer gaan betalen?
quote:Ik wou dat er een derde soort was.Op woensdag 20 oktober 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn dat de even of de oneven nummers?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
laten die stadsdeelvoorzitters maar eens gaan werken inplaats van dat vergaderen etc
quote:Nee, dit komt uit Den Haag en is een structurele verandering van de huurmarkt.Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
ze willen zoveel, maar ze mogen maar zoveel procent huursverhoging erop gooien,
quote:nou las van de week ze willen ook maar 1 huurder en niet 3 op een woning, weet niet meer precies maar ze hadden weer een topidee aangedragen in de StoperaOp woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit komt uit Den Haag en is een structurele verandering van de huurmarkt.
quote:Dat is ook een behoorlijk dom idee, idd.Op woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou las van de week ze willen ook maar 1 huurder en niet 3 op een woning, weet niet meer precies maar ze hadden weer een topidee aangedragen in de Stopera
quote:had het al verbetert hoor in 4/5 kamers en Remlof gewoon de punt er tussenuit denken.Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de neuk moet jij met 45 kamers!?
quote:Amsterdam wil samenwonenden het huurhuis uit zettenOp woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook een behoorlijk dom idee, idd.
quote:Er is: 0Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat er een derde soort was.
quote:Bij mij scoor je alleen maar punten hoor HeksieOp woensdag 20 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had het al verbetert hoor in 4/5 kamers en Remlof gewoon de punt er tussenuit denken.
pppfftttt moeten jullie mij hebben, ben ik nu weer het mikpunt van spot, zeg het maar hoor dan pak ik me wapenuitrusting er wel weer bij.
quote:quote]Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Foksnor het volgende:Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Amsterdam wil samenwonenden het huurhuis uit zetten
quote:Zet m op heksje...Op woensdag 20 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had het al verbetert hoor in 4/5 kamers en Remlof gewoon de punt er tussenuit denken.
pppfftttt moeten jullie mij hebben, ben ik nu weer het mikpunt van spot, zeg het maar hoor dan pak ik me wapenuitrusting er wel weer bij.
quote:Ik vermoed dat de maatregel in eerste instantie bedoeld was om de huisjesmelkers die Oost-Europese arbeiders zodanig huisvesten in de wielen te rijden maar dat is dan wel heel erg met een kanon op een mug schieten.
quote:Ik ga vette sex hebben waar ze bij staan als ze hier komenOp woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef anufri het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Foksnor het volgende:
Amsterdam gaat zich tot in detail bemoeien met huurders die goedkoop huren
Amsterdam heeft iets nieuws bedacht om huurders uit het goedkope huurhuis te kunnen zetten, als je samenwoont zonder sex te hebben samen, dan moet je het huurhuis uit.
Hoe gaan ze dit aantonen vraag ik me af ???![]()
Gaat er een toezichthouder aan het bed zitten ??
http://www.telegraaf.nl/b(...)woning__.html?p=27,1
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef anufri het volgende:
Effe mijn Bami afgieten...
de kroepoek heb ik al op
quote:Of je past je eetpatroon aan aan het mediterraanseOp woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Patat. op schoot ,met gebakken ei en sla....
Want de restaurants gaan pas om 8 uur open, dus wij passen ons aan en eten wel thuis.
quote:Dan raakt meneer hondjes helemaal van de leg.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je past je eetpatroon aan aan het mediterraanse
quote:Qua middagpauze hebben ze het daar ook veel beter geregeld.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je past je eetpatroon aan aan het mediterraanse
quote:en weer huil ik met je mee Hondjes, wat heb jij ook een zwaar levenOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef hondjes het volgende:
Irritant hoor, die siesta...
Alles dicht tussen 1 en 5 uur, en volgende week is het dan al donker.
quote:Die debiele giebelGeip weer?Op woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister sinterklaas, en nu een typetje bij DWDD. Wat is dit voor kansloze shit.
quote:as we speak seg maar...Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Patat. op schoot ,met gebakken ei en sla....
Want de restaurants gaan pas om 8 uur open, dus wij passen ons aan en eten wel thuis.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef anufri het volgende:
[..]
as we speak seg maar...![]()
[ link | afbeelding ]
fucking een tien minuten bezig geweest om die pot augurken open te krijgen![]()
ik zou op die griek wachten maar ik sterruf van de honger![]()
en ik 1/3 van de kroepoek voor hem bewaard
quote:De 23e is de datum..waarop het meiske moet komen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en weer huil ik met je mee Hondjes, wat heb jij ook een zwaar leven
en wanneer komt die baby nou eens, ze is al toch over tijd of zit ik weer met de verkeerde maand in mijn hoofd.
quote:Sinds wij in Frankrijk wonen wij eigenlijk ook nooit meerOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef remlof het volgende:
Sinds ik een paar jaar in Milaan heb gewoond eet ik bijna nooit meer voor 8 uur 's avonds
quote:Sorry, that page doesn’t exist!Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef spuitje het volgende:
Geen idee of ik het hier mag plaatsen, zo niet verwijder het dan maar. Maar heb het gevoel dat er nu iemand echt volledig van zijn padje is!
http://home.nowlive.eu/nieuws/18799
quote:Zal niet
quote:Sjesus daar ben ik nooit in mijn leven geweest. Iemand heeft me aangegevenOp woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb jij misschien een bannetje bij vriendje Sly?
quote:Sly? is dat niet op VOL?Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb jij misschien een bannetje bij vriendje Sly?
quote:Wat mij betreft niet. De users die hierheen gevlucht zijn zijn al triestOp woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mag ik zijn verhaal kopieren en hier zetten?
quote:
quote:Het gaat toch over Wilders en de PVV? wie koppelt daar Sly van Nowlife daar nu aan?Op woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
quote:Weet ik veel.Op woensdag 20 oktober 2010 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat toch over Wilders en de PVV? wie koppelt daar Sly van Nowlife daar nu aan?
quote:Nee, doe maar niet.Op woensdag 20 oktober 2010 20:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
quote:Oehh.. het zit er nog wel in hé?Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, ook goed, vrijheid van meningsuiting is beperkt, maar dat wisten we al een tijdje..
quote:Daar gaat het niet om, maar het is niet ok als het daar wordt verwijderd (door een mod of door de poster) dat het hier nog terug te lezen is.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, ook goed, vrijheid van meningsuiting is beperkt, maar dat wisten we al een tijdje..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
vanmorgen in de Pers, ik zag 't ook
quote:Het staat er nog steeds gewoon..Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar het is niet ok als het daar wordt verwijderd (door een mod of door de poster) dat het hier nog terug te lezen is.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
vanmorgen in de Pers, ik zag 't ook
quote:Ja ik ook, twente is saaiOp woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Gert het volgende:
Voor en door zwakzinnigen.. ik ben weer van de partij.
quote:Nee, het is hun content, linkje is voldoende.Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds gewoon..![]()
Wil je nog een nieuw copietje?
quote:Neuhh, de aardigheid is er alweer vanaf.. het is Sly zijn relletje, en groot nieuws op zijn eigen site'tje blijkbaar, en aan nieuwe Rellen is hier op Sije Sokke-Fok geen behoefte meer!Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is hun content, linkje is voldoende.
quote:Mooi, dan ga je lekker daarheen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, de aardigheid is er alweer vanaf.. het is Sly zijn relletje, en groot nieuws op zijn eigen site'tje blijkbaar, en aan nieuwe Rellen is hier op Sije Sokke-Fok geen behoefte meer!
quote:O.K., het hele verhaal is tenslotte ook te volgen op de site voor mensen die er nog wel kunnen komen :-) Voor wie er niet kunnen komen en toch wel graag willen weten wat de beste man nu weer is overkomen: PM en ik stuur je zijn verhaaltje
quote:Die ex-Feyenoorder deed net een poging om het wat spannender te maken.
quote:welke filmOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Zo eerst fans kijken en straks naar de film!
quote:ohhh gaaf Liesje, heb de trailer gezien met die baby, hou je goed vast he en af en toe maar een kussen voor je gezicht houden hahahaaOp woensdag 20 oktober 2010 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Of ik wacht even op antwoord van SF, wat moet ik nou doen?
Paranormal Activity2 Heksje.
quote:Oh dat is wel heel tof jaOp woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
SF gaat een nieuwe openen.
Ja, staat achter.
quote:ja die trailer, en dat het kindje zo naar beneden in dat ledikant werd getrokken, ja leuke ontspannende film, popcorn erbij en gillen maar
quote:oeh ,ja ik houd wel erg van die films, maar ben daarna wel n paar maanden bang alleen en in t donker....
quote:Deze sla ik over, het is niet echt mijn genre, maar Sint wil ik wel zienOp woensdag 20 oktober 2010 21:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
oeh ,ja ik houd wel erg van die films, maar ben daarna wel n paar maanden bang alleen en in t donker....
quote:daarom moet je zulke films ook overdag kijken Annie hahaha doe ik tenminste anders durf ik niet eens meer naar bed.Op woensdag 20 oktober 2010 21:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
oeh ,ja ik houd wel erg van die films, maar ben daarna wel n paar maanden bang alleen en in t donker....
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze sla ik over, het is niet echt mijn genre, maar Sint wil ik wel zien
quote:Ja ik ook ,voor sinten ben ik niet bang ,alleen voor hans Teeuwen als Goedheilig man...Op woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze sla ik over, het is niet echt mijn genre, maar Sint wil ik wel zien
quote:dat vond ik stom, hou van Jiskefet maar die sceneOp woensdag 20 oktober 2010 21:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik ook ,voor sinten ben ik niet bang ,alleen voor hans Teeuwen als Goedheilig man...
quote:ja hahahah ik ook Exorcist was ook wel vies eng.....maanden als een bange wezel savonds op bedOp woensdag 20 oktober 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom moet je zulke films ook overdag kijken Annie hahaha doe ik tenminste anders durf ik niet eens meer naar bed.
weet nog wel heel lang geleden film gezien kwamen kinderhoofdjes uit de muur echt eng, nou heb zitten wachten tot die jongen van me thuis kwam die moest me naar bed brengen erg he haha en voor de exorsist ben ik nog steeds bang.
quote:da utregs, ffkes wannen
quote:Ja, dat is zielug. Die 3 wijven waarbij sbs een beetje probeert te steuken, dat is leuk!Op woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
Stomme wijven, en niet gestoord genoeg. Alleen vervelend.
Dat homootje dat z'n overleden moeder mist en weer een beetje bij haar is als Frans zingt, die is wel aandoenlijk.
quote:en een letter in onze schoen, en wie een witte letter had mocht bij Frans in zijn huis slapenOp woensdag 20 oktober 2010 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
We kregen allemaal een heel leuk naamkaartje op.
quote:zeker omdat hij heel goed in 5 seconde een tentje kan opzetten
quote:Terwijl die tenten 2seconds-tent heten, zelfs dat kan ie nietOp woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeker omdat hij heel goed in 5 seconde een tentje kan opzetten
quote:Die vuile overloper maakt 1-1
quote:haha maar vond Marcel ook wel zielug hoor, stond ie dan steeds zo achteraan bij die kutwijffen, want dat waren ze heel in en in gemeenOp woensdag 20 oktober 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terwijl die tenten 2seconds-tent heten, zelfs dat kan ie niet!
quote:Zeker weten. Dit was veel te makkelijk.Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Magertjes, je zou denken dat tussen de fans van Fransie grotere gekken rondlopen.
quote:Maar je blijft hopen he? Tenminste ik wel, er hebben wat pareltjes tussen gezeten al.Op woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten. Dit was veel te makkelijk.
Het is nu al een paar keer niet echt geweldig kijkvoer, dat Fans.
quote:A jawel. Het is heerlijk aapjes kijken als ze hun best hebben gedaan. Maar dit was enorm gemakzuchtig in elkaar geflanst.Op woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je blijft hopen he? Tenminste ik wel, er hebben wat pareltjes tussen gezeten al.
quote:Als de film straks maar minder in elkaar geflanst is.Op woensdag 20 oktober 2010 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
A jawel. Het is heerlijk aapjes kijken als ze hun best hebben gedaan. Maar dit was enorm gemakzuchtig in elkaar geflanst.
quote:Film?Op woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als de film straks maar minder in elkaar geflanst is.Heb er zo'n zin in.
quote:Er waren ineens al zes pagina's bijgekomen na het sporten en eten, dus heb een beetje lomp teruggele..scrolld geloof ik.Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Jij leest wel heel belabberd terug.
Live review: 'Paranormal Activity 2'
quote:Oeh, bah.Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
Jij leest wel heel belabberd terug.
Live review: 'Paranormal Activity 2'
quote:Jawel!
quote:Ernstig gewonden door ongeval door gladheid
BIDDINGHUIZEN - Drie mensen zijn woensdagavond ernstig gewond geraakt toen twee voertuigen frontaal tegen elkaar botsten in Biddinghuizen. Volgens een woordvoerder van de politie is gladheid door hagel waarschijnlijk de oorzaak.
Het ongeval gebeurde op de Biddingringweg in Biddinghuizen (Flevoland) omstreeks tien over tien. De gewonden zijn naar verschillende ziekenhuizen in de omgeving gebracht.
Volgens de zegsman is het ter plekke een chaos en „spekglad”.
quote:We zijn blij dat je er dan weer bent. (ik spreek even voor de rest van de mensen op Hollandse bodem, want die slapen toch.) 4 uur? Dan zou ik lekker toch nog even snel een duik nemen,Op donderdag 21 oktober 2010 03:00 schreef Copycat het volgende:
Of je gaat gewoon je Facebook bijwerken.
Eerst maar eens douchen! Nog vier uur voordat de reis begint: Denpasar - Jakarta - Dubai - Amsterdam.
Als het goed is, land ik over 29 uur weer op Hollandse bodem. Jeuj!
quote:It was meant to be, jij en die tas.Op donderdag 21 oktober 2010 04:33 schreef Copycat het volgende:
Thanks!
Ontbeten. Tas zo goed als ingepakt, overcomplete Eastpak-tas aan iemand van de staf gegeven. Het is hier half elf, nog anderhalf uur met boek aan het zwembad.
Ik ging trouwens gisteren alleen even die winkel in waar ik mijn übercoole tas heb gekocht omdat de naam van de winkel Copycat was. Meteen raak. Go figure!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Môgge! Heerlijk weertje, koud en zonnig![]()
Ian op weg naar de eerste stap voor een carrière!![]()
Ik heb een nieuw telefoontje besteld, kon niet wachten op de iPhone. LG Crystal, ook tof![]()
Krijg een hoop credits op de zaak voor het opvangen van zwangere collega's werk.![]()
Ik mag mezelf bij gaan scholen op kosten van de zaak.
En Cc komt terug!![]()
Het is een mooie dag.
quote:hey lees ik net Mera, een sollicitatie of????Op donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Môgge! Heerlijk weertje, koud en zonnig![]()
Ik heb een nieuw telefoontje besteld, kon niet wachten op de iPhone. LG Crystal, ook tof![]()
Krijg een hoop credits op de zaak voor het opvangen van zwangere collega's werk.![]()
Ik mag mezelf bij gaan scholen op kosten van de zaak.
En Cc komt terug!![]()
Het is een mooie dag.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:28 schreef CarOnline het volgende:
Oh!
Waarom reageer ik bóven een quote?
Ik krijg vast alzheimert
quote:Super tofOp donderdag 21 oktober 2010 09:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Eerste gesprek voor hopelijk werk-leer traject..Op donderdag 21 oktober 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey lees ik net Mera, een sollicitatie of????
quote:Kut jurk..Op donderdag 21 oktober 2010 09:40 schreef Noek het volgende:
Mijn jurkje past nog steeds niet, kind ziek, auto start kut met koud weer maar ik heb wel facebook.
Het is een mooie dag!
quote:In schoolverband of zelfstandig?Op donderdag 21 oktober 2010 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerste gesprek voor hopelijk werk-leer traject..
Eindelijk, na eindeloos afvragen wat te doen, zeuren, bellen, schrijven, wachten wachten wachten...![]()
quote:Het is gewoon in hetzelfde pand hoor alleen in een andere kamer.Op donderdag 21 oktober 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh! Spann0nd![]()
En bevalt het?
quote:Omdat het de enige maat was die ze nog hadden. Daarom was die ook zo afgeprijsd en klein. Misschien als ik 2 ribben verwijder, dat het dan wat wordt. Of zal ik het met 2 niet redden denk je? Wel grappig, zo goedkoop en nog een rib uit je lijf!Op donderdag 21 oktober 2010 09:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kut jurk..
Waarom werkt ie niet mee, breng maar terug ofzo..
quote:Dat is toch gewoon schmink, of niet!
quote:Ja, dat is spray tan, hoop ik. Jouw goudvis wants Snooki.Op donderdag 21 oktober 2010 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon schmink, of niet!
Die wijven zijn ook vies trouwens, zou er m'n geile goudvis nog vanaf trappen.
quote:Kan me niet voorstellen dat een jurk jou niet pastOp donderdag 21 oktober 2010 09:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het de enige maat was die ze nog hadden. Daarom was die ook zo afgeprijsd en klein. Misschien als ik 2 ribben verwijder, dat het dan wat wordt. Of zal ik het met 2 niet redden denk je? Wel grappig, zo goedkoop en nog een rib uit je lijf!
quote:Google... Yersey Shore... dat is toch de "Amerikaanse Oh Oh Cherso"?Op donderdag 21 oktober 2010 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is spray tan, hoop ik. Jouw goudvis wants Snooki.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zo'n fan en het gaat echt nergens over. Love it!
quote:68!Op donderdag 21 oktober 2010 10:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een jurk jou niet past
Welke maat heb je gekocht, 140?
quote:Jersey Shore is op dit moment de enige echte rls voor mij. Zij vechten en neuken echt met elkaar. Net dgk maar dan met oompa loompa's.Op donderdag 21 oktober 2010 10:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Google... Yersey Shore... dat is toch de "Amerikaanse Oh Oh Cherso"?
Ik liet 'r even aan Nemo zien, z'n tongetje deed
quote:Waarom post je dit nu pas?Op donderdag 21 oktober 2010 10:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Jersey Shore is op dit moment de enige echte rls voor mij. Zij vechten en neuken echt met elkaar. Net dgk maar dan met oompa loompa's.
quote:Ik zit er zelf ook pas net op. Ik heb binnen een dag heel seizoen 1 gezien en nu kijk ik elke zondagavond trouw naar MTV.
quote:Ja! Rond half 3 voelde ik de liefde stromen!Op donderdag 21 oktober 2010 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
68!![]()
Een GaGa app? Jij hebt een nieuwe iPhone. Ik had er gisteren ook eentje in handen. Voelde je dat? Ik ging toen even connecten met je. Ik voelde wat jij voelde. Echt heel fijn!
quote:Ja, vanochtend je brigje gehad ja.Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Rond half 3 voelde ik de liefde stromen!
Of dat kwam omdat ik vrij was. Ping gehad?
Anders heb ik de verkeerde Noek
Ik ga ff wat doen. Maar de nieuwe is inderdaad fijn.
Oh en een Gaga CarOke app he! For free!
quote:Ja, ik zag het vanmorgen. Ontzettende goed deal. Goed gedaan. Metallica is erg tof om op te rocken.Op donderdag 21 oktober 2010 10:39 schreef remlof het volgende:
Dit kon ik niet laten liggen op iBood:
[ afbeelding ]
Guitar Hero: Metallica voor Xbox 360 inclusief gitaar voor ¤ 39.95
quote:Ik ga gewoon m'n schoen zetten volgende week en als ie er is prop ik 'm er in en ga ik de volgende ochtend heel blij doenOp donderdag 21 oktober 2010 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik zag het vanmorgen. Ontzettende goed deal. Goed gedaan. Metallica is erg tof om op te rocken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, daar past best nog wel een Metallica gitaar bij hè.
quote:dan is Sinterklaas er nog niet hoor Remlof, dan is het nog geen tijd om een liedje te zingen en je schoen te zetten.Op donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga gewoon m'n schoen zetten volgende week en als ie er is prop ik 'm er in en ga ik de volgende ochtend heel blij doen
quote:Moet jij eens oplettenOp donderdag 21 oktober 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan is Sinterklaas er nog niet hoor Remlof, dan is het nog geen tijd om een liedje te zingen en je schoen te zetten.
quote:nou oke, roep je dan wel ff keihard * dank U Sinterklaasje*
quote:Ach welnee, jij gaat 'm onmiddelijk uitpakken en Seek&Destroy met de buren delen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga gewoon m'n schoen zetten volgende week en als ie er is prop ik 'm er in en ga ik de volgende ochtend heel blij doen
quote:Dat jij dat alweer gezien had, vanochtend.
quote:True story. Rocken met een luchtgitaar is teh shit.Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
Rocken met een plastic gitaar is zo 2008.
quote:Ik vind jou wel een type voor de Dutch Air Guitar Championship!Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
Maar wel grappig, van die figuren die op kampioenschappen dan zo knettershard kunnen button bashen dat ze echt denken de nieuwe Brian May te kunnen worden.
quote:Ow jaOp donderdag 21 oktober 2010 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach welnee, jij gaat 'm onmiddelijk uitpakken en Seek&Destroy met de buren delen.
quote:Sad but true.Op donderdag 21 oktober 2010 10:53 schreef Gert het volgende:
Dat jij dat alweer gezien had, vanochtend.
quote:Neee! Een air-triangelOp donderdag 21 oktober 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
True story. Rocken met een luchtgitaar is teh shit.![]()
Jonguh, op plastic solo-en gaat nooit uit. Dat is als happy hardcore.
quote:Nee? Wazzup met Leandra dan?Op donderdag 21 oktober 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
wat anders, iemand al wat over Leandra gehoord??/
quote:Vanwaar de afkeer?Op donderdag 21 oktober 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
Maar wel grappig, van die figuren die op kampioenschappen dan zo knettershard kunnen button bashen dat ze echt denken de nieuwe Brian May te kunnen worden.
quote:Wij doen alles on air. Masters of the air zijn wij. Wij zijn de famfare, drumband en orkest in één.Op donderdag 21 oktober 2010 10:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neee! Een air-triangel
Dwarsfluit, trompet, yukelile, saxofoon, drumstel...
quote:ff terug voor je zoeken. ja gevonden heeft N gisteren gepost in ouders en hier.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Wij doen alles on air. Masters of the air zijn wij. Wij zijn de famfare, drumband en orkest in één.
En dat op één avond.We zijn volgens mij alleen de gitaar vergeten.
quote:Oh! Das minder. Hopelijk is het geen zwangerschapsvergiftiging. Daar knap je niet echt van op.Op donderdag 21 oktober 2010 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff terug voor je zoeken. ja gevonden heeft N gisteren gepost in ouders en hier.
Hallo , Nostalgist hier,van Leandra..
Leandra vroeg me even hier te posten. In verband met een verhoogde bloeddruk, eiwit in de urine, een verminderd bewegen van onze kleine vannacht en het feit dat dat gynaecoloog haar zo aardig vindt, vond hij het beter om haar een paar daagjes te observeren in het ziekenhuis.. Geen alarmerende waardes maar toch wel tegen gevarenzone (wellicht zwangerschapsvergiftiging) aan..
Ze maken weer een hartfilmpje, en dat ziet er goed uit. Net zoals vanmorgen.. De kleine gaf op weg naar het ziekenhuis aan dat het er niet mee eens was, dus dat was ook al weer positief..
We wachten af, ik probeer jullie op de hoogte te houden als er nieuws te melden is..
Gr Nostalgist
quote:zou wel leuk wezen als we met zijn alle wat opsturen naar Leandra
quote:Ik denk dat Liesje vriendelijk bedankt maar ze heeft een nare film gezien vannacht. Misschien dat ze nu heel anders tegen dingen aankijkt.Op donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
zou wel leuk wezen als we met zijn alle wat opsturen naar Leandra
quote:Gewoon meeslepen en aanwijzen.Op donderdag 21 oktober 2010 11:04 schreef Gert het volgende:
En air jerk offen scheelt kleenex.![]()
Ik tokkel nog op zo'n houten ding met snaren. Hopelijk knappen ze niet want als je nieuwe wilt dan vragen ze in de winkel welke button er dan stuk is.
quote:hoop het dat Liesje het nog 1 keer wilt doenOp donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat Liesje vriendelijk bedankt maar ze heeft een nare film gezien vannacht. Misschien dat ze nu heel anders tegen dingen aankijkt.
quote:Het was niet serieus tita, maar ik wacht de topics rustig af.Op donderdag 21 oktober 2010 11:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou wel leuk wezen als we met zijn alle wat opsturen naar Leandra
quote:Ja, echt!Op donderdag 21 oktober 2010 11:04 schreef Gert het volgende:
En air jerk offen scheelt kleenex.![]()
Ik tokkel nog op zo'n houten ding met snaren. Hopelijk knappen ze niet want als je nieuwe wilt dan vragen ze in de winkel welke button er dan stuk is.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:13 schreef CarOnline het volgende:
Haa als ik ooit wat heb, wil ik graag chocola.
Geen bloemen. Tenzij ik dood ben.
Alhoewel. Dan hoeft het niet meer.
Zoals mijn tante zei: as ik dood bin, hoeft ze ook niet met bloemen aan te komen, hadden ze maar moeten doen toen ik leefde. (toen er door oom werd aangegeven dat ze geen blomme wensten)
Mn zusje, heel oprecht: wat moesten we dan doen, met een grafkrans op visite![]()
quote:nou vind het toch een lieve gedachte van je al was het een grapjeOp donderdag 21 oktober 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was niet serieus tita, maar ik wacht de topics rustig af.
quote:Dat heb ik met de vorige gitaar gedaan, toen een snaar kapot was. Die vent keek heel raar en liep er mee naar achteren."Even een collega laten zien". Ik wachten en wachten. Kwamen ze terug: "Ik weet niet wat je uitgespookt hebt met dat ding, maar zo zou het weer moeten lukken." Waren alle zes de snaren eraf en hadden ze er vijf buttons op geplakt.Op donderdag 21 oktober 2010 11:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gewoon meeslepen en aanwijzen.
Ik moet een nieuwe van ditte!
quote:Ik moet er niet aan denken dat ze opeens snaren op de mijne zouden zetten. Daaaag leven, daaaag!Op donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik met de vorige gitaar gedaan, toen een snaar kapot was. Die vent keek heel raar en liep er mee naar achteren."Even een collega laten zien". Ik wachten en wachten. Kwamen ze terug: "Ik weet niet wat je uitgespookt hebt met dat ding, maar zo zou het weer moeten lukken." Waren alle zes de snaren eraf en hadden ze er vijf buttons op geplakt.
quote:het is saai en brammetje blijft snotteren, arme man heeft griep denk ik, maandag klonk hij ook al niet zo lekker.Op donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, echt!![]()
tis rustig bij De rechtzaak
quote:Zullen we hem een bloemetje sturen?Op donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
het is saai en brammetje blijft snotteren, arme man heeft griep denk ik, maandag klonk hij ook al niet zo lekker.
quote:MensenOp donderdag 21 oktober 2010 11:22 schreef Jian het volgende:
Mensen die een gamepad in de vorm van een gitaar, een gitaar noemen..... Mensen die met een gebroken snaar naar een winkel gaan
quote:Het is min of meer een gelopen zaak, formaliteiten worden afgehandeldOp donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is saai en brammetje blijft snotteren, arme man heeft griep denk ik, maandag klonk hij ook al niet zo lekker.
quote:nou Bloemetje sturen aan Brammetje, wil hem wel vertroetelen en hem onder de warme wol vertroetelenOp donderdag 21 oktober 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Zullen we hem een bloemetje sturen?![]()
Topic ergens openen en dan wachten totdat Remlof langskomt. [ afbeelding ]
quote:ja, en het duurt nog wel een paar uur, wil beetje vuurwerk enzo, ze moeten ook aan de kijkers denkenOp donderdag 21 oktober 2010 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is min of meer een gelopen zaak, formaliteiten worden afgehandeld
quote:Dat je de volgende dag naar beneden loopt, de gitaarhoek in, en... WT FUCKING F!!Op donderdag 21 oktober 2010 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ze opeens snaren op de mijne zouden zetten. Daaaag leven, daaaag!![]()
quote:hey Teun, nu ff in gewoon NederlandsOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Werkelijk waar, als je terugleest is het te bizar voor woorden, die übefkleffe inteelt figuren die elkaar zitten te fêteren en het liefst met een zo hip mogelijk bedachte tekst.![]()
Nah, succes er maar weer mee, kom wel weer een keer terug in een volgend topic dat niet om zeep geholpen is.
quote:Huillie!Op donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Werkelijk waar, als je terugleest is het te bizar voor woorden, die übefkleffe inteelt figuren die elkaar zitten te fêteren en het liefst met een zo hip mogelijk bedachte tekst.![]()
Nah, succes er maar weer mee, kom wel weer een keer terug in een volgend topic dat niet om zeep geholpen is.
quote:Liefde is haar plastic gamepads vervangen voor echte StratsOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je de volgende dag naar beneden loopt, de gitaarhoek in, en... WT FUCKING F!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:loop maar weer wegOp donderdag 21 oktober 2010 11:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Hm hm, how evOl.Op donderdag 21 oktober 2010 11:35 schreef Gert het volgende:
Liefde is: dit topic héél lang openhouden.![]()
![]()
quote:Stap er maar overheen. Het ligt weer eens op de grond te spartelen en te janken. 3..2..1.. of er komt wel weer een zuur bericht over de gehele mensheid en deze sc in het bijzonder.
quote:Hij zou eens in andere Sc's moeten komen...das pas schrikkenOp donderdag 21 oktober 2010 11:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Stap er maar overheen. Het ligt weer eens op de grond te spartelen en te janken. 3..2..1.. of er komt wel weer een zuur bericht over de gehele mensheid en deze sc in het bijzonder.
quote:Vind je telefoon maar eens snel in zo'n togaOp donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
whaaaa zag je dat Jian, Brammetje kreeg rood hoofd hij werd gebeld
hey liev![]()
quote:Oeh, welke?Op donderdag 21 oktober 2010 11:39 schreef Laysa het volgende:
Hij zou eens in andere Sc's moeten komen...das pas schrikken
quote:hahaha hij werd ff nerveus, heel ff maar hoorOp donderdag 21 oktober 2010 11:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind je telefoon maar eens snel in zo'n toga
quote:
quote:Checkt posthistorie!Op donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg ik niet want daar zijn ze nog lief tegen elkaar...al begint het heel af en toe ook ietwat te donderen
quote:Jij bedoelt die jonge vent! dat is ook een Rechter ja., dat zijn ze alle vier die daar zitten. Dat vind ik trouwens wel een behoorlijk scherpe vent, die wees die mafketel met die paardenstaart een paar dagen geleden zo mooi terecht.Op donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:
Jian, die naast Rechter Moors zit, die man met dat zwarte haar, hij is ook wel eens aan het woord, wat is hij ??? ook een rechter, hij lacht nooit heb ik al opgemerkt.
quote:ze zijn allemaal nog heel jong en onschuldigOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Checkt posthistorie!Oeh Sherlock, I.
[TAL SC #656] Jumpend in bed. Wann leuke sc!Nou, als ik in de 50 was, dan wist ik het wel. Daar zijn ze in elk geval wel leuk en goed. Subtiel!
quote:Kijk daar wil ik nu wel een inzameling voor houden hier. Ik heb al iemand op het oog en als er genoeg binnenkomt nog wel 2 ookOp donderdag 21 oktober 2010 11:43 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elijk___.html?p=15,2
Terug kan je niet meer...dus enkele reis Mars..
wie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:ja die bedoel ik, oke ook een rechter, want dat vrouwtje met dat pot gel in haar haar is toch een officier van Justitie, en die oudere dame met dat grijze haar, zei heeft ook een stuk voorgelezen is dat ook dan een rechter??? ja ik wil nu alles weten hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bedoelt die jonge vent! dat is ook een Rechter ja., dat zijn ze alle vier die daar zitten. Dat vind ik trouwens wel een behoorlijk scherpe vent, die wees die mafketel met die paardenstaart een paar dagen geleden zo mooi terecht.
quote:2 of 3 x een stukje meegelezen, maar daar krijg k helemaal kiespijn van, dan toch nog liever dat gevoos van jou en GertOp donderdag 21 oktober 2010 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Checkt posthistorie!Oeh Sherlock, I.
[TAL SC #656] Jumpend in bed. Wann leuke sc!Nou, als ik in de 50 was, dan wist ik het wel. Daar zijn ze in elk geval wel leuk en goed. Subtiel!
quote:Whehehehe love love love.....zo zie je maar meer dat het hier eik gewoon een zure sloot is...dat het niet zuur genoeg voor teun is das een heel ander verhaalOp donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
2 of 3 x een stukje meegelezen, maar daar krijg k helemaal kiespijn van, dan toch nog liever dat gevoos van jou en Gert
quote:Liefde is kiespijn, jwz. Tanden op elkaar en doorbijten.Op donderdag 21 oktober 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
2 of 3 x een stukje meegelezen, maar daar krijg k helemaal kiespijn van, dan toch nog liever dat gevoos van jou en Gert
quote:Die vier vertegenwoordigen de Rechtbank, dat zijn Rechters, die 2 aan de zijkant zeg maar zijn Officieren van Justitie, die vertegenwoordigen het OM (Openbaar Ministerie)Op donderdag 21 oktober 2010 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die bedoel ik, oke ook een rechter, want dat vrouwtje met dat pot gel in haar haar is toch een officier van Justitie, en die oudere dame met dat grijze haar, zei heeft ook een stuk voorgelezen is dat ook dan een rechter??? ja ik wil nu alles weten hoor.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Die vier vertegenwoordigen de Rechtbank, dat zijn Rechters, die 2 aan de zijkant zeg maar zijn Officieren van Justitie, die vertegenwoordigen het OM (Openbaar Ministerie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |