quote:boh goed idee!Op woensdag 20 oktober 2010 18:51 schreef Tanin het volgende:
Ik vind het een beetje verontrustend dat alle stemmen (inclusief de mijne...) zijn gegaan naar de mensen die het het graagst willen zijn. Ladi lijkt wel erg hard stemmen te "trekken". Ik heb er een beetje over na zitten denken, en denk dat het beter is te stemmen op een minder fanatiek iemand (maar wel actief!) iemand.
Ik waardeer Ang3l's uitstel en besluit om op Tha_Erik te stemmen, Erik klinkt als een actief en eerlijk persoon.
##unvote Ladi, vote Tha_Erik
Wendy (1) Nielsch
Ladi (6) Sheep, 08gnoT, Trevland, timmmm, Tha_Erik, Stijn
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (7) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela
Nielsch (1) Borisz
Trevland (1) Ladi
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (2) Peter, Lynda
charmed_angel (1) iBenny
Tha_Erik (3) Ang3l, Liesje, Tanin
quote:Degeen die als eerste dan dat aantal stemmen heeft behaald, wordt burgemeester of gaat dood.Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Nielsch het volgende:
Wat gaat er gebeuren bij een gelijke stand? Gaan we dan een tweede stemronde in met de overgebleven twee kandidaten?
quote:Tuurlijk heb ik je stem nodigOp woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd. Mijn stem heb je toch niet meer nodig? Laat mijn melij-stem bij kleine erik nou gewoon staan. Voor het idee
quote:Ik snap wel waarom ze burgemeester willen worden, anders zijn ze dood in het beginOp woensdag 20 oktober 2010 18:51 schreef Tanin het volgende:
Ik vind het een beetje verontrustend dat alle stemmen (inclusief de mijne...) zijn gegaan naar de mensen die het het graagst willen zijn. Ladi lijkt wel erg hard stemmen te "trekken". Ik heb er een beetje over na zitten denken, en denk dat het beter is te stemmen op een minder fanatiek iemand (maar wel actief!) iemand.
quote:Ah, en wat als dan:Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De eerste met dat aantal wint.
quote:Zo! Een mes in m'n rug!Op woensdag 20 oktober 2010 18:51 schreef Tanin het volgende:
Ik waardeer Ang3l's uitstel en besluit om op Tha_Erik te stemmen, Erik klinkt als een actief en eerlijk persoon.
##unvote Ladi, vote Tha_Erik
Wendy (1) Nielsch
Ladi (6) Sheep, 08gnoT, Trevland, timmmm, Tha_Erik, Stijn
iBenny (1) charmed_angel
Nielsch (1) Borisz
Trevland (1) Ladi
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (2) Peter, Lynda
charmed_angel (1) iBenny
Tha_Erik (3) Ang3l, Liesje, Tanin
quote:Ik blijf bij jouOp woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo! Een mes in m'n rug!Natuurlijk probeer ik hard stemmen te krijgen! Ik wil dat het dorp een sterk front gaat vormen.
Ik zal nog 's nadenken voor een een newb PM of ie meedoet
Plus, waarom zou je stemmen op iemand die bijna geen ervaring met het spel heeft?
quote:Dan is het B, mijns inziens.Op woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, en wat als dan:
Kandidaat A op 8 staat, en kandidaat B op 7 ... Maar dan is er iemand dan Kandidaat A unvote, waardoor Kandidaat A op 7 komt en kandidaat B ook op 7, en dan vlak voor het einde toch nog eerst iemand op Kandidaat B stemt (8) en vlak daarna nog iemand op A (ook 8)...?
quote:sorry!!! niks persoonlijks... maar ik vertrouw die aandachtsvrouwvanlichtezeden niet zo... en Tha_Erik klinkt wel tof...Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef wendytje het volgende:
en balen dat nu mijn ene stem weg is
quote:Trouw tot het bittere eind!Op woensdag 20 oktober 2010 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik blijf bij jouals jij ook met jou stem bij mij blijft
quote:Ik vertrouw de opmars voor Erik nietOp woensdag 20 oktober 2010 19:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij issie nu zo! De opmars van Tha_Erik is fenomenaal!!!
Ladi (7) Sheep, 08gnoT, Trevland, timmmm, Tha_Erik, Stijn, PS
iBenny (1) charmed_angel
Nielsch (1) Borisz
Trevland (2) Ladi, wendytje
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (2) Peter, Lynda
Tha_Erik (6) Ang3l, Liesje, Tanin, Nielsch, iBenny, Peter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |