quote:En hij/zij is de eerste avonden veilig!Op woensdag 20 oktober 2010 17:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is belangrijk omdat je geen mob als burgemeester wil. De BM heeft veel invloed met de dubbele stem.
quote:Ik widle zeggen "Dakannie". Maar gelyncht worden kan wel he?Op woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef Tanin het volgende:
Daarom stemmen we op de persoon die het zo graag wil!
Waarom stemmen we nu niet massaal op een newbie (patrique) ofzo, en lynchen hem dan de eerste dag, dan weten we zeker dat er niets mis gaat
quote:We stemmen voor BurgemeesterOp woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef StijnDa het volgende:
Ja *** net het hele vorige topic doorgenomen, blijkt deze ook al weer bijna vol te zitten![]()
Samenvatting?
quote:Maar constateren dat iemand genoeg tiet heeft zegt nog weinig over wat ervan gezien isOp woensdag 20 oktober 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar als je het bij de ene doet, doe je het vast ook bij de ander zo, WOMAN!
quote:Zijn een hoop dooien dan als dat zo blijft.
quote:Hoeft niet, hij kan gelyncht worden en als allebei de bodyguards in de eerste nacht doodgaan, is hij ook vogelvrijOp woensdag 20 oktober 2010 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hij/zij is de eerste avonden veilig!
quote:Nee ik ken vrouwen. Nee nee. Altijd maar de nadruk leggen op de tetters, o zo onschuldig.Op woensdag 20 oktober 2010 17:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar constateren dat iemand genoeg tiet heeft zegt nog weinig over wat ervan gezien is
quote:Dat ze gezien worden wil niet zeggen dat ik er de nadruk op legOp woensdag 20 oktober 2010 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ken vrouwen. Nee nee. Altijd maar de nadruk leggen op de tetters, o zo onschuldig.
Sex sells, dat weten ze! De nieuwste mode omvat nieet voor niets borstlapjes!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ren-borstlapjes.html
Alles om hun zin door te drijven. LOEDERS zijn het!
quote:Gevulde borstlapjes was een beter idee geweer jaOp woensdag 20 oktober 2010 18:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat ze gezien worden wil niet zeggen dat ik er de nadruk op leg
Mooi bij dat modelGeen tiet te bekennen en toch een lapje
quote:Eerst maar eens op me stemmen hè.Op woensdag 20 oktober 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevulde borstlapjes was een beter idee geweer ja
Zeg. Heb je al een leuke gemeenteraad voor ogen?
quote:Dankje!Op woensdag 20 oktober 2010 18:00 schreef StijnDa het volgende:
##Vote Ladidadida
Wendy (1) Nielsch
Ladi (7) Sheep, Tanin, 08gnoT, Trevland, timmmm, Tha_Erik, Stijn
iBenny (1) charmed_angel
Lynda (7) PatriQue89, naatje, IJsdraakje, Kalkmaar, tripack, Hara, Myraela
Nielsch (1) Borisz
Trevland (1) Ladi
Patrique (2) -Vaduz-, D.
Hara (2) Peter, Lynda
charmed_angel (1) iBenny
Tha_Erik (1) Ang3l
Wel actief meespelen dan he
quote:Lieverd. Mijn stem heb je toch niet meer nodig? Laat mijn melij-stem bij kleine erik nou gewoon staan. Voor het ideeOp woensdag 20 oktober 2010 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eerst maar eens op me stemmen hè.
quote:De eerste met dat aantal wint.Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Nielsch het volgende:
Wat gaat er gebeuren bij een gelijke stand? Gaan we dan een tweede stemronde in met de overgebleven twee kandidaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |