quote:Waarom zou ik bang zijn? Ik heb geen behoefte om te verkopen, en zit rete laag qua hypotheek
quote:Ligt eraan wat en voor hoeveel.Op woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Dementor het volgende:
20 jaar huren is ook zonde van het geld.
quote:Goed gedaanOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef CarOnline het volgende:
Wat heerlijk, ik heb 2 keukenprinsesjes gebaard![]()
quote:Die quote is dan ook van een dramatische userOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Zulks een dramatische quote in je sig, Remmie...
quote:Oh dat komt hier ook nog welOp woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed gedaanIk baar enkel zorgen
quote:IanOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die quote is dan ook van een dramatische user
quote:Jij post toch sowieso gewoon overal?Op woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:ik heb geen hypotheek, mag ik hier nu wel posten
quote:Jij gaat voor de schaarste op de woningmarkt betalenOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:ik heb geen hypotheek, mag ik hier nu wel posten
quote:neeOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij post toch sowieso gewoon overal?
quote:Als je erg drama bent krijg je 13 kaartjesOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij post toch sowieso gewoon overal?
quote:Ik had een mailtje van KPN vandaag:Op woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef CarOnline het volgende:
Pssst heks! Ik heb mn stoel! En mn behang! En mn iPhone 4!
Goeie dag gehad
quote:Fok! users stuurde mij 0 kaartjes, dat was echt fantastisch.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je erg drama bent krijg je 13 kaartjes
quote:Dat roepen ze nu al zo'n 3 jaar, ooit gaan wij de iPhone verkopen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een mailtje van KPN vandaag:
De iPhone binnenkort verkrijgbaar bij KPN
U heeft op kpn.com aangegeven dat u graag wilt weten wanneer de iPhone bij KPN verkrijgbaar is. Op dit moment hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Natuurlijk laten wij het u direct weten als de verkoop start. Zo bent u de eerste die het toestel op kpn.com kan bestellen!
Met vriendelijke groet,
KPN.com!
quote:Hij komt er aan, Mera heeft het net na zitten pluizen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een mailtje van KPN vandaag:
De iPhone binnenkort verkrijgbaar bij KPN
U heeft op kpn.com aangegeven dat u graag wilt weten wanneer de iPhone bij KPN verkrijgbaar is. Op dit moment hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Natuurlijk laten wij het u direct weten als de verkoop start. Zo bent u de eerste die het toestel op kpn.com kan bestellen!
Met vriendelijke groet,
KPN.com!
quote:mooie 4/ 5 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidieOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat voor de schaarste op de woningmarkt betalen
quote:Nu komt ie echt. Ze verkochten 'm al wel trouwens, maar op heel kleine schaal aan trouwe klanten.Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat roepen ze nu al zo'n 3 jaar, ooit gaan wij de iPhone verkopen.
quote:ik heb alleen een zakelijk nummer.Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu komt ie echt. Ze verkochten 'm al wel trouwens, maar op heel kleine schaal aan trouwe klanten.
Anyway, mijn abo loopt nog t/m 31 januari dus zo'n haast heb ik niet.
quote:4 euro in de maand?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooie 4/ 5 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidie
quote:Wat de neuk moet jij met 45 kamers!?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooie/ 45 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidie
quote:Wat is het verschil met een privé nummer?Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
ik heb alleen een zakelijk nummer.
quote:Ik betaal de rekeningen niet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een privé nummer?
quote:Dat ie het niet aan z'n vrienden geeft?Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een privé nummer?
quote:Je hebt gehoord dat er plannen zijn dat huurders in gebieden waar een tekort aan woningen is, fors meer gaan betalen?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooie 4/ 5 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidie
quote:Insgelijk ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Wenst iedereen sterkte
*Wenst iedereen een goede reis
*Wenst iedereen behouden thuiskomst
*Wenst iedereen beterschap
*Wenst iedereen gezondheid
*Wenst iedereen veul heil en zegen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Puick gedaan dan.
quote:oh top Caro wanneer komen de foto`s en wat voor behang, zelfde als dat leuke zitje van je???Op woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef CarOnline het volgende:
Pssst heks! Ik heb mn stoel! En mn behang! En mn iPhone 4!
Goeie dag gehad
quote:Ik denk hij heeft een sluwe goedkope constructie ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ie het niet aan z'n vrienden geeft?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nog niet, maar laten we kijken waar de avond ons heen brengt.
quote:Ga je toestenbord behangen met een leuk printjeOp woensdag 20 oktober 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh top Caro wanneer komen de foto`s en wat voor behang, zelfde als dat leuke zitje van je???
quote:Dáár zit je immers de hele dag tegen aan te kijken, booyah!Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je toestenbord behangen met een leuk printje
quote:Is dat een soort onpersoonlijke neukbeurt!?Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
*Wenst iedereen een zakelijk nummertje
quote:Neuh...maar wel betaald door de baasOp woensdag 20 oktober 2010 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat een soort onpersoonlijke neukbeurt!?
quote:kunnen ze niet maken Schrutz, ze roepen zoveel, laten die stadsdeelvoorzitters maar eens gaan werken inplaats van dat vergaderen etc. en lopen borrelen in de baas zijn tijd.Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt gehoord dat er plannen zijn dat huurders in gebieden waar een tekort aan woningen is, fors meer gaan betalen?
quote:Ik wou dat er een derde soort was.Op woensdag 20 oktober 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn dat de even of de oneven nummers?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
laten die stadsdeelvoorzitters maar eens gaan werken inplaats van dat vergaderen etc
quote:Nee, dit komt uit Den Haag en is een structurele verandering van de huurmarkt.Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
ze willen zoveel, maar ze mogen maar zoveel procent huursverhoging erop gooien,
quote:nou las van de week ze willen ook maar 1 huurder en niet 3 op een woning, weet niet meer precies maar ze hadden weer een topidee aangedragen in de StoperaOp woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dit komt uit Den Haag en is een structurele verandering van de huurmarkt.
quote:Dat is ook een behoorlijk dom idee, idd.Op woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou las van de week ze willen ook maar 1 huurder en niet 3 op een woning, weet niet meer precies maar ze hadden weer een topidee aangedragen in de Stopera
quote:had het al verbetert hoor in 4/5 kamers en Remlof gewoon de punt er tussenuit denken.Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de neuk moet jij met 45 kamers!?
quote:Amsterdam wil samenwonenden het huurhuis uit zettenOp woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook een behoorlijk dom idee, idd.
quote:Er is: 0Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat er een derde soort was.
quote:Bij mij scoor je alleen maar punten hoor HeksieOp woensdag 20 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had het al verbetert hoor in 4/5 kamers en Remlof gewoon de punt er tussenuit denken.
pppfftttt moeten jullie mij hebben, ben ik nu weer het mikpunt van spot, zeg het maar hoor dan pak ik me wapenuitrusting er wel weer bij.
quote:quote]Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Foksnor het volgende:Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Amsterdam wil samenwonenden het huurhuis uit zetten
quote:Zet m op heksje...Op woensdag 20 oktober 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had het al verbetert hoor in 4/5 kamers en Remlof gewoon de punt er tussenuit denken.
pppfftttt moeten jullie mij hebben, ben ik nu weer het mikpunt van spot, zeg het maar hoor dan pak ik me wapenuitrusting er wel weer bij.
quote:Ik vermoed dat de maatregel in eerste instantie bedoeld was om de huisjesmelkers die Oost-Europese arbeiders zodanig huisvesten in de wielen te rijden maar dat is dan wel heel erg met een kanon op een mug schieten.
quote:Ik ga vette sex hebben waar ze bij staan als ze hier komenOp woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef anufri het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Foksnor het volgende:
Amsterdam gaat zich tot in detail bemoeien met huurders die goedkoop huren
Amsterdam heeft iets nieuws bedacht om huurders uit het goedkope huurhuis te kunnen zetten, als je samenwoont zonder sex te hebben samen, dan moet je het huurhuis uit.
Hoe gaan ze dit aantonen vraag ik me af ???![]()
Gaat er een toezichthouder aan het bed zitten ??
http://www.telegraaf.nl/b(...)woning__.html?p=27,1
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef anufri het volgende:
Effe mijn Bami afgieten...
de kroepoek heb ik al op
quote:Of je past je eetpatroon aan aan het mediterraanseOp woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Patat. op schoot ,met gebakken ei en sla....
Want de restaurants gaan pas om 8 uur open, dus wij passen ons aan en eten wel thuis.
quote:Dan raakt meneer hondjes helemaal van de leg.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je past je eetpatroon aan aan het mediterraanse
quote:Qua middagpauze hebben ze het daar ook veel beter geregeld.Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je past je eetpatroon aan aan het mediterraanse
quote:en weer huil ik met je mee Hondjes, wat heb jij ook een zwaar levenOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef hondjes het volgende:
Irritant hoor, die siesta...
Alles dicht tussen 1 en 5 uur, en volgende week is het dan al donker.
quote:Die debiele giebelGeip weer?Op woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister sinterklaas, en nu een typetje bij DWDD. Wat is dit voor kansloze shit.
quote:as we speak seg maar...Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
Patat. op schoot ,met gebakken ei en sla....
Want de restaurants gaan pas om 8 uur open, dus wij passen ons aan en eten wel thuis.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:17 schreef anufri het volgende:
[..]
as we speak seg maar...![]()
[ link | afbeelding ]
fucking een tien minuten bezig geweest om die pot augurken open te krijgen![]()
ik zou op die griek wachten maar ik sterruf van de honger![]()
en ik 1/3 van de kroepoek voor hem bewaard
quote:De 23e is de datum..waarop het meiske moet komen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en weer huil ik met je mee Hondjes, wat heb jij ook een zwaar leven
en wanneer komt die baby nou eens, ze is al toch over tijd of zit ik weer met de verkeerde maand in mijn hoofd.
quote:Sinds wij in Frankrijk wonen wij eigenlijk ook nooit meerOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef remlof het volgende:
Sinds ik een paar jaar in Milaan heb gewoond eet ik bijna nooit meer voor 8 uur 's avonds
quote:Sorry, that page doesn’t exist!Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef spuitje het volgende:
Geen idee of ik het hier mag plaatsen, zo niet verwijder het dan maar. Maar heb het gevoel dat er nu iemand echt volledig van zijn padje is!
http://home.nowlive.eu/nieuws/18799
quote:Zal niet
quote:Sjesus daar ben ik nooit in mijn leven geweest. Iemand heeft me aangegevenOp woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb jij misschien een bannetje bij vriendje Sly?
quote:Sly? is dat niet op VOL?Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb jij misschien een bannetje bij vriendje Sly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |