Oh dan kan ik helpen...heb al jaren EHBOquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd..thanks!
[..]
Niet eens een boeiende test....stukje cijferreeksachtig iets en 2 cases waarin het aankomt op snel verbanden leggen en wat berekeningen geloof ik
Mooi, dan zie ik je om half 1 in Amsterdamquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FIPO
[..]
Oh dan kan ik helpen...heb al jaren EHBO
Heftige uitval danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:23 schreef Flappekz het volgende:
MissMSX, hoeveel hem hebben gehaald weet ik niet precies. Momenteel een man of 10 denk ik
Ik zou ze een dikke vinger gevenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
pff.. hier ook een staaltje raar doen bij een nieuwe baan
Heb morgen een gesprek bij een headhunter en die vroeg me om m'm diploma's, getuigschriften , identiteitsbewijs en een copy van m'n salaris strook mee te nemen.
Ik vind het allemaal wat vreemd. weet nog niet of ik het wel door wil laten gaan zo..
ik heb gezegd dat ik op zoek ga naar m'n diploma's ( geeen idee waar die zijn..) maar dat m'n salaris strook sowieso niet mee komt..quote:
Gebeurt echt vaak maar je kan het gewoon weigeren. Ze doen dit uiteraard omdat mensen bij de vraag 'wat verdiende je hiervoor' steevast 300 euro hoger opgeven.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
pff.. hier ook een staaltje raar doen bij een nieuwe baan
Heb morgen een gesprek bij een headhunter en die vroeg me om m'm diploma's, getuigschriften , identiteitsbewijs en een copy van m'n salaris strook mee te nemen.
Ik vind het allemaal wat vreemd. weet nog niet of ik het wel door wil laten gaan zo..
Omdat dit ook werkt toch?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:19 schreef Lovechild het volgende:
Waarom zit die 'volg topic' knop er nou bijna nooit?
Oh ja...jij bent óók een ambtenaar he... straks zitten hier nog meer ambtenaren als niet ambtenarenquote:
World domination!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh ja...jij bent óók een ambtenaar he... straks zitten hier nog meer ambtenaren als niet ambtenaren
Dat is ook mijn instelling. Wat boeit het wat ik bij mijn vorige baan verdiende? Wat vinden jullie me waard en wat wil ik voortaan krijgen zijn de enige twee juiste criteriaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gebeurt echt vaak maar je kan het gewoon weigeren. Ze doen dit uiteraard omdat mensen bij de vraag 'wat verdiende je hiervoor' steevast 300 euro hoger opgeven.
Het is je keuze hier niet aan mee te werken maar voor sommige instellingen is dat weer reden om je niet aan te nemen. Voor mij zou het een reden zijn naar een andere baan te kijken. Het gaat ze geen fuck aan namelijk.
Ze hebben zelf toch ook wel een indicatie van wat ze willen betalen neem ik aan.
Den Haag is dan ook wel de opperambtenarenstad van Nederland natuurlijk. Daarom ambtenaar ik ook in Utrechtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh ja...jij bent óók een ambtenaar he... straks zitten hier nog meer ambtenaren als niet ambtenaren
Ik ambtenaar ook elders maar zou wel heel graag in Den Haag willen ambtenaren. Kortere reistijd lijkt me echt zalig!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef WheeleE het volgende:
Den Haag is dan ook wel de opperambtenarenstad van Nederland natuurlijk. Daarom ambtenaar ik ook in Utrecht.
Exact wat ik zou zeggenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ook mijn instelling. Wat boeit het wat ik bij mijn vorige baan verdiende? Wat vinden jullie me waard en wat wil ik voortaan krijgen zijn de enige twee juiste criteria
Ja, dat zou voor mij nu de enige reden zijn om te verkassen naar een andere werkgever. Ik vind het hier echter nog te leuk om weg te gaan, en de reistijd is goed te doen. Ach, wie weet over een paar jaar, in een van de nieuwe ministeries ofzo...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ambtenaar ook elders maar zou wel heel graag in Den Haag willen ambtenaren. Kortere reistijd lijkt me echt zalig!
Da's wel zuur ja. Ook al zou ik zelf dan degene zijn die meer verdient, ik zou het management echt niet vertrouwenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Exact wat ik zou zeggen![]()
.
Weet je wat pas erg is... ik mocht bij mijn vorige werkgever mijn salaris niet aan collega's vertellen omdat die zwaar onderbetaald werden. Toen ik vervolgens niet weg mocht naar mijn huidige werkgever heb ik het verteld en waren 30 man ongemotiveerd en pissed off;)
Bedrijven die tegen medewerkers zeggen dat je het onderling niet mag bespreken
Werk je bij de gemeente?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja, dat zou voor mij nu de enige reden zijn om te verkassen naar een andere werkgever. Ik vind het hier echter nog te leuk om weg te gaan, en de reistijd is goed te doen. Ach, wie weet over een paar jaar, in een van de nieuwe ministeries ofzo...
Bijna. Provincie-niveau. Wat voor ambtenarenjob maakt mij niet zo veel uit, als ik zou wisselen, zolang er maar een uitdaging in zit. En misschien switch ik wel naar iets anders dienstverlenends. ICT in een ziekenhuis ofzo.quote:
Geen profit organisatie voor jou?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Bijna. Provincie-niveau. Wat voor ambtenarenjob maakt mij niet zo veel uit, als ik zou wisselen, zolang er maar een uitdaging in zit. En misschien switch ik wel naar iets anders dienstverlenends. ICT in een ziekenhuis ofzo.
Ik zeg nooit nooit, maar de non-profit orrganisaties, en zeker die met een apart dienstverlenend karakter trekken mij meer. Klinkt heel idealistisch misschien, maar als je wellicht maar een klein beetje aan iets kan bijdragen, anders dan de winst van een bedrijf, is dat voor mij aantrekkelijker.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen profit organisatie voor jou?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik zeg nooit nooit, maar de non-profit orrganisaties, en zeker die met een apart dienstverlenend karakter trekken mij meer. Klinkt heel idealistisch misschien, maar als je wellicht maar een klein beetje aan iets kan bijdragen, anders dan de winst van een bedrijf, is dat voor mij aantrekkelijker.
Aah thanks, kan ik gebruikenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Omdat dit ook werkt toch?![]()
Nog even een extra bemoedigend afvaljompeltje voor je:
Maaaaaar?quote:
Dank uquote:
Vrijdag weet ik als t goed is de uitslagquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maaaaaar?
Ik zou volgende week vrijdag schoenen gaan kopen......maar zojuist gaat er een finaal kapot. Derhalve zal ik toch echt eerder schoentjes moeten halen.
Zal ik voor bruine of voor zwarte nette schoenen gaan?
Mountainbike of oma fiets? Dames/Heren?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef Perquisite het volgende:
Hallo mensen, aangezien iemand dacht dat hij wel het recht had om mijn te jatten (terwijl ie met een dik kettingslot aan een andere fiets stond)... Dus nu heb ik geen fietsis er iemand hier die nog een tweedehands fiets ergens achter heeft staan die ik voor een paar tientjes of een krat bier of weet ik veel over kan nemen?
* WheeleE humt mantra "Ik voel me niet aangesproken, ik voel me niet aangesproken, ik voel me niet aangesproken."quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ach het zijn de ambtenaren weer... pikken zo die fietsen~!
Die ambtenaren uit Utrecht zijn natuurlijk héél andersquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef WheeleE het volgende:
[..]
* WheeleE humt mantra "Ik voel me niet aangesproken, ik voel me niet aangesproken, ik voel me niet aangesproken."
quote:Gewoon gaan, ook al heb je er geen zin in. Misschien valt het allemaal mee.Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:
Zit nog in de twijfel over dat gesprek morgen.. heb er eigenlijk helemaal geen zin in...
quote:Als je geen zin hebt moet je het niet doen. Als je geen zin hebt om je loonstrook te laten zien neem je die gewoon niet mee. Als ze je willen hebben kom je er wel uitOp woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Barretje80 het volgende:
Zit nog in de twijfel over dat gesprek morgen.. heb er eigenlijk helemaal geen zin in...
quote:Je mag op mijn balkon een zeiltje spannen?Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kan ik vanavond bij iemand in de tuin slapen met mijn tent?
Fans!
quote:Whoah! Teveel kleur voor de vroege ochtend!
quote:En daar doe ik het alleen al voorOp donderdag 21 oktober 2010 06:57 schreef Barretje80 het volgende:
het werkt wel enigszins tegen m'n ochtend humeur..
quote:Ook die bijdrages zijn welkom!Op donderdag 21 oktober 2010 08:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik merk dat ik mijn best doe hier actief te blijven maar dat i maar 2 posts per topic deelneem ofzo
quote:typistes??Op donderdag 21 oktober 2010 09:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moggguh! Weer klaar voor een nieuwe dag. Het wordt voornamelijk 'tikken' daar er vandaag geen typistes zijn. Mooi weertje ook!
quote:Yep, ik spreek al mijn bevindingen in op een dictafoon en de typistes werken het dan uit in een rapportage! Scheelt weer een hoop daar ik dan ook niet op mijn spelling hoef te letten hahaaOp donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
typistes??
wat een luxe!!
* Barretje80 maakt normaal gesproken de notulen etc...
quote:Serieus?!?!Op donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, ik spreek al mijn bevindingen in op een dictafoon en de typistes werken het dan uit in een rapportage! Scheelt weer een hoop daar ik dan ook niet op mijn spelling hoef te letten hahaa
quote:Ja je denkt toch niet dat hier grappen over worden gemaakt he
quote:Zijn ze ook nog een beetje om aan te gluren?Op donderdag 21 oktober 2010 12:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
een uitstervend ras maar oh zo belangrijk
quote:Sommige wel, sommigen iets minder (leeftijd...) maar het belangrijkste is dat ze aardig zijnOp donderdag 21 oktober 2010 12:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog een beetje om aan te gluren?
quote:uhu....Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sommige wel, sommigen iets minder (leeftijd...) maar het belangrijkste is dat ze aardig zijn
quote:
quote:Nee, ik blijf gezellig hier rondhangen!Op donderdag 21 oktober 2010 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ook die bijdrages zijn welkom!
( als je maar niet overloopt naar R'dam!)
quote:Dat klinkt als iets waarbij Air je aan je haren heeft meegesleurd naar 't fornuis
quote:Ja met zo'n pittig kort kapselOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets waarbij Air je aan je haren heeft meegesleurd naar 't fornuis
quote:nee sorryOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]CaLeX
Ga je ook mee bowlen de 30e?
quote:Wrom nie?
quote:grote mond, klein hartje, te schijterig, hou er niet zo van, enzovoorts
quote:Dat lijken me bijzonder goede excusesOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef CaLeX het volgende:
grote mond, klein hartje, te schijterig, hou er niet zo van, enzovoorts
quote:Gaan we toch met zijn 2en 'bang' in een hoekje zitten??Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
grote mond, klein hartje, te schijterig, hou er niet zo van, enzovoorts
quote:wel iets meer dan wat :pOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahaha ja als ik het zo teruglees 'klinkt' het wat dubieus hahahaa
quote:Wees niet bang.
quote:Jij betaalt de vrijmibo?Op donderdag 21 oktober 2010 17:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wees niet bang.
Had ik al gezegd dat alle ambtenaren mijn vrienden zijn en zeker op een vrijdagavond?
quote:Ik had dat met verzenden van sms'jes.. Een heel simpel smsje met enkele woorden werd gewoon dubbel verzonden, te vaag gewoon.Op donderdag 21 oktober 2010 17:35 schreef nectarientje het volgende:
Echt.. kneiterirritant: ik ontvang smsjes driedubbel! Niet alle smsjes maar toch zeker 1x per persoon per dag. Geen peil op te trekken wanneer wel/wanneer niet. Begon met 1 persoon, nu zijn het er inmiddels 4 en ik ben er wel klaar mee eigenlijk.
quote:Dat heb ik wel nagevraagd, er is steeds maar 1 keer verzonden. Het gaat bij mij met ontvangen mis.Op donderdag 21 oktober 2010 17:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik had dat met verzenden van sms'jes.. Een heel simpel smsje met enkele woorden werd gewoon dubbel verzonden, te vaag gewoon.
quote:Oh dat is helemaal spannendOp donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik smsjes verstuur krijg ik een ontvangstbevestiging met een andere naam uit mijn adresboek
quote:Dat is pas gekOp donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik smsjes verstuur krijg ik een ontvangstbevestiging met een andere naam uit mijn adresboek
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat is pas gekzit er niet iemand bij de provider sms'jes te onderscheppen???
quote:Spannend! Nu maar hopen dat ze hun 'timemanagement' iets beter onder controle hebben dan de afgelopen keer
quote:Ik weet in ieder geval dat ik mijn zenuwenmanagement nog minder goed onder controle hebOp donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Spannend! Nu maar hopen dat ze hun 'timemanagement' iets beter onder controle hebben dan de afgelopen keer
quote:Ik ken het gevoel sinds afgelopen maand weer een beetje... kutgevoel!Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik mijn zenuwenmanagement nog minder goed onder controle heb
quote:Behoorlijk! Maar het kan kutter.... nu maar hopen dat het dat niet gaat wordenOp donderdag 21 oktober 2010 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel sinds afgelopen maand weer een beetje... kutgevoel!
quote:Prima tijd toch? Ik mag van 22:30 tot 7:30.Op donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ga nu beginnen met werken
van 20.00 tot 00.00
quote:Werkze!Op donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ga nu beginnen met werken
van 20.00 tot 00.00
quote:Of juist wel! Dan kan het alleen maar meevallenOp donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Werkze!
Tja Flap..laten we daar maar niet vanuit gaan....
quote:Dat was bij mij ook het geval... dus dat dan toch maar doen!Op donderdag 21 oktober 2010 19:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of juist wel! Dan kan het alleen maar meevallen
quote:Ach...we horen het morgen hopelijk...Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook het geval... dus dat dan toch maar doen!
quote:Da's ook niet lang...Ben je nu alweer halverwegeOp donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:ik ga nu beginnen met werken
van 20.00 tot 00.00
quote:Goeie vraag voor dit tijdstipOp vrijdag 22 oktober 2010 04:37 schreef StormWarning het volgende:
Woon nu ruim een jaar in Den Haag en moet nog steeds overstappen op een nieuwe tandarts. Kunnen jullie een goede aanraden in de buurt van Regentessekwartier/Segbroek?
quote:Ik helaas niet, ben momenteel een nachtmensOp vrijdag 22 oktober 2010 04:50 schreef StormWarning het volgende:
Ja he! Dan is het voor de frisse ochtendmensen straks het eerste dat ze lezen, waardoor ze mij direct van een nuttig antwoord kunnen voorzien.
quote:Smorgens! Ik zou het niet weten, ik zit nog in Poeldijk...Op vrijdag 22 oktober 2010 04:37 schreef StormWarning het volgende:
Woon nu ruim een jaar in Den Haag en moet nog steeds overstappen op een nieuwe tandarts. Kunnen jullie een goede aanraden in de buurt van Regentessekwartier/Segbroek?
quote:Goeiemorgen lieverdOp vrijdag 22 oktober 2010 05:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Smorgens! Ik zou het niet weten, ik zit nog in Poeldijk...
iemand?
quote:Nieuw bed kopen?Op vrijdag 22 oktober 2010 05:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat dan weer niet... ff wakker worden onder de douche maar
quote:Ff sparenOp vrijdag 22 oktober 2010 05:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Nieuw bed kopen?
Heb 4 stijgers, waaronder m'n keeper
quote:mijn tandarts zit op scheveningen.. is dat wat?Op vrijdag 22 oktober 2010 04:37 schreef StormWarning het volgende:
quote:Onze tandarts zit in...Voorburg!Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus de tandartsen waar 'wij' heengaan zitten in Poeldijk, Maasdijk, Scheveningen en Wateringen.... altijd leuk zo'n Den Haag topic![]()
Mogguh!
quote:Mooi heOp vrijdag 22 oktober 2010 10:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Onze tandarts zit in...Voorburg!
quote:ik wil dan juist thuis zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef WheeleE het volgende:
Tandarts in het centrum hier. Het centrum van Den Haag welteverstaan.
En niet vrij tussen kerst en O&N. Ik wil juist wel werken, lekker rustig op de weg en op kantoor.
quote:Ik ook! zwartsluisstraatOp vrijdag 22 oktober 2010 10:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mooi heHeeft er hier wel iemand uberhaubt een tandarts in Den Haag??
quote:ik mag OF rond kerst OF rond oud en nieuw vrij zijn.. weet nog niet wat ik kies, wantOp vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik wil dan juist thuis zijngezellig met familie en vrienden
maar als jij werken beter vindt dan is dat zo
quote:Whehe, inderdaad.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus de tandartsen waar 'wij' heengaan zitten in Poeldijk, Maasdijk, Scheveningen en Wateringen.... altijd leuk zo'n Den Haag topic![]()
Mogguh!
quote:wat is't??
quote:De kerstdagen en nieuwjaarsdag is verplicht vrij, dus dan ben ik wel thuis. Daar tussenin werk ik meestal gewoon. Een groot deel van mijn familie werkt in de zorg en derhalve onregelmatig. Dan ben ik de enige die thuis zit, ook niet gezelligOp vrijdag 22 oktober 2010 12:08 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ik wil dan juist thuis zijngezellig met familie en vrienden
maar als jij werken beter vindt dan is dat zo
quote:
quote:
quote:
quote:Heb ik iets gemist?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:en de uitleg volgt later??Op vrijdag 22 oktober 2010 14:08 schreef Flappekz het volgende:
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik moest voor mn nieuwe functie een aantal tests doen. De uitslag van die tests zou bepalend zijn of ik wel of niet die functie zou krijgen.
quote:Goos! AllesOp vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef Civilian het volgende:
Kheb weer een auto
En hoi
En feli @ Flap
En
En
En...
quote:Een kleintje maar.. Audi A3Op vrijdag 22 oktober 2010 14:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goos! Alles? Thanks!
Wavvoor tuut heb je?
quote:Thanks! Ik ben zooooooooooo fucking opgelucht na weken achterelkaar in de stress en onzekerheid...
quote:Doe maar sjiek!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Een kleintje maar.. Audi A3Heb 'm net op mogen halen
quote:Beetje maar
quote:eerste rondje bij de bowling is voor flap!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FEEEEEESTJE BIJ FLAP THUIS!
Van harte gap!
quote:En (vertelt hij er niet bij) hij heeft z'n 'ik weet niet of ik t heb gehaaldOp vrijdag 22 oktober 2010 14:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Dat wist ik ook later pas. Wat een dagOp vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
En (vertelt hij er niet bij) hij heeft z'n 'ik weet niet of ik t heb gehaald!' tentamen gehaald met een 7,9.
quote:Jij vind dat je moet afvallenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef tuintegel het volgende:
Tuintegel moet nodig afvallen na deze vakantie en dan zit ik nog een dag extra ook ! Ipv vannacht kom ik zondagavond pas thuis . Iets met een overboeking met het vliegtuig ofzo ?
quote:Dat valt denk ik ook onder het 'ik snotter dus ik ben doodziek' verschijnsel dat mannen nog wel eens willen hebbenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef GotC het volgende:
En (vertelt hij er niet bij) hij heeft z'n 'ik weet niet of ik t heb gehaald!' tentamen gehaald met een 7,9.
quote:Het was vroeger op school al: degenen die het hardste riepen dat ze het slecht gemaakt hadden, hadden het hoogste cijferOp vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
quote:dat was nou altijd bij mij het geval...Op zaterdag 23 oktober 2010 00:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het was vroeger op school al: degenen die het hardste riepen dat ze het slecht gemaakt hadden, hadden het hoogste cijfer
quote:Geniet van je extra vakantieOp vrijdag 22 oktober 2010 18:17 schreef tuintegel het volgende:
Tuintegel moet nodig afvallen na deze vakantie en dan zit ik nog een dag extra ook ! Ipv vannacht kom ik zondagavond pas thuis . Iets met een overboeking met het vliegtuig ofzo ?
quote:Ik vraag me dat ook af maar ja...vrouwenOp zaterdag 23 oktober 2010 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geniet van je extra vakantie
En afvallen?![]()
![]()
waar?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 14:45 schreef GotC het volgende:
En ik kwam samen met nog een vrouw arm in arm als laatste over de finishBen allang blij dat ik m had uitgelopen.
quote:Thanks
quote:http://www.vumc.nl/gebouwenloop, we hebben de 5 km gelopenOp zaterdag 23 oktober 2010 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Goed gedaan Flap & GotC, wat voor run was het?
quote:niceOp zaterdag 23 oktober 2010 16:51 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.vumc.nl/gebouwenloop, we hebben de 5 km gelopen
quote:Oh dat is wel erg kicken zeg, weer eens iets heel anders!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:51 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.vumc.nl/gebouwenloop, we hebben de 5 km gelopen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 17:35 schreef nectarientje het volgende:
ooooooooh shit! Dat was vandaag!
Wat supergoedGotC, hoe liep de rest van de family?
quote:WaaromOp zaterdag 23 oktober 2010 22:49 schreef GotC het volgende:
Rest van de familie liep supergoed!Pa 5 km in 29 min, broer 10 km in 45 min
quote:Broer is normaal gesproken snellerOp zaterdag 23 oktober 2010 22:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom?
En wauw voor broer! Damn..
quote:Dat je het vergeten was!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom?
En wauw voor broer! Damn..
quote:IDDOp zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij loopt snel, altijd al, maar in deze condities/parcours..
quote:Het plan was om gisteravond te gaan stappen in Amsterdam maar dat leek me nog even geen strak plan, ergo, niet in Amsterdam, niet aan gedacht.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef GotC het volgende:
Dat je het vergeten was!
Hij loopt snel, altijd al, maar in deze condities/parcours..
quote:Wilde je niet aanvallen ofzo hoor!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het plan was om gisteravond te gaan stappen in Amsterdam maar dat leek me nog even geen strak plan, ergo, niet in Amsterdam, niet aan gedacht.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:00 schreef GotC het volgende:
Wilde je niet aanvallen ofzo hoor!Vond alleen de manier waarop je zei dat je het vergeten was grappig
En kan gebeuren toch? Het was toch echt baggerweer, dus niet echt top om te kijken..
quote:Bah, dat is idd niet leuk.. wist niet dat je er zoveel last van hadOp zondag 24 oktober 2010 12:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]fijn want ik vind het inmiddels niet meer grappig, ik vergeet echt zoveel.. Ben m'n hele ritme kwijt, wens mensen op maandag prettig weekend, dat soort dingen. Dus ik baal er dan wel van
Zijn er nog leuke dingen te doen vandaag?
quote:VoetjebalOp zondag 24 oktober 2010 12:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Bah, dat is idd niet leuk.. wist niet dat je er zoveel last van had
Ben eigenlijk niks van plan vandaag, voel aan mn water dat ik veel voetbal ga kijkenEn heb net een paar schitterende actiefoto's gezien van gisteren.. ik moet duidelijk meer gaan hardlopen+afvallen
quote:Kon je ook niet wetenOp zondag 24 oktober 2010 12:32 schreef GotC het volgende:
Bah, dat is idd niet leuk.. wist niet dat je er zoveel last van had
Ben eigenlijk niks van plan vandaag, voel aan mn water dat ik veel voetbal ga kijkenEn heb net een paar schitterende actiefoto's gezien van gisteren.. ik moet duidelijk meer gaan hardlopen+afvallen
quote:Goed zo! Dus samen gezellig afvallen?Op zondag 24 oktober 2010 12:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kon je ook niet weten![]()
En ik doe mee! Met zowel het hardlopen als het afvallen! Mag bij de fysio nu ook op het stepapparaat dus mijn conditie komt er weer een beetje aan
Voetbal kijken doe ik niet aan mee trouwens, zo maar even een rondje door de stad denk ik. Even naar de bieb en mmm kijk nu opzij en ik denk dat ik een appeltaart ga bakken
quote:Wegereef fluit waardeloos inderdaad, maar Ajax speelt zelf ook op het niveau 4e klasse zaterdagOp zondag 24 oktober 2010 13:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zit me helemaal de #$%$*& te ergeren....
quote:Nee, ik wilde naar de stad en toen zag ik dat 't regende dus kwam ik tot de appeltaartOp zondag 24 oktober 2010 13:03 schreef GotC het volgende:
Goed zo! Dus samen gezellig afvallen?
Rondje door de stad? Met dit weer?En lekker appeltaart bakken
quote:Dus toch weer naar de stadOp zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik wilde naar de stad en toen zag ik dat 't regende dus kwam ik tot de appeltaart![]()
't is uiteindelijk het uitmesten van m'n kledingkast geworden, ik heb nu weer ruimte voor wat nieuws
quote:Welkom thuisOp zondag 24 oktober 2010 14:02 schreef tuintegel het volgende:
Thuis! En nu slapen na een gebroken nacht met vertragingen... Ondanks dat het regent is het wel fijn om je eigen huis weer te zien. Succes met hardlopen en afvallen
.
quote:Ik vrees van wel. GotC, wanneer heb je tijd?
quote:Volgende week heb ik wel tijdOp zondag 24 oktober 2010 14:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. GotC, wanneer heb je tijd?![]()
En TT, het gaat al heel veel beter hoorHet is alleen tijd dat ik eens wat meer ga werken zodat ik vaker een agenda onder m'n neus heb met een datum.
quote:Dinsdagmiddag even gaan?Op zondag 24 oktober 2010 14:30 schreef GotC het volgende:
Volgende week heb ik wel tijdMoet vrijdag pas weer werken, en morgen dan ook nog school, maar that's it.
quote:Daar moet ik heel even naar kijken, moet misschien m'n auto ophalen danOp zondag 24 oktober 2010 17:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag even gaan?
En WheelE, positief denken, komt allemaal goed!
quote:tomaten soep??
quote:met ballen blijkbaar
quote:Met nog steeds te weinig mensen om 't werk te doen?Op maandag 25 oktober 2010 12:13 schreef Atreidez het volgende:
MoggeEerste kans op deze werkdag dat ik een pagina open voor me plezier.. Leuk zo'n nieuw begin van academisch jaar
quote:Beetje dat wat je krijgt als je een man een koffer in laat pakken.. Het zou moeten passen, maar dan moet je het wel met beleid invullenOp maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef nectarientje het volgende:
Met nog steeds te weinig mensen om 't werk te doen?
quote:Euj! Met proppen kom je ook een heel eind hoor!Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Beetje dat wat je krijgt als je een man een koffer in laat pakken.. Het zou moeten passen, maar dan moet je het wel met beleid invullen
quote:Hmmm oneens. Mijn koffer heeft altijd ruimte over waardoor mijn strak gevouwen was er weer lelijk uitkomt.....Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Beetje dat wat je krijgt als je een man een koffer in laat pakken.. Het zou moeten passen, maar dan moet je het wel met beleid invullen
quote:daar heb ik ook altijd last van.. tegenwoordig pak ik m'n koffer een dag vantevoren in en laat em op z'n zij staan.Op maandag 25 oktober 2010 13:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hmmm oneens. Mijn koffer heeft altijd ruimte over waardoor mijn strak gevouwen was er weer lelijk uitkomt.....
quote:Slim! Moet ik ff onthouden.... of een kleinere koffer nemen natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar heb ik ook altijd last van.. tegenwoordig pak ik m'n koffer een dag vantevoren in en laat em op z'n zij staan.
de dag erna kan er dan nog wat bij
quote:Nope nog niet..Op maandag 25 oktober 2010 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
Bar, al feedback gehad over het gesprek?
quote:Tenzij het hetzelfde bedrijf als Flap is...dan moet je nog ff wachten ben ik bangOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope nog niet..
zou toch vandaag of morgen moeten komen..
quote:Ik heb eerdaags een reunie van de 'tent' waar we altijd gingen stappen... dat wordt ook heeeeeel 80's (en 90s)Op maandag 25 oktober 2010 15:24 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een glas echte Raak Rein Claude vruchtensiroop voor me staanHoe 80's is dat!
quote:Handig!Op maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Peter het volgende:
Mijn moeder is afgelopen dinsdag geweest en heeft alles gesopt
Al zie ik weer wat stof jah
quote:Het is maandag, dan mag hetOp maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef Peter het volgende:
Ik wilde vandaag eigenlijk ff sportief gaan fietsen, maar ik heb geen zin
quote:Mijn tv meubel en mijn salontafel zijn van glas..... tel uit je stof...Op maandag 25 oktober 2010 16:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Handig!
Ik kan blijven stoffen met die donkere tafels/tvmeubels/kasten..Misschien morgen maar effe doen. Vandaag is officieel hangdag sinds ik thuis ben
quote:hehe.. ik heb 2 katten.. tel uit de haren..Op maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn tv meubel en mijn salontafel zijn van glas..... tel uit je stof...
quote:Ik heb m'n auto anderhalve week geelden weggedaan, koste meer om hem APK-proof te krijgen dan dat hij me gekost had..Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is maandag, dan mag het
Mijn auto staat bij de APK... Vanmorgen dus fijn gefietst met superzachte banden![]()
Ben wel erg benieuwd naar de APK, kijken of we echt wel zo'n goede koop hebben gedaan![]()
quote:zaterdag de 30e
quote:met dat alu hoedje van je
quote:toch wel he. Zag ook nog een paar leuke functies staan bij de Rijswijkse clubOp maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope nog niet..
zou toch vandaag of morgen moeten komen..
we zullen zien.. natuurlijk wel een beetje spannend!
quote:Goed zo!Op maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Lovechild het volgende:
Zo, het is wel te merken dat er hier ambtenaren lullen. Paar dagen geen tijd gehad om te posten dus ik dacht dat we wel een paar topics verder zouden zijn. Tegenvaller zeg![]()
![]()
Even opscheppen: ik heb mijn mindere week weer rechtgezet: woog vanavond 1,5 kg minder dan vorige week en ben in totaal al 3,5 kg afgevallen
quote:Supergoed ! Heb je ze soms stiekem aan mij gegevenOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Lovechild het volgende:
Zo, het is wel te merken dat er hier ambtenaren lullen. Paar dagen geen tijd gehad om te posten dus ik dacht dat we wel een paar topics verder zouden zijn. Tegenvaller zeg![]()
![]()
Even opscheppen: ik heb mijn mindere week weer rechtgezet: woog vanavond 1,5 kg minder dan vorige week en ben in totaal al 3,5 kg afgevallen
quote:Nee joh, zou niet durven!Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Supergoed ! Heb je ze soms stiekem aan mij gegeven
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:05 schreef nectarientje het volgende:
Het is al bijna zaterdag![]()
Gaat iedereen die gezegd heeft mee te gaan ook nog steeds mee? (behalve dan vriendin van a_a)
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:15 schreef tuintegel het volgende:
Ja ik ga nog steeds mee en ik ga acht uur ook gewoon redden ipv de half negen die ik eerder zei.
quote:Dus je gaat mee?
quote:SuperOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Lovechild het volgende:
![]()
quote:Ik ga morgen even sleutelen aan mijn auto. Bobine, kabelboom, bougies, gasklephuis, stappenmotor preventief vervangen gezien ik de staat er niet van weet en liever iets voorkom en verbeter dan achter de feiten aanloopOp maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb m'n auto anderhalve week geelden weggedaan, koste meer om hem APK-proof te krijgen dan dat hij me gekost had..
quote:
quote:Nou helemaal top toch?Op maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
jaaa ben even in een vrolijke stemming
![]()
en waarom weet ik niet
Misschien omdat ik vandaag vrij was en morgen ook nog![]()
![]()
Morgen een drukke dag maar ik heb er gewoon zin in
Ik ben gewoon even te hyperzal wel door de chocomelk komen ofzo
quote:A_A en chocomelkOp maandag 25 oktober 2010 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
jaaa ben even in een vrolijke stemming
![]()
en waarom weet ik niet
Misschien omdat ik vandaag vrij was en morgen ook nog![]()
![]()
Morgen een drukke dag maar ik heb er gewoon zin in
Ik ben gewoon even te hyperzal wel door de chocomelk komen ofzo
quote:Kan geregeld wordenOp maandag 25 oktober 2010 22:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
A_A en chocomelk![]()
alleen je vriendin mist nog !
quote:Was heerlijke koude chocomel, de enige echteOp maandag 25 oktober 2010 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou helemaal top toch?
ChocomelkOok nog een idee om te maken..hmm...
quote:En jij niet?Op maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Flappekz het volgende:
Tsja, daar lig je dan.....in een legeringsgebouwtje op een kazerne in fucking Stroe. Nadat collega's de bar hebben geplunderd
quote:Nee, zo ben jij niet
quote:Net iets meer dan de bedoeling wasOp dinsdag 26 oktober 2010 07:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, zo ben jij nietLekker gedronken schatje?
quote:Afslag Stroe....daar zit een McDonalds vlakbijOp maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Flappekz het volgende:
Tsja, daar lig je dan.....in een legeringsgebouwtje op een kazerne in fucking Stroe. Nadat collega's de bar hebben geplunderd
quote:Nee, daar heb ik me definitief doorheen geslagenOp dinsdag 26 oktober 2010 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Is dit ook weer een test voor die mgrfunctie?
quote:Goed manOp dinsdag 26 oktober 2010 09:25 schreef Flappekz het volgende:
Nee, daar heb ik me definitief doorheen geslagen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
Kan ik voor zaterdag nog iemand zo gek krijgen om mij te escorteren?
Ik vind het Zuiderpark maar eng
quote:Die loopt in het park iedereen bang te makenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef Atreidez het volgende:
Je man?Krijgen we die ook een keer te zien...
quote:Eigenlijk wel heOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef Atreidez het volgende:
quote:Jij kent hem langer dan ikOp dinsdag 26 oktober 2010 10:26 schreef Atreidez het volgende:
quote:Hij is heel verlegen in het echt
quote:Nou, zoooooooooooo eng is hij nou ook weer nietOp dinsdag 26 oktober 2010 10:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die loopt in het park iedereen bang te maken
quote:Wat zou er aan moeten gebeuren?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef GotC het volgende:
M'n auto is door de keuring! ...net aan. Volgend jaar niet meer volgens m'n garagevent
quote:Nja, het schijnt dat het in het verleden nogal slecht gelast is, en iets met het voorbindje?? Daarentegen noemde hij in hetzelfde gesprek iets met vergeleken met krantenpapier ofzo
quote:Je weet zeker dat dit over je auto ging?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, het schijnt dat het in het verleden nogal slecht gelast is, en iets met het voorbindje?? Daarentegen noemde hij in hetzelfde gesprek iets met vergeleken met krantenpapier ofzo
Kan er iig nog een jaartje van genieten
quote:Ik zat al zo aan de telefoon:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet zeker dat dit over je auto ging?
quote:Werd je er opgewonden van?
quote:verder was hij helemaal in orde voor deze keuring?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, het schijnt dat het in het verleden nogal slecht gelast is, en iets met het voorbindje?? Daarentegen noemde hij in hetzelfde gesprek iets met vergeleken met krantenpapier ofzo
Kan er iig nog een jaartje van genieten
quote:Marv.. wat was ook al weer je scooter adresje??Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
verder was hij helemaal in orde voor deze keuring?
quote:Nja hij is iig goedgekeurd, al was het volgens de garagevent op zn lont erdoorheen gekomen..Op dinsdag 26 oktober 2010 13:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
verder was hij helemaal in orde voor deze keuring?
quote:'K zie dat A-A zich aangeboden heeft maar ook wij zijn een optie.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:22 schreef MissMSX het volgende:
Kan ik voor zaterdag nog iemand zo gek krijgen om mij te escorteren?
Ik vind het Zuiderpark maar eng
quote:http://www.tiger-racing.nl/Op dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Marv.. wat was ook al weer je scooter adresje??
want deze dame heeft een TE grote mond gehad en gaat het nu lekker door een ander op laten knappen
(geen tijd, geen tijd... )
quote:Ah, vandaar de melding over vertragingOp dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:een geslaagde zelfmoord in zoetermeer, vrouw voor de RR gesprongen
quote:lijn 3 of 4?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:03 schreef admiraal_anaal het volgende:een geslaagde zelfmoord in zoetermeer, vrouw voor de RR gesprongen
quote:Ze zijn allebei vertraagd volgens de borden op Spui.. Weet niet of ze elkaar daar ergens kruisen?
quote:Wat leuk, zat jij ook in de tram
quote:Ja! Gezellig he?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat leuk, zat jij ook in de tram![]()
Missie! Ik heb een cadeautje voor je gekocht
quote:Haha
quote:Mwoa, het kan ergerOp dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Gezellig he?
[..]
HahaVeel files dus?
quote:Ieuwl, dan waren we vlakbij elkaar net.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ze zijn allebei vertraagd volgens de borden op Spui.. Weet niet of ze elkaar daar ergens kruisen?
quote:Dat kan je vast wat liever zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |