abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87743835

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX of CaleX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.

• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier :)

=========================================================================================

In beeld:

In woord:

• 4-elements
• admiraal_anaal
• Atreidez
• AirwiN
• Barretje80

• becky27
• CaLeX
• Charisma
• Civilian
• Den_Haag

• Flappekz
• GotC
• Jill-RMC
• knnth
• Knuffelzacht

• Lovechild
• Marvelous
• melanie_the _miss
• MissMSX
• nectarientje

• RATMEN
• Ronnie_bravo
• soapie

• tuintegel

=========================================================================================

Toeristische trekpleisters:
Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
Escher in het paleis
Panorama Mesdag
Bijwonen van de Tweede Kamer
3D Bioscoop Omniversum
Madurodam

Winkelen:
De Haagse Markt
Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum

Eten en drinken:
In en rond het centrum:
Leopold
Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio
Het Paard van Troje - Poppodium
Pathe bioscoop aan het Spui
Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

Nederlands-Haags vertaalprogramma
Haagse Wikipedia

Rond het station:

Het Binnenhof:

Het Vredespaleis:

Scheveningen:

Link naar het OP-document.

[ Bericht 99% gewijzigd door MissMSX op 20-10-2010 11:35:52 ]
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_87743845
FIPO *O*

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:15 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Idd..thanks!
[..]

Niet eens een boeiende test....stukje cijferreeksachtig iets en 2 cases waarin het aankomt op snel verbanden leggen en wat berekeningen geloof ik
Oh dan kan ik helpen...heb al jaren EHBO ;)
pi_87743907
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FIPO *O*
[..]

Oh dan kan ik helpen...heb al jaren EHBO ;)
Mooi, dan zie ik je om half 1 in Amsterdam :P
Ik ben van pindavlees
pi_87743918
MissMSX, hoeveel hem hebben gehaald weet ik niet precies. Momenteel een man of 10 denk ik
Ik ben van pindavlees
pi_87744246
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
MissMSX, hoeveel hem hebben gehaald weet ik niet precies. Momenteel een man of 10 denk ik
Heftige uitval dan :o
Hadden ze die test niet beter eerst kunnen doen?
Nou ja, ambtenaren he... 8-)
50.000 O+
pi_87744319
pff.. hier ook een staaltje raar doen bij een nieuwe baan
Heb morgen een gesprek bij een headhunter en die vroeg me om m'm diploma's, getuigschriften , identiteitsbewijs en een copy van m'n salaris strook mee te nemen.

Ik vind het allemaal wat vreemd. weet nog niet of ik het wel door wil laten gaan zo..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_87744434
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
Heb morgen een gesprek bij een headhunter en die vroeg me om m'm diploma's, getuigschriften , identiteitsbewijs en een copy van m'n salaris strook mee te nemen.

Ik vind het allemaal wat vreemd. weet nog niet of ik het wel door wil laten gaan zo..
Ik zou ze een dikke vinger geven :)
50.000 O+
pi_87744479
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:41 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik zou ze een dikke vinger geven :)
ik heb gezegd dat ik op zoek ga naar m'n diploma's ( geeen idee waar die zijn..) maar dat m'n salaris strook sowieso niet mee komt..

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_87744950
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:

Gebeurt echt vaak maar je kan het gewoon weigeren. Ze doen dit uiteraard omdat mensen bij de vraag 'wat verdiende je hiervoor' steevast 300 euro hoger opgeven.
Het is je keuze hier niet aan mee te werken maar voor sommige instellingen is dat weer reden om je niet aan te nemen. Voor mij zou het een reden zijn naar een andere baan te kijken. Het gaat ze geen fuck aan namelijk.
Ze hebben zelf toch ook wel een indicatie van wat ze willen betalen neem ik aan.
pi_87745438
Waarom wist ik gewoon al dat de voglende TT iets met ambtenaren ging worden? :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_87745802
Waarom zit die 'volg topic' knop er nou bijna nooit?
Don't you love her madly?
pi_87745810
*O* Ambtenaren *O*
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_87745829
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef Lovechild het volgende:
Waarom zit die 'volg topic' knop er nou bijna nooit?
Omdat dit ook werkt toch? ;)

Nog even een extra bemoedigend afvaljompeltje voor je: *O*
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87745907
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef nectarientje het volgende:
*O* Ambtenaren *O*
Oh ja...jij bent óók een ambtenaar he... straks zitten hier nog meer ambtenaren als niet ambtenaren ;)
pi_87746112
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh ja...jij bent óók een ambtenaar he... straks zitten hier nog meer ambtenaren als niet ambtenaren ;)
World domination! :o

NARF!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87746542
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Gebeurt echt vaak maar je kan het gewoon weigeren. Ze doen dit uiteraard omdat mensen bij de vraag 'wat verdiende je hiervoor' steevast 300 euro hoger opgeven.
Het is je keuze hier niet aan mee te werken maar voor sommige instellingen is dat weer reden om je niet aan te nemen. Voor mij zou het een reden zijn naar een andere baan te kijken. Het gaat ze geen fuck aan namelijk.
Ze hebben zelf toch ook wel een indicatie van wat ze willen betalen neem ik aan.
Dat is ook mijn instelling. Wat boeit het wat ik bij mijn vorige baan verdiende? Wat vinden jullie me waard en wat wil ik voortaan krijgen zijn de enige twee juiste criteria :7
50.000 O+
pi_87746571
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Den Haag is dan ook wel de opperambtenarenstad van Nederland natuurlijk. Daarom ambtenaar ik ook in Utrecht (8> .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_87747128
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef WheeleE het volgende:
Den Haag is dan ook wel de opperambtenarenstad van Nederland natuurlijk. Daarom ambtenaar ik ook in Utrecht (8> .
Ik ambtenaar ook elders maar zou wel heel graag in Den Haag willen ambtenaren. Kortere reistijd lijkt me echt zalig!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87747176
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is ook mijn instelling. Wat boeit het wat ik bij mijn vorige baan verdiende? Wat vinden jullie me waard en wat wil ik voortaan krijgen zijn de enige twee juiste criteria :7
Exact wat ik zou zeggen ^O^
.
Weet je wat pas erg is... ik mocht bij mijn vorige werkgever mijn salaris niet aan collega's vertellen omdat die zwaar onderbetaald werden. Toen ik vervolgens niet weg mocht naar mijn huidige werkgever heb ik het verteld en waren 30 man ongemotiveerd en pissed off;)

Bedrijven die tegen medewerkers zeggen dat je het onderling niet mag bespreken :')
pi_87747183
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:55 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik ambtenaar ook elders maar zou wel heel graag in Den Haag willen ambtenaren. Kortere reistijd lijkt me echt zalig!
Ja, dat zou voor mij nu de enige reden zijn om te verkassen naar een andere werkgever. Ik vind het hier echter nog te leuk om weg te gaan, en de reistijd is goed te doen. Ach, wie weet over een paar jaar, in een van de nieuwe ministeries ofzo...
pi_87747429
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Exact wat ik zou zeggen ^O^
.
Weet je wat pas erg is... ik mocht bij mijn vorige werkgever mijn salaris niet aan collega's vertellen omdat die zwaar onderbetaald werden. Toen ik vervolgens niet weg mocht naar mijn huidige werkgever heb ik het verteld en waren 30 man ongemotiveerd en pissed off;)

Bedrijven die tegen medewerkers zeggen dat je het onderling niet mag bespreken :')
Da's wel zuur ja. Ook al zou ik zelf dan degene zijn die meer verdient, ik zou het management echt niet vertrouwen :{
50.000 O+
pi_87747450
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:57 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ja, dat zou voor mij nu de enige reden zijn om te verkassen naar een andere werkgever. Ik vind het hier echter nog te leuk om weg te gaan, en de reistijd is goed te doen. Ach, wie weet over een paar jaar, in een van de nieuwe ministeries ofzo...
Werk je bij de gemeente?
50.000 O+
pi_87747645
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Werk je bij de gemeente?
Bijna. Provincie-niveau. Wat voor ambtenarenjob maakt mij niet zo veel uit, als ik zou wisselen, zolang er maar een uitdaging in zit. En misschien switch ik wel naar iets anders dienstverlenends. ICT in een ziekenhuis ofzo.
pi_87748091
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:12 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Bijna. Provincie-niveau. Wat voor ambtenarenjob maakt mij niet zo veel uit, als ik zou wisselen, zolang er maar een uitdaging in zit. En misschien switch ik wel naar iets anders dienstverlenends. ICT in een ziekenhuis ofzo.
Geen profit organisatie voor jou?
50.000 O+
pi_87749330
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Geen profit organisatie voor jou?
Ik zeg nooit nooit, maar de non-profit orrganisaties, en zeker die met een apart dienstverlenend karakter trekken mij meer. Klinkt heel idealistisch misschien, maar als je wellicht maar een klein beetje aan iets kan bijdragen, anders dan de winst van een bedrijf, is dat voor mij aantrekkelijker.
pi_87749352
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:56 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik zeg nooit nooit, maar de non-profit orrganisaties, en zeker die met een apart dienstverlenend karakter trekken mij meer. Klinkt heel idealistisch misschien, maar als je wellicht maar een klein beetje aan iets kan bijdragen, anders dan de winst van een bedrijf, is dat voor mij aantrekkelijker.
^O^ heel nobel!
pi_87749475
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Omdat dit ook werkt toch? ;)

Nog even een extra bemoedigend afvaljompeltje voor je: *O*
Aah thanks, kan ik gebruiken O+

Ik had eigenlijk geen tijd om te tikken daarstraks, daarom wilde ik die knop gebruiken ;)
pi_87749642
Pfff, dat viel nog niet mee...
Ik ben van pindavlees
pi_87750718
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:04 schreef Flappekz het volgende:
Pfff, dat viel nog niet mee...
Maaaaaar?

Ik zou volgende week vrijdag schoenen gaan kopen......maar zojuist gaat er een finaal kapot. Derhalve zal ik toch echt eerder schoentjes moeten halen.

Zal ik voor bruine of voor zwarte nette schoenen gaan?
pi_87751529
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

^O^ heel nobel!
Dank u :). Ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn professionele carriere alleen nog maar voor non-profit heb gewerk, zelfs maar voor 1 werkgever. Vergelijking is dus wat lastig.

Goed...op de naar volgende vergadering, en dan door voor het periodieke onderhod. Adieu! :W
pi_87751897
Zo werk afgerond, getankt en mn bandjes wat lucht gegeven....ben klaar voor het tripje naar Germany :P
pi_87752667
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maaaaaar?

Ik zou volgende week vrijdag schoenen gaan kopen......maar zojuist gaat er een finaal kapot. Derhalve zal ik toch echt eerder schoentjes moeten halen.

Zal ik voor bruine of voor zwarte nette schoenen gaan?
Vrijdag weet ik als t goed is de uitslag
Ik ben van pindavlees
pi_87752739
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:26 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Vrijdag weet ik als t goed is de uitslag
Dat zal dan wel maandag worden ;)
pi_87754880
Hallo mensen, aangezien iemand dacht dat hij wel het recht had om mijn te jatten (terwijl ie met een dik kettingslot aan een andere fiets stond)... Dus nu heb ik geen fiets ;( is er iemand hier die nog een tweedehands fiets ergens achter heeft staan die ik voor een paar tientjes of een krat bier of weet ik veel over kan nemen?
pi_87755056
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef Perquisite het volgende:
Hallo mensen, aangezien iemand dacht dat hij wel het recht had om mijn te jatten (terwijl ie met een dik kettingslot aan een andere fiets stond)... Dus nu heb ik geen fiets ;( is er iemand hier die nog een tweedehands fiets ergens achter heeft staan die ik voor een paar tientjes of een krat bier of weet ik veel over kan nemen?
Mountainbike of oma fiets? Dames/Heren?
Kheb hier nog een mountainbike staan, misschien 2 weken op gefietst alleen staat hier al 3 jaar in de gang met 2 lekke/lege banden. Wil er ongeveer 50/70 euro voor hebben
pi_87755267
Het maakt mij niet uit wat voor fiets, als hij maar groot genoeg is want ik ben 1,94 m. 50 euro heb ik er wel voor over als jij dat Oke vindt? Zit nogal krap bij kas namelijk ;(
pi_87755628
Ik zat net ff na te denken en ik heb mijn fiets tegen de fietsenstalling helling gezet aan de rechterkant van Centraal Station, daar mag je toch je fiets niet neerzetten?

Edit: fietsen gevonden, meegenomen door de gemeente en staan in het fietsendepot...
Admiraal, bedankt voor de snelle reactie en de bereidheid, maar het is niet mee nodig :)

[ Bericht 45% gewijzigd door Perquisite op 20-10-2010 15:50:54 ]
pi_87756429
Ach het zijn de ambtenaren weer... pikken zo die fietsen~!

;)
pi_87756945
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach het zijn de ambtenaren weer... pikken zo die fietsen~!

;)
* WheeleE humt mantra "Ik voel me niet aangesproken, ik voel me niet aangesproken, ik voel me niet aangesproken." :X
pi_87757479
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef WheeleE het volgende:

[..]

* WheeleE humt mantra "Ik voel me niet aangesproken, ik voel me niet aangesproken, ik voel me niet aangesproken." :X
Die ambtenaren uit Utrecht zijn natuurlijk héél anders :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:23:01 #41
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87757506
Ambtenaren O+

En LC, fijn dat je wel met z'n 2en iig dat afvallen doet. Geeft vaak wel een hoop steun :Y. En niet opgeven, die 3 ons is er ook zo weer af *O*
pi_87757741
Zit nog in de twijfel over dat gesprek morgen.. heb er eigenlijk helemaal geen zin in...

-O-

woensdag 20 oktober 2010 @ 16:37:12 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87758128
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:
Zit nog in de twijfel over dat gesprek morgen.. heb er eigenlijk helemaal geen zin in...

-O-
Gewoon gaan, ook al heb je er geen zin in. Misschien valt het allemaal mee.
pi_87758282
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:

-O-
Als je geen zin hebt moet je het niet doen. Als je geen zin hebt om je loonstrook te laten zien neem je die gewoon niet mee. Als ze je willen hebben kom je er wel uit ;)
pi_87770744
Ookal is het binnendoor maar 10 minuutjes fietsen, ik ben toch met de auto naar m;n moeder gegaan. Wat een prutweer zeg :S. Moeders lasagna maakte alles wel weer goed overigens :).
pi_87773423
Kan ik vanavond bij iemand in de tuin slapen met mijn tent?

Fans! :')
pi_87774262
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kan ik vanavond bij iemand in de tuin slapen met mijn tent?

Fans! :')
Je mag op mijn balkon een zeiltje spannen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87774973
Echt he, die mensen zijn toch gewoon best triest? Kijk, dat kleine kinderen idolaat van iemand zijn ... maar bijna bejaarden, kom op zeg _O-

Die gast die fan was, die heb ik vaker op tv gezien....
  donderdag 21 oktober 2010 @ 05:39:18 #49
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87781529
pi_87781619
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 05:39 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Whoah! Teveel kleur voor de vroege ochtend!
pi_87781679
het werkt wel enigszins tegen m'n ochtend humeur.. *O*

donderdag 21 oktober 2010 @ 06:59:51 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87781686
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 06:57 schreef Barretje80 het volgende:
het werkt wel enigszins tegen m'n ochtend humeur.. *O*
En daar doe ik het alleen al voor *O*

Zo eindelijk m'n bed in.. :O
pi_87782241
Ik merk dat ik mijn best doe hier actief te blijven maar dat i maar 2 posts per topic deelneem ofzo :D
Voices tell me I'm the shit.
pi_87782541
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik merk dat ik mijn best doe hier actief te blijven maar dat i maar 2 posts per topic deelneem ofzo :D
Ook die bijdrages zijn welkom!
( als je maar niet overloopt naar R'dam! ;) )

pi_87783741
Moggguh! Weer klaar voor een nieuwe dag. Het wordt voornamelijk 'tikken' daar er vandaag geen typistes zijn. Mooi weertje ook!
pi_87784787
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moggguh! Weer klaar voor een nieuwe dag. Het wordt voornamelijk 'tikken' daar er vandaag geen typistes zijn. Mooi weertje ook!
typistes??

wat een luxe!!
* Barretje80 maakt normaal gesproken de notulen etc... :O

pi_87785613
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

typistes??

wat een luxe!!
* Barretje80 maakt normaal gesproken de notulen etc... :O
Yep, ik spreek al mijn bevindingen in op een dictafoon en de typistes werken het dan uit in een rapportage! Scheelt weer een hoop daar ik dan ook niet op mijn spelling hoef te letten hahaa
pi_87785802
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Yep, ik spreek al mijn bevindingen in op een dictafoon en de typistes werken het dan uit in een rapportage! Scheelt weer een hoop daar ik dan ook niet op mijn spelling hoef te letten hahaa
Serieus?!?! 8)7

pi_87787465
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:03 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Serieus?!?! 8)7
Ja je denkt toch niet dat hier grappen over worden gemaakt he :)
Alleen is er vandaag wegens omstandigheden niemand ...uitgerekend als ik een zeer groot rapport moet maken..........
pi_87788937
Typistes :|W
Ik ben van pindavlees
pi_87789046
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:44 schreef Flappekz het volgende:
Typistes :|W
een uitstervend ras maar oh zo belangrijk ;)
pi_87789078
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

een uitstervend ras maar oh zo belangrijk ;)
Zijn ze ook nog een beetje om aan te gluren?
Ik ben van pindavlees
pi_87789367
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Zijn ze ook nog een beetje om aan te gluren?
Sommige wel, sommigen iets minder (leeftijd...) maar het belangrijkste is dat ze aardig zijn ;)
pi_87789418
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Sommige wel, sommigen iets minder (leeftijd...) maar het belangrijkste is dat ze aardig zijn ;)
uhu.... :P
Ik ben van pindavlees
pi_87790081
Semi-ambtenaren ook :Y
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_87791328
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:18 schreef CaLeX het volgende:
Semi-ambtenaren ook :Y
*O*CaLeX *O* Ga je ook mee bowlen de 30e?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87791641
Pittige hutpot :Y)
50.000 O+
pi_87793859
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 08:49 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Ook die bijdrages zijn welkom!
( als je maar niet overloopt naar R'dam! ;) )
Nee, ik blijf gezellig hier rondhangen!
Voices tell me I'm the shit.
pi_87794161
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Pittige hutpot :Y)
Dat klinkt als iets waarbij Air je aan je haren heeft meegesleurd naar 't fornuis :+
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87794744
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Dat klinkt als iets waarbij Air je aan je haren heeft meegesleurd naar 't fornuis :+
Ja met zo'n pittig kort kapsel ;)
pi_87794964
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef nectarientje het volgende:

[..]

*O*CaLeX *O* Ga je ook mee bowlen de 30e?
nee sorry :o
pi_87794982
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef CaLeX het volgende:
nee sorry :o
Wrom nie? -O-
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87795113
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:24 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wrom nie? -O-
grote mond, klein hartje, te schijterig, hou er niet zo van, enzovoorts :@
pi_87795265
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef CaLeX het volgende:
Dat lijken me bijzonder goede excuses :) Mocht je je bedenken (of ons willen begluren om te kijken of we eng zijn): van 20.00 tot 22.00 in 't Zuiderpark.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87797148
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Gaan we toch met zijn 2en 'bang' in een hoekje zitten??
pi_87797601
Dat lijkt me nog enger _O-
pi_87798176
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef CaLeX het volgende:
Dat lijkt me nog enger _O-
hahahaha ja als ik het zo teruglees 'klinkt' het wat dubieus hahahaa
pi_87799008
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

hahahaha ja als ik het zo teruglees 'klinkt' het wat dubieus hahahaa
wel iets meer dan wat :p
pi_87799373
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:58 schreef CaLeX het volgende:

[..]

wel iets meer dan wat :p
Wees niet bang.

Had ik al gezegd dat alle ambtenaren mijn vrienden zijn en zeker op een vrijdagavond?
pi_87800174
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wees niet bang.

Had ik al gezegd dat alle ambtenaren mijn vrienden zijn en zeker op een vrijdagavond?
Jij betaalt de vrijmibo? ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87800395
quote:
12.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:27 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Jij betaalt de vrijmibo? ;)
Da's dan goed geregeld :9
Ik ben van pindavlees
pi_87800488
Echt.. kneiterirritant: ik ontvang smsjes driedubbel! Niet alle smsjes maar toch zeker 1x per persoon per dag. Geen peil op te trekken wanneer wel/wanneer niet. Begon met 1 persoon, nu zijn het er inmiddels 4 en ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87800762
quote:
8.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef nectarientje het volgende:
Echt.. kneiterirritant: ik ontvang smsjes driedubbel! Niet alle smsjes maar toch zeker 1x per persoon per dag. Geen peil op te trekken wanneer wel/wanneer niet. Begon met 1 persoon, nu zijn het er inmiddels 4 en ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
Ik had dat met verzenden van sms'jes.. Een heel simpel smsje met enkele woorden werd gewoon dubbel verzonden, te vaag gewoon.
pi_87800842
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik had dat met verzenden van sms'jes.. Een heel simpel smsje met enkele woorden werd gewoon dubbel verzonden, te vaag gewoon.
Dat heb ik wel nagevraagd, er is steeds maar 1 keer verzonden. Het gaat bij mij met ontvangen mis.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87800935
Als ik smsjes verstuur krijg ik een ontvangstbevestiging met een andere naam uit mijn adresboek :')
pi_87801013
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik smsjes verstuur krijg ik een ontvangstbevestiging met een andere naam uit mijn adresboek :')
Oh dat is helemaal spannend :D Zeker weten dat die mensen niet onder meerdere namen in je lijst staan? Dat Henk stiekem ook Bianca is? ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87802620
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat is pas gek 8)7 zit er niet iemand bij de provider sms'jes te onderscheppen???
pi_87802731
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat is pas gek 8)7 zit er niet iemand bij de provider sms'jes te onderscheppen???
O-)
Ik ben van pindavlees
pi_87802998
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef Flappekz het volgende:

[..]

O-)
Morgen is btw dé dag toch?
pi_87803082
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Morgen is btw dé dag toch?
Als het goed is wel ...
Ik ben van pindavlees
pi_87803212
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:43 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Als het goed is wel ...
Spannend! Nu maar hopen dat ze hun 'timemanagement' iets beter onder controle hebben dan de afgelopen keer ;)
pi_87803258
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Spannend! Nu maar hopen dat ze hun 'timemanagement' iets beter onder controle hebben dan de afgelopen keer ;)
Ik weet in ieder geval dat ik mijn zenuwenmanagement nog minder goed onder controle heb
Ik ben van pindavlees
pi_87803573
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval dat ik mijn zenuwenmanagement nog minder goed onder controle heb
Ik ken het gevoel sinds afgelopen maand weer een beetje... kutgevoel! ;)
pi_87803614
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel sinds afgelopen maand weer een beetje... kutgevoel! ;)
Behoorlijk! Maar het kan kutter.... nu maar hopen dat het dat niet gaat worden
Ik ben van pindavlees
pi_87803668
:W ik ga nu beginnen met werken :') van 20.00 tot 00.00 :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:59:00 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87803744
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Prima tijd toch? Ik mag van 22:30 tot 7:30.
pi_87803770
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Werkze!

Tja Flap..laten we daar maar niet vanuit gaan....
pi_87803858
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Werkze!

Tja Flap..laten we daar maar niet vanuit gaan....
Of juist wel! Dan kan het alleen maar meevallen ;)
Ik ben van pindavlees
pi_87803962
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Of juist wel! Dan kan het alleen maar meevallen ;)
Dat was bij mij ook het geval... dus dat dan toch maar doen!
pi_87804013
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat was bij mij ook het geval... dus dat dan toch maar doen!
Ach...we horen het morgen hopelijk...
Ik ben van pindavlees
pi_87812246
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Da's ook niet lang...Ben je nu alweer halverwege *O*
pi_87819778
Woon nu ruim een jaar in Den Haag en moet nog steeds overstappen op een nieuwe tandarts. Kunnen jullie een goede aanraden in de buurt van Regentessekwartier/Segbroek? :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 04:43:22 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87819799
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 04:37 schreef StormWarning het volgende:
Woon nu ruim een jaar in Den Haag en moet nog steeds overstappen op een nieuwe tandarts. Kunnen jullie een goede aanraden in de buurt van Regentessekwartier/Segbroek? :P
Goeie vraag voor dit tijdstip ;)
pi_87819811
Ja he! Dan is het voor de frisse ochtendmensen straks het eerste dat ze lezen, waardoor ze mij direct van een nuttig antwoord kunnen voorzien. :7
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:11:14 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87819846
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 04:50 schreef StormWarning het volgende:
Ja he! Dan is het voor de frisse ochtendmensen straks het eerste dat ze lezen, waardoor ze mij direct van een nuttig antwoord kunnen voorzien. :7
Ik helaas niet, ben momenteel een nachtmens :7 En ik zit nog bij m'n tandarts in Maasdijk :+ Sorry!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:48:44 #106
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87819861
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 04:37 schreef StormWarning het volgende:
Smorgens! Ik zou het niet weten, ik zit nog in Poeldijk...

c_/ iemand?
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:50:37 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87819862
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 05:48 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Smorgens! Ik zou het niet weten, ik zit nog in Poeldijk...

c_/ iemand?
Goeiemorgen lieverd O+
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:51:17 #108
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87819864
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 05:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Goeiemorgen lieverd O+
Hallow O+
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:51:45 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87819865
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 05:51 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Hallow O+
Lekker geslapen? O+
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:52:31 #110
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87819866
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 05:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Lekker geslapen? O+
Dat dan weer niet... ff wakker worden onder de douche maar
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 05:54:14 #111
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87819869
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 05:52 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat dan weer niet... ff wakker worden onder de douche maar
Nieuw bed kopen? :9

Heb 4 stijgers, waaronder m'n keeper :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 06:06:33 #112
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87819881
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 05:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Nieuw bed kopen? :9

Heb 4 stijgers, waaronder m'n keeper :')
Ff sparen :P
Ik ben van pindavlees
pi_87820040
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 04:37 schreef StormWarning het volgende:
mijn tandarts zit op scheveningen.. is dat wat?

pi_87820042
en.. wat is het vroeeeeg!!
ik moet weer echt wennen dat het donker is als ik opsta...
-O-

naja, bijna weekend..

pi_87820638
morguh :W
pi_87820961
Yo. Vroeg. Koffie begint in te werken ^O^.
De dames en heren politiestudenten waren weeer enthousiast bezig met controleren op fietsers zonder licht, vlak bij het hoofdbureau. Gelukkig was ik met de auto...
pi_87821418
Dus de tandartsen waar 'wij' heengaan zitten in Poeldijk, Maasdijk, Scheveningen en Wateringen.... altijd leuk zo'n Den Haag topic _O-

Mogguh!
pi_87822749
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus de tandartsen waar 'wij' heengaan zitten in Poeldijk, Maasdijk, Scheveningen en Wateringen.... altijd leuk zo'n Den Haag topic _O-

Mogguh!
Onze tandarts zit in...Voorburg! *)
pi_87823476
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 10:17 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Onze tandarts zit in...Voorburg! *)
Mooi he :Y Heeft er hier wel iemand uberhaubt een tandarts in Den Haag??
pi_87823510
ik, in houtwijk :D
pi_87823548
Mijne zit op Waldeck Pyrmontkade, zit er al 20 jaar bij
pi_87825432
RB is tussen kerst en O&N vrij *O* *O* *O* volledig op kosten van het bedrijf! Lang leve het studieverlof wat ik nog niet had opgenomen.
pi_87825712
ik woon in Den Haag :)
Amtenaren derhalve :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_87826241
Tandarts in het centrum hier. Het centrum van Den Haag welteverstaan.
En niet vrij tussen kerst en O&N. Ik wil juist wel werken, lekker rustig op de weg en op kantoor :).
pi_87826384
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef WheeleE het volgende:
Tandarts in het centrum hier. Het centrum van Den Haag welteverstaan.
En niet vrij tussen kerst en O&N. Ik wil juist wel werken, lekker rustig op de weg en op kantoor :).
ik wil dan juist thuis zijn :P gezellig met familie en vrienden :) maar als jij werken beter vindt dan is dat zo :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_87826925
Ach het thuiszitten an sich boeit me niet zo maar ik hoop eigenlijk op een koude winter en dan is het wel relaxed. En uitslapen..... ^O^
pi_87826975
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mooi he :Y Heeft er hier wel iemand uberhaubt een tandarts in Den Haag??
Ik ook! zwartsluisstraat :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87828156
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

ik wil dan juist thuis zijn :P gezellig met familie en vrienden :) maar als jij werken beter vindt dan is dat zo :)
ik mag OF rond kerst OF rond oud en nieuw vrij zijn.. weet nog niet wat ik kies, want O+ krijgt geen vrij .. :{
en om nou " leuk wat te gaan doen" tijdens de kerstvakantie.. neeehh..

pi_87828237
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Mogguh!
Whehe, inderdaad. :')

Maar voor degenen die er wel een in de buurt hebben (admiraal_anaal bijv), zijn jullie daar ook tevreden over en zou je hem aanraden? Ik kom er niet vaak, maar wil wel het gevoel hebben dat hij te vertrouwen is en niet voor z'n eigen gewin allerlei overbodige behandelingen doordrukt..
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:16:16 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87828723
*O* *O*
pi_87829020
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef GotC het volgende:
*O* *O*
wat is't??

pi_87830344
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

De kerstdagen en nieuwjaarsdag is verplicht vrij, dus dan ben ik wel thuis. Daar tussenin werk ik meestal gewoon. Een groot deel van mijn familie werkt in de zorg en derhalve onregelmatig. Dan ben ik de enige die thuis zit, ook niet gezellig :).
pi_87830350
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef GotC het volgende:
*O* *O*
*O* *O* jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87830429
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef GotC het volgende:
*O* *O*
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wat is't??
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:04 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? :@
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:08:56 #135
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87830499
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik ben van pindavlees
pi_87830672
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:08 schreef Flappekz het volgende:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
en de uitleg volgt later??

vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:15:58 #137
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87830729
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

en de uitleg volgt later??
Ik moest voor mn nieuwe functie een aantal tests doen. De uitslag van die tests zou bepalend zijn of ik wel of niet die functie zou krijgen.

Zojuist de uitslag binnengekregen: Zo goed als maximaal gescoord :s) :s) *O* *O*
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:20:34 #138
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_87830894
Kheb weer een auto *O*
En hoi :W
En feli @ Flap :P
En
En
En...
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:21:37 #139
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87830925
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef Civilian het volgende:
Kheb weer een auto *O*
En hoi :W
En feli @ Flap :P
En
En
En...
Goos! Alles ^O^ ? Thanks!

Wavvoor tuut heb je?
Ik ben van pindavlees
pi_87831124
*O* *O* gefeliciteerd alvast Flap *O*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:29:07 #141
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_87831158
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:21 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Goos! Alles ^O^ ? Thanks!

Wavvoor tuut heb je?
Een kleintje maar.. Audi A3 :P Heb 'm net op mogen halen
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:29:29 #142
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87831172
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
*O* *O* gefeliciteerd alvast Flap *O*
Thanks! Ik ben zooooooooooo fucking opgelucht na weken achterelkaar in de stress en onzekerheid...
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:29:51 #143
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87831184
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef Civilian het volgende:

[..]

Een kleintje maar.. Audi A3 :P Heb 'm net op mogen halen
Doe maar sjiek! :P
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:35:25 #144
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_87831384
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Doe maar sjiek! :P
Beetje maar :D Vanavond nog ff shoppen voor 'n leuke radio
pi_87831440
FEEEEEESTJE BIJ FLAP THUIS!

Van harte gap!
pi_87831610
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FEEEEEESTJE BIJ FLAP THUIS!

Van harte gap!
eerste rondje bij de bowling is voor flap! ;)

( waarom kom ik nou pas om 9 uur -O- )

pi_87832744
"En het was nog lang onrustig in het Zuiderpark..."
pi_87832777
Ik heb best wel zin in volgend weekend :D Leuk om weer te meeten en te bowlen *O*
pi_87833109
Yeah, Flapp rulezzzz *O* Goed man, gefeliciteerd :*
pi_87833145
* Lovechild heeft ook zin in de meet :Y :Y
pi_87833172
* Ronnie_bravo heeft ook zin!

En het bowlen lijkt me ook leuk ;)
pi_87836286
Bijna weekend *O* Ben ook weer net onder de levenden, van maandag tot donderdag in me bed gelegen met griepsymptonen.. Dus als t goed is moet ik volgend weekend weer gewoon gezond rondlopen.
Where facts are few, experts are many.
pi_87838923
Thuis. Weekend. Yay! *O*
Heel veel terugkerend vakantieverkeer op de weg. hoeveel volgestouwde staitonwagens ik heb geteld weet ik niet meer...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:17:18 #154
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87839610
Tuintegel moet nodig afvallen na deze vakantie en dan zit ik nog een dag extra ook ! Ipv vannacht kom ik zondagavond pas thuis . Iets met een overboeking met het vliegtuig ofzo ?
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:42:58 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87840429
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:04 schreef nectarientje het volgende:

[..]

En (vertelt hij er niet bij) hij heeft z'n 'ik weet niet of ik t heb gehaald :'(!' tentamen gehaald met een 7,9.
:7
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:16:45 #156
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87841332
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef GotC het volgende:

[..]

En (vertelt hij er niet bij) hij heeft z'n 'ik weet niet of ik t heb gehaald :'(!' tentamen gehaald met een 7,9.
Dat wist ik ook later pas. Wat een dag O+
Ik ben van pindavlees
pi_87841880
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef tuintegel het volgende:
Tuintegel moet nodig afvallen na deze vakantie en dan zit ik nog een dag extra ook ! Ipv vannacht kom ik zondagavond pas thuis . Iets met een overboeking met het vliegtuig ofzo ?
Jij vind dat je moet afvallen ;) dat is wat anders hahaha.

Geniet lekker nog wat extra van je welverdiende 'rust' !

@Flap: oude studiebol })
pi_87844477
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef GotC het volgende:
Dat valt denk ik ook onder het 'ik snotter dus ik ben doodziek' verschijnsel dat mannen nog wel eens willen hebben ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87855283
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Het was vroeger op school al: degenen die het hardste riepen dat ze het slecht gemaakt hadden, hadden het hoogste cijfer ;)
pi_87855941
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Het was vroeger op school al: degenen die het hardste riepen dat ze het slecht gemaakt hadden, hadden het hoogste cijfer ;)
dat was nou altijd bij mij het geval...
hey wat heb je denk je?
een 3 T_T
docent: *******, een 8 :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_87857513
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef tuintegel het volgende:
Geniet van je extra vakantie :D
En afvallen? _O- _O- _O- waar?
pi_87859655
Moggeh! :W
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:56:24 #163
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87860304
Zometeen naar Amsterdam om een stukkie te gaan hardlopen...lijk wel gek!
Ik ben van pindavlees
pi_87863938
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Geniet van je extra vakantie :D
En afvallen? _O- _O- _O- waar?
Ik vraag me dat ook af maar ja...vrouwen 8)7
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:42:01 #165
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87866277
Zo, weer thuis. We hebben het uitgelopen en overleefd *O*

was zwaarder dan we hadden gedacht, dat parcours met trappetjes, smalle gangetjes en hellinkjes
Ik ben van pindavlees
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:45:46 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87866376
En ik kwam samen met nog een vrouw arm in arm als laatste over de finish :D Ben allang blij dat ik m had uitgelopen.
pi_87866572
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:45 schreef GotC het volgende:
En ik kwam samen met nog een vrouw arm in arm als laatste over de finish :D Ben allang blij dat ik m had uitgelopen.
_O_
Respect voor jou en Flap!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:54:07 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87866646
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Lovechild het volgende:

[..]

_O_
Respect voor jou en Flap!

Ben benieuwd naar de foto's vd finish, liepen dus arm in arm, en door de wind liepen de tranen over m'n wangen :'). Zal er lekker emo uit hebben gezien :D
pi_87869338
Goed gedaan Flap & GotC, wat voor run was het?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:51:37 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87869952
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goed gedaan Flap & GotC, wat voor run was het?
http://www.vumc.nl/gebouwenloop, we hebben de 5 km gelopen ^O^
pi_87870708
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:51 schreef GotC het volgende:

[..]

nice ^O^ :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_87870725
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 16:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh dat is wel erg kicken zeg, weer eens iets heel anders!
pi_87871475
ooooooooh shit! Dat was vandaag! -O-

Wat supergoed *O* GotC, hoe liep de rest van de family?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:49:40 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87880417
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 17:35 schreef nectarientje het volgende:
ooooooooh shit! Dat was vandaag! -O-

Wat supergoed *O* GotC, hoe liep de rest van de family?
:')

Rest van de familie liep supergoed! _O_ Pa 5 km in 29 min, broer 10 km in 45 min :o
pi_87880561
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:49 schreef GotC het volgende:
:')

Rest van de familie liep supergoed! _O_ Pa 5 km in 29 min, broer 10 km in 45 min :o
Waarom :')?

En wauw voor broer! Damn..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:56:13 #176
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87880593
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:55 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Broer is normaal gesproken sneller :P
Ik ben van pindavlees
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:01:52 #177
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87880753
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:55 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Dat je het vergeten was! ;)

Hij loopt snel, altijd al, maar in deze condities/parcours.. _O_
pi_87881054
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef GotC het volgende:

[..]

IDD ^O^ knappe tijd
pi_87881183
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef GotC het volgende:
Dat je het vergeten was! ;)

Het plan was om gisteravond te gaan stappen in Amsterdam maar dat leek me nog even geen strak plan, ergo, niet in Amsterdam, niet aan gedacht.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87887683
Goedemorgen allen :)
  zondag 24 oktober 2010 @ 07:39:23 #181
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87887716
Smorgens :W
Ik ben van pindavlees
pi_87889799
Goeeeedenmorgen! Vandaag weer fijn een hele dag voetbal! w/
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:00:40 #183
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87890909
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 23:16 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Het plan was om gisteravond te gaan stappen in Amsterdam maar dat leek me nog even geen strak plan, ergo, niet in Amsterdam, niet aan gedacht.
Wilde je niet aanvallen ofzo hoor! :* Vond alleen de manier waarop je zei dat je het vergeten was grappig ;)

En kan gebeuren toch? Het was toch echt baggerweer, dus niet echt top om te kijken..
pi_87891680
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef GotC het volgende:
Wilde je niet aanvallen ofzo hoor! :* Vond alleen de manier waarop je zei dat je het vergeten was grappig ;)

En kan gebeuren toch? Het was toch echt baggerweer, dus niet echt top om te kijken..
:* fijn want ik vind het inmiddels niet meer grappig, ik vergeet echt zoveel.. Ben m'n hele ritme kwijt, wens mensen op maandag prettig weekend, dat soort dingen. Dus ik baal er dan wel van :)

Zijn er nog leuke dingen te doen vandaag?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:32:34 #185
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87891883
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:25 schreef nectarientje het volgende:

[..]

:* fijn want ik vind het inmiddels niet meer grappig, ik vergeet echt zoveel.. Ben m'n hele ritme kwijt, wens mensen op maandag prettig weekend, dat soort dingen. Dus ik baal er dan wel van :)

Zijn er nog leuke dingen te doen vandaag?
Bah, dat is idd niet leuk.. wist niet dat je er zoveel last van had :*

Ben eigenlijk niks van plan vandaag, voel aan mn water dat ik veel voetbal ga kijken :+ En heb net een paar schitterende actiefoto's gezien van gisteren.. ik moet duidelijk meer gaan hardlopen+afvallen :')
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:33:28 #186
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87891916
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Ben eigenlijk niks van plan vandaag, voel aan mn water dat ik veel voetbal ga kijken :+ En heb net een paar schitterende actiefoto's gezien van gisteren.. ik moet duidelijk meer gaan hardlopen+afvallen :')
Voetjebal O+
Ik ben van pindavlees
pi_87891990
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:32 schreef GotC het volgende:

Kon je ook niet weten :)

En ik doe mee! Met zowel het hardlopen als het afvallen! Mag bij de fysio nu ook op het stepapparaat dus mijn conditie komt er weer een beetje aan *O*
Voetbal kijken doe ik niet aan mee trouwens, zo maar even een rondje door de stad denk ik. Even naar de bieb en mmm kijk nu opzij en ik denk dat ik een appeltaart ga bakken :')
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:39:04 #188
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87892054
Waar is Atreidez eigenlijk? Heb m vanmorgen gemist tijdens de F1
Ik ben van pindavlees
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:03:52 #189
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87892870
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Kon je ook niet weten :)

En ik doe mee! Met zowel het hardlopen als het afvallen! Mag bij de fysio nu ook op het stepapparaat dus mijn conditie komt er weer een beetje aan *O*
Voetbal kijken doe ik niet aan mee trouwens, zo maar even een rondje door de stad denk ik. Even naar de bieb en mmm kijk nu opzij en ik denk dat ik een appeltaart ga bakken :')
Goed zo! Dus samen gezellig afvallen? ;)

Rondje door de stad? Met dit weer? :o En lekker appeltaart bakken :9
pi_87893533
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 12:33 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Voetjebal O+
Ik zit me helemaal de #$%$*& te ergeren....
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:21:00 #191
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87893559
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zit me helemaal de #$%$*& te ergeren....
Wegereef fluit waardeloos inderdaad, maar Ajax speelt zelf ook op het niveau 4e klasse zaterdag
Ik ben van pindavlees
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:02:00 #192
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87895097
Thuis! En nu slapen na een gebroken nacht met vertragingen... Ondanks dat het regent is het wel fijn om je eigen huis weer te zien O+ . Succes met hardlopen en afvallen :) .
pi_87895135
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:03 schreef GotC het volgende:
Goed zo! Dus samen gezellig afvallen? ;)

Rondje door de stad? Met dit weer? :o En lekker appeltaart bakken :9
Nee, ik wilde naar de stad en toen zag ik dat 't regende dus kwam ik tot de appeltaart :)
't is uiteindelijk het uitmesten van m'n kledingkast geworden, ik heb nu weer ruimte voor wat nieuws :+
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:04:13 #194
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87895179
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Nee, ik wilde naar de stad en toen zag ik dat 't regende dus kwam ik tot de appeltaart :)
't is uiteindelijk het uitmesten van m'n kledingkast geworden, ik heb nu weer ruimte voor wat nieuws :+
Dus toch weer naar de stad :P
Ik ben van pindavlees
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:04:33 #195
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87895190
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef tuintegel het volgende:
Thuis! En nu slapen na een gebroken nacht met vertragingen... Ondanks dat het regent is het wel fijn om je eigen huis weer te zien O+ . Succes met hardlopen en afvallen :) .
Welkom thuis *O*

En slaap lekker :P
Ik ben van pindavlees
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:05:25 #196
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87895240
En Nectarientje ik hoop dat het snel beter voor je gaat worden , want het klinkt niet fijn voor je :*
pi_87895411
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:04 schreef Flappekz het volgende:
Dus toch weer naar de stad :P
Ik vrees van wel. GotC, wanneer heb je tijd? :+

En TT, het gaat al heel veel beter hoor :) Het is alleen tijd dat ik eens wat meer ga werken zodat ik vaker een agenda onder m'n neus heb met een datum.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:30:31 #198
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87896353
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 14:09 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik vrees van wel. GotC, wanneer heb je tijd? :+

En TT, het gaat al heel veel beter hoor :) Het is alleen tijd dat ik eens wat meer ga werken zodat ik vaker een agenda onder m'n neus heb met een datum.
Volgende week heb ik wel tijd :P Moet vrijdag pas weer werken, en morgen dan ook nog school, maar that's it.
pi_87898914
Argh...ik denk net ik zal even op de site van Roobol kijken of/wanneer ze morgen bij mij het laminaat komen leggen. Is mijn ordernummer niet bekend. Ik vrees nu met enige vrees dat ik morgen weer de pineut ben en dat ze de afspraak niet (goed) hebben vastgelegd nadat ik vorige week dinsdag met een kapotte lift zat.
Die knakker van de klantenservice heeft echt gezegd "maandag staat erin, onder voorbehoud van de lift". De lift deed het diezelfde dag al weer, dus ik ben er (wellicht onterecht) vanuit gegaan dat alles geregeld was. :{

Ik ga nooit projectleider worden weet ik nu. Veel te stressvol :P.
pi_87903339
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef GotC het volgende:

Volgende week heb ik wel tijd :P Moet vrijdag pas weer werken, en morgen dan ook nog school, maar that's it.
Dinsdagmiddag even gaan?

En WheelE, positief denken, komt allemaal goed!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:08:55 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87905092
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Dinsdagmiddag even gaan?

En WheelE, positief denken, komt allemaal goed!
Daar moet ik heel even naar kijken, moet misschien m'n auto ophalen dan :)
pi_87907613
Argh mannen! Of in ieder geval kleine broertjes :(
Komen net terug uit Duitsland: kachel echt op 27 graden ofzo, een stank (hadden dinsdag boerenkool gegeten en voor mn broertje voor woensdag een restje in de pan laten zitten met de woorden "als je het niet eet, gooi het dan weg'....ja niet dus :r), vuilniszakken niet buiten gezet en hij heeft dus ook mn computer twee volle dagen aan laten staan...voor hetzelfde geldt brand er iets door ofzo. Nadenken is moeilijk voor m. Echt ik wens zn vriendin heel veel sterkte vanaf december ;)
pi_87926129
Er ligt een afspraakbevestiging voor vndasg van de roobol in de bus in mijn nieuwe hok. Yay!!!
* WheeleE slaakt zucht vn verlichting
pi_87927469
MOgguh!

maandag 25 oktober 2010 @ 10:00:42 #205
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87927714
Goedemorgen! Lol @ het verhaal van Jill , zo herkenbaar!

Wheelee dat is mooi O+
pi_87927743
Moggggggguhhhhhhh.

@TT: en.. was zeker weer lekker je eigen bedje?
pi_87927817
morguh :W
pi_87927876
* CaLeXwrijft het soep uit zijn oog
pi_87928159
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef CaLeX het volgende:
* CaLeXwrijft het soep uit zijn oog
tomaten soep??

pi_87928601
Bar, al feedback gehad over het gesprek?
pi_87929996
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:17 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

tomaten soep??
met ballen blijkbaar :X
pi_87931658
Mogge :W Eerste kans op deze werkdag dat ik een pagina open voor me plezier.. Leuk zo'n nieuw begin van academisch jaar ;)
pi_87931730
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef Atreidez het volgende:
Mogge :W Eerste kans op deze werkdag dat ik een pagina open voor me plezier.. Leuk zo'n nieuw begin van academisch jaar ;)
Met nog steeds te weinig mensen om 't werk te doen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87932941
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef nectarientje het volgende:
Met nog steeds te weinig mensen om 't werk te doen?
Beetje dat wat je krijgt als je een man een koffer in laat pakken.. Het zou moeten passen, maar dan moet je het wel met beleid invullen :P
pi_87933817
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Beetje dat wat je krijgt als je een man een koffer in laat pakken.. Het zou moeten passen, maar dan moet je het wel met beleid invullen :P
Euj! Met proppen kom je ook een heel eind hoor! :P
pi_87934564
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Hmmm oneens. Mijn koffer heeft altijd ruimte over waardoor mijn strak gevouwen was er weer lelijk uitkomt.....
pi_87936562
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hmmm oneens. Mijn koffer heeft altijd ruimte over waardoor mijn strak gevouwen was er weer lelijk uitkomt.....
daar heb ik ook altijd last van.. tegenwoordig pak ik m'n koffer een dag vantevoren in en laat em op z'n zij staan.
de dag erna kan er dan nog wat bij O-)

pi_87936968
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

daar heb ik ook altijd last van.. tegenwoordig pak ik m'n koffer een dag vantevoren in en laat em op z'n zij staan.
de dag erna kan er dan nog wat bij O-)
Slim! Moet ik ff onthouden.... of een kleinere koffer nemen natuurlijk ;)
pi_87937726
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
Bar, al feedback gehad over het gesprek?
Nope nog niet..
zou toch vandaag of morgen moeten komen..

we zullen zien.. natuurlijk wel een beetje spannend! :o

pi_87938197
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Nope nog niet..

Tenzij het hetzelfde bedrijf als Flap is...dan moet je nog ff wachten ben ik bang ;)
pi_87938297
Ik heb een glas echte Raak Rein Claude vruchtensiroop voor me staan O+ Hoe 80's is dat!
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87939051
quote:
17.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een glas echte Raak Rein Claude vruchtensiroop voor me staan O+ Hoe 80's is dat!
Ik heb eerdaags een reunie van de 'tent' waar we altijd gingen stappen... dat wordt ook heeeeeel 80's (en 90s) :)
pi_87941036
*O* zon *O*
dag
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:29:23 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87941368
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:22 schreef Peter het volgende:
*O* zon *O*
Idd, zon! *O*
Zie gelijk stof liggen }:|
pi_87941399
Mijn moeder is afgelopen dinsdag geweest en heeft alles gesopt :')
Al zie ik weer wat stof jah :@
dag
pi_87941512
hij schijnt in mijn giechel :(

klote zon
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:33:14 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87941549
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Peter het volgende:
Mijn moeder is afgelopen dinsdag geweest en heeft alles gesopt :')
Al zie ik weer wat stof jah :@
Handig! :D
Ik kan blijven stoffen met die donkere tafels/tvmeubels/kasten.. :') Misschien morgen maar effe doen. Vandaag is officieel hangdag sinds ik thuis ben :9
pi_87941723
Ik wilde vandaag eigenlijk ff sportief gaan fietsen, maar ik heb geen zin :@
dag
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:39:50 #229
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87941882
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef Peter het volgende:
Ik wilde vandaag eigenlijk ff sportief gaan fietsen, maar ik heb geen zin :@
Het is maandag, dan mag het :*
Mijn auto staat bij de APK... Vanmorgen dus fijn gefietst met superzachte banden :%

Ben wel erg benieuwd naar de APK, kijken of we echt wel zo'n goede koop hebben gedaan :X
pi_87943011
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Handig! :D
Ik kan blijven stoffen met die donkere tafels/tvmeubels/kasten.. :') Misschien morgen maar effe doen. Vandaag is officieel hangdag sinds ik thuis ben :9
Mijn tv meubel en mijn salontafel zijn van glas..... tel uit je stof... :(
pi_87943329
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mijn tv meubel en mijn salontafel zijn van glas..... tel uit je stof... :(
hehe.. ik heb 2 katten.. tel uit de haren.. ;)

pi_87944323
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is maandag, dan mag het :*
Mijn auto staat bij de APK... Vanmorgen dus fijn gefietst met superzachte banden :%

Ben wel erg benieuwd naar de APK, kijken of we echt wel zo'n goede koop hebben gedaan :X
Ik heb m'n auto anderhalve week geelden weggedaan, koste meer om hem APK-proof te krijgen dan dat hij me gekost had..
dag
pi_87945222
naar Huis!!

:W

pi_87945296
Het is al bijna zaterdag *O*
Gaat iedereen die gezegd heeft mee te gaan ook nog steeds mee? (behalve dan vriendin van a_a)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:15:24 #235
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87945616
Ja ik ga nog steeds mee en ik ga acht uur ook gewoon redden ipv de half negen die ik eerder zei. :)
pi_87945655
Zaterdag?? 8)7
pi_87945770
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zaterdag?? 8)7
zaterdag de 30e :P Jij ging 't redden zei je ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:24:46 #238
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87945946
jill ging misschien ook mee toch ?
pi_87946109
Ooooh záterdag! ;)
pi_87946168
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ooooh záterdag! ;)
met dat alu hoedje van je :9
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87947424
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef nectarientje het volgende:

[..]

met dat alu hoedje van je :9
Harnas ;)

Trouwens, had ik deze week al een keer gezegd dat ik ambtenaren tof vind?
pi_87947832
Wij vinden jou ook tof JB ^O^ *O*

Oh, mijn vloer liggt er prachtig bij! Alles is goed gegaan, godzijdank. Eindelijk kan ik gaan schoonmaken en inrichten. Woohoo!
pi_87953364
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Nope nog niet..

we zullen zien.. natuurlijk wel een beetje spannend! :o
toch wel he. Zag ook nog een paar leuke functies staan bij de Rijswijkse club ;)
pi_87956227
Zo, het is wel te merken dat er hier ambtenaren lullen. Paar dagen geen tijd gehad om te posten dus ik dacht dat we wel een paar topics verder zouden zijn. Tegenvaller zeg ;) :P

Even opscheppen: ik heb mijn mindere week weer rechtgezet: woog vanavond 1,5 kg minder dan vorige week en ben in totaal al 3,5 kg afgevallen *O*
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:51:39 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87956251
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Lovechild het volgende:
Zo, het is wel te merken dat er hier ambtenaren lullen. Paar dagen geen tijd gehad om te posten dus ik dacht dat we wel een paar topics verder zouden zijn. Tegenvaller zeg ;) :P

Even opscheppen: ik heb mijn mindere week weer rechtgezet: woog vanavond 1,5 kg minder dan vorige week en ben in totaal al 3,5 kg afgevallen *O*
Goed zo! *O*
Gaat de goede kant op!
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:54:42 #246
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87956392
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Lovechild het volgende:

Supergoed ! Heb je ze soms stiekem aan mij gegeven :P

;)
pi_87956977
Hoera voor LC *O*
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87958048
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Supergoed ! Heb je ze soms stiekem aan mij gegeven :P

;)
Nee joh, zou niet durven!
pi_87958384
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:05 schreef nectarientje het volgende:
Het is al bijna zaterdag *O*
Gaat iedereen die gezegd heeft mee te gaan ook nog steeds mee? (behalve dan vriendin van a_a)
*O* ja. Mijn vriendin gaat naar een kraamfeest en eigenlijk moest ik mee maar mooi niet dat ik naar een feestje ga dat te druk is met een hele horde nieuwe moeders en hele avond babyverhalen aan moet horen :')

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:15 schreef tuintegel het volgende:
Ja ik ga nog steeds mee en ik ga acht uur ook gewoon redden ipv de half negen die ik eerder zei. :)
*O* *O* *O* *O*

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ooooh záterdag! ;)
Dus je gaat mee? :D *O*

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Lovechild het volgende:

Super :D :Y ga vooral zo door :D *O*

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik heb m'n auto anderhalve week geelden weggedaan, koste meer om hem APK-proof te krijgen dan dat hij me gekost had..
Ik ga morgen even sleutelen aan mijn auto. Bobine, kabelboom, bougies, gasklephuis, stappenmotor preventief vervangen gezien ik de staat er niet van weet en liever iets voorkom en verbeter dan achter de feiten aanloop :') En verder alle vloeistoffen vervangen als olie enzo :')
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:36:19 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87958602
AA, wat een boel *O* smileys :D
pi_87958618
*O*
dag
pi_87958687
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef GotC het volgende:
AA, wat een boel *O* smileys :D
*O* jaaa ben even in een vrolijke stemming :') :D en waarom weet ik niet _O-
Misschien omdat ik vandaag vrij was en morgen ook nog _O- *O* *O*
Morgen een drukke dag maar ik heb er gewoon zin in _O-
Ik ben gewoon even te hyper :') zal wel door de chocomelk komen ofzo _O-
pi_87958705
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:36 schreef Peter het volgende:
*O*
Kom je ook bowlen :D :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:39:38 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87958771
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nou helemaal top toch? :D
Chocomelk :9 Ook nog een idee om te maken..hmm...
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:46:35 #255
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87959114
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

A_A en chocomelk O+ :9~ alleen je vriendin mist nog !
pi_87959155
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:46 schreef tuintegel het volgende:

[..]

A_A en chocomelk O+ :9~ alleen je vriendin mist nog !
Kan geregeld worden :@

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou helemaal top toch? :D
Chocomelk :9 Ook nog een idee om te maken..hmm...
Was heerlijke koude chocomel, de enige echte O+
pi_87960227
Necta,

Wij komen ook met z'n 2en.. wel pas om 9 uur omdat ik nog even een wedstrijdje ga volleyballen.. wedstrijd 3 van deze week *o*

we hebben er zin in!

maandag 25 oktober 2010 @ 23:49:38 #258
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87962052
Tsja, daar lig je dan.....in een legeringsgebouwtje op een kazerne in fucking Stroe. Nadat collega's de bar hebben geplunderd ;)
Ik ben van pindavlees
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:58:50 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87962416
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Flappekz het volgende:
Tsja, daar lig je dan.....in een legeringsgebouwtje op een kazerne in fucking Stroe. Nadat collega's de bar hebben geplunderd ;)
En jij niet? :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 06:54:39 #260
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87967087
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef GotC het volgende:

[..]

En jij niet? :')
Zo ben ik toch niet :P
Ik ben van pindavlees
pi_87967195
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 06:54 schreef Flappekz het volgende:
Zo ben ik toch niet :P
Nee, zo ben jij niet :+ Lekker gedronken schatje? ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:03:51 #262
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87967392
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 07:29 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Nee, zo ben jij niet :+ Lekker gedronken schatje? ;)
Net iets meer dan de bedoeling was :+
Ik ben van pindavlees
pi_87967747
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Flappekz het volgende:
Afslag Stroe....daar zit een McDonalds vlakbij :P
pi_87968139
Mogge :O

Is dit ook weer een test voor die mgrfunctie? :P
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:25:20 #265
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87968291
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Mogge :O

Is dit ook weer een test voor die mgrfunctie? :P
Nee, daar heb ik me definitief doorheen geslagen :)
Ik ben van pindavlees
pi_87968389
Helloo everybody!
pi_87968978
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:25 schreef Flappekz het volgende:
Nee, daar heb ik me definitief doorheen geslagen :)
Goed man *O*
pi_87969393
Kan ik voor zaterdag nog iemand zo gek krijgen om mij te escorteren?
Ik vind het Zuiderpark maar eng :@
50.000 O+
pi_87969411
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
:9~ ja hoor, waar vandaan?
pi_87969476
Je man? :P Krijgen we die ook een keer te zien...
pi_87969525
quote:
6.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef Atreidez het volgende:
Die loopt in het park iedereen bang te maken ;)
pi_87969538
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef Atreidez het volgende:
Eigenlijk wel he :D
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:10:04 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87974778
M'n auto is door de keuring! ...net aan. Volgend jaar niet meer volgens m'n garagevent ;(
pi_87975423
quote:
6.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef Atreidez het volgende:
Jij kent hem langer dan ik :P
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:28 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Eigenlijk wel he :D
Hij is heel verlegen in het echt O-)
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Die loopt in het park iedereen bang te maken ;)
Nou, zoooooooooooo eng is hij nou ook weer niet :P
50.000 O+
pi_87975433
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef GotC het volgende:
M'n auto is door de keuring! ...net aan. Volgend jaar niet meer volgens m'n garagevent ;(
Wat zou er aan moeten gebeuren?
50.000 O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:29:32 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87975536
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:26 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Wat zou er aan moeten gebeuren?
Nja, het schijnt dat het in het verleden nogal slecht gelast is, en iets met het voorbindje?? Daarentegen noemde hij in hetzelfde gesprek iets met vergeleken met krantenpapier ofzo :+

Kan er iig nog een jaartje van genieten O+
pi_87975662
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Nja, het schijnt dat het in het verleden nogal slecht gelast is, en iets met het voorbindje?? Daarentegen noemde hij in hetzelfde gesprek iets met vergeleken met krantenpapier ofzo :+

Je weet zeker dat dit over je auto ging? :7
50.000 O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:34:14 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87975700
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je weet zeker dat dit over je auto ging? :7
Ik zat al zo aan de telefoon: :') :?
pi_87976120
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zat al zo aan de telefoon: :') :?
Werd je er opgewonden van? :+
50.000 O+
pi_87976609
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef GotC het volgende:

[..]

verder was hij helemaal in orde voor deze keuring?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_87979659
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Marv.. wat was ook al weer je scooter adresje??
want deze dame heeft een TE grote mond gehad en gaat het nu lekker door een ander op laten knappen ;)
(geen tijd, geen tijd... )

dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:27:31 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87981251
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Nja hij is iig goedgekeurd, al was het volgens de garagevent op zn lont erdoorheen gekomen..
pi_87981677
Wat is die nieuwe lay-out toch nog even wennen zeg! :o
Ik kan vooral het blauwe " mijn actieve topics" niet goed lezen in het zwarte..

grr!!

pi_87982493
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
'K zie dat A-A zich aangeboden heeft maar ook wij zijn een optie.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:06:53 #285
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87983064
Heen lukt helaas niet Miss maar op de terugweg is het wel mogelijk om mee te rijden .
pi_87985083
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Marv.. wat was ook al weer je scooter adresje??
want deze dame heeft een TE grote mond gehad en gaat het nu lekker door een ander op laten knappen ;)
(geen tijd, geen tijd... )
http://www.tiger-racing.nl/

Die kunnen je goed helpen!
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_87986001
:{ een geslaagde zelfmoord in zoetermeer, vrouw voor de RR gesprongen :{
pi_87986241
-O-

lekker sociaal, ga dan lekker met een radio op stroom in bad zitten ofzo

Tis weer herfst, dus dan gebeurt het weer vaker
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:17:49 #289
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_87986660
Fijn voor de bestuurder en de andere mensen in de nabije omgeving ...die zullen goed van slag zijn.

Ik kreeg trouwens een smsje met een mop over Anthonie Kamerling . Hoewel ik weinig begrip kan opbrengen voor zelfmoord vind ik zulke grappen zo bijzonder smakeloos ...
pi_87986978
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ah, vandaar de melding over vertraging :{

Miss, heen kun je met mij meelopen? Terug kun je dan met TT mee :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_87987021
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
lijn 3 of 4?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_87987198
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:25 schreef Slayage het volgende:
lijn 3 of 4?
Ze zijn allebei vertraagd volgens de borden op Spui.. Weet niet of ze elkaar daar ergens kruisen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:30:42 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87987260
Bah, vandaar de vertraging idd.. :{
pi_87987307
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef GotC het volgende:
Bah, vandaar de vertraging idd.. :{
Wat leuk, zat jij ook in de tram ;) :*

Missie! Ik heb een cadeautje voor je gekocht O+
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:31:47 #295
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87987319
Vandaar die files hierzo :+
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:33:09 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_87987374
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wat leuk, zat jij ook in de tram ;) :*

Missie! Ik heb een cadeautje voor je gekocht O+
Ja! Gezellig he? O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Vandaar die files hierzo :+
Haha :P Veel files dus?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:34:12 #297
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87987426
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja! Gezellig he? O+
[..]

Haha :P Veel files dus?
Mwoa, het kan erger
Ik ben van pindavlees
pi_87987464
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ze zijn allebei vertraagd volgens de borden op Spui.. Weet niet of ze elkaar daar ergens kruisen?
Ieuwl, dan waren we vlakbij elkaar net.

3 en 4 rijden grotendeels dezelfde route richting Zmeer, alleen gaat 4 nog wat verder volgens mij
pi_87987470
Bij Halte Segwaert in Zoetermeer en beide lijnen zijn zeer vertraagd
pi_87987520
ambtenaren zijn idd lui en proud of it :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_87987521
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 17:34 schreef CaLeX het volgende:
Ieuwl, dan waren we vlakbij elkaar net.
Dat kan je vast wat liever zeggen ;) Zo eng ben ik niet :+
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties