quote:zal best wel veel geld hebben gekost om iemand te vinden die bereid was dit in goed nederlands op te schrijven aangezien je mij niet wijs kunt maken dat zo iemand tussen de eigen gelederen te bespeuren valt.Op woensdag 20 oktober 2010 17:19 schreef StephanL het volgende:
De DDL heeft een nieuwe persbericht de deur uit gedaan die ik met jullie zal delen.
[..]
quote:nee hoor, ik wil alleen dat amsterdam ziet dat het beter is die gasten te weren.Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarom nu weer perse met knuppels?
En dan wel zeker weer gaan janken als de ME een knuppel in de nek van zo een geweldadig persoon legt?
quote:zielige gasten..Op woensdag 20 oktober 2010 17:19 schreef StephanL het volgende:
De DDL heeft een nieuwe persbericht de deur uit gedaan die ik met jullie zal delen.
[..]
quote:mooie woorden maar een valse vacht.Op woensdag 20 oktober 2010 17:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
quote:TwitterOp zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef Mascleta het volgende:
Twitter:
Volgens fotograaf @henrydijk worden eerste klappen uitgedeeld en is vlag van #EDL afgepakt.
quote:Om die 3 EDL'ers terug over het kanaal te werken, zijn toch genoeg mensen daar die dat kunnen doen nu?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef kitao het volgende:
SHIT !
Dat is vandaag, straal vergeten.
Waar is mn knuppel ?!
quote:Jij staat daar met de camera in de aanslag ?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:58 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Om die 3 EDL'ers terug over het kanaal te werken, zijn toch genoeg mensen daar die dat kunnen doen nu?
Politie heeft volgens AT5 het metrostation volledig dichtgegooid en afgegrendeld nu.
quote:Ik zit thuis achter mijn PC blij te zijn dat ik niet met mijn setting richting Amsterdam ben getrokken vandaag.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Jij staat daar met de camera in de aanslag ?
quote:oh, wat fotografeer jij dan wel als ik vragen mag ?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik zit thuis achter mijn PC blij te zijn dat ik niet met mijn setting richting Amsterdam ben getrokken vandaag.
dat komt doordat ze vantevoren wel wisten dat indien ze met een paar honderd man zouden komen dat ze alsnog in de pan gehakt zouden worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:27 schreef bastibro het volgende:
Wat een lachertje zeg, dat edl cq ddl. 2 man en een paardekop, meer niet![]()
Hoe zou dat nou komen?
Misschien moeten ze eerst maar eens duidelijk afstand nemen van de extreem rechtse viespeuken
Oja daarom spreken ze af met minder mensen te komenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
dat komt doordat ze vantevoren wel wisten dat indien ze met een paar honderd man zouden komen dat ze alsnog in de pan gehakt zouden worden.
de aangekondigde tegendemonstratie heeft dus succes gehad.
whatever, het blijft een FAIL!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Oja daarom spreken ze af met minder mensen te komen
wat een bullshit
Je bent zelf dus geen haar beterquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:43 schreef okiokinl het volgende:
ik hoop dat dit een heleboel aandacht gaat krijg in de media en dat veel immigranten ook naar amsterdam willen komen, met of zonder knuppels.
Kwaad met kwaad vergelden hé..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:31 schreef Nielsch het volgende:
Jammer, die mongolen van de EDL hadden best een kopje kleiner en horizontaal terug gemogen richting dat eiland van ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |