quote:De Amsterdamse raadsheer Tom Schalken heeft niet geprobeerd de verklaring van getuige-deskundige Hans Jansen in het proces-Wilders te beïnvloeden. Tot die conclusie is de president van het Amsterdamse hof, Leendert Verheij, vrijdag gekomen na een gesprek met Schalken. Volgens Verheij is de poging tot beïnvloeding "op geen enkele manier aannemelijk geworden".
quote:Salinger natuurlijk. Holden Caulfield is zelf de meest onuitstaanbare, meest phony figuur uit zijn leven, en daar kan ik me goed mee identificeren.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef KP het volgende:
[..]
En in het werk van welke schrijver over tegen de wereld aantrappende adolescenten moeten we jouw teksten plaatsen?
quote:Het verbaast mij vooral dat men van je verwacht dat je iets 'recht' vindt omdat dat nu eenmaal zo door het systeem (of door een deel van het systeem, zoals KP terecht opmerkt) besloten is. Ik kan uitstekend zelf nadenken en beslis liever voor mijzelf wat ik recht en onrecht vind. Als Wilders veroordeeld wordt vind ik dat bijvoorbeeld onrecht en het maakt me niet zoveel uit hoe zo'n uitspraak tot stand is gekomen.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:44 schreef sigme het volgende:
Ik mocht helaas laatst weer eens uit eerste hand een lelijk verhaal over onrecht aanhoren met betrekking tot wetsdienaren. Mijn vertrouwen in onze rechtstaat is niet van dien aard dat ik verwacht dat recht gaat geschieden.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef zodiakk het volgende:
Mijn vertrouwen in de rechtstaat is nog steeds onkreukbaar.
quote:Was het maar zo feest. Ik luister naar een pianoconcert en ploeter op een tekst met een hijgende deadline in mijn nek en voel mij voortdurend ontevreden over mijn vorderingen. Gelukkig ga ik vanavond cocktails drinken (en dat is wel RaisinGirlesk, en dat vind ik dan weer beter klinken dan RaisinGirliaans).Op zaterdag 23 oktober 2010 17:00 schreef zodiakk het volgende:
Het is echt weer voor Agnes Obel. En dan ga ik zo lekker truttig met een warme kop thee op de bank vooral heel tevreden met mezelf zijn (heel RaisinGirliaans).
quote:Tuurlijk: 't Erasmiaans. Heeft Ringo zelf opgezeten.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef Gellius het volgende:
Hebben ze daar überhaupt categorale gymnasia?
quote:RaisinGirlesque dan toch wel?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:03 schreef mane het volgende:
[..]
Was het maar zo feest. Ik luister naar een pianoconcert en ploeter op een tekst met een hijgende deadline in mijn nek en voel mij voortdurend ontevreden over mijn vorderingen. Gelukkig ga ik vanavond cocktails drinken (en dat is wel RaisinGirlesk, en dat vind ik dan weer beter klinken dan RaisinGirliaans).
quote:Nou, wat zeur je danOp zondag 24 oktober 2010 17:17 schreef Mainport het volgende:
En toen gooide ze bier over me heen. Dat is toch juist een compliment!
quote:Zijn die zo bekend dan? Ik heb er een, alleen voor in de ochtend eigenlijk. Wel een iets ander model.
quote:Op het Crowe-forum stonden lyrische recensies, al was er ook een zuurpruim die heel kritisch was. Nog niets op metacritic.Op zondag 24 oktober 2010 00:42 schreef zodiakk het volgende:
Hebben jullie trouwens het nieuwe album van Tucker Crowe al gehoord?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:42 schreef zodiakk het volgende:
Hebben jullie trouwens het nieuwe album van Tucker Crowe al gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |