quote:HE WAT ZEG JE IK VERSTA JE NIET!Op donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ssssttt... Wij proberen te slapen...
quote:ga ergens anders slapenOp donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:WAKKER WORDENOp donderdag 21 oktober 2010 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:idem hierOp donderdag 21 oktober 2010 13:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet XD Ik moest shit regelen enzo
quote:lovelyOp donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben liever
[..]
Hoi![]()
[..]
Alweer? Hoi![]()
ZO even zitten hoor *plof*
quote:beertje
quote:Ja maar dat zeg ik zodat je niet in slaap valtOp donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
[..]
beertje![]()
ik ben al wakker
quote:ik ben net wakker en moet nog een hoop dingen gaan regelen en doenOp donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik zodat je niet in slaap valt
quote:Ja, veel te doen?Op donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier![]()
ik moet nog een hele boel gaan regelen
quote:nogalOp donderdag 21 oktober 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, veel te doen?
Ik heb eindelijk de zaken een beetje op orde.
Ga volgende week weer wat meer werken en mn leidinggevende meldt me voor de helft beter. Doe dan alleen geen zware dingen.
En ga de nacht in woensdag en donderdag, ben benieuwd hoe dat gaat. Wel inwerken gelukkig dus lekker rustig
LL![]()
Panda
quote:Da's een toffe fout in jouw voordeelOp donderdag 21 oktober 2010 12:52 schreef Enfermera het volgende:
Hahaha![]()
Wat een prutsers! Zij zeggen dat de vervoersbedrijven ergens een fout maken want er zijn al meer meldingen dat studenten gratis kunnen reizen. Vet. Hoop dat het nog ff zo blijft
![]()
quote:Een beetje wel volgens mijOp donderdag 21 oktober 2010 13:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vinden Sofie en Hilde elkaar ook lief
quote:Oordopjes FTW!
quote:Zohee. Das idd wel een druk dagje. Succes alvast!Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nogal![]()
boodschappen doen, naar de bank, naar de huisbaas en dan nog naar de garage om te vragen of hij morgen tijd heeft om de volvo te maken.
en om 4 uur naar LL om de volvo op te gaan halen
quote:Zo, echt welOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's een toffe fout in jouw voordeel![]()
[..]
Een beetje wel volgens mijSofie wast Hilde
En ze spelen heel veel samen
In de risteltunnel, een kartonnendoos, op de bank, onder het bed
Ze gaan petsen het huis door
[..]
Oordopjes FTW!
En nu naar de DATot strakjes
quote:de volvo moeten we slepen van maastricht naar hierOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee. Das idd wel een druk dagje. Succes alvast!
Ik ga lekker beetje bankhangen vandaag, heb al wat verzonnen voor het eten vanaaf dus das mooi
quote:Alles okee
quote:laters marijkeOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oordopjes FTW!
En nu naar de DATot strakjes
quote:Mooi zoOp donderdag 21 oktober 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okeeMet jou dan meisje?
quote:Klinkt goed... stapje voor stapjeOp donderdag 21 oktober 2010 13:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, veel te doen?
Ik heb eindelijk de zaken een beetje op orde.
Ga volgende week weer wat meer werken en mn leidinggevende meldt me voor de helft beter. Doe dan alleen geen zware dingen.
En ga de nacht in woensdag en donderdag, ben benieuwd hoe dat gaat. Wel inwerken gelukkig dus lekker rustig
LL![]()
Panda
quote:Succes bij de DAOp donderdag 21 oktober 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, poezel zoeken en goed inpakken in een fleecedekentje voor in de reismand
quote:Ja, idd.Op donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed... stapje voor stapje
[..]
Succes bij de DA
quote:In de nachtdienst moet er ook gewoon gewerkt worden hoorOp donderdag 21 oktober 2010 13:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.En tis mn 1e keer nachtdienst, dus ben wel benieuwd
Aangezien je toch niets doet dan, wil ik dat wel proberen
En de week erna ga ik 6 uur werken. Dus komt wel goed, uiteindelijk
Hoe ist met jou?
quote:Nee. Dus oordoppen in, niet naar dat maffe beest luisteren, en verder pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |