quote:Ik voelde hem al aankomen.Op zondag 24 oktober 2010 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, hetero?
Ik ga es even kijken of er iets eetbaars in huis is... Geen mosselen, denk ik
quote:Dat vermoeden had ik al ja, maar ik MOEST hem toch maken
quote:Dat is echt een perfect plan!Op zondag 24 oktober 2010 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel een idee? Is het in ieder geval gezellig op te weg ernaartoe.
quote:Geregeld dusOp maandag 25 oktober 2010 09:46 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat is echt een perfect plan!![]()
Dan zie ik jullie gewoon in Utereg.
quote:En dat jullie mij dan smsen als jullie in de trein naar Utrecht zitten?
quote:Lijkt me prima.Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Brittie het volgende:
[..]
En dat jullie mij dan smsen als jullie in de trein naar Utrecht zitten?
quote:Ik neem de trein van 13:43, dan ben ik om 14:10 in Zwolle. Gaan we dan meteen door, dat jij daarbij in stapt? Of wil je eerst Zwolle even in of zo?
quote:Ja, ik weet niet. Ik heb jou natuurlijk nog nooit gezien, dus in de trein afspreken zal een opgave worden mbt elkaar vinden. Eerst even ergens een bakkie doen?Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
[..]
Ik neem de trein van 13:43, dan ben ik om 14:10 in Zwolle. Gaan we dan meteen door, dat jij daarbij in stapt? Of wil je eerst Zwolle even in of zo?
quote:Dan kunnen jullie lekker gaan Songfestivallen:Op maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Brittie het volgende:
Weet ik niet, misschien de Bodytalk? Da's de enige roze kroeg die nog over is (en open vanaf 16:00, en waarschijnlijk zijn w en s toch pas rond die tijd in Utrecht). Zou wel leuk zijn als je er bij kon zijn ^^
quote:Wel filmpjes maken dan.Bodytalk schreef:Happy Hour van 18:00-19:00 uur
gratis koffie en appelgebak met slagroom van 16:00-17:00 uur
Eurovisie Songfestival avond met DJ Louis
aanvang 22:00 uur
quote:Ja Bodytalk is wel een goed ideeOp maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Brittie het volgende:
Weet ik niet, misschien de Bodytalk? Da's de enige roze kroeg die nog over is (en open vanaf 16:00, en waarschijnlijk zijn w en s toch pas rond die tijd in Utrecht). Zou wel leuk zijn als je er bij kon zijn ^^
quote:Is prima, is er een herkenningspunt in Z waar ik (of jij) wacht?Op maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet. Ik heb jou natuurlijk nog nooit gezien, dus in de trein afspreken zal een opgave worden mbt elkaar vinden. Eerst even ergens een bakkie doen?
quote:Ik draag altijd mijn bril als het niet donker is buiten, onafhankelijk van het weer. Gevoelige ogen. Zelfs bij hevige regenval is het licht nog te scherp, doet pijnOp maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou die zonnebril ook achterwege laten. Heb je vast niks aan zaterdag
quote:Wel een stoer mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |