quote:Waarom zou ik bang zijn? Ik heb geen behoefte om te verkopen, en zit rete laag qua hypotheek
quote:Ligt eraan wat en voor hoeveel.Op woensdag 20 oktober 2010 18:59 schreef Dementor het volgende:
20 jaar huren is ook zonde van het geld.
quote:Goed gedaanOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef CarOnline het volgende:
Wat heerlijk, ik heb 2 keukenprinsesjes gebaard![]()
quote:Die quote is dan ook van een dramatische userOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Zulks een dramatische quote in je sig, Remmie...
quote:Oh dat komt hier ook nog welOp woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed gedaanIk baar enkel zorgen
quote:IanOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die quote is dan ook van een dramatische user
quote:Jij post toch sowieso gewoon overal?Op woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:ik heb geen hypotheek, mag ik hier nu wel posten
quote:Jij gaat voor de schaarste op de woningmarkt betalenOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:ik heb geen hypotheek, mag ik hier nu wel posten
quote:neeOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij post toch sowieso gewoon overal?
quote:Als je erg drama bent krijg je 13 kaartjesOp woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij post toch sowieso gewoon overal?
quote:Ik had een mailtje van KPN vandaag:Op woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef CarOnline het volgende:
Pssst heks! Ik heb mn stoel! En mn behang! En mn iPhone 4!
Goeie dag gehad
quote:Fok! users stuurde mij 0 kaartjes, dat was echt fantastisch.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je erg drama bent krijg je 13 kaartjes
quote:Dat roepen ze nu al zo'n 3 jaar, ooit gaan wij de iPhone verkopen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een mailtje van KPN vandaag:
De iPhone binnenkort verkrijgbaar bij KPN
U heeft op kpn.com aangegeven dat u graag wilt weten wanneer de iPhone bij KPN verkrijgbaar is. Op dit moment hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Natuurlijk laten wij het u direct weten als de verkoop start. Zo bent u de eerste die het toestel op kpn.com kan bestellen!
Met vriendelijke groet,
KPN.com!
quote:Hij komt er aan, Mera heeft het net na zitten pluizen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een mailtje van KPN vandaag:
De iPhone binnenkort verkrijgbaar bij KPN
U heeft op kpn.com aangegeven dat u graag wilt weten wanneer de iPhone bij KPN verkrijgbaar is. Op dit moment hebben wij hier helaas nog geen informatie over. Natuurlijk laten wij het u direct weten als de verkoop start. Zo bent u de eerste die het toestel op kpn.com kan bestellen!
Met vriendelijke groet,
KPN.com!
quote:mooie 4/ 5 kamerwoning, met uitzicht op groen, groen en nog eens groen, zwembad voor de deur, eigen opgang, 2 medebewoners die de boven verdieping bevuilen, en een buurvrouw onder die haar tuintje toch even top bij houd, wat wil een mens nog meer voor zijn 3.98 eurie`s in de maand ZONDER huursubsidieOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gaat voor de schaarste op de woningmarkt betalen
quote:Nu komt ie echt. Ze verkochten 'm al wel trouwens, maar op heel kleine schaal aan trouwe klanten.Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat roepen ze nu al zo'n 3 jaar, ooit gaan wij de iPhone verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |