quote:Terecht. Dit is "roots rock" op z'n best. Ze hebben daar op het forum ook een tracklist en hoes geplaatst, maar niemand weet of het de officiële is. Mogelijk zou het gaan om een gelimiteerde promo met een drukpersfout. Even wachten dus.Op zondag 24 oktober 2010 22:48 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Op het Crowe-forum stonden lyrische recensies, al was er ook een zuurpruim die heel kritisch was. Nog niets op metacritic.
quote:Ik heb ooit in een vacature voor een eindredacteur alle fouten (een stuk of zes) gecorrigeerd en dat ding met mijn naam en nummer opgestuurd. Was wel ludiek, dacht ik.Op maandag 25 oktober 2010 13:26 schreef Ringo het volgende:
Een organisatie die op zoek is naar een eind redacteur. Ja, dat kan ik me voorstellen.
quote:De organisatie die zo'n grap wel kan waarderen, zou het waarschijnlijk niet hebben gewaagd een vacature met zoveel fouten te plaatsen.Op maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een vacature voor een eindredacteur alle fouten (een stuk of zes) gecorrigeerd en dat ding met mijn naam en nummer opgestuurd. Was wel ludiek, dacht ik.
Vonden zij niet.
quote:Ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 08:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik droomde dat broer bezig was met zijn proefschrift.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:59 schreef Spektor het volgende:
Te vroeg de beslissing genomen om te gaan kopen?
quote:Nee joh, gewoon dat we al zo ver in het proces zijn dat het huis straks inderdaad van ons is.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:59 schreef Z het volgende:
Twijfels? Dat is normaal. Gefeliciteerd nog.
quote:Ik moet zeggen Ringo: dat heb je goed geregeld jongen! Gefeliciteerd.
quote:Ringo mag in haar koophuis zitten, en in ruil daarvoor krijgt zij een baby.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:18 schreef k_man het volgende:
Nou, dat wordt binnenkort nóg een LPT-baby als het zo doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |