Het halen van je rijbewijs doe je ook niet uit budgetoverwegingen.. Ik ben in totaal ook 3000,- armer geworden door de heren van Avanti. Dat ze trouwens niet allemaal naar de bahama's vertrokken zijn, een klein wonderquote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als ik het maandag niet haal dan zal ik eens kijken. Ik vond 100 euro nogal watAlleen ben ik dat nu ook kwijt...
Klopt en dat weet ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 19:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het halen van je rijbewijs doe je ook niet uit budgetoverwegingen.. Ik ben in totaal ook 3000,- armer geworden door de heren van Avanti. Dat ze trouwens niet allemaal naar de bahama's vertrokken zijn, een klein wonder
Ja, digiD en internetbankieren. Ik was nog heel old fashion, maar heb de hele klerezooi aan moeten vragen om m'n theorie en praktijk te kunnen boekenquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef .Neovo. het volgende:
Als je theorie aanvraagt, dan moet je toch beschikken over internetbankieren, ofniet?
Doet er eigenlijk niet aantoe, ik heb het via de rijschool gedaan.
Hier hetzelfde. Mijn ouders leven nog in het stenen tijdperk en willen absoluut niet internetbankieren. Ik heb het dus maar via de rijschool gedaan, de theorie dan. Straks maar zien hoe dat gaat met de praktijk examen. TTT zit in mijn pakket en is dus al betaaldquote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, digiD en internetbankieren. Ik was nog heel old fashion, maar heb de hele klerezooi aan moeten vragen om m'n theorie en praktijk te kunnen boeken
Internetbankieren is niet echt noodzakelijk dan. Een DigiD is wel verplicht om te hebben voor praktijk. Op die manier kun je de rijschool machtigen om een examen te boeken. DigiD is wel heel makkelijk aan te vragenquote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Mijn ouders leven nog in het stenen tijdperk en willen absoluut niet internetbankieren. Ik heb het dus maar via de rijschool gedaan, de theorie dan. Straks maar zien hoe dat gaat met de praktijk examen. TTT zit in mijn pakket en is dus al betaald.
digid heb ik ook aangevraagd. Volgens mij heb ik de rijschool al bij de 2e les laten machtigen.. woensdag de 11e les alweerquote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Internetbankieren is niet echt noodzakelijk dan. Een DigiD is wel verplicht om te hebben voor praktijk. Op die manier kun je de rijschool machtigen om een examen te boeken. DigiD is wel heel makkelijk aan te vragen
Dan vraag je het toch even voor jezelf aan? Je bent toch volwassen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Mijn ouders leven nog in het stenen tijdperk en willen absoluut niet internetbankieren. Ik heb het dus maar via de rijschool gedaan, de theorie dan. Straks maar zien hoe dat gaat met de praktijk examen. TTT zit in mijn pakket en is dus al betaald.
Bedankt tongquote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef 08gnoT. het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast het me dan weer niks van die rijschoolZe hadden hem ook zelf ingepland tijdens m'n tweede rijles, ik wist niet eens dat het zelf ook kon toen.
En koekii, je gaat het gewoon halen hoor! Ik duim voor je, het heeft voor jou ook wel lang genoeg geduurd nu
Waarom was jij dan gezakt? Je zakt toch niet op rare acties van anderen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:41 schreef maarten66 het volgende:
Vanochtend mijn eerste keer praktijkexamen gehad. Ik had al een TTT gehad dus ik maakte me niet zo heel veel zorgen over het examen. Voordat ik het examen had nog een rondje gereden, het ging echt totaal vlekkeloos en de doorstroming van het verkeer was ook goed te doen.
Een uurtje later stap ik met de examitor in de auto en echt alles staat vast. De examinator vertelt er ook nog doodleuk bij dat het voor het eerst dit jaar was dat het zo vast stond, bemoedigend zeg! Mensen halen vreemde toeren uit tijdens die drukte :| Dankuwel medeweggebruikers voor het begrip hebben voor een L'tje op een dak, not.
Over twee weken precies een nieuwe poging, hopelijk is het dan wat rustiger
nergens voor nodig. Gewoon rustig aan doen en desnoods handelingen hardop in gedachten zeggen mocht dat helpen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:53 schreef Rijstbal het volgende:
Wat rot voor jullie zeg![]()
Nu wordt ik zelf maar zenuwachtiger als ik dit lees
Ik volg nu ook een versneld traject bij ANWB en het bevalt me vrij goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef HeetBoven het volgende: Planning is volgende maand beginnen met lessen. Wil wel voor een wat versneld programma gaan, omdat ik dus al leservaring + mijn motorrijbewijs heb nu. Hou jullie op de hoogte en ben benieuwd naar de verhalen hier.
Als 1 van de 2 voldoende is, is het goed. Als je goed kijkt en het vooral veilig laat gebeuren, hoeft hij niet 100% perfect te staanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef Straalkachel het volgende:
[..]
Ik volg nu ook een versneld traject bij ANWB en het bevalt me vrij goed19okt begonnen en heb 17e TTT en 26e praktijkexamen. Ik heb nog een vraag voor diegene die praktijkexamen al hebben gedaan, hoe bevalt de bijzondere manoeuvres? letten ze daar streng op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |