We hadden er veel zin in en waren om kwart over 11 al in de stad. Eerst maar even de kaartjes ophalen en dan nog even lekker eten bij de Mac. Het duurde allemaal even maar uiteindelijk kregen we onze kaartjes en haasten ons om nog wat junkfood naar binnen te proppen. 5 voor 12 terug bij de bioscoop, en dat was even slikken. Er stond een rij door de halve bioscoop heen en toen bedachten we pas dat het herfstvakantie was. Gelukkig begon de film iets later en waren we precies op tijd.
Ook aan het publiek was het duidelijk te zien dat het herstvakantie was. Veel scholieren en jong volk. Er waren vannacht 2 voorstellingen in de Pathe aan het Spui werd ons verteld, vanwege de grote opkomst. Ongeveer 1000 mensen hebben daar vanavond kunnen genieten van deze film.
Het duurde vrij lang voor het echt spannend werd, dat merkte je ook erg aan de zaal. Het publiek werd een beetje lacherig en er was vrij veel geroezemoes. Er gebeurde niet zoveel in de film en wat er gebeurde was eerder een beetje grappig dan spannend. Op den duur begon het allemaal ook op mijn lachspieren te werken.
Ongeveer halverwege de film begon de sfeer in de zaal wat om te slaan, de film werd wat spannender en de zaal werd stiller, het gelach nam af. Het verhaal begon mij ook meer te pakken, ik wist inmiddels wie wie was en vroeg me niet meer steeds af wie het toch filmde. Hoewel je af en toe wíst dat je er zo iets zou gebeuren ben ik toch een paar keer flink geschrokken en dat was leuk.
Al met al vond ik het een aardige film. Niet zo eng als ik verwacht/gehoopt had maar prima te kijken. Wat voor de spanning ook mee telde was het publiek in de zaal. Door het gelach en gepraat kon ik soms moeilijk mijn aandacht bij de film houden, waardoor ik er daarna echt weer even in moest komen. Dat was jammer. Ik denk dat als ik deze film op een gure herfstavond, alleen, s'avonds onder een dekentje op mijn bank had gekeken, ik tóch echt wel even angstig een blik in mijn kelderkast had geworpen voor het slapengaan.

Bedankt Fok! Ik vond het leuk.
Ik weet niet hoeveel ik over het verhaal moet vertellen, ik wil niet teveel spoileren.